جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

دومین جلسه ی جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (جبهه اقدام)، صبح روز پنج شنبه ششم مرداد ماه، با حضور طلاب حوزه ی علمیه ی حضرت معصومه سلام الله علیها و اقشار مختلف مردم در شهر دماوند برگزارگردید. جلسه ی فوق با سخنرانی جناب آقای صادقی، تحلیل گر ارشد فضای مجازی و با موضوع "آوردگاه جدید جبهه ی حق و باطل" و برگزاری کارگاه آموزشی پیرامون مبحث دشمن شناسی به مدت پنج ساعت به طول انجامید. جناب آقای صادقی در ابتدای جلسه، پنج سوال بدیهی،کلیدی و مهم مطرح نمودند و خاطر نشان ساختند که" اهمیت و ارزش سوالات فوق به قدری مهم است که می توان تمام وقت جلسه و کارگاه آموزشی را به تشریح آنها اختصاص داد." ایشان سوالات فوق را بدین صورت بیان کردند: "1-آیا دشمن وجود دارد؟ 2-آیا دشمن دشمنی می کند؟ 3-آیا دشمن برای دشمنی خود علت و یا عللی دارد و اهداف و اغراضی را دنبال می کند؟ 4-آیا دشمن برای دشمنی خود از ابزاری نیز استفاده می کند؟ 5-آیا دشمن طرح و برنامه ای برای استفاده از ابزار خود دارد؟

 در ادامه ی جلسه ایشان با شرح تفضیلی پاسخ هر یک از سوالات، آمریکای جنایتکار و هم دستان صهیونیستی اش را به عنوان یکی از مصادیق روشن دشمن معرفی کردند و با اشاره به گوشه ای از جنایات رژیم صهیونیستی آمریکا در جهان با اشاره به جنگ ویتنام، بیان نمودند "برای داعیه داران خیر خواهی و مدعیان آزادی حقوق بشر، هیچ متاعی خوش خط و خال تر از آرزوها و خواسته های ظالمانه و مستکبرانه شان نیست و در این میان قربانی ماکیاولیسم مسلط برهمه چیز، مردمی هستند که در گام نخست باید فریب داده شوند و در گام بعدی انکار و حذف گردند!!!

هم چنین افزودند: "تنهاگوشه ای از جنایات انجام شده در جنگ ویتنام آن چیزی است که باعث شده هزاران کودک ویتنامی تا به امروز با معلولیت ها و نقص های مادرزادی به دنیا آمده و زندگی کنند."

 ایشان در ادامه با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت ایران در شصت سال گذشته گفتند: "آیا می توان دشمنی را که بارها دشمنی و خصومت را در رفتار و گفتارش نثار ملت ایران کرده است؛ دست کم گرفت و یا خیرخواه و مصلحت اندیش فرض کرد؟! آیا می توان دشمنی راکه با مصادره ی اموال ایران، حمله نظامی به طبس، حمایت صدام و شروع جنگ تحمیلی علیه ایران، تأمین سلاح های شیمیایی عراق علیه ایران، حمله به کشتی ها و سکوهای نفتی، ساقط کردن هواپیمای مسافر بری ایران، حمایت از سازمان منافقین، اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران، تهدید مستمر ملت ایران به حمله ی نظامی، مشارکت در ترور دانشمندان هسته ای ایران،  حمایت از گروهک های تروریستی، ساخت فیلم های ضد ایرانی با هدف تخریب وجهه ی ایران و سرانجام با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ملت ایران، (که شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی از بارزترین مصادیق این دشمنی است) نادیده گرفت؟!

 سپس در ادامه، جناب صادقی به معرفی شبکه های اجتماعی صهیونیستی پرداخته و آنها را جنگ افزارهای جدید دولت های متخاصم صهیونیستی نامیدند. ایشان با معرفی سرویس های جاسوسی_تروریستی آمریکا و برنامه های این نهادهای ضد امنیتی به چند پروژه ی مهم آژانس امنیت ملی آمریکا(NSA) و سازمان پروژه های تحقیقاتی پیشرفته ی دفاعی آمریکا(DARPA) پرداختند.این تحلیل گر ارشد فضای مجازی با تشریح پروژه ی تکنولوژی دست یابی به موفقیت یا پیشرفت های غیر منتظره (Breakthrough Technologies)، برنامه ی دشمن در زمینه ی مدیریت افکار و اذهان را موشکافی نمودند. هم چنین ایشان سه راهبرد استراتژی دشمن در فضای مجازی را به صورت جامع تبیین نمودند.

 در این بخش از جلسه کارگاه دشمن شناسی با معرفی جنگ افزارهای صهیونیستی آغاز شد و ایشان با پخش چند مستند کوتاه، پرده از نیات شوم سازندگان جاسوس کده های همیشه همراه صهیونیستی برداشته و علل پشتیبانی و حمایت روز افزون صهیونیسم جهانی را از شبکه های به اصطلاح اجتماعی تبیین کردند.

ایشان در انتهای جلسه با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در باب مطالبه گری، به معرفی جبهه ی اقدام پرداخته و آن را یکی از روش های مبارزه با نقشه های شوم دشمن در فضای مجازی دانستند.

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۵
  • ۶۶۱ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۱)

سلام، با تشکر از شما

 

"استراتژی دشمن در فضای مجازی..."

 

با آدرس: http://www.harfeto.ir/News/22521.html

 

در سایت حرف تو انتشار یافت.

 

هدیه سایت حر ف تو:  پیامبر اکرم (ص) فرمود: کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهد رسید.

 

یا علی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی