جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

قوت قوا کجاست؟!

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ق.ظ

وبلاگ آرمان ولایت در یادداشتی بیان داشت:


"دشمن در این برهه از زمان به سنگر مبارزات فرهنگی با نظام جمهوری اسلامی پناه برده است. دشمن ابزار زیادی دارد بله دشمن ایمان ندارد، یقین در قلبش نیست، متکی به سنن الهی نیست، کیدش کید شیطان است و لذا ضعیف است، اما تلاشش انبوه است، ابزارش مدرن و پولش زیاد است، ما اگر در مقابل این جمله بایستیم، دشمن قطعا ناکام خواهد شد چون (کید الشیطان کان ضعیفا) ما اگر اندکی سستی به خرج دهیم، دشمن با همین جمله خواهد توانست از لحاظ فرهنگی، خسارتی بر ما وارد کند. دغدغه بنده این است، آن خسارت هم خسارت ضربه زدن به ایمان نسل جوان است، یعنی چیزی که هیچ جایگزینی ندارد... اصل قضیه که بنده از آن نگرانم همین تهاجم فرهنگی است.1"

دنیای امروزی عصر تلویزیون، ماهواره، اینترنت و تلفن همراه است، این موارد چنان با سرعت وارد زندگی بشر شده و راه نفوذ خود را ادامه می­دهند که نمی­توان از کنار آنها بی­تفاوت گذشت.

 اینترنت در سال 1969 در وزارت دفاع امریکا متولد و سریع عالم گیر شد. مدیریت بخش عظیمی از اینترنت به وزارت بازرگانی امریکا سپرده شده و در این بین اینترنت با واسطه شبکه­ های ضد­اجتماعی وارد خانه­ ها شد و زندگی انسان­ها­ را ­تحت شعاع قرار داد. خطر شبکه­ های ضد اجتماعی خیلی بیشتر از شبکه­ های ماهواره­ای است، زیرا هدف اصلی این فحشا خانه های همیشه همراه تاثیرگذاری بر افکار جامعه و جایگزینی فرهنگ غرب به جای فرهنگ اسلامی است.

شبکه­ های ضد اجتماعی رژیم صهیونیستی یا همان جاسوس کده­ های ضد ایرانی عبارتند:

·        وایبر

وایبر محصول رژیم غاصب صهیونیستی با مدیریت تلمن مارکو است که دفتر مرکزی آن در خیابان بارکو خفای شهر بنی براک رژیم اشغالگر قدس قرار دارد. وایبر توسط چهار فرد اسرائیلی تاسیس شده است؛ تلمن مارکو، مگزنیک، هانی مارولی و اوفر اسمچا، چهار موسس اصلی این نرم افزار هستند. تلمن مارکو مدیر عامل کمپانی وایبر، چهار سال در ارتش اسرائیل مشغول بکار بوده است. وایبر با مدیریت رژیم غاصب صهیونیستی همچنان باقی هست.

·        واتس اپ

این برنامه تحت مالکیت فیس بوک قرار دارد. دفتر مرکزی خاورمیانه فیس بوک در مناطق اشغالی فلسطین است. اپراتور واتس اپ در اسفند 1392 توسط یک فرد صهیونیستی به نام مارک زاکربرگ (مدیر عامل فیس بوک) به قیمت 19میلیارد دلار خریداری شد. در حال حاضر مارک زاکربرگ مدیریت واتس اپ و اینستاگرام را بر عهده دارد.

·        لاین

دفتر شرکت نرم افزار لاین در کشور ژاپن است، اما در واقع تحت مدیریت شرکت ناور در کره جنوبی اداره می­شود. بعد از استقبال کاربران ایرانی از این نرم افزار زبان فارسی به آن اضافه شد. مدیران این نرم افزار هر از گاهی با ظرفیت­ های فراوانی اقدام به نظر سنجی از کاربران خود در ایران می کنند.

·        تانگو

این نرم افزار آمریکایی که اغلب مدیران آن یهودی هستند سعی دارد کاربر را بیشتر با مقولات سرگرمی و پوچ مانند موسیقی های مبتذل و بازی های تلفن همراه و... در گیر کند. ترویج ابتذال در این نرم افزار بسیار زیاد است.

·        تلگرام

این محصول ساخت مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا، موساد، ام آی 6 و سازمان اطلاعات آلمان است. موسسان آن برادران روس تبار "دروف" هستند که یکی از آنان یعنی پاول دروف شهروند آمریکا و تابعیت آمریکایی دارد. این برنامه تحت مدیریت موسسه قلعه دیجیتال اداره می شود که مالک آن کسی نیست جز مایکل میری لاشویلی، عنصر نظامی_امنیتی و سرمایه دار صهیونیست که از فرماندهان ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی محسوب می شود. این برنامه جای خود را به نحوی بین کاربران ایرانی باز کرده است که موسسان آن اعلام کرده اند، کاربران ایرانی بیشترین حجم استفاده از این برنامه را در بین کشورهای دیگر دارند. جهت اطلاعات بیشتر در این مورد مقالات سید مقداد صادقی در این زمینه را دنبال نمائید.

این برنامه­های نرم افزاری نام­های شناخته شده­ای در تمام دنیا محسوب می­شوند و در ایران بازتاب استفاد از این­ها بیشتر است. ولی چند سوال جای تامل دارد...

چرا کشور ما در زمینه­ های گوناگون مانند نفت، اقتصاد، بانکداری، انرژی هسته­ای، علم و فن­آوری و... تحریم است اما در حوزه ارتباطات و به ویژه شبکه­های ضد اجتماعی تحریم نمی­شود؟ بطور مثال شرکت مایکروسافت ما را در سیستم عامل ویندوز تحریم می­کند حتی در صورتی که ویندوز نسخه اصلی باشد و هزینه آن توسط کاربر پرداخت شود اجازه به روز رسانی آن داده نمی­شود. اما همین شرکت در شبکه­ی ضد اجتماعی خود به نام اسکایپ نه تنها ما را تحریم نمی­کند، بلکه بیش از ده گیگابایت فضای رایگان برای  ذخیره اطلاعات به ما هدیه می­کند؟!

چرا برخی شبکه­ های ضد اجتماعی در حالی که هیچ منبع در آمدی مانند تبلیغات ندارند به ظاهر رایگان در اختیار کاربران قرار می­گیرند؟!

وایبر، تلگرام، واتس اپ و... در برنامه تبلیغ ارائه نمی­کنند؛ فروش شکلک نیز هزینه فراوان این برنامه­ ها ناسازگار است. بنابراین به چه علت این برنامه بطور رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد؟ صاحبان این برنامه علی رغم صرف هزینه­ های سرسام آوار آن را رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند... به طور قطع و یقین دولت های صهیونیستی به هیچ عنوان نمی خواهد ایران اسلامی در هیچ زمینه­ ای به خود باوری و پیشرفت برسد؛ آنها از هر طریقی تلاش خود را برای ضربه زدن به ایران انجام می­دهند. خداوند متعال می فرماید: "اگر خیری به شما برسد اندوهگین می­شوند و اگر به مصیبتی گرفتار آیید شادمان می­گردند."2

یکی از مهمترین دلایلی که در زمینه ترویج اینترنت آمریکایی و شبکه­ های ضد اجتماعی وجود دارد. بی ­مسئولیتی و بی ­کفایتی سه قوه می­باشد.

چرا قوه قضائیه با این جاسوس خانه ها همیشه همراه به صورت محکم و مصمم برخورد نمی­کند؟ و چرا برای احکام صادره ی خود هیچ گونه ضمانت و مدت اجرایی قائل نیست؟ چرا قوه قضائیه به این امر توجه نمی­کند که این شبکه های ضداجتماعی و ضدتعاملی بنیان خانواده­ ها را هدف قرار داده است؟ و آیا مسئولین قوه قضاییه شاهد این همه طلاق و بی بند و باری افراد جامعه نیستند؟ چرا قوه مجریه از ورود شبکه­های جاسوسی در این فضای غیرقابل کنترل، غیرمنضبط و رها شده جلوگیری نمی­کند؟ و به فکر پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات نیست؟ صداوسیما به جای پخش مستنداتی در باره آسیب­های ورود شبکه­های ضد اجتماعی به خانواده، چرا استفاده از این جاسوس کده ­ها را تبلیغ می­کند؟ چرا وزارت ارتباطات به دنبال افزایش پهنای باند بیشتر برای این شبکه ­ها است؟ چرا مسئولین به راحتی مجوز ورود این جاسوس خانه ها را به داخل کشور داده­اند و یا شاید بدون مجوز و با تاکیدات مسئولین دولتی وارد کشور شده­اند؟ چرا مسئولین از این برنامه ­ها استفاده می­کنند؟ و به تبلیغ این گونه برنامه­ ها می­پردازند؟ چرا مسئولین چشم وگوش خود را بسته اند؟ مسئولین از خواب غفلت بیدار شوید و کلام "امام خامنه ای" که فرموده اند: "در میدان تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنید، که چه ببرید و چه ببازید به نفع دشمن است." را فراموش نکنید.

هیچ کشوری علی­ الخصوص ایران نمی­خواهد این جاسوس خانه ­ها بیشتر از این به حریم خصوصی خانواده ­ها راه یابد و باعث بی بند و باری بیشتری شود، چون ایران دست آورد خون هزاران شهید است، ما نباید در برابر پایمال شدن خون شهدا و نابودی ارزش­های اسلامی و انقلابی سکوت کنیم.

ما در راستای بیانات "امام خامنه ای" که فرموده اند: "امیدوارم این روحیه احساس تکلیف، مطالبه گری و انتقاد تا زمانی که به عنوان مسئولان آینده­ی کشور، مسئولیت­ها را در دست می­گیرید، در میان شما باقی بماند زیرا اگر این گونه شود، کشور نجات پیدا خواهد کرد..." تا رسیدن به نتیجه، مطالبه می­کنیم.

از مسئولین و دولت تقاضا داریم هر چه زودتر این جاسوس خانه­ ها را فیلتر کنند تا دست خبیث دشمنان از فضای مجازی این مرز و بوم کوتاه شود و جاسوسان دولت های صهیونیستی از سوءاستفاده از کاربران ایرانی ناامید گردند.

 

------------------------------------------------------

1-               بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با عناطر جبهه خودی در حوزه فرهنگ 1373/4/22

2-               آل عمران/120

 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۵
  • ۵۸۹ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی