جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۲۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

روزها پی هم می آمدند و می رفتند.

نسبت به امور جامعه و تحولات آن بی تفاوت بودم. از سیاست و حرف های سیاسی بدم می آمد. اخبار که نگو... اصلا حوصله ی اخبار را نداشتم. 

ولی رهبری را خیلی دوست داشتم و دارم، گاه گاهی در لابه لای روز مره گی ها یا روز مرده گی هایم! سخنان ایشان، گوشم را نوازش می داد. 

کم و بیش اهل مطالعه بودم، کم کم به سخنرانی های حضرت آقا علاقمند شدم و از طریق سایت لیدر، سخنان ایشان را در محافل مختلف دنبال می کردم.



کمی که در صحبت های ایشان عمیقتر شدم متوجه شدم حضرت آقا روی بصیرت و بصیرت افزایی آحاد جامعه به خصوص جوانان تاکید خاصی دارند.

 برداشت من این شد که نباید نسبت به جامعه و رویدادهای آن بی تفاوت باشم.

خب، من هم به عنوان عضوی از جامعه احساس مسئولیت کردم و پیگیر مسائل روز شدم و کم کم به اخبار نیز علاقمند شدم.

در اثنای این جریانات از هجوم شبکه های اجتماعی با خبر شدم که در میان همه ی آنها تلگرام و اینستاگرام گوی سبقت را ربوده بودند.

به تلگرام سری زدم اما پس از چندماه به لطف خوبان از آن فضای متعفن خارج شدم. 

بماند که چطور از آنجا بیرون آمدم! قصه ی آن بسیار طولانی ست...! 

اما از همان اول از اینستاگرام می ترسیدم. شنیده بودم که آنجا همه آزاد هستند... هر فیلم و عکسی در آنجا به اشتراک گذاشته می شود.

آخر مگر من چقدر در ایمانم راسخ هستم که بخواهم وارد این فضاها شوم و آلوده نشوم؟!!

مگه میشود انسان خودش را در دریا بندازد ولی خیس نشود؟!! ممکن است غرق نشود اما قطعا خیس خواهد شد!

خلاصه نرفتم.

  • سرباز گمنام


حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: "اینجا جمهوری اسلامی ایران است و در این کشور مبنا اسلام و قرآن است. اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوب و ویرانگر و فاسد غربی بتواند اعمال نفوذ کند. در نظام جمهوری اسلامی پذیرش چنین سندی، معنا ندارد....به چه مناسبت یک مجموعه به اصطلاح بین المللی که تحت نفوذ قدرتهای بزرگ نیز قرار دارد، به خود حق می دهد که برای ملتهایی با تاریخ و فرهنگ و تمدن گوناگون، تکلیف معین کند."1



طبق فرمایش ایشان باید بررسی کرد که منظور از سند چیست؟

با کمی تحقیق متوجه می شویم که وزرای دولت یازدهم در آذر ماه ۱۳۹۵ سند ملی آموزش ۲۰۳۰ را برای اعمال هدف‌های آموزشی طی یک مراسم رونمایی کردند. گفته شد که این سند توسط کمیسیون علمی، فرهنگی و تربیتی سازمان ملل (یونسکو) در ایران در چارچوب عمل جهانی آموزش ۲۰۳۰ به عنوان سند ملی و آموزش ملی ۲۰۳۰ ایران تصویب شده است. 

اما سند ۲۰۳۰ یونسکو یا اهداف توسعه پایا با نماد اختصاری SDGs مجموعه‌ای از اهداف هستند که به آینده مربوط می شود! اما کدوم مسائل آینده؟!!

  • سرباز گمنام


«قُلْ إِنْ کانَتْ لَکُمُ الدَّارُ الْآخِرَةُ عِنْدَ اللَّهِ خالِصَةً مِنْ دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ إِنْ کُنْتُمْ صادِقینَ وَ لَنْ یَتَمَنَّوْهُ أَبَداً بِما قَدَّمَتْ أَیْدیهِمْ وَ اللَّهُ عَلیمٌ بِالظَّالِمینَ»(1)

این کلام آسمانی خداوند است. چه زیبا، دوست و دشمن را از هم متمایز می کند. چه زیبا دشمن را معرفی می کند. در تفسیر این آیات گفته شده است2 که یهود خود را ملت برتر میداند و حتی آخرت و لذت هایش را برای خود می داند! اما خداوند پرده از دروغ آنها برداشته و می گوید اگر سرای آخرت را برای خود می دانید پس چرا آرزوی مرگ نمی کنید و عمر هزارساله می خواهید؟!!



و در ادامه میفرماید: آرزوی مرگ نمی کنید چون اعمالتان بسیار زشت است و خودتان به خوبی می دانید؛ برای همین عمر هزارساله می خواهید اما غافل از اینکه بعد از هزارسال هم، عاقبت به سوی من خواهید آمد. 

این ملت یهود است که قرآن این چنین محکم در موردشان صحبت می کند. این آیات برای ما بسیار روشن است چرا که امروز همه شاهدند که چگونه یهود خود را گل سرسبد عالم می داند و تلاش می کند تا برتری خود را به جهان ثابت کند و ملت ها را تحت تسلط و سیطره خود درآورد؟!!

این دشمن قسم خورده، برای رسیدن به اهداف باطل خود شب و روز کار می کند، بدون خستگی. 

  • سرباز گمنام

 

امام خمینی: آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است. آمریکا برای سیطره سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و نظامی خویش بر جهان زیر سلطه، از هیچ جنایتی خودداری نمی نماید. آمریکا دشمن همه ادیان است حتی مسیحیت، آمریکا اصلاً اعتنا به ادیان ندارد و جز منافع خودش را نمی خواهد، حتی منافع آمریکاییها (را) هم نمی خواهد، منافع دولت آمریکا را می خواهد.1

 

 

بسیارند کسانی که با ساده اندیشی گمان می کنند اگر ما با دشمنان کاری نداشته باشیم او نیز با ما کاری نخواهد داشت!!! و یا یک استدلال کودکانه که می گوید دشمن را از خواب بیدار نکنید و کار خود را انجام دهید او به شما کاری نخواهد داشت!!!

جای تعجب است که عده ی کثیری از امت حزب الله نمی‌خواهند باور کنند که دشمنان ما برای نابودی ایران و اسلام قسم خورده اند و تا به اهداف پلید خود نرسند از پای نخواهند نشست. از روزی که صدای انقلاب و مرگ بر آمریکای ملت ایران بلند شد مبارزه، شنکجه و زندان علیه این ملت با شدیدترین وجه ممکن آغاز شد.

 بعد از پیروزی انقلاب نیز، چند ماهی نگذشته جنگ تحمیلی آغاز شد و پس از شکست در این جنگ، دشمن جنگ نرم خود را که سالها پیش شروع کرده بود، با کمک ایادی و نیروهای نفوذی خود با شدت بیشتری فعال کرد.

  • سرباز گمنام



آیا کسی که برای کشور دشمن قسم وفاداری یاد کرده است! می تواند خدمتگزار این ملت و اسلام و انقلاب باشد؟!!


وزارت اطلاعات ایران، تا کنون نام 240 مدیر دو تابعیتی ایرانی با پست های کلیدی را منتشر نموده.


 47 مورد از این دو تابعیتی‌ها در مراکز دولتی و حکومتی، 37 مورد در پست‌های دولتی، 28 مورد در مراکز حساس و دولتی، 13 مورد در مراکز علمی، دانشگاهی و آموزشی و 12 مورد در مراکز نظامی حضور دارند.

#خیانت

#جاسوسی


  • سرباز گمنام

 «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا؛۱ و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است.»

بحث ضدامنیتی و ضددین بودنِ یک نرم افزار، گروه و تشکیلاتی که رسما خودشان را دشمن سرسخت یک ملت و نظام، معرفی می کنند؛ اهمیت بسیار بالایی دارد. وقتی دشمن خود در مورد مالک یک یا چند نرم افزار اعلام می کنند: "مارک زوکربرگ _مالک جوان فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس اپ_ اولین یهودی تاثیرگذار در دنیاست" و نتانیاهو در مقابلش خم می شود و القابی چون "پسر خوب یهود و امید غلبه تفکر یهود بر جهان"، را به او داده اند، یعنی ما تبر را به ریشه خواهیم زد.


اینستاگرام چشمی مسلط بر جهان
پس از گذشت ده سال از ساخت فیس‌بوک _اولین دستاورد زوکربرگ_ تحلیلگران آمریکایی اذعان دارند که این نرم افزار به "سیا" کمک می‌کند تا بداند که افراد قصد دارند در چه مکانی و در چه زمانی دست به انجام چه کارهایی بزنند و باعث صرفه جویی در هزینه های سازمان "سیا"  شده است.

مطمئنأ این تحلیلگران در سال های آتی جملاتی بسیار گسترده تری در مورد اینستاگرام خواهند گفت: "قدرتمندترین ابزاری که توانستیم مردم را حتی در اتاق خواب هایشان کنترل کنیم."، "در جهت منافع صهیونیزم جهانی و دولت آمریکا برای از بین بردن حرکت های مقاومت و آزادی خواهانه در جهان با استفاده از این ابزار به پیروزی های بزرگی دست یافتیم."، "اعتقادات جوانان را به اسلام و خدا و مذهب نابود کردیم و آنچه را که مد نظر ما بود _شیطان پرستی و تقویت هوا و هوس_ را جایگزین کردیم"، " اینستاگرام چشمی مسلط بر تمام جهان، تمامی رفتارها و گفتارهای شما مقابل چشمان ماست" و...!

چگونه است که یک جوان یهودی-آمریکایی و عضو انجمن برادری یهودیان «آلفا اپسیلون پی» که البته خود را آتئیست (ضد خدا) می داند. می تواند با نرم افزارهای جاسوسی خود در فضای مجازی ما جولان دهد و هیچگونه عکس العملی در دولتمردان ما دیده نشود؟!!

  • سرباز گمنام

بینش معنوی

۱۳
مرداد


«أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ: آگاه باشید، تنها با یاد خدا دل‌ها آرامش مى‌یابد!»1 


داشتن خاطری آرام و ذهنی آسوده آرزوی هر انسانی است. بسیاری از تلاش‌های بشریت نیز برای رسیدن به این هدف است. در آموزه‌های دینی، رسیدن به این هدف تنها در گرو رشد معنوی است؛ برخلاف بسیاری از مکاتب مادی که رسیدن به آرامش را در گرو رسیدن به ثروت بیشتر و مقام بالاتر و...، می‌دانند

به طور خلاصه می توان گفت طبیعت انسان ها و محیطی که در آن رشد می کنند کاملا با هم متفاوت است.

هر محیط آموزش هایی به افراد می دهد.(خانه، محل کار، مدرسه، دانشگاه، فضای مجازی و...)  این اموزش ها  گاهی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم باعث ایجاد گرایشاتی در افراد می شود.



اما دین و شرع مقدس می گوید بر اساس بینش مادی که همان گرایش ها و سلیقه های مادی است رفتار نکنید! چرا که این سلایق از محیط آموزش و تبلیغات گرفته شده در حالی که آرامش و امنیت در داشتن بینش معنوی است.


در بینش های مادی، بازی می شود شغل. بسیاری از سرگرمی های هنری و... می شود شغل. چرا که تمام هدف خود انسان است.

اما دین تمام کارهای غیر مفید و آنچه که نداشتنش ضرری نمیزند و داشتنش هم منفعتی ندارد را شستشو و تخلیه می کند و کمالات را جایگزین آنها قرار می دهد.


شما می بینید لذت های مادی به سرعت تمام می شوند و در بسیاری از موارد آثار سوء آنها باقی می ماند.

  • سرباز گمنام

دشمن شناسی

۱۳
مرداد


من نام لم ینم عنه

هر که آسوده بخوابد دشمن او بیدار و هوشیار است1


 امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) اولین و بزرگترین دشمن انسان ها را نفس خود انسان می داند. دشمنی که همیشه و همه جا، از بدو تولد تا هنگام مرگ کنار انسان است.

  اگر انسان بتواند این دشمن بزرگ وبی رحم و فریب کار را مهار کند و آن را به زمین بزند قطعا دشمنان بیرونی انسان نمی‌توانند انسان را از پای درآورند. و باعث گمراهی و نابودی او شوند.

 دشمنان بیرونی فقط از طریق تحریک و تهییج این دشمن درونی، می توانند به اهداف شوم خود برسند، لذا اسلام تاکید فراوانی به تهذیب و کنترل نفس دارد.



اما دومین دشمن بزرگ انسان در نهج البلاغه، شیطان رجیم معرفی شده است. کسی که قبل از ورود انسان به عالم خاکی، شمشیر دشمنی را از رو بسته و قسم خورده که تا قیامت انسان ها را گمراه خواهد کرد.


 جامعه ای که انسان ها نتوانند بر نفس خویش چیره شوند و عنان آن را در دست بگیرند، باید فاتحه انسان ها و انسانیت خوانده شود، زیرا خدای این افراد، نفس ها و امیالشان خواهد بود و جولانگاه امنی برای شیطان هستند...

  • سرباز گمنام

 "وَ خَسِرَ هُنالِکَ الْمُبْطِلُونَ. در قیامت اهل باطل و اتلاف گران وقت زیان خواهند دید."1

امام علی (علیه السلام) می فرمایند: "در غفلت یک انسان همین بس است که همت و تلاش خود را صرف چیزی کند که به دردش نمی خورد و به کارش نمی آید."2

امام خامنه ای (مد ظله العالی) نیز سفارش می کنند: وقتتان را بیهوده به هدر ندهید. خیلی از بچه های جوان ما -دانشجو و غیر دانشجو- وقت هایشان را هدر می دهند، در این شبکه های اجتماعی و مانند این ها می گردند. یا در بعضی جلسات بیهوده ی بحث و جدل های این جوری می نشینند. وقتتان را هدر ندهید، وقتتان را درست مصرف کنید، هم به درس برسید و هم به کار تشکیلاتی برسید. به هر دوی این ها باید برسید.3

تشکیلاتی کار کردن به معنای مسئولیت پذیری، نظم، پرهیز از خود محوری، عدم تناقض در حرف و عمل و گروهی کار کردن افرادی همفکر و هم هدف است. هیچ کار مهمی در دنیا بدون تشکیلات، پیش نمی رود. انقلاب اسلامی ایران هم سال ها با هدایت و راهنمایی های رهبر کبیر انقلاب، همراه با تشکیلاتی بسیار گسترده و هدفمند پیروز شد.



کارکرد پیدا و نهان فضای مجازی

 شبکه های ضداجتماعی-صهیونیستی نیز با تشکیلاتی بسیار عظیم، از جمله ابزارهای متعدد فضای سایبری هستند که در خدمت استراتژی های مقابله جویانه آمریکا و صهیونیسم جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند و کارکردهای امنیتی دارند.

 به جهت تشریح این موضوع باید افزود که قطعاً شبکه های ضداجتماعی در حال حاضر، ابزارهای قدرت جنگ نرم آمریکا و صهیونیستم جهانی در فضای مجازی هستند که با ایجاد ارتباط بین افراد مختلف، با سطوح مختلف دسترسی، همانند فضاهای واقعی، به وجود آمده اند و دارای کارکردهای آشکار (برای کابران) و نهان (برای استراتژی های امنیت ملی آمریکا) هستند. ایجاد ارتباطات جمعی و میان فردی، تشکیل اجتماعات مجازی، اطلاع رسانی، تبادل اطلاعات و نظرات و... از کارکردهای آشکار این فضاها هستند.

  • سرباز گمنام

بردگی روح..1

۰۹
مرداد

آزادی، نیاز هر موجود زنده است...


 آیا ممکن است بشر آزادى اجتماعى داشته باشد ولى آزادى معنوى نداشته باشد؟!!

أیا ممکن است کسی که اسیر شهوت و خشم و حرص و آز است! بتواند آزادى دیگران را محترم بشمارد؟!!


در دنیای امروز عملًا مى‏گویند: بله!!! 



اما در حقیقت اینطور نیست.

وجه تمایز مکتب انبیا با مکاتب بشری اعطای این نوع از آزادی +آزادی اجتماعی به بشر است.

آزادی اجتماعی یعنی، انسان آزادمرد است و زیر بار ذلت نمى‏رود...


اما آزادی معنوی به این معناست که انسان از نظر اخلاق و معنویت هم، آزاد است و وجدان و عقل خودش را آزاد نگه داشته است. این آزادى همان است که در زبان دین به آن «تزکیه نفس» و «تقوا» گفته مى‏شود. 

  • سرباز گمنام

اینستاگرام


«یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً؛(احزاب 59) 


اى پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلبابها [روسرى ‏هاى بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار براى اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا کنون خطا و کوتاهى از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.

 این آیه در بیانی جامع به طور صریح دستور حفظ حجاب را ذکر می کند.



 مسئله حجاب و حدود آن از دیرباز میان زنان مسلمان از اهمیت خاصی برخوردار بوده است و حفظ آن یکی از مصادیق اخلاقی جامعه محسوب می‌شود.

حجاب بانوان مسلمان که نمادی از هویت جامعه دینی آنان را تشکیل می‌دهد به عنوان سنگر مستحمکی می‌ماند که راه هرگونه بی‌بندباری را در محیط اجتماعی و فرهنگی اسلامی می‌بندد.

دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین برای نابود کردن جوامع اسلامی بخصوص ایران شیعی، سعی در اشاعه فحشا و فساد در بین جوانان و نوجوانان را دارند. 

 

اولین قدم برای نشر فحشا و فساد، کمرنگ کردن حجاب و عادی سازی روابط دختران و پسران است. که در نتیجه، عفت، حیا و غیرت دینی نیز از بین خواهد رفت و جامعه به سمت بی بند و باری متمایل خواهد شد.

البته این پروژه سالیان زیادی ست که توسط دشمنان داخلی و خارجی در دست اجراست...!!! 

 اما امروزه با استفاده از ابزارهای ارتباطی و رسانه ای و شبکه های اجتماعی این کار سرعت بی سابقه ای یافته و تا حدود زیادی نیز به موفقیت رسیده اند...

  • سرباز گمنام


 «وَ اِن تَصبِروا وَ تَتَّقوا لا یَضُرُّکُم کَیدُهُم شَیئًا»؛(1) این یک قانون -قانون آفرینش- است. صبر و تقوا موجب میشود که همین دشمن عنود، این کپسول زشت کینه و بغضاء، با همه‌ی توانایی‌هایی که برای خودش فراهم کرده، هیچ غلطی در مقابل شما نتواند بکند؛ لَا یَضُرُّکُم کَیدُهُم شَیْئًا؛ یعنی هیچ زیانی به شما نمیتوانند برسانند؛ به شرط چه؟ به شرط صبر و تقوا. من امروز این را میخواهم در این میدان پُرمعنا و پُرمغز، به شما جوانان عزیز -که حقیقتاً نور چشم این ملّتید- عرض بکنم. این درس فقط برای شما هم نیست؛ برای همه‌ی ملّت است، برای همه‌ی سپاه است، برای همه‌ی نیروهای مسلّح است، برای همه‌ی آحاد جامعه است، بخصوص برای مسئولان و مدیران جامعه‌ی اسلامی است؛ صبر وتقوا.2


اجرای برنامه های دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی همه مثل دانه های تسبیحند...



افرادی که خیال می کنند مؤمند اما جاهل و ساده اندیشند با اعمال و گفتار خود کمر_دین_را_میشکنند..


افرادی که عالم هستند ولی به علم خود عمل_نمی کنند و به گفته ی مولا امیرالمؤمنین (علیه السلام)  با_شیطان_مساویند! آنها نیز کمر_دین_را_میشکنند...


وقتی تقوا_نباشد، جهل_و_غرور_و_خودخواهی حاکم می شود...


تنها_راه_نجات_صبر_و_تقوی_است...

اما صبر به این معناست که با مشکلات کمر خم نکنیم در میدان باقی بمانیم و پایداری و استقامت به خرج دهیم و چشم از اهداف خود برنداریم.

اگر ما امروز در مقابل تمام سختی ها صبر کردیم و ایستادیم و چشم به افق های روشن موفقیت داشتیم، نسلهای آینده قطعا به آن افق ها دست خواهند یافت. 

آنها به قلّه میرسند در صورتی که ما صبور مقاوم و با تقوا جلو رویم.

  • سرباز گمنام

 

در زمین دشمن بازی نکنید چه ببرید چه ببازید به نفع دشمن است!!!


 

 

 

 

 

  • سرباز گمنام

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری  اطلاعات: "فیلترینگ  اینستاگرام از سال ۹۲ مطرح شده است"!!!


#همه_رقصنده_ایم،

 #چهارشنبه_های_بدون_حجاب، 

#حجاب_اجباری،

 #چهارشنبه_های_بدون_اجبار،

 #دختر_خیابان_انقلاب،

#شیر_و_خورشید، 

#اعتراض_آزادی_آزادگی، 

#رقص_جرم_نیست، 

#برقص_تا_برقصیم،

 #آتنا_دائمی_در_خیابان_می_رقصد. 

اینستاگرام: صفحات رنگارنگ با موضوعات متفاوت، هر شخصی می تواند برای خود یک یا چند صفحه داشته باشد و هر مطلبی هم درون آن قرار دهد بدون محدودیت.


صفحاتی پر از هشتک#، که برخی از آنها اعتراضی، برخی تبلیغاتی و برخی ترویج آلودگی و فحشا است  که با زدن بر روی هر یک از این هشتک ها می توان سریع تر به صفحه مورد نظر رسید (نمونه هایی از آخرین هشتک ها در ابتدا آورده شده است). 



 صفحات را بالا و پایین می کنم هر چیزی را که نباید چشمانم ببیند می بیند، زنان برهنه و نیمه برهنه ی  وطنم، تبلیغات تن فروشی، وسایل و ابزار جنسی، آموزش انواع رقص،  آموزش انواع آرایش های زنانه و مردانه، فروش لباس های تحریک آمیز جنسی، تبلیغ لباس ها توسط زنان ایرانی برای فروش بیشتر، تبلیغ تجمل گرایی، کلیپ هایی با محتوای مستهجن و غیر اخلاقی و... تنها در مدت یک ربع صفحه گردی در این دنیای مجازی آلوده به فحشا (شاید هم بدتر از فحشا). 

 

 آقای وزیر فیلترینگ این فحشاخانه سال ۹۲ مطرح شده و هنوز کاری انجام نمی شود؟! چرا؟؟؟!!!

  • سرباز گمنام


همکاری داشت، که علی رغم ظاهری مهربان و صمیمی همیشه در همه ی قرارها خلف وعده می کرد!

گاه در قراردادها دست می برد و به تعهداتش عمل نمی کرد!!! 

همیشه برایش جای سوال بود که چرا آدمی که ظاهرا اینقدر مهربان است و همیشه ادعای دوستی و همکاری دارد، اینچنین نارو می زند!!!


او با دانستن همه اینها همچنان به همکاری با او ادامه می داد تا اینکه روزی به طور تصادفی فهمید که همکارش یک آتئیست و کافر است.



اینجا بود که فهمید چرا خداوند در قرآن می فرماید: إِلَّا الَّذِینَ عَاهَدْتُمْ مِنَ الْمُشْرِکِینَ ثُمَّ لَمْ یَنْقُصُوکُمْ شَیْئًا وَلَمْ یُظَاهِرُوا عَلَیْکُمْ أَحَدًا فَأَتِمُّوا إِلَیْهِمْ عَهْدَهُمْ إِلَى مُدَّتِهِمْ1

تا زمانی با مشرکان بر سر پیمان‌ها باقی بمانید که آن‌ها نقصی در آن پدید نیاورده‌اند.


دین محدوده تعهد به پیمان با کفار را تا زمانی می‌داند که آن‌ها به عهدشان پشت نکرده باشند؛ خواه این عهد فردی باشد یا بین‌المللی و جهانی.

  • سرباز گمنام


 علی لاریجانی در همایش رؤسای نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور:


 ... پیشرفت‌های موشکی ما چشمگیر و ارزشمند است.


 ... اروپایی‌ها تاکنون صرفا حرف‌های کلی زده‌اند و روی زمین چیزی نمی‌بینیم.


 ... بنده نمی‌دانم که مذاکره با اروپایی‌ها درباره اداره برجام به کجا می‌رسد و حتی تردید جدی در این باره وجود دارد، اما مقام معظم رهبری فرمودند که این مذاکرات باید ادامه پیدا کند.


 ... دشمنان ما به خوبی می‌دانند که نمی‌توانند با ایران با زبان تهدید‌آمیز جنگ، سخن بگویند.


 ... هدف ما از مذاکره هسته‌ای با گروه ۵+۱ آن بود که بحث هسته‌ای و غنی‌سازی کشور پا برجا بماند و مشکلی در بخش معیشت و اقتصاد مردم ایجاد نشود.


پ.ن

و اما سخنی چند با جناب لاریجانی، مردی که در زمان فتنه ها سیاستش به ظاهر، سکوت است!!! 


اولا: اینکه قدرت موشکی ما پیشرفت داشته، نشانه توان نیروهای جان برکف سپاه است که البته شما و‌ یارانتان در مجلس و دولت  سخت به دنبال تحریم فرماندهان آن هستید تا حتی نتوانند حقوق پرسنل خود را توسط بانک های کشور پرداخت کنند... 


ثانیا: اگر از اروپایی ها چیزی ندیدید، برای این است که برجام را نخوانده و در بیست دقیقه تصویب کردید و فریاد مخالفان را در گلو خفه کردید... 


ثالثا: مقام معظم رهبری قبل بیان ادامه مذاکرات دستور به تولید #۱۹۰هزار سو دادند که معلوم نیست شنیده اید یا خیر!!! اما شما تنها کلمه «باید» را دوست داشتید بشنوید در حالیکه ایشان شروط مذاکره را هم در مقابل چشم دوربین ها فرمودند! و در شگفتم اینکه باااارها فرمودند: مذاکره با آمریکا بی نتیجه است را چرا نشنیدید!!!


رابعا: خوب می دانید که صنعت هسته ای و فضایی کشور با نادیده انگاشتن کوتاهی های دولت توسط مجلس ناکارآمد شما به تعطیلی کشانده شد و اوضاع اقتصادی به این روز افتاد!!! و شما هنوز اجازه استیضاح رئیس جمهور را نمی دهید!!!


خامسا: اگر دشمنان نمی توانند با زبان تهدید با ملت ما سخن بگویند از اقتدار رهبر و شجاعت و مردانگی رزمندگان و سپاهیان ماست نه ذلالت و سیاست دولتمردان زبون و لیبرالی چون شما!!!


پس لطفا ما را نادان و ابله چون اطرافیانتان نپندارید و از رهبری گرانقدر برای پوشاندن ضعف ها و خیانت هایتان مایه نگذارید... لطفا 


امین


http://jebheeqdam.ir

  • سرباز گمنام


زنجیرهایی برای زمین گیر کردن حزب الله


دشمنان اسلام از قبل پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بعد از انقلاب تمام تلاش خود را انجام داده اند تا به هر طریقی از پیشرفت ایران جلوگیری کنند. 

بارها ایران را با بهانه های مختلف پای میز مذاکرات نشانده اند. یکی از این مذاکرات بدفرجام، منجر به امضای توافقنامه برجام و ریختن بتون در رآکتور اتمی ما شد و توان هسته ای ما، تحت کنترل دشمن قرار گرفت.



 هنوز تلخی برجام در کام ملت بود که وزرای دولت دوازدهم طی یک اقدام باور نکردنی، لایحه ای را که صرفا تعهدات چندلایه و به هم پیوسته قانونی برای کشور ما ایجاد می کند و جمهوری اسلامی ایران را «بدون شلیک یک گلوله» به تسلیم وادار می کند؛ را به تصویب رساندند!


الحاق ایران به پالرمو

این لایحه، به ظاهر شامل مجموعه دستوراتی برای مبازره با جرائم سازمان یافته و پولشویی می باشد. و نشان می دهد که دشمنان ما علی الخصوص آمریکا، با قرار دادن ایران در این معاهده سعی در شناسایی گروه های تروریستی و مسدود کردن منابع مالی آنها را دارند.

اما آیا نگاه دشمن به تروریست همان نگاهی است که ایران اسلامی دارد؟!! 

خیر!!!

 باید یادآور شد که گروه های تروریستی مد نظر دشمنان، همان بسیج مردمی عراق، حزب الله لبنان، حماس تا انصار الله یمن، سپاه مقاومت ایران و امثالهم می باشد.

آنها بر این باور هستند که سپاه پاسداران ایران خود یک گروه تروریستی عظیم است که به دیگر گروه های تروریستی نیز کمک می کند. در نتیجه باید با مسدود کردن منابع مالی آنان، موجبات نابودی این گروه بزرگ و قوی را فراهم کرد و ریشه ی آن را خشکاند.

  • سرباز گمنام


کسب ۴ مدال دانش آموزان ایران در المپیاد زیست شناسی/ توضیحات بطحایی درباره حواشی مسابقات


وزیر آموزش و پرورش درباره تصاویری که در خلال المپیاد در فضای مجازی منتشر شده بود و تعدادی از دانش آموزان دختر سایر کشورها روسری خود را برداشته بودند, گفت:


حجاب شرکت کنندگان خارجی در حدی که در افتتاحیه و اختتامیه دیدیم با تذکراتی که در سالن داده می‌شد در حد مطلوب بود. در چند مورد هنگام مسابقه حجاب دخترها کنار رفته بود و یک مورد چون پسرها کلاهشان را به نشانه احترام برداشته بودند چند تن از دخترها تصور کرده بودند باید  به نشانه احترام حجابشان را بردارند.


باید از این اتفاقی که در شبکه های مجازی اتفاق افتاده گلایه کنم، گاهی بی انصافی هایی صورت میگیرد و دستاوردها نادیده گرفته میشود و اگر برای چند لحظه غفلتی صورت گرفته و روسری شرکت کنندگان کنار رفته عکس می‌گیرند و فضاسازی می کنند.


 اینها بداخلاقی هایی هست که برخی دچارش میشوند و اتفاقات خوبی که افتاده را نادیده می گیرند



صرفا جهت خوش اخلاقی!!!

جناب وزیر! برای اینکه شائبه توهین به شعور مخاطبتان، به ذهن نرسد 

بفرمایید: در کجای دنیا و در کدام کشور رسم است که خانم ها برای احترام چیزی از سر بردارند؟؟؟!!!

 در ضمن اصلا چیزی دور گردن یا روی شانه ی این خانم ها می بینید که می گویید سهوا کنار رفته یا افتاده است؟؟؟!!!!

اگر شما و همکارانتان که خود را مدیران عالیرتبه این کشور میدانید! از تفهیم مسائل شرعی و عرفی و قانونی موجود در ایران، برای شرکت کنندگان و میهمانان عاجز هستید! چرا همچنان در جایگاه وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران تکیه زده اید؟؟؟!!!

در کدام کشور دنیا اینگونه علنی وزرا و رئیس دولت! قوانین کشور را زیر پا می گذارند و در مقام پاسخگویی بسیار خونسرد، همراه با توهین به ملت خود آن را توجیه میکنند؟؟؟!!!! 

  • سرباز گمنام

علوی در صحن علنی مجلس:



"وزارت اطلاعات، کار رصد و پایش رسانه های مجازی را وظیفه خود می‌داند و اطلاع رسانی و آگاهی بخشیِ به موقع و مدیریت هوشمند این رسانه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

هیچ کشوری عرصه رسانه و فضای مجازی را تحت عنوان آزادی رها نمی‌گذارد.

در کارنامه وزارت اطلاعات، برخورد سخت‌افزارانه با کانالهای تلگرامی و کاربران فضای مجازی، شاید یک در هزار یا یک در چند ده هزار هم نمی‌شود، چون تذکرها و نصایح دلسوزانه به فعالان مجازی اثر خود را گذاشته و دستگاه اطلاعات و امنیتی را از برخورد سخت‌افزارانه بی نیاز کرده است."


پ.ن

جناب وزیر! اشتباه به عرضتان رساندند فضای مجازی ایران اسلامی کاملا رها و غیرقابل کنترل شده است...

"چرا حواسمان نیست؟ چرا رها میکنیم این فضای غیرقابل کنترل و غیرمنضبط را؟ مسئولند، یکی از مسئولین هم همینها هستند؛ دستگاه وزارت ارتباطات است." امام خامنه ای 95/2/13

  • سرباز گمنام


 این روزها سؤالی که زیاد پرسیده میشود اینکه: چرا ولی فقیه در برخورد با مفاسد اقتصادی دخالتی نمی کند؟!!


از این افراد باید سوال کرد آیا تا به حال قانون اساسی کشور را مطالعه کرده اید؟؟

اگر مطالعه کنید متوجه می شوید که برای هر جایگاهی و مسئولیتی وظایفی تعریف شده، من جمله وظایف رهبری؛ که حفظ نظام جمهوری اسلامی است!!

در کشور ما قوه قضائیه، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی های کل کشور، کمیسیون اصل 90 مجلس، معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات و بسیاری ارگان های دیگر برای کنترل مسئولان و اجرای درست قانون وجود دارد.

و البته هر وزارتخانه ای بخش های بازرسی و حراست دارد.

و تمام بخش های حراست در هر سازمان و وزارتخانه ای نماینده ای از وزارت اطلاعات دارند.



با این حساب باید در مقابل هر خلاف و اختلاس و دزدی و... در هر سازمانی، در وحله ی اول مدیر هر بخش، سازمان و یا وزارتخانه پاسخگوی کمکاری ها و خرابکاری های بخش خود باشد...

و در مرحله بعد خود جناب وزیر، در هر وزارتخانه ای باید پاسخگوی اشتباهات و اتفاقاتی باشد که در زیر مجموعه او رخ می دهد..

و در مرحله بالاتر جناب وزیر اطلاعات و رئیس قوه قضائیه که مسئولیتی سنگین تر از بقیه دارند باید پاسخگوی اشتباهات و خیانتهای انجام شده باشند...

و در نهایت رئیس دولت باید پاسخگوی بیعرضگی وزرای خود باشد و افراد متعهد و مسئول را به سرعت جایگزین آنان نماید...!!!

  • سرباز گمنام