جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است


مطالبه گری در کلام مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی): "از نظر من هیچ کس مصونیت آهنین ندارد همه درمقابل قانون و مسئولیت های خودشان پاسخگو هستند و باید جواب دهند. همیشه این ملت نیاز دارد به اینکه مسئولان او پاسخگوی مسئولیت های بزرگ خودشان در مقابل ملت باشند"1.

در دنیای امروز، اطلاعات و امنیت هر کشور، اساس قدرت آن کشور است. همیشه در طول تاریخ کشورهای قوی تر برای غلبه بر کشور های ضعیف، در وهله اول با استفاده از جاسوسان خود، اطلاعات مهم کشورها را مورد سرقت قرار داده و سپس با استفاده از آن اطلاعات و با بازیچه قرار دادن امنیت کشور مورد نظرشان، در نهایت او را به زانو در می آوردند.

امروزه نیز دشمنان صهیونیستی و قسم خورده این ملت، به دلیل عدم پیروزی در میدان های جنگ سخت، اکنون با سلاح جنگ نرم وارد عرصه شده اند؛ که اهمیت و پیشرفت آن بسیار بیشتر از جنگ سخت می باشد. در این عرصه، سلاح دشمن دیگر توپ و تانک نیست، بلکه با سلاح بسیار قوی تری، به نام جنگ افزارهای اینترنتی وارد میدان شده است.



همیشه وقتی سخن از جاسوسی به میان می آید ذهن عامه مردم متوجه شبکه ها و سازمان های صهیونیستی مانند (سیا، ام. آی. پنج، ام. آی. شش و موساد) می شود. در حال حاضر نیز همین سازمان ها در قالب فضای سایبری با استفاده از شبکه های ضد اجتماعی همچون (تلگرام، واتس اپ، وایبر، اینستاگرام و...) فعالیت می کنند زیرا جاسوسی با استفاده از این جاسوسکده های همیشه همراه کاری به مراتب راحت تر و سودمند تر از دیگر راه های جاسوسی می باشد.

متأسفانه اکنون در ایران اسلامی ما، محبوب ترین نجس افزار ضد اجتماعی بین کاربران ایرانی در فضای مجازی "تلگرام" می باشد، این جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی محصول مشترک (ام. آل. شش، موساد و بی. ان. دی) می باشد که توسط فردی روس تبار به نام پاول دروف و برادر وی نیکولای، تأسیس شده است که هزینه های لازم برای این نجس افزار توسط قلعه دیجیتال تأمین می شود که مدیریت آن برعهده مایکل میری لاشویلی افسر ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی است.

  • سرباز گمنام

وبلاگ هو الحق در یادداشتی بیان داشت:


"ما یُلْقِی الشَّیْطانُ فِتْنَةً لِلَّذینَ فی‏ قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْقاسِیَةِ قُلُوبُهُمْ وَ إِنَّ الظَّالِمینَ لَفی‏ شِقاقٍ بَعید ٍ (آیه 53 سوره حج)؛ تا آنچه را که شیطان القاء می کند برای کسانی که در دلهایشان مرضی هست و برای سنگدلان مایه آزمایش و ابتلا قرار دهد و همانا ستمکاران در مخالفتی آشکار و بعید هستند."

القائات شیطان بر ملا کننده قلب های بیمار و سنگدلان است؛ چرا که همیشه در ناسازگاری و مخالفت با حق هستند و وسوسه های شیطان را خیلی زود می‌پذیرند.

یکی از رایج ترین حقه های شیطانی دشمنان در جنگ نرم، القاء تفکرات باطل خود به دیگران است؛ چرا که برای رسیدن به اهداف پلید خود باید کاری کنند که کاربران جامعه هدف، همان طوری بیندیشند که دشمن می‌خواهد. نجاست و نحوست صهیونیسم جهانی به حدی است که همه آزادی خواهان به آن واقفند و بنابراین دشمنان صهیونیستی برای منحرف کردن افکار حق طلب مخالفان و دشمنان خود، دروغ ها و شایعاتی را منتشر و پراکنده می‌کنند تا بهتر بتوانند افکار دیگران را در مسیر اهداف خبیث خود قرار دهند.

یکی از این دروغ های بزرگ این است که باور کنیم، جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی تلگرام زاده روسیه است! چرا که یکی از موثرترین شگردهای دشمنان، فریبکاری و استفاده از دروغ است.

در عرصه حقوقی فناوری اطلاعات (قوانین حقوقی حاکم بر آی تی) ملیت سازنده نرم افزار لزوماً تعیین کننده ملیت خود نرم افزار و صاحب نرم افزار نیست. به طور مثال در مورد نرم افزار تلگرام باید گفت ملیت سازنده آن روسی است اما روسیه صاحب نرم افزار نیست؛ چرا که در قوانین حقوقی حاکم بر فضای مجازی، موقعیت فیزیکی سرور یک نرم افزار، تعیین کننده مالکیت آن نرم افزار است.

آنان که تلگرام را محصول کشور روسیه می دانند با یک جستجوی ساده در گوگل خواهند دید که سرور این نرم افزار ضداجتماعی در کجا قرار دارد! و به سرعت در خواهند یافت که این موضوع (روسی بودن تلگرام) کاملا  نادرست است، چرا که هر انسان عاقلی به خوبی می داند، طبق قوانین حاکم بر فضای مجازی، اگر کشور روسیه مالک تلگرام بود، هرگز سرور نرم افزار خود را در مرکز کشور انگلستان و بر روی سرورهای دولتی آن کشور قرار نمی داد. درست است که سازندگان تلگرام برادران دروف (پاول و نیکلای) روسی تبار هستند، اما سال ها پیش آنان از روسیه فرار کرده و هم اکنون تابعیت آمریکایی دارند.



اگر به سایت تلگرام مراجعه کنید، در F.A.Q خواهید دید که

  • سرباز گمنام