جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۹۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است


پاول دروف به روایت سید مقداد صادقی




  • سرباز گمنام



آیا پاول دروف مدیر تلگرام را می شناسید؟؟

میدانستید او یک پاستافاریانیست است؟

آیا مدیر مالی تلگرام مایکل میری لاشویلی را می شناسید؟

 با دقت ببینید...


  • سرباز گمنام


وجدانا بیایید همه با هم خجالت بکشیم.

چون ما هم از داشتن نمایندگانی که در رکود اقتصادی و اوج نارضایتی مردم، و زمانیکه مردم کرمانشاه و سیستان و خوزستان در سختی های مختلف و طاقت فرسا به سر میبرند، دنبال قرعه کشی برای رفتن و نظارت به جام جهانی هستند، خجالت می کشیم .

البته زمانی خجالت ما بیشتر میشود که میبینیم عنوان میکنند ۱۰۰میلیون ناقابل در بودجه چیزی نیست ولی همین ناچیزها از مردم کرمانشاه دریغ میشود .

ما از بچه های سپاه هم بابت باری که برای امنیت و اقتدار ایران متحمل می شوند و امثال شما آنها را در لیست تحریم ها قرار می دهید، خجالت می کشیم.

و از همه مهمتر ما از خانواده های شهدایی که برای استقلال، امنیت و آرامش ما و شما، عزیزترین هاشون را عربا عربا تقدیم حضرت دوست کردند اما شما در عوض در 20 دقیقه برجام ننگین را تصویب کردید پالرمو را در نهایت بی شرمی تصویب کردید!!! خجالت می کشیم...

ما از روی رهبر عزیزمان شرمنده ایم که بعد از آنهمه توضیح در مورد قرارداد FATF و نهی آن، با فاصله بسیار کمی تصمیم به تصویب آن گرفتید!!!

ما واقعا شرمنده ایم!!!!

امین


  • سرباز گمنام




🔹روزنامه «نیکی» ژاپن: ژاپن خرید نفت از ایران را قطع می‌کند و عربستان و امارات را جایگزین می کند،‌ بانک‌های ژاپن هم اعلام کرده‌اند مبادلات پول مرتبط با نفت ایران را نمی‌توانند انجام دهند.



اینکه ژاپن، کشور سامورایی های مغرور و نترس، با وجود حمله اتمی آمریکا به کشورش، تعرض متداوم سربازان آمریکایی به زنان و دخترانش، نابودی سلامت چندین نسل از شهرهای بمباران  شده، و رشد ژاپن در زمینه اقتصادی، باز هم اینقدر ذلیل آمریکاست و نسل خودش رو به دور از آمریکا ستیزی نگه میداره!!!! نشون میده 

اونجا هم خائنین به ملتشان در راس مسئولیت ها هستند!

 امین

  • سرباز گمنام


با دقت بخوانید!

نهایت پستی این گروهک منافق از زبان خودشان!😥

آنان که ذره ای در قلبشان به این گروهک منافق و قاتل، تمایل داشته باشند در تمام کشتارهای آنان سهیم خواهند بود...

مباد که در روز حساب گله و شکایتی کنند که این وعده ی الهی است


 وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

  مائده 51


  • سرباز گمنام


‏بااجرای مخفیانه سند ۲۰۳۰ توسط دولت روحانی؛ آغاز پروژه به اصطلاح لغو ‎حجاب اجبارى با اتباع بیگانه به بهانه گسترش گردشگری در ایران به طور رسمی کلید خورد تا به مرور در کل کشور اجرا شود!

شرکت کنندگان خارجی المپیاد جهانی زیست شناسی ۲۰۱۸ بدون حجاب و پوشش اسلامی در سالن امتحان حاضر شدند.


جناب رئیس جمهور فراموش نکنید! چراغی را که ایزد برفروزد هر آنکس پف کند ریشه اش بسوزد...!!!


  • سرباز گمنام


   


به اعتقاد اکثر کارشناسان FATF از برجام خطر ناک تر است.


  با امضای این قرارداد، برترین شخصیت های حقیقی، حقوقی و مسؤلین و دانشمندان ما، نهادها و ارگان های انقلابی را دچار خود تحریمی می کنیم. 


 یعنی وزارت اطلاعات و وزارت دفاع و سپاه پاسدارانی که امنیت و آرامش واقتدار را برای ما به ارمغان آورده اند را با دست خود تحریم داخلی کنیم...!!!

چرا باید شخصیت‌های مهم کشورمان  در فضای داخلی تحریم شوند؟


 آیا این قرارداد ننگین، بدتر و ننگین تر از قانون کاپیتولاسیون نیست؟؟؟


 قرارداد با FATF حرکتی علیه امنیت،‌ حاکمیت و منافع ملی است.

  • سرباز گمنام


 إِنَّ الْحَسَناتِ یُذْهِبْنَ السَّیِّئاتِ...

که البته حسنات و نکوکاری ها، سیّئات و بدکاری ها را نابود می‌سازد...1

همانطور که وقتی حسنات وارد می شود بدی ها را از بین می برد. با ورود بدی ها نیز حسنات کمرنگ و نابود می شوند.

با ورود سیئات، حرص و طمع، شهوت و غرور، بخل و حسد و... کم کم قوت گرفته و در انسان رشد می کند و سخاوت، شجاعت، قناعت، گذشت و بردباری و... کمرنگ می شود..

وقتی بخل، شهوت، غرور و حسادت ها جایگزین خوبی ها شد و شروع به رشد کرد دیگر متوقف نخواهد شد! مانند آب شوری، که هر چه بیشتر خورده شود تشنه تر می کند. 



کم کم آنچه که دنبالش میگردد رفاه، آسایش و خوشبختی همه محو می شود.

 چون حرص و طمع و عقد و غضب و بخل و کینه و حسد، همه وجود را فراگرفته و پرخاشگری و تندی و بی حوصلگی از آثار بیرونی آن است.

 آرام آرام متوجه می شود دیگر نمی تواند حق را قبول کند و از حق متنفر است. با وجود اینکه حق را می بیند و می شناسد اما از آن دوری می کند چون درونش آنقدر ناراحت است که دیگر قدرت مبارزه با نفس را ندارد لذا حق را به آسانی نمی پذیرد..

  • سرباز گمنام


رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه واله وسلم) فرمودند: «بین مردان و زنان نامحرم جدایی ایجاد کنید [تا با هم برخورد و تماس نداشته باشند]؛ زیرا هنگامی که آنان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و با هم رفت و آمد داشتند، جامعه به دردی مبتلا خواهد شد که درمان نخواهد داشت. »1


سیل همگانی شدن استفاده از شبکه های اجتماعی سرعت برگزاری پارتی های مختلط را به گونه ای افزایش داده که حتی شاهد پخش این مهمانی ها به صورت زنده در شبکه های اجتماعی نیز هستیم. زنان و دخترانی که در گذشته ای نه چندان دور حساسیت زیادی نسبت به انتشار عکس های بی حجاب خود در فضای مجازی داشتند، امروزه به شیوه ای جدید و از طریق اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی دیگر، زنده به پارتی های مختلط با هزینه های گزاف و ورودی های چند میلیونی، دعوت شده و فیلم و تصاویر آنها منتشر می شود.



مهمانی های مختلط ایرانی که مدل کپی شده از پارتی های غربی است از اواسط دهه هفتاد شمسی در ایران فراگیر شد، که اغلب آنها در باغ های حاشیه شهرها برگزار می شود. چرا که حاشیه ها امنیت بیشتری برای قانون شکنان دارد و افراد با آسودگی خاطر بیشتری می توانند به انواع معضلات و آسیب های اجتماعی دامن بزنند.


یکی از مصادیق آسیب های اجتماعی و عوارض منفی فضای مجازی وجود شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتس آپ، توئیتر، فیسبوک و... است. که البته بخش زیادی از این آسیب ها از پارتی ها و مهمانی های مختلط نشأت می گیرد. در این مهمانی ها ارزش های دینی و ملی زیر پاگذاشته می شود و اعتقادات مذهبی جوانان از بین می رود.

  • سرباز گمنام

 

 

«اِنَّ الَّذینَ یُحبُّونَ اَن تَشِیعَ الفاحِشَةُ فِی الَّذینَ آمَنوا لَهُم عَذابٌ اَلیمٌ فیِ الدُّنیا وَ الآخِرةِ وَاللهُ یَعلَمُ وانتم لا تَعلَمون»؛ کسانی که دوست دارند زشتی‌ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکی برای آن‌ها در دنیا و آخرت است و خداوند می‌داند و شما نمی‌دانید.1

برنامه هایی مانند هات گرام و تلگرام طلایی تا تلگرام ایکس تقلبی، اوپنگرام، موبوگرام، آزادگرام، جت گرام، هاتگرام و سرخ گرام و بلاک چین گرام همه و همه از پلتفرم اپن سورس تلگرام استفاده کرده و در حوزه زیرساختی از همان سرورهای تلگرام استفاده می کنند. البته تلگرام طلایی یا طلاگرام از معروفترین این برنامه هاست

 

از طرفی جناب وزیراطلاعات در ضیافت افطاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و جمعی از نمایندگان مجلس عنوان می کند: «تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و اکنون ۲۵ میلیون (که در حال حاضر به 30 میلیون رسیده است) عضو دارد و قانونی است.»2 و از طرفی  دیگر جناب خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اعلام می کند: «هاتگرام و طلاگرام پیام رسان نیستند. آن‌ها در واقع دو فیلتر شکن داخلی با مدیریت واحد هستند که بطور غیر قانونی و بر خلاف دستور قضایی با امکانات وزارت ارتباطات، دسترسی کاربران ایرانی را به شبکه اجتماعی فیلتر شده "تلگرام" فراهم می‌کنند.»

معلوم می شود اصلی ترین ویژگی تلگرام طلایی، اتصال به سرورهای تلگرام، بدون نیاز به استفاده از وی پی ان یا ابزار تغییر دهنده آی پی می باشد. در حقیقت کار این نرم افزار دورزدن فیلترینگ تلگرام است!!!

 

 

جناب وزیر اطلاعات! به نظر شما این چه نرم افزاری است که از یک سو از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی می کند و از سوی دیگر بر خلاف دستور قضایی فیلترینگ را دور می زند؟!!

 

جناب وزیر ارتباطات! اکنون که همه به خوبی می دانند، تلگرام صهیونیستی است و محلی امن برای عملیات های روانی و تروریستی است و رؤسای جمهور کشور های مختلف با عنوان اینکه نگران امنیت مردممان هستیم برای بستن این جاسوس خانه اقدام کرده و می کنند؛ چرا شما به هر بهانه ای از زیر بار اجرای قانون سرباز می زنید؟؟؟!!!

 آیا دولت فخیمه ی ایران، نگران سوء استفاده از امنیت اطلاعات این ملت، که توسط سازمان‌های اطلاعاتی جاسوسی تجزیه و تحلیل می‌شود، نیست؟!!

 

جناب وزیر اطلاعات! اگر ادامه فعالیت این فیلتر شکن‌های داخلی (هاتگرام و طلا گرام) دور زدن قانون جمهوری اسلامی ایران نیست پس چه نام دارد؟!! آیا ساختن این فیلترشکن های داخلی باعث پایدار نگه داشتن سلطه بیگانگان (صهیونیست جهانی) بر فضای مجازی کشورمان نیست؟! و باعث نابودی پیام رسان‌های داخلی نمی شود؟!! آیا می خواهید باور کنیم، جوانانی که توانستند موشک های بالستیک بسازند و ماهواره سرنشین دار را به فضا فرستاده و برگردانند! نمی توانند شبکه ملی اطلاعات و نرم افزارهای قوی و کاملا امن و سریع بسازند؟؟؟!!!

 

محمد رسول کاظمی مدیر پیام رسان آی گپ، خطاب به وزیر ارتباطات عنوان می کند: «آقای وزیر! امکانش هست از این زیرساختی که به این شرکت (هاتگرام و تلگرام طلایی) دادید به پیام‌رسان های داخلی هم بدهید؟! می‌شود توضیح دهید بنا بر کدام مجوز، این شرکت مستقیم به روتر زیرساخت وصل است؟! جناب وزیر ارتباطات! چرا باید تولید فیلترشکن بومی، دانش‌بنیان‌تر از تولید پیام‌رسان های بومی باشد؟!! چرا شرکت راهکار سرزمین هوشمند (تولیدکننده فیلتر شکن طلاگرام و هات‌گرام) دانش‌بنیان است اما هیچ کدام از شرکت های پیام‌رسان داخلی دانش‌بنیان نیستند؟!»

  • سرباز گمنام


عبد الصمد خرم آبادی، معاون دادستان کل کشور:

«در ابتدای امر قرار بر این بوده که فعالیت کنترل شده هاتگرم و طلاگرام موجبات مهاجرت آرام کاربران به پیام رسان های داخلی را فراهم کند و به محض اینکه  تعداد کاربران آنها به حدود ۱۰ میلیون نفر رسید ارتباط آنها با تلگرام قطع و کاربران آنها به یک پیام رسان قوی داخلی منتقل شوند. ولی علیرغم اینکه هم اکنون تعداد کاربران این دو فیلترشکن به بیش از 26 میلیون نفر رسیده تا کنون به این وعده عمل نشده است

جناب خرم آبادی! از آقای جهرمی وزیر ارتباطات سوال نکردید که به چه دلیل باید کاربران در این دو فیلترشکن فعالیت کنند؟! و پس از مدتی که پیام رسان های داخلی قدرتمند شدند کاربران به این پیامرسان ها هدایت شوند؟! از ایشان نپرسیدید که نقش این دو فیلترشکن چیست؟ مردم چرا باید اطلاعات محرمانه خود را به دست چنین باج افزارهایی بدهند تا یک روز پیام رسان های داخلی تقویت شوند و بعد نقل مکان کنند؟!!



کاش از ایشان سؤال می کردید: برای قویتر شدن پیام رسان های داخلی بودجه و امکانات وزارت ارتباطات لازم است که در این سه سال اخیر قطره چکانی به پیام رسان های داخلی داده شده است؛ پس چه ضمانتی وجود دارد که در آینده این امکانات به پیام رسان های داخلی داده شود؟!!

جناب خرم آبادی! مسئولین وزارت ارتباطات با چه هدفی این دو فیلتر شکن را برای دور زدن فیلترینگ تلگرام، به مردم نشان دادند؟! مگر می شود راهی را که غلط است ببندیم و راهی را نشان دهیم که از آنهم غلط تر است و بگوییم این راه غلط تر موقتی است؟!!

  • سرباز گمنام

 

 

هشدااااار

 

اگر به چنین جنایاتی راضی نیستید؟؟؟

 به حضور و فعالیت خود در جنگ افزارهای اینترنتی_صهیونیستی پایان بدید!!!
 

 

 

 

  • سرباز گمنام

 

هشدااااار!!!

 

شما امت حزب الله به قدری برای دشمن مهم هستید که هرکاری می کند تا شما را از مسیر حق منحرف کند. 

دشمن بیشترین ضربه را از حزب الله (کسانی که محکم در مسیر الله قدم برمی دارند) خورده است.

و دوستان بیشترین ضربه را از حزب اللهی نماها!!!
 

 

مراقب باشید چه می کنید؟؟؟

 

 

 

  • سرباز گمنام

 

توهم تاثیرگذاری


"ولاتَرْکَنُوا إِلَى الَّذینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النّارُ وَ ما لَکُمْ مِنْ دُونِ اللّهِ مِنْ أَوْلِیاءَ ثُمَّ لاتُنْصَرُونَ. و بر ظالمان تکیه ننمائید، که موجب مى شود آتش شما را فرا گیرد؛ و در آن حال، هیچ ولىّ و سرپرستى جز خدا نخواهید داشت؛ و یارى نمى شوید!"1

رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دانشجویان فرمودند: «جوانان عزیز! دشمن روى شما سرمایه ‌گذاری‌هاى زیادى مى‌کند؛ حواس‌تان جمع باشد. عده‌ ای را به بى‌تفاوتى مى‌کشاند و عده ای را دلسرد و مأیوس مى‌کند. در مقابل یأسى که دشمن مى‌خواهد به جوان ها تلقین و تزریق کند، خودتان را مصونیت بدهید.»2



طبق فرمایش ایشان می توان این گونه استنباط کرد که دشمن از هر راهی برای نابودی جوانان استفاده می کند. ولی تعجب آور است برای جوانان انقلابی و حزب اللهی که هشدارهای ولایت را نپذیرفتند و در زمین دشمن (شبکه های ضد اجتماعی_ صهیونیستی تلگرام و اینستاگرام) پرچم دار به اصطلاح حزب اللهی ها شده اند.

حزب اللهی فقط معتقد به اسلام و تابع مکتب الله است. لذا فرامین پروردگار را دقیق و کامل اجرا می کند و کاملا پیرو ولی امر زمان خود است. اما امروزه چرا آنانکه خود را حزب اللهی می نامند، با حضور و فعالیت در جنگ افزارهای جاسوسی_صهیونیستی نسبت به مسائل اعتقادی کاملا بی تفاوت عمل می کنند؟!! چرا پایبند امر ولایت نیستند؟!! آیا حضور و فعالیت امت حزب الله در نجس افزارهای صهیونیستی نشان از موفقیت دشمن در اجرای طرح ها و نقشه های او نیست؟!

  • سرباز گمنام

سمپاشی علیه نرم افزارهای ایرانی!


مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم. محمّد (صلوات الله علیه و آله) فرستاده خداست؛ و کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید؛ و در میان خود مهربانند..."1

با یک وبگردی ساده و نظر به توئیت های برخی نمایندگان مجلس در مخالفت با فیلترینگ تلگرام به نقض سه اصل: امنیت، آزادی، اشتغال و اقتصاد دست خواهیم یافت که به اعتقاد این بزرگواران هر سه اصل در شبکه های بومی نقض شده و تلگرام صهیونیستی در حد اعلاء آن سه را به کاربران خود هبه کرده است.

در واقع در مورد شبکه های اجتماعی زمانی می توان از امنیت صحبت کرد که طراح و کارگردان میدان، خود حکومت و نظام حاکم باشد و اگر غیر از این باشد با گردشی 180 درجه ای امنیت نقض خواهد شد.



لازم است برای آن دسته بزرگوارانی که در جایگاه نمایندگی مردم تکیه زده اند و قائل به امنیت در تلگرام هستند و با بیان این مطلب، در واقع به مردم ناامن بودن پیام رسان های بومی را القاء می کنند، یادآوری گردد که تیم‌های تروریستی داعش تمام هماهنگی‌های خود برای انجام عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی را از طریق تلگرام انجام دادند و فیلم عملیات تروریستی خود را به‌ صورت آنلاین از طریق تلگرام برای همه دنیا پخش کرد و کسی نتوانست از نظر فنی جلوی این اقدام را بگیرد. و نهادهای امنیتی کشور نیز به ‌لحاظ غیرقابل کنترل بودن تلگرام قبل از عملیات هیچ اطلاعی از این موضوع نداشتند.[1]

امیر خوراکیان معاون محتوایی مرکز ملی مجازی این چنین بیان می کند: قانون تلگرام قانون جنگل مدرن است، نمی‌توانیم اجازه دهیم همه‌ فعالیت‌ها و خدمات بر بستر یک پیام‌رسان بی‌قانون و بی‌هویت انجام شود.[2] در واقع امنیت یک طنز تلخ و سرابی فریبنده در تلگرام است که به همت غرب زدگان بی عزت داخلی تبدیل به یک باور عمومی شده است.

  • سرباز گمنام

 

هشداااااااار!!!

فعالین شبکه های صهیونیستی! 

اینها تنها گوشه ای از اثرات فعالیت های شماست!!!
 

 

 

 

  • سرباز گمنام

کلیپ

افرادی که تصور می کنند در شبکه های اجتماعی صهیونیستی موثر هستند...!!!

 

 

آیا به این موضوع مهم اندیشیده اید

 که سهم ما در تآمین بودجه ی طراحی ساخت و تولید سلاح و مهمات

 برای دولت های خونخوار و جنایتکار رژیم صهیونیستی آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و غاصب فلسطین چقدر است؟؟؟

  • سرباز گمنام

کلیپ

 

 


 

 

 

 

من و شما به عنوان کاربران یک شیکه اجتماعی صهیونیستی به آن شبکه اعتبار می دهیم...

 

اگر شما هم عاشق مبارزه با صهیونیس ها هستید باید بدانید که...

 

 

  • سرباز گمنام

داستان


صدای مداحی می پیچد توی گوشم: "وای... شهیدِ بی سر اومده... وااااای لالۀ پرپر اومده... وای... تنش شبیه جسمِ علیِ اکبر اومده..."

خودم را سپرده ام به جمعیتی که ابتدا و انتهایش پیدا نیست. اینجا هیچکس نمی گوید «مرد که گریه نمی کند»؛ چون همه در مردانگی مان شک کرده ایم با دیدن مردی بی سر. اینجا چه مرد، چه زن، همه گریه می کنند به حال خودشان.

عجب محرمی شد امسال!

صدای لرزان سنج می آید و فریاد محکم طبل. بوی اسفند و گلاب نشان می دهد عزیزی تازه رسیده، مثل آن سال که غواص ها مهمانمان بودند. پرچم ها روی دست ها می چرخند؛ پرچم های بزرگ و کوچک، سرخ و سیاه و سفید، یاحسین (علیه السلام) و یا ابالفضل (علیه السلام)... آب زنید راه را...




اینجا کسی نمی تواند سینه نزند. نمی تواند نبارد. نمی تواند بماند. نمی تواند برود. اینجا همه مسحور حجت خدا بر مردمند. اینجا بوی حسین (علیه السلام) می آید... اینجا قدمگاه مهدی فاطمه(عج الله تعالی فرجه الشریف) است...

دلم می خواهد فریاد بزنم، بدوم، ضجه بزنم و از بالای سر جمعیت، پرواز کنم تا خود تابوت. سر و صورتم را تبرک کنم و خودم نوحه بخوانم... حال غریبی ست، سیدحسین دیشب راست گفت: «آقا محسن فرق میکنه، خیلی به اربابش رفته!»

سفارش سیدحسین است که بجای او هم سینه بزنم و گریه کنم. برای همین اینطور پریشان شده ام. نمی دانم سیدحسین اگر اینجا بود چطور سینه میزد... جای خالی اش خیلی به چشم می آید... مگر می شود جایی، خبری از حسینِ فاطمه (علیه السلام) باشد و سیدحسین نباشد؟

  • سرباز گمنام

داستان


هوای روزهای آخر تابستان آنقدرها هم گرم نیست، که من احساس گرما می کنم. گلویم خشک است و عرق از پیشانی ام سر می خورد تا پایین ابروهایم؛ هر چند دقیقه یکبار هم مجبورم با دستمال عرق پیشانی را بگیرم؛ اما فایده ندارد. شاید هم بخاطر کت و شلواری ست که به اصرار مادر پوشیده ام. 

همان اول که وارد شدیم، سایه نگاه های معنی دار حسن روی سرم افتاد. با یک لبخند نمکی و بامزه نگاهم می کند و می توانم برق شیطنت را در چشم هایش ببینم؛ می خواهد تلافی همه طعنه ها و مزه ریختن ها را سرم در بیاورد. وجدانم از خنده ریسه رفته: «دیدی بالاخره آدم به آدم رسید آسیدمصطفی؟!» و می خندد.

 کلا وجدانم چند روزیست قاه قاه به ریش کوتاه و تازه مرتب شده ام می خندد و بدجور اعصابم را خط خطی کرده؛ وجدانِ بی وجدان من!




دلم شربت انبه خنک می خواهد، بلکه کمی دمای بدنم پایین بیاید، مثل آن شب، مسجد، صورت جدی و صدای جدی تر، نگاه محجوب و رفتاری جسورانه. کاش آن شب، همه سینی شربت ها را خودم خورده بودم...!

مهرش به دل مادر افتاده، مریم دوستش دارد، اما من... تعریفی از حالم ندارم.

 یاد قیافه حسن می افتم، شب خواستگاری. حتما من هم آن شکلی شده ام. از آن شب، گرفتار حالتی شده ام که نمی دانم چیست؟ اسم ندارد. شادی نیست، غم نیست، نمی دانم! مجهول است! دست می کشم به پیشانی ام.

  • سرباز گمنام