جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

وبلاگ صهبای حق در یادداشتی بیان داشت:


وَعَدَ اللَّهُ الَّذینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دینَهُمُ الَّذِی ارْتَضى‏ لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنی‏ لا یُشْرِکُونَ بی‏ شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُون»[1] نور -55

پلورالیسم، که به همان هم زیستی فرهنگ ها و عقاید متفاوت تعریف شده است، خود را در قالب جنبش های نوپدید به جهانیان معرفی کرد. عرفان های کاذب، محصولی وارداتی و مولود نامشروع کشورهای غربی است، و کشور خبیث انگلستان میزبان فعالیت نیمی از این فرقه هاست، ایالات متحده آمریکا نیز علاوه بر بیشترین حضور و فعالیت و با تضمین قانون آزادی دینی، محل تولد و ظهور بسیاری از عرفان های کاذب و فرقه های نوظهورگردیده است.[2] ادیان بدیل، ادیان مجازی، عرفان‌های نوظهور، خورده‌ فرهنگ‌ها، عنوان های دیگری برای عرفان های وارداتی می باشند که مفهوم دین و دینداری مهمترین قربانی این جنبش های نو پدید است.

در روند تاریخی فرقه های کاذب نباید از نقش مهم و اساسی یهود چشم پوشی نمود. فرقه های نوظهور در جهت تحقق سلطه جهانی یهود در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی و معنوی قدم بر می دارند. گاردون میلتون با اشاره به نقش یهودیان در به وجود آمدن عرفان های نوظهور می‌گوید: «با اینکه جمعیت یهودیان نسبت به دیگر ادیان کم است اما معمولاً یا پایه‌گذار ادیان جدید هستند یا به ادیان جدید وارد می‌شوند»[3]. افکار حاکم و ایدئولوژی این فرقه ها به صورت تحریف شده از سایر ادیان بزرگ می باشد که ویژگی های جوامع غربی همچون نسبی گرایی، هیچ انگاری، شالوده شکنی، فردگرایی، اباحی‌گری، سکولاریسم و... را با لباس معنویت و در قالب ادیان به مردم عرضه می کنند.

هم چنین، ریشه ی این جنبش ها را می توان در بعد از دوران رنسانس نیز جستجو کرد که مردم را به بهانه مدرنیته شدن در جهل مدرن غرق کردند و علم را برای بشر کافی و وافی جلوه دادند. عملکرد کلیساها و دیدگاه حاکم بر مسیحیت و پاسخ انحرافی نظریه پردازان غربی به امیال فطری انسان، زمینه سوء استفاده برخی سردمداران قدرت را ایجاد نمود و عرفان های کاذب را برای خدمت به استعمار وارد میدان کرد. تا جایی که این عرفان ها را در جهت گرایشات معنوی بشر و به سمت اهداف خود به کار برند.

عرفان های نوظهور میل فطری انسان ها را که همان خداجویی بشر و میل رسیدن به کمال نامحدود است و به صورت یک نیاز خود را نشان می دهد با پدیده های مادی پاسخگو هستند. آموزه های این فرقه ها همه ابعاد گسترده ی انسان را مد نظر نمی گیرد و در چند بعد انسان را محدود می کنند. حتی کرامت انسانی، اصلی غیر قابل قبول در این عرفان ها است.

  • سرباز گمنام

وبلاگ انقلاب سوم در یادداشتی بیان داشت:


بسم الله القَهّار

« یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا قاتِلُوا الَّذینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَ لْیَجِدُوا فیکُمْ غِلْظَةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقینَ » (آیه 123، سوره توبه)

«ای کسانی که ایمان آورده اید! با کافرانی که به شما نزدیکترند، پیکار کنید! (و دشمن دورتر، شما را از دشمنان نزدیک غافل نکند!) آن ها باید در شما شدّت و خشونت (و قدرت) احساس کنند و بدانید خداوند با پرهیزگاران است! »

لازمه ی حفظ دین، عدم غفلت از دشمنان است؛ به طوری که توصیه ی قرآن به افراد با ایمان، پیکار با دشمنان نزدیک است. بر این اساس ضرورت شناخت و مبارزه با دشمنی که اکنون به ما نزدیک شده و تا خانه های ما  نفوذ کرده، احساس می شود. دشمنی که با نقاب شبکه های اجتماعی در تلفن های همراه تمامی افراد جامعه حضور دارد و اطلاعات شخصی مردم را به تاراج می برد و امنیت کشور اسلامی را به خطر می اندازد. باید در برابر این جاسوسی ها و نفوذ دشمن تدابیری جدی اندیشید و با قدرت و شدت برخورد کرد.

وقتی دشمن توان مبارزه ی رو در رو با کشور ما را ندارد، از جنگ نرم برای نفوذ استفاده می کند. در جنگ نرم، دشمن ابتدا با تأثیرگذاری بر ذهن فرد، باعث تغییر افکار و رفتار او می شود و از این طریق به راحتی زمینه را برای ورود فیزیکی خود فراهم می آورد. یکی از راه های نفوذ در جنگ نرم، شبکه های به اصطلاح اجتماعی است. شبکه هایی که اکنون با ماهیت صهیونیستی، آزادانه و بدون هیچ نظارتی، در کشور ما در حال فعالیت هستند.

ما از دشمنی غافل شده ایم که در فضای مجازی مثل میدان نبرد وارد می شود و در این نبرد نرم، برای مقابله با دشمنانش چهار فاز تطمیع، تحقیر، تهدید و حذف را دنبال می کند:

1. تطمیع یعنی به طمع انداختن افراد برای ورود به زمین بازی دشمن (شبکه های به اصطلاح اجتماعی) که گاهی از طریق قدرت، شهرت، شهوت، ثروت و... صورت می گیرد؛ و گاهی دشمن از طریق زینت دادن کارهای فرد، امید واهی بخشیدن و خیال مفید بودن در جنگ نرم، به مصداق آیه 38 سوره عنکبوت «زَیَّنَ لَهُمُ الشَّیْطَانُ أَعْمَالَهُمْ» عمل می کند. در واقع با فیلترینگ حبابی، تنها در محدوده ای مشخص، به کاربر اجازه می دهد که به خیال خود بر ضد دشمن اقدامات مفیدی (!) انجام دهد. دشمن با ایجاد محیطی دلپذیر و آرام، با رنگ های جذاب، استیکرهای اغواگر و تبلیغات محرک، کاربران را به طمع می اندازد. در نتیجه فرد از آرمان های اصلی دور می شود و در جهت سودرسانی به دشمن فعالیت می کند و گاهی ممکن است باعث جذب افراد دیگر به این شبکه های صهیونیستی نیز شود که این کار قطعا کمک به دشمن جهت رسیدن به اهداف پلید خویش می باشد؛ چرا که می تواند با کنترل و رصد شخص و نوع ارتباط او با بقیه افراد، به جاسوسی خود ادامه دهد.

  • سرباز گمنام

وبلاگ قیم الزمان در یادداشتی بیان داشت:


ایران؛ کشوری که اسطوره مقاومت هاست، کشوری که توپ و تانک و جنگ تحمیلی نتوانست آن را از اهداف اسلامی حتی یک قدم به عقب براند، امروزه در زیر نوازش های شوم شبکه های رنگارنگ صهیونیستی به غفلتی عمیق فرو رفته است!



و بدین صورت صاحبان شبکه های تروریستی_صهیونیستی که از رویارویی مستقیم با نظام جمهوری اسلامی مأیوس گردیدند، با تغییر تاکتیک نظامی به جنگ نرم، افکار و اعتقادات نسل جوان و نوجوان انقلاب را مورد تهاجم قرار داده اند! این تهاجم شوم با شبکه های به اصطلاح اجتماعی هم چون واتس اپ، وایبر، توئیتر، یوتیوپ، اینستاگرام، تلگرام و... آغاز شد. آری! دشمن صهیونیستی چنان به آرایش پیاده نظام شیطان پرداخته است که کمتر کسی باور می کند این جاسوسکده های صهیونیستی خطراتی به مراتب بیشتر نسبت به جنگ نظامی دارند و می بایست رعب و وحشتی دو چندان در دلها ایجاد کنند... با این اوصاف و در کمال تعجب، عده ای از مسئولین به دلایلی نامعلوم مُهر خاموشی بر لب زده اند و در مقابل دولت های صهیونیستی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار، سر تعظیم فرود آورده اند!

این سکوت مشکوک، کار را به جایی رساند که تعداد شبکه های به اصطلاح اجتماعی صهیونیستی (بخوانید جنگ افزارهای صهیونیستی) با هدف جاسوسی و با رشدی قارچ گونه در طی چند سال از 3 عدد به 125عدد رسیده و افکار کودکان و جوانان ما را مورد هجوم قرار داده اند! این در حالی است که کشور غرب زده ای مانند کوبا که ادعای دموکراسی و آزاد اندیشی دارد، جستجوگرهای یاهو و گوگل را فیلتر کرده است! همچنین کشور کمونیستی چین جنگ افزار اینترنتی تلگرام را مسدود نموده است! دولت نامشروع اسرائیل با منع سربازان خود از عضویت در واتس اپ، نشان از رسوایی امنیتی این نجس افزارها می دهد! و این چنین زیرکانه با تحریم نجس افزارهای صهیونیستی، ملت و فرهنگ خود را از عواقب نقشه های شوم و خودساخته حفظ کرده اند! نقشه های شومی که به طور خاص، به منظور تخریب فرهنگ و اعتقادات جوانان مسلمانان و در رأس آنان جوانان مسلمانِ شیعیِ ایرانی طرح ریزی شده اند!

  • سرباز گمنام
وبلاگ انقلاب سوم در یادداشتی بیان داشت:

بسم الله القدّوس

« وَلاَ تُؤْتُوا السُّفَهَاءَ أَمْوَالَکُمُ الَّتِی جَعَلَ اللّهُ لَکُمْ قِیَاماً » (آیه 5، سوره نساء)

«و اموالی که خدا، قوام زندگی شما را به آن مقرّر داشته، به تصرّف سفیهان ندهید.»

از زمان پیامبر تا کنون دشمنان از هر روشی برای تحریم اقتصادی مسلمانان استفاده کرده اند تا با تضعیف بنیه اقتصادی، راه نفوذی بر آنان بیابند؛ اما طبق سفارش قرآن، اموال مسلمانان باید عامل مقاومت و استقامت باشد و از تصرف دشمنان و سفیهان جامعه ایمن بماند.

با توجه به تحریم های اعمال شده از طرف امریکا و کشورهای غربی علیه ایران، این سؤال به ذهن می رسد که چرا اینترنت و شبکه های به اصطلاح اجتماعی تحریم نشده اند؟! امروزه دشمن صهیونیستی خیلی زیرکانه از علوم جدید برای ضربه زدن به مسلمین جهان استفاده می کند. شاید قبل از ادعای وزیر اقتصاد رژیم جعلی اسرائیل به شکستن بایکوت کالاهای اسرائیلی توسط "وایبر"، کسی فکر نمی کرد که در جنگ نرم، به نفع دشمن کلیک کرده باشد! ولی با بررسی های دقیق کارشناسان این موضوع بر همه ثابت شد.


بیزینس پلن یا همان طرح تجاریِ این نرم افزارها به گونه ای طراحی شده که براساس استفاده های کاربران از آنها سوددهی می کنند؛ یعنی کاربر محور هستند. کاربران مانند کارگر خادمانه برای سیستم کار می کنند؛ حتی زحمت تبلیغات برای نرم افزار هم بر عهده کاربران است؛ هر کاربر به طور غیر مستقیم مانند ویزیتور برای سیستم عمل می کند و به معرفی سیستم و تبلیغات می پردازد. نرم افزار برای ادامه حیات خود نیز به کاربران نیاز دارد، چرا که این کاربران هستند که تولید محتوا می کنند و باعث فعال بودن شبکه می شوند. هر چقدر فعالیت در این نرم افزارها بیشتر شود، ارزش سیستم هم بالا می رود و این باعث رشد و مؤثر جلوه دادن نرم افزار می شود.

در نهایت، میزان رشد نرم افزار که توسط کاربران حاصل شده، باعث ترغیب غول های اقتصادی به عقد قرارداد با این نرم افزارها می شود. با سرمایه گذاری شرکت های اقتصادی کلان، قدرت اقتصادی سیستم ها افزایش یافته، امکان ورود به بازار بورس و فروش سهام فراهم می شود و بدین ترتیب سود مضاعفی عاید این شبکه ها می شود.

مبنای ارزش افزوده این شرکت ها در ارزش سهام، تعداد کاربران آن هاست. یعنی هر چه کاربر بیشتر و فعال تر باشد، ارزش سهام بالاتر خواهد رفت. با توجه به اهمیت حضور کاربر در درآمدزایی نرم افزارها، طراحان از هر روشی برای در اختیار گرفتن کاربر استفاده می کنند.

  • سرباز گمنام

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:



فَکَیْفَ إِذَا تَوَفَّتْهُمُ الْمَلَائِکَةُ یَضْرِبُونَ وُ جُوهَهُمْ وَ أَدْبَارَهُمْ. ذَلِکَ بِأَنَّهُمُ اتَّبَعُوا مَا أَسْخَطَ اللَّهَ وَکَرِهُوا رِضْوَانَهُ فَأَحْبَطَ أَعْمَالَهُمْ. پس چگونه [تاب مى‏آورند] وقتى که فرشتگان [عذاب] جانشان را مى‏ستانند و بر چهره و پشت آنان تازیانه مى‏نوازند. زیرا آنان از آنچه خدا را به خشم آورده پیروى کرده‏اند و خرسندیش را خوش نداشتند پس اعمالشان را باطل گردانید."۱



آنچه به طور اعجاب انگیز و باور نکردنی زمینه ی نفوذ "رسانه های بیگانه " در بستر خانواده ها را فراهم می آورد، مجموعه ای هدفمند از القائاتی است که از سوی قدرت های استکباری و با هدف نهایی فروپاشی ارکان و پایه های نظام جمهوری اسلامی شکل می گیرد. لذا صهیونیسم رسانه‌ای می کوشد تا در این زمینه از سایر بسترهای عوام‌ فریب خود نیز کمک بگیرد! تأسیس شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، تهیه و تولید سریال های تلویزیونی با اهدافی خاص و از پیش تعیین شده، ترویج و تبلیغ کتب ممنوعه در فضای مجازی، تهیه و انتشار تصاویر مستهجن، ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته، بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین، عادی سازی روابط دختران و پسران، هویت زدایی از مفهوم خانواده، تعصب زدایی و ترویج بی تفاوتی نسبت به حریم خانواده، پی ریزی و ایجاد آمادگی ذهنیِ تفکر شیطان پرستی در نوجوانان و جوانان و... تنها بخش کوچکی از خباثت و خیانت استکبار جهانی و عوامل دست نشانده ی آنان است! 

 

اما هدف دشمن صهیونیستی به طور خاص، ایجاد نوعی سلیقه و نیاز در افراد، علی الخصوص قشر نوجوان است! لذا در اولین گام به این عطش شدت می بخشد و با عرضه ی انواع شبکه های ضد تعاملی و صرف هزینه های گزاف، چنان نوجوان را به سمت جاسوسکده های صهیونیستی سوق می دهند؛ گویی پاسخ همه ی نیازها، کنجکاوی ها و سوالات نوجوانی در این بستر به ظاهر زیبا و البته مهلک و خطرناک نهفته است! سپس با اشاعه ی سوء فرهنگ‌ها و تحمیل نرم آن به عنوان یک فرهنگ نوین و غالب، شخصیت، رفتار، صحبت‌ها، نوع پوشش، سرگرمی ها... و در یک کلام عقاید و باورهای دینی و مذهبی نوجوان را متزلزل می سازند! و سرانجام در گام آخر با ترویج فرهنگ مادی‌ نگر و لذت‌ جو و فردگرایانه ی غربی، مبتنی بر کاهش تعلقات دینی و اخلاقی در نوجوانان، زمینه ی انحطاط و سقوط در بساط شیطان فراهم شده و هویت ملی نوجوان، تحت الشعاع تفکرات "سکولاریستی" قرار می گیرد! و این یعنی خالی کردن ذهن او از دین و مذهب و به عبارت ساده تر" اشاعه ی دین زدایی!" اما نقشه پلیدانه ی دشمن صهیونیستی به این جا ختم نمی شود! بلکه با کمک مزدوران خائن و وطن فروش و با بی شرمی تمام، شروع به ایجاد فرقه هایی ساختگی می کند! و این بار هم با شبهه افکنی و گسترش انحرافات اعتقادی، اخلاقی و با ترویج آزادی به شیوه فساد و بی بند و باری، چنان به سست کردن عقاید و بنیان خانواده می پردازد که مسائلی چون خیانت، تجمل گرایی، مدگرایی، مصرف گرایی، بارداری قبل از ازدواج، سقط جنین، زندگی انفرادی به جای زندگی همراه خانواده، اشتیاق به مصرف مواد مخدر و توهم زا و در نهایت کم رنگ شدن نقش و احترام  والدین، ساده، عادی و بی ارزش جلوه کنند! این گونه آنان نیت پلید و خائنانه ی خویش را به منصه ی ظهور می رسانند! 

  • سرباز گمنام

وبلاگ صهبای حق در یادداشتی بیان داشت:


از مصوبات جلسه ی شورای عالی فضای مجازی در مورخ شنبه 95/3/8 به ریاست رئیس جمهور، می توان به تمدید مهلت یک ساله شرکت های خارجی پیام رسان های صهیونیستی بدون پیوست فرهنگی در داخل اشاره داشت که برای ادامه ی  بقای پر سود خود در ایران ملزم شدند تا همه اطلاعات و فعالیت مرتبط با شهروندان ایرانی را به داخل منتقل کنند؛ و از قبل حضور این شبکه ها طی دوره یک ساله، شبکه های پیام رسان بومی نیز چنان پیشرفت کنند که امکان رقابت با شبکه های مشابه خارجی که عموما  صهیونیستی اند را داشته باشند.

درخواست انتقال سرور درسال گذشته نیز از مدیر صهیونیستی تلگرام شده بود و مسئولین با پاسخی قابل تامل اما شاید غیر منتظره از جانب آقای پاول دروف روبه رو شدند؛ ایشان وجود تحریم ها را مانع انتقال سرور به ایران دانست، اما اینکه چرا با وجود تحریم ها دلشان به حال اوقات فراغت جوانان ایرانی سوخته و به دیده ی منت پیشرفته ترین نرم افزارهای خود را که مدعی رایگان بودن آن ها نیز هستند  به کشور ما صادر می کنند، وبرخی از این مدیران صهیونیستی آنچنان از فضای مجازی ایران احساس امنیت می کنند که نرم افزاری را هم که در برخی کشورهای اروپایی منع قانونی دارند و در اسرائیل نیز استفاده از آن ممنوع است، را بدون پیوست فرهنگی به عنوان یک سارق فرهنگی در اختیار عموم ایرانیان قرار دهند.آقای پاول دروف یک بام و دو هوا که نمی شود...

در واقع انتقال سرور یک شبکه اجتماعی ، قانونی نا نوشته در قوانین بین الملل است؛ که مسئولین برای اعمال تصمیم خود نیازمند عطوفت یک انسان بی خدا هستند که طبق آموزه هایشان در تلمود؛ انسان های غیر یهودی را حیوان می دانند. جناب آقای رئیس جمهور خداوند در قرآن کریم وقتی پیامبرش را خطاب می فرمایید؛ هشدار می دهد:" ولن ترضی عنک الیهود ولا النصری حتی تتبع ملتهم ".آیا هشدار خداوند سبحان در باره ارتباط با یهود که متجلی در رژیم کودک کش اسرائیل است؛ تغییر کرده است؟

به فرض آنکه سیاست های شیطانی دشمنان صهیونیستی به این امر تعلق گرفت، و سرورها به خاک جمهوری اسلامی منتقل گردید؛آیا اگر سرورها نیز به داخل کشور انتقال داده شود، ماهیت صهیونیستی آن نیز تغییر می کند؟ دسترسی به اطلاعات کاربران، دیگر برای مدیران صهیونیستی آن امکان پذیر نخواهد بود؟آیا صرف اینکه بتوان پیگیری حقوقی در این فضا داشت کفایت خواهد کرد؟با انتقال سرورها مساله امنیت، نفوذ هم حل خواهد شد؟ یا در سایه ی آن ارتباطات با سهامداران صهیونیستی آن سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت؟ این که  شبکه ای خارجی در کشور مهمان حتی با انتقال سرورهای آنان امکان محدود شدن را ندارد و تنها خود شرکت می تواند اعمال محدودیت کند باز این در خواست و مصوبه شورای عالی فضای مجازی را با ابهاماتی روبه رو می سازد....آیا تعهد نسبت به امنیت ملی وجود ندارد یا مسئولین تصمیم گیرنده تخصص امر را ندارند و اگر دارند خالی از تعهد هستند...

  • سرباز گمنام

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:


به نام خدا


یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَعَدُوَّکُمْ أَوْلِیَاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ اى کسانى که ایمان آورده‏اید دشمن من و دشمن خودتان را به دوستى برمگیرید [به طورى] که با آنها اظهار دوستى کنید.1

بی گمان، ویژگی ضد استعماری انقلاب اسلامی ایران، راه هرگونه سوء استفاده بیگانگان از منافع ملی را سدّ کرد و عزم دشمنان را در از بین بردن اهداف ضد استعماری نظام اسلامی دوچندان نمود. چنانکه طرح نقشه های جدید در جهت دست یازی به خاک، هویت، فرهنگ و منافع ملت شهید پرور ایران، در دستور کار دشمن صهیونیستی قرار گرفت. مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند: "وقتی انسان می بیند دستگاه های تبلیغاتی دشمن، دستگاه تبلیغاتی مزدور آمریکا، دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیس، دستگاه تبلیغاتی دولت غاصب صهیونیست، برای فلان لایحه در مجلس یقه می درانند، جنگ روانی می کنند، به خاطر فلان زندانی، به خاطر فلان مسئول، دلسوزیِ دایه مهربان تر از مادر را نشان می دهند، انسان حق دارد به شک بیفتد... دشمن، امروز امیدوار است، شاید بتواند از ساده اندیشی استفاده کند، جای پای خود را در دستگاه های سیاسی کشور و دستگاه های فرهنگی کشور باز کند... ."2
به جرأت می توان گفت؛ ظهور و ترویج شبکه های اجتماعی صهیونیستی هم چون، واتس آپ، توئیتر، فیس بوک، تلگرام و... حربه ی نرم و خائنانه ی دشمن صهیونیستی است! تا این جاسوسکده های همیشه همراه در لوای ظاهری جذاب و فریبنده به تضعیف و تخریب باورهای دینی، تضعیف ارکان نظام اسلامی، تضعیف روحانیت و... بپردازد! و به جهت رسیدن به این مقاصد شوم با بی شرمی تمام، پشت نقابی عوام فریبانه، چنان به تطمیع افراد و سازمان های موثر اقدام می کند که هرگز کوچکترین ردپایی از خفاش صفتان صهیونیستی در تفرقه افکنی، تحقیر فرهنگ اسلامی و ایجاد نا امنی، تبلیغ و ترویج فساد و فحشا، هرج و مرج و آشوب، اباحی گری و لامذهبی و... دیده نشود!! آری! منافقان هر زمان نام، شکل و عنوانی دارند و می توان بر اساس لحن قول، رفتار و افکار شان تشخیص داد که منافقین امروز چه کسانی هستند؟!

این عناصر خود فروخته ی منافق و اربابان صهیونیست آنها با وقاحت تمام و به جهت تحقیر مردم مسلمان دنیا، قرآن و مسجد آتش می زدند، با جسارت تمام کاریکاتور پیامبر اکرم صل الله علیه و آله را می کشند... هزاران فیلم ضد ارزش های مسلمانان می سازند و با خباثت و بی شرمی، نام مقدس پروردگار را تحقیر و توهین می کنند! و هر فرد یا گروهی را معترض رفتار ضد انسانی و ضد ارزشی خود ببینند، عقب مانده، کودن و متحجر می نامند! تا با انواع این روش ها، روح حقیقت طلبی، ایثار و شهادت را از ریشه بخشکانند! مسئولین محترم! مبادا دشمن صهیونیستی بهتر از شما کلام رهبر معظم انقلاب را درک کرده باشد(؟!) که فرمودند: "تهاجم فرهنگی مرگ تدریجی یک ملت است!"3 مبادا در این کشتار تدریجی هم دست خفاشان صهیونیستی شوید؟!

  • سرباز گمنام

اعوذ بالله من نفسی و الشیطان الرجیم

بسم الله النور...


حضرت امام عظیم الشان خمینی کبیر (ره): ما برای اقدام خلق شده ایم...


►چرا جبهه اقدام؟! چرا مطالبه گری؟!◄


دشمن در باطل خود محکم ایستاده است... عقل و نقل می گوید هم برای دفاع و هم هجوم باید جبهه داشت... تجربه نشان داده که ابراز نظرات شفاهی یا مکتوبِ صرف، حرکتی بی اثر یا کم اثر بوده است.


"شعار" لازم و بسیار مهم است؛ اما "اقدام" و عملِ جدی، به موقع و با بصیرت است که اثرگذار خواهد بود...


مطالبه گری راه نجات کشور است؛ نقد درونی، تصفیه درونی و برخورد با عوامل دشمن_چه کسانی که سازمان یافته و با دستور دست به فعالیت علیه نظام مقدس اسلامی می زنند و چه کسانی که از روی جهل، به هر طریقی تحت تاثیر دشمنان تبدیل به یک عنصر خدمت گذار شده اند_ امری بسیار مهم و حیاتی است.


در این راستا مطالبه گری به خودی خود سه طرف را تحت تاثیر خود دارد: مسئولین داخلی، دشمنان داخلی و خارجی، و نهایتا... مردم.


►اهداف جبهه  اقدام:◄


مطالبه گری حداکثری از مسئولین، نهادها، تشکل ها و افراد مختلف.

مطالعه، تحقیق، پژوهش و رصد جبهه دشمن و جبهه خودی در حوزه فضای مجازی.

بصیرت بخشی و بصیرت افزایی نسبت به مسائل، معضلات و شرایط فضای مجازی در همه ابعاد و در بین آحاد مردم چه در داخل و چه در خارج از کشور.

شناسایی دقیق نقاط قوت و نقاط ضعف جبهه خودی و راهکارهای مرتبط.

مبارزه علنی با دشمن و حربه های آن در فضای مجازی.

ایجاد کارگروه مستقل جهت آموزش کاربردی جهت دار و انقلابی کودکان و نوجوانان نسبت به فضای مجازی.


►قالب های فعالیت جبهه اقدام:


اقدام در نظر دارد در قالب های مختلفی فعالیت خود را به پیش برد؛ قطعا رسیدن تا نقطه آرمانی زمان بر است و در این راه باید زحمات زیادی کشید تا ثمربخش باشد...

مقاله مصاحبه کلیپ صوتی و تصویری کتاب نرم افزار آهنگ پیشواز مسابقه تلفنی عکس تصاویر گرافیکی(اینفوگراف و...) کاریکاتور و نقاشی سخنرانی انیمیشن تبلیغات اینترنتی پایان نامه تحلیل خبر فیلم کوتاه و فیلم بلند(داستانی) فیلم مستند برنامه های تلویزیونی و رادیویی تجمع و راهپیمایی بازی و سرگرمی بولتن(زمان دار) همایش(کنگره) تحقیق، پژوهش و گزارش نظر سنجی و...

ان شاء الله در کنار این قالب های کاری، باب آموزش گسترده در این حوزه ها نیز باز خواهد شد...


►شیوه فعالیت جبهه اقدام:◄


اولویت کار اقدام تولید محتوا در راستای اهداف والای نظام مقدس اسلامی در حوزه فضای مجازی است.

مقالات: اولویت با تولید محتوا یعنی با نوشتن است؛ زیرا نوشته ها را می توان در قاب تصاویر، عکس نوشته ها، کلیپ ها و اینفوگراف ها نیز جای داد.

لذا می بایست ضمن بالا بردن کیفیت نوشته ها (تخصصی کردن مطالب در عین همه فهم بودن آن با بهترین شیوه نگارش) کمیت آن را نیز افزایش داد و فضای مجازی را تحت تاثیر نوشته های خود قرار داد.

می توان همزمان با ساخت تصاویر و یا با بهره گیری از تصاویر موجود در فضای مجازی، در کنار نوشته های تاثیر گذار، عمق اثرگذاری مطالب را افزایش داد. بدین سبب باید به این نکته توجه داشت که نوشتن مقاله اولویت ویژه ای دارد.

همه اعضاء موظف هستند که در حوزه "نوشتن" مشارکت نمایند... اما به طرق مختلف؛ اقدام در نظر دارد مطالب را به مقالات کوتاه (از نصف تا یک صفحه) و مقالات تفضیلی (از دو صفحه تا چهار صفحه) تقسیم بندی نماید.

ضمنا در راستای بهره گیری از ظرفیت های موجود و با همکاری که با یکی از مراکز علمی کشور داریم، کارهایی در قالب های یاد شده، صورت خواهد پذیرفت ان شاء الله...



وَ أَطیعُوا اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ لا تَنازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَ تَذْهَبَ ریحُکُمْ وَ اصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرینَ (انفال-46)◄

و همه پیرو فرمان خدا و رسول باشید و هرگز راه اختلاف و تنازع نپویید که در اثر تفرقه ترسناک و ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد، بلکه همه باید یک دل، پایدار و صبور باشید، که خدا همیشه با صابران است.


برای عضویت و ثبت نام در جبهه اقدام (جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی) کلیک کنید.

  • سرباز گمنام