جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دومین جلسه ی جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (جبهه اقدام)، صبح روز پنج شنبه ششم مرداد ماه، با حضور طلاب حوزه ی علمیه ی حضرت معصومه سلام الله علیها و اقشار مختلف مردم در شهر دماوند برگزارگردید. جلسه ی فوق با سخنرانی جناب آقای صادقی، تحلیل گر ارشد فضای مجازی و با موضوع "آوردگاه جدید جبهه ی حق و باطل" و برگزاری کارگاه آموزشی پیرامون مبحث دشمن شناسی به مدت پنج ساعت به طول انجامید. جناب آقای صادقی در ابتدای جلسه، پنج سوال بدیهی،کلیدی و مهم مطرح نمودند و خاطر نشان ساختند که" اهمیت و ارزش سوالات فوق به قدری مهم است که می توان تمام وقت جلسه و کارگاه آموزشی را به تشریح آنها اختصاص داد." ایشان سوالات فوق را بدین صورت بیان کردند: "1-آیا دشمن وجود دارد؟ 2-آیا دشمن دشمنی می کند؟ 3-آیا دشمن برای دشمنی خود علت و یا عللی دارد و اهداف و اغراضی را دنبال می کند؟ 4-آیا دشمن برای دشمنی خود از ابزاری نیز استفاده می کند؟ 5-آیا دشمن طرح و برنامه ای برای استفاده از ابزار خود دارد؟

 در ادامه ی جلسه ایشان با شرح تفضیلی پاسخ هر یک از سوالات، آمریکای جنایتکار و هم دستان صهیونیستی اش را به عنوان یکی از مصادیق روشن دشمن معرفی کردند و با اشاره به گوشه ای از جنایات رژیم صهیونیستی آمریکا در جهان با اشاره به جنگ ویتنام، بیان نمودند "برای داعیه داران خیر خواهی و مدعیان آزادی حقوق بشر، هیچ متاعی خوش خط و خال تر از آرزوها و خواسته های ظالمانه و مستکبرانه شان نیست و در این میان قربانی ماکیاولیسم مسلط برهمه چیز، مردمی هستند که در گام نخست باید فریب داده شوند و در گام بعدی انکار و حذف گردند!!!

هم چنین افزودند: "تنهاگوشه ای از جنایات انجام شده در جنگ ویتنام آن چیزی است که باعث شده هزاران کودک ویتنامی تا به امروز با معلولیت ها و نقص های مادرزادی به دنیا آمده و زندگی کنند."

  • سرباز گمنام

وبلاگ آرمان ولایت دریادداشتی بیان داشت:


"و لا تتبعوا خطوات الشیطان انه لکم عدو مبین: و از گام­های شیطان پیروی نکنید، چرا که او دشمن آشکار شماست"1

"جوانان باید هوشیار باشند، جوان­ها باید بدانند آنچه از ورای مرزها به وسیله کسانی که هیچ به سرنوشت این ملت علاقه ندارند می­رسد باید با آن با احتیاط برخورد کرد. نمی­شود بی­قید و شرط هرچه را که از آن سوی مرزها می­فرستند، پذیرفت؛ اعم از کالا، کالای فرهنگی و همچنین امواج تبلیغی و فرهنگی. دشمن در کمین است، به خصوص در کمین جوان­ها."2

امت­ های زیادی در طول تاریخ بر اثر بی­ توجه­ای و غفلت دشمنان به سرنوشت هلاکت باری دچار شده ­اند. آندلس بیش از700 سال در اختیار مسلمانان قرار داشت، این سرزمین جوانان انقلابی بسیاری داشت و دشمنان برای باز پس گرفتن آن سرزمین آرام و قرار نداشتند و از هر روشی برای بدست آوردن این سرزمین استفاده می­ کردند. نقشه­ ی مسیحیان برای تصرف آندلس و بیرون کشیدن آن از دست مسلمین این بود که به صورت دوستی و ارائه­ ی خدمت، وسایل عیاشی برای آنها را فراهم کردند. باغ­ها و بوستان­ها وقف ساختن شراب و نوشاندن آن به مسلمین شد. دختران زیبا و طناز در خیابان­ها به دلربایی و عاشق سازی پرداختند.

سرگرمی­ های شهوانی از هر جهت فراهم شد و روح ایمان و جوانمردی از میان رفت! و دقیقا پس از این جریان بود که توانستند مسلمانان را بی­ درنگ از دم تیغ بگذرانند.3

ایران ما هم در چنین شرایطی قرار دارد شیطان بزرگ، آمریکا و اسرائیل جنایتکار، تاب تحمل شرایط معنوی حاکم بر ملت ایران را ندارند. به همین جهت تصمیم گرفتند هجوم همه جانبه­ ای را علیه خدا خواهی و خداجویی در ایران آغاز کنند! آنان با در اختیار داشتن مجلات، روزنامه­ ها و شبکه­ ها­ی ضد اجتماعی می ­کوشند تا بر قلب و ذهن مردم سلطه یابند! و چون در جنگ رو در رو نتوانستند به پیروزی برسند؛ در نتیجه سرعت تهاجم را در زمینه­ ای به ظاهر خاموش، یعنی در میدان جنگ نرم آغاز کردند.

  • سرباز گمنام

وبلاگ تنویر در یادداشتی بیان داشت:


"... جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمربخش است؛ و تشویق بشود بر این مطالبه و باید احساس کند که او فقط مسئولیتش طرح سؤال و پرتاب کردن یک شعار نیست، که بگوید خوب، ما کار خودمان را کردیم؛ نه، پیگیرى کردن، مطالعه کردن، درباره ى مسئله اندیشیدن، آن را پخته کردن، راه کار اجرائى را براى آن جستجو کردن، براى طرحش با مراکز دست اندرکار و مجرى تلاش کردن و فعالیت کردن و بالاخره خود وارد میدان کار شدن، اینها جزء وظایف و تکالیف جوان ماست"(رهبر معظم انقلاب 17/7/86)

همان طور که می دانیم یکی از ارکان مهم حفظ امنیت در یک جامعه، مدیریت و حفاظت اطلاعات مربوط به بخش های مختلف آن است؛ در غیر این صورت عوامل بیگانه درون جامعه نفوذ کرده و به راحتی می توانند علیه دولت و مردم آن کشور اقدامات مخربی انجام دهند. لذا برای جلوگیری از چنین تهدیداتی در ایران هم مانند سایر کشور ها قوانینی وضع شده است مثل ماده 501 قانون مجازات‌ اسلامی، که براساس آن باید با هرگونه اقدام علیه امنیت ملی کشور برخورد شود.

امروزه با وجود تعداد بالای کاربران فضای مجازی و شبکه های به ظاهر اجتماعی حجم زیادی از داده ها و اطلاعات در حال اشتراک گذاری و جابه جایی می باشد و طبیعتا این مجموعه ی بزرگِ به روز و در دسترس مورد طمع و توجه بیگانگان قرار می گیرد. مدارک فراوانی دال بر وابستگی بسیاری از شبکه های ضد اجتماعی به دولت های صهیونیستی وجود دارد؛ به عنوان مثال مجله ی فرانسوی لوماگازین دوسیرائیل گزارشی در مورد فیس بوک می نویسد: "راههای جاسوسی بر اساس سند های مخابراتی اسرائیل و آمریکا از طریق افراد عادی است که خطرات این ماموریت را نمی دانند؛ اسرائیل از طریق فیس بوک به میزان زیادی به اطلاعاتی درباره استفاده کنندگان این سایت در جهان عرب و اسلام دسترسی پیدا می کند. آنگاه برای تخمین و ارزیابی وضعیت جوانان عربی و اسلامی آن را در اختیار اساتید روانشناسی وابسته به دستگاههای جاسوسی قرار می دهد." یا مثالی دیگر آنکه طبق منابع موثق، جنگ افزار اینترنتی تلگرام تحت مدیریت قلعه دیجیتال است؛ مدیر شرکت قلعه دیجیتال، مایکل میری لاشویلی، عضو هیئت رئیسه کنگره جهانی یهود، رئیس کنگره یهودیان روسیه و افسر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی است.(جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقالات سید مقداد صادقی مراجعه فرمائید)

  • سرباز گمنام

وبلاگ ارتجال در یادداشتی بیان داشت:


«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا قاتِلُوا الَّذینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَ لْیَجِدُوا فیکُمْ غِلْظَةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقینَ» (آیه 123، سوره توبه)«ای کسانی که ایمان آورده اید! با کافرانی که به شما نزدیکترند، پیکار کنید! (و دشمن دورتر، شما را از دشمنان نزدیک غافل نکند!) آن ها باید در شما شدّت و خشونت (و قدرت) احساس کنند و بدانید خداوند با پرهیزگاران است!»

لازمه حفظ دین، عدم غفلت از دشمن است؛ به طوری که توصیه قرآن به افراد با ایمان، پیکار با دشمنان نزدیک است. اهمیت این مسئله تا بدانجاست که مقام معظم رهبری فرمودند: "اگر چنانچه دشمنی به شما حمله کرد، شما بر اثر کمبود امکانات، کمبود سلاح و مهمّات، کمبود آمادگی، خسارت تحمل نکنید، که خسارت شما خسارت ملت است، خسارت شما خسارت اسلام است."1 بی گمان دشمن به دنبال یاس و ناامیدی از تهدیدات نظامی، تحریم های اقتصادی وفتنه های سیاسی، راهی جز بهره گیری از شبکه های ضد اجتماعی برای رسیدن به اهداف شوم خود، یعنی اقدامات تخریبی علیه دین، مذهب، قومیت، هویت، آداب و رسوم، نهاد خانواده و در نهایت، جامعه اسلامی- ایرانی ما نخواهد داشت! بنابراین پس از ناکامی دشمن از توسل به ابزارهای جنگی و فیزیکی در ایران طرح «هدف قرار دادن فرهنگ ایران» طراحی شد، که گام برداشتن شبکه های ضداجتماعی همچون واتس اپ، توئیتر، یوتیوپ، اینستاگرام، تلگرام به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی وعملیات روانی، افکار و اعتقادات نسل جوان ونوجوان ما را مورد تهاجم قرار داد! تهاجمی که دشمن با نفوذ شبکه های ضد اجتماعی، در تلفن های همراه تمامی افراد جامعه حضور پیدا می کند! و اطلاعات شخصی مردم را به تاراج می برد و امنیت کشور اسلامی را به خطر می اندازد. بنابراین باید در برابر این جاسوسی ها و نفوذ دشمن تدابیری جدی اندیشید و با قدرت و شدت برخورد کرد.

دشمن در برخورد با هدف مورد نظر با چهار شیوه ی تطمیع، تحقیر، تهدید و حذف برخورد می کند. البته استفاده از این عوامل و بهره بردن از این شگردها چیز تازه ای نیست! و در همه اعصار مورد استفاده بوده است. بدین معنا می توان مدعی شد همیشه «اصول ثابت» و «شیوه های اجرایی این اصول متغیر» است. معمولا همه سیاستمداران دنیا _به ویژه سیاستمدارانی که تهی از عنصر خداترسی وتقوی هستند_ از دیر باز تا کنون، از این عوامل استفاده کرده و می کنند! اما این بار این حربه های دشمن در فضای مجازی و به طور خاص شبکه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی فضای مجازی خود را نشان داده اند. همیشه در متن جامعه افکار بیدار و هوشیاری زندگی می کنند که نفوذ پذیری در آنها امکان پذیر نیست. برخی از افراد جامعه معمولا از راه تطمیع و وعده ی پست و مقام و هدایا جذب جبهه باطل شده و در مقابل سلاح تطمیع زمین گیر می شوند. و این بار دشمن از طریق شبکه های ضد اجتماعی همچون تلگرام با قرار دادن جاذبه های سخت افزاری، تنوع در سبک ها و مدلها، استفاده از جاذبه های جنسی، تنوع در بازیها و برنامه ها کاربران را به طمع انداخته تا به آسانی بتوانند اهداف و برنامه های خود را به پیش ببرند.

  • سرباز گمنام

وبلاگ آرمان ولایت در یادداشتی بیان داشت:


"دشمن در این برهه از زمان به سنگر مبارزات فرهنگی با نظام جمهوری اسلامی پناه برده است. دشمن ابزار زیادی دارد بله دشمن ایمان ندارد، یقین در قلبش نیست، متکی به سنن الهی نیست، کیدش کید شیطان است و لذا ضعیف است، اما تلاشش انبوه است، ابزارش مدرن و پولش زیاد است، ما اگر در مقابل این جمله بایستیم، دشمن قطعا ناکام خواهد شد چون (کید الشیطان کان ضعیفا) ما اگر اندکی سستی به خرج دهیم، دشمن با همین جمله خواهد توانست از لحاظ فرهنگی، خسارتی بر ما وارد کند. دغدغه بنده این است، آن خسارت هم خسارت ضربه زدن به ایمان نسل جوان است، یعنی چیزی که هیچ جایگزینی ندارد... اصل قضیه که بنده از آن نگرانم همین تهاجم فرهنگی است.1"

دنیای امروزی عصر تلویزیون، ماهواره، اینترنت و تلفن همراه است، این موارد چنان با سرعت وارد زندگی بشر شده و راه نفوذ خود را ادامه می­دهند که نمی­توان از کنار آنها بی­تفاوت گذشت.

 اینترنت در سال 1969 در وزارت دفاع امریکا متولد و سریع عالم گیر شد. مدیریت بخش عظیمی از اینترنت به وزارت بازرگانی امریکا سپرده شده و در این بین اینترنت با واسطه شبکه­ های ضد­اجتماعی وارد خانه­ ها شد و زندگی انسان­ها­ را ­تحت شعاع قرار داد. خطر شبکه­ های ضد اجتماعی خیلی بیشتر از شبکه­ های ماهواره­ای است، زیرا هدف اصلی این فحشا خانه های همیشه همراه تاثیرگذاری بر افکار جامعه و جایگزینی فرهنگ غرب به جای فرهنگ اسلامی است.

شبکه­ های ضد اجتماعی رژیم صهیونیستی یا همان جاسوس کده­ های ضد ایرانی عبارتند:

·        وایبر

وایبر محصول رژیم غاصب صهیونیستی با مدیریت تلمن مارکو است که دفتر مرکزی آن در خیابان بارکو خفای شهر بنی براک رژیم اشغالگر قدس قرار دارد. وایبر توسط چهار فرد اسرائیلی تاسیس شده است؛ تلمن مارکو، مگزنیک، هانی مارولی و اوفر اسمچا، چهار موسس اصلی این نرم افزار هستند. تلمن مارکو مدیر عامل کمپانی وایبر، چهار سال در ارتش اسرائیل مشغول بکار بوده است. وایبر با مدیریت رژیم غاصب صهیونیستی همچنان باقی هست.

  • سرباز گمنام

وبلاگ از دیار سلمان در یادداشتی بیان داشت:


از آن روزی که امام مهربانی ها سنگ بنای ایستادگی در برابر ظالم را نهاد،  تمامی کفر در برابر او ایستاد تا نگذارد کلام آن مجاهد فی سبیل الله به عمق جان مردم آگاه نشیند. اما به لطف خداوند این شیطان بزرگ چونان گذشته پوزه اش به خاک مالیده شد و در اوج ظلمت، امام با اندیشه ی استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر بیداد پا به عرصه جهاد گذاشت. اعتقاد امام این بود که برای رسیدن به حقیقت باید مطالبه گری کرد. ایشان می فرمودند: «مطالبه گر اگر بداند و یا احتمال دهد که امر و نهی او با تکرار مؤثر واقع می شود واجب است تکرار کند.» در این برهه ی زمانی که ابلیس کده های بسیاری در جامعه ی ما مشغول فعالیت هستند چرا باید این کلام امام به فراموشی سپرده شود؟!!

با پیشرفت علم و فناوری در جهان، یکی از مبارزات مهم برای کشف حقیقت مطالبه گری است. مقام عظمای ولایت امام خامنه ای در این خصوص می فرمایند: «جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمر بخش است و تشویق بشود بر این مطالبه و باید احساس کند که مسؤلیت او فقط طرح سوال و پرتاب کردن یک شعار نیست، که بگوید خوب ما کار خودمان را کردیم، نه پیگیری کردن، مطالعه کردن، درباره ی مسأله اندیشیدن، آن را پخته کردن، راه کار اجرایی را برای آن جستجو کردن، برای طرحش با مراکز دست اندر کار و مجری تلاش کردن، فعالیت کردن و بالأخره خود وارد میدان شدن است. این ها جزء وظایف و تکالیف جوان ماست که این را هم باید جوان ما درک کند که مطالبه گری همان امر به معروف و نهی از منکر نسبت به مسئولان است.»1

جوان امروز ما برای کسب علم و دانش، کار و حتی تفریح خود را به فضای مجازی آورده است. فضایی که جولانگاه جاسوس های رژیم کودک کش و نجس صهیونیستی است. فضایی که تیغه ای دو لبه دارد و اگر بصیرت کافی وجود نداشته باشد چه بسا لبه ی تیز آن روح و جان جوان را خراش داده و آن را تسخیر خود کند. در این میان نجس افزارهایی چون وایبر، تلگرام، واتس اپ و...چند صباحی است که تمامی وقت و انرژی این قشر فعال جامعه را مشغول خود کرده است؛ تا آنجا که فردی ساعت ها بدون هدف در این نجس افزار ها مشغول فعالیت می شود و علاوه بر این که عمر و وقت گران بهایش را تباه می سازد دانسته یا ندانسته خود را در معرض ترور از جانب دشمن دون مایه قرار می دهد.!!!

مارک الیوت زاکر برگ یا به تعبیر رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل،  «پسر خوب یهود» همان مالک شبکه واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام است. این جاسوس کده ی خبیث در طول چند سال اخیر با شکایت ها و انتقادات مختلفی در جهان رو به رو بوده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند این شبکه منحوس با تعداد کاربران نامحدود خود به عنوان سومین کشور پر جمعیت جهان شناخته می شود و البته آن را یکی از ابزار های جاسوسی سازمان اطلاعات و امنیت امریکا (سیا) می دانند.

  • سرباز گمنام

وبلاگ یاس انقلاب در یادداشتی بیان داشت:


بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه) می فرمایند:در جمهوری اسلامی همه باید باانتقادها و طرح اشکالات راه را برای سعادت جامعه باز کنند."۱

خواسته ی مقام معظم رهبری از جوانان کشور نیز همین است؛ "جوان دانشجو باید مطالبه گر، پرانگیزه ، پرنشاط، حاضر در صحنه و ناظر به مسائل کشور باشد. جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمر بخش است، تشویق بشود بر این مطالبه."۲

فضای مجازی می تواند برای ما راهی برای خدمت به دین مبین اسلامباشد. اگر ازاین فضا درست استفاده نشود ممکن است خطرات زیان بار و حتی جبران ناپذیر برای ما یا جامعه اسلامی به همراه داشته باشد.مقام معظم رهبری در استفاده از فضای مجازی به دو نکته مهم اشاره فرموده اند؛ حضور موثر در فضای مجازی و مقابله با تهدیدات این فضا."۳ یکی از مصادیق این حضور فعال، که رهبر معظم انقلاب همواره برآن تاکید داشته اند، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است. ولی متاسفانه عدم توجه به زیر ساخت های مناسب برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تهدیدی بزرگ برای کشور شده است. این کم بود و حمایت نکردن مسئولان از تولیدات مجازیِ داخلی،  باعث افزایش استفاده از نرم افزارهای خارجی به خصوص جنگ افزارهای اینترنتی صهیونیستی نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، وایبر و... شده است!

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان اسلام در پی نابودی وخشکاندن ریشه اسلام هستند.

دشمنانی که جنگ را بر ما تحمیل کردند وبعد از شکست در این جنگ و به شهادت رساندن بهترین جوانان میهن، با روش های دیگری نظیر تحریم، تهدید، ترور و...از تمام قوای خود برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده کرده اند! لذا هرگز نمی توان انتظار داشت که اکنون این دشمنان جنایتکار، مهربان شده و دست از جنایات خود بر داشته باشند و یا برای پیشرفت جوانان این مرز و بوم تلاش کنند!!! جنگ امروز جنگ نرم است، جنگ مجازی است، شاید خبری از توپ و تانک نباشد(!) ولی قطعا توپ و تانک مجازی به مراتب خطرناک تر است. دشمن اکنون به راحتی میتواند افراد را تخلیه اطلاعاتی نماید؛ نجس افزارهایی مثل واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام، وایبر، تانگو و... راحت می توانند اطلاعات کاربران خود را بدون اجازه و اطلاع آنان سرقت کرده و حتی می توانند اختیار کامل گوشی را در دست داشته باشند! برای فهمیدن این موضوع کافی است نگاهی به مجوزهایی بیندازیم که هنگام نصب این نجس افزارها، به صاحبان آنها می دهیم؛دسترسی به دوربین گوشی، میکروفن برای ضبط صدا، کارت حافظه گوشی، پیام ها،لیست مخاطبین و موقعیت مکانی وبسیاری امکانات دیگر برای تسهیل تخلیه اطلاعاتی! درواقع باید گفت یک جاسوسی کاملا راحت از تمام مردم یک کشور حتی دولتمردان؛ اطلاعاتی که این نرم افزارها در خدمت صاحبانشان قرار می دهند اسرار اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی یک مملکت است. با استفاده از این شبکه های به ظاهر اجتماعی، به تحلیل وبررسی مردم کشور ها می پردازند و از این طریق آمارهای به دست آمده، از میزان اعتقادات، پایبندی کاربران به دین و نظام حاکم بر کشورشان اطلاع پیدا می کنند.

  • سرباز گمنام