جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

وبلاگ آرمان ولایت در یادداشتی بیان داشت:


"وَ لَیْسَتِ التَّوْبَةُ لِلَّذینَ یَعْمَلُونَ السَّیِّئاتِ حَتّى إِذا حَضَرَ أَحَدَهُمُ الْمَوْتُ قالَ إِنِّی تُبْتُ الْآْنَ وَ لاَ الَّذینَ یَمُوتُونَ وَ هُمْ کُفّارٌ أُولئِکَ  أَعْتَدْنا لَهُمْ عَذاباً أَلیماً: براى کسانى که کارهاى بد را انجام مى دهند، و هنگامى که مرگ یکى از آنها فرا مى رسد مى گوید: الآن توبه کردم؛ و نه براى کسانى که در حال کفر از دنیا مى روند؛ اینها کسانى هستند که عذاب دردناکى برایشان فراهم کرده ایم."1

دشمن شناسی یکی از ویژگی های بارز و صریح اسلام است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن برای جبران شکست های پی در پی خود و برای بدست آوردن منافع از بین رفته اش، نابودی انقلاب اسلامی را در اولویت کار خود قرار داد. اما انقلابیون بیدار، با توجه به تجربه های فراوانی که از دسیسه های دشمن، در پیش از انقلاب به دست آوردند، به خوبی می دانند که غفلت از کید دشمن باعث می شود تا انقلاب به راحتی زمین خورده و به خاک سپرده شود. نمونه بارز و قابل توجه این غفلت را می توان در مسیر انقلاب مردم مصر مشاهده کرد؛ که چگونه بر اثر بی توجهی انقلابیون، آمریکا موفق شد مجددا مهره های خود را در این کشور حاکم کند و  انقلابیون را به گوشه زندان بفرستد.


 رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خامنه ای، در همین زمینه، در دیداری که با اعضای شورای امنیت ملی کشورمان داشتند، فرمودند: "این چیزی است که من، هم به مردم عزیزمان عرض می کنم، هم به مسئولین محترم عرض می کنم همه سیاست های ما، همه رفتارهای ما باید با توجه به وجود یک جبهه دشمن وسیع باشد؛ باید همه توجه ما به این باشد." هیچ انسانی را هیچ مجموعه ای از مردم ستایش نمی کنند وقتی که از وجود دشمن غفلت کند. "تعریف نمی کنند که دل اینها با همه خوش است. خب بله، او لبخند می زند، شما هم لبخند می زنی، اما مواظب باش که پشت این لبخند چیست!؟ دشمنی ها را نباید فراموش کرد، دشمن ها را نبایستی از یاد برد.یک جبهه دشمن در مقابل ما وجود دارد." 2

حال باید از مسئولان محترم سوال کنیم! چگونه است که برخی از حضرات مسئول، آنچنان فریب لبخندهای دشمنان را خورده اند که هر روز و هر لحظه، جوانان ایرانی را با رها کردن در این نجس افزارهای جاسوسی_صهیونیستی (تلگرام،اینستاگرام و...) به گرداب مرگ و نابودی می کشانند؟!

  • سرباز گمنام

وبلاگ ارتجال در یادداشتی بیان داشت:


«یا أیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الکُفَّارَ وَ المُنافِقینَ وَ اغلُظ عَلَیهِم.1» ای پیامبر! با کافران و منافقان جهاد کن، و بر آنها سخت گیر.

«باید با استفاده از توانایی ها و استعدادهای جوان کشور و با سیاست گذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون از دست دادن زمان به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه مجازی، و حضور فعال و تاثیر گذار و تولید محتوای اسلامی و متقن و جذاب حرکت کنیم. لازمه حضور فعال و تاثیر گذار در فضای مجازی، تمرکز در تصمیم گیری، هدایت در اجرا بدون از دست دادن زمان، هماهنگی میان دستگاه ها و پرهیز از موازی کاری و تعارض است.2»

تاثیر فضای مجازی در زمان کنونی به نحوی است که نه تنها زندگی فردی، بلکه زندگی اجتماعی انسان ها را تحت الشعاع قرار داده است. فضای مجازی بستری مناسب برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر و در نهایت قدرت اطلاعاتی بالاتر و تصمیم گیری عملیاتی بهتر است، که در نهایت باعث می شود تا تأثیرات نامطلوب این فضا کمی قابل کنترل و مدیریت شود.

مقام معظم رهبری می فرمایند: «با گسترش فضای مجازی جنگ نرم، بسیار خطرناک تر از جنگ سخت است. در جنگ سخت جسم ها به خاک و خون کشیده می شوند و روح ها پرواز کرده و به بهشت می روند اما در جنگ نرم اگر دشمن غالب شد، جسم ها پروار می شوند ولی روح ها به قعر جهنم می روند.3» با توجه به سخنان معظم له، سستی و انفعال در این زمینه موجب ایجاد فرصتی برای دشمنان اسلام و مسلیمن جهت ضربه زدن و تسلط فرهنگ بیگانه بر این فضا شده و تغییر سبک زندگی، ارزش ها و فرهنگ ها و باورهای دینی مردم به ویژه جوانان را به دنبال دارد. کشور های استعمارگر برای رسیدن به چنین اهدافی، شبکه های پیام رسان و ضد اجتماعی همچون وایبر، واتس اپ، اینستاگرام، تلگرام و... را طراحی کردند، تا به وسیله این جنگ افزارهای اینترنتی_صهیونیستی، بی اخلاقی، بی بندباری و بی فرهنگی را به اوج خود رسانده و در نهایت به هدف اصلی خود یعنی براندازی نظام اسلامی دست یابند.

  • سرباز گمنام
وبلاگ صهبای حق در یادداشتی بیان داشت:

َ"لا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللَّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا؛ خداوند بدگویی بلند و آشکار را دوست ندارد جز برای کسی که بر او ستم رفته باشد، و خداوند همواره شنوا و داناست."1

این آیه شریف، مؤید آنست که مردم در مقابل ظلم ظالم و ستم ستمگران سکوت نکرده، تن به ذلت، خواری و خفت ندهند، و در هر زمان و مکانی از مطالبه ی حق غافل نگردند.

مطالبه [ م ُ ل َ ب َ / ل ِ ب ِ ] به معنای دیگری خواستن چیزی یا حق خود را از کسی است2 که در جامعه اسلامی با توجه به هجمه های دشمنی دشمنان قسم خورده و نفوذ نفوذیان عقل و قلب مهر خورده غرب، اهمیت چند برابری پیدا می کند. مطالبه گری حق، در واقع همان مطالبه عدالت است و مطالبه کردن یا داعیه داشتن در زمینه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی است که با حمایت و پشتوانه عقلانیت همراه بوده، و با دشمنی کردن با مسئولین مغایرت دارد.

همان گونه که شخص مظلوم حق فریاد دارد، مردم جامعه ای که مورد ظلم مسئولین خود قرار می گیرند نیز باید فریاد حق طلبی سر دهند و آنجا که مسئولین عمدا و یا سهوا سیاست هایی در جهت اضمحلال و استحاله نظام حاکم در جامعه را در پیش گیرند، به طریق قیاس اولویت در اینجا دادخواهی مظلوم از ظالم بیشتر می شود. به علاوه باید دانست که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، مطالبه گری علاوه بر آنکه از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است از اوجب واجبات نیز شمرده شده است. 

امام خمینی "ره" سال 1362 در بخشی از سخنان خود در جمع مسئولان نظام می فرمایند: "امروز ما مواجه با همه قدرت ها هستیم و آنها در خارج و داخل دارند طرح ریزى مى ‏کنند؛ براى اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامى و جمهورى اسلامى را شکست بدهند و نابود کنند. و این یک تکلیف الهى است براى همه که اهمّ تکلیف هایى است که خدا دارد؛ یعنى حفظ جمهورى اسلامى از حفظ یک نفر _ولو امام عصر باشد_ اهمیتش بیشتر است؛ براى اینکه امام عصر هم خودش را فدا مى‏ کند براى اسلام. همه انبیا از صدر عالَم تا حالا که آمدند، براى کلمه حق و براى دین خدا مجاهده کردند و خودشان را فدا کردند."3

لذا بر خلاف برخی تفکرات حاکم، مطالبه ی عدالت علاوه بر آنکه به ارکان نظام ضرری وارد نمی سازد بلکه باعث تقویت ارکان نظام جمهوری اسلامی شده و در جهت رشد و تعالی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است

  • سرباز گمنام

وبلاگ انقلاب سوم در یادداشتی بیان داشت:


«لَوْ خَرَجُوا فِیکُمْ مَا زَادُوکُمْ إِلا خَبَالا وَلأوْضَعُوا خِلالَکُمْ یَبْغُونَکُمُ الْفِتْنَةَ وَفِیکُمْ سَمَّاعُونَ لَهُمْ وَاللَّهُ عَلِیمٌ بِالظَّالِمِینَ»1 اگر منافقان در میان شما مؤمنان رهسپار میدان جهاد می شدند، جز شر و فساد به سپاه شما نمی افزودند و مسلما خود را برای سخن چینی در میان شما قرار می دادند تا برای از هم گسستن شیرازه ی سپاه اسلام فتنه جویی کنند، و در میان شما جاسوسانی هستند که به سخنان آنان گوش می سپارند و خواسته هایشان را اجابت می کنند، و خداوند به ظالمان داناست.

از منظر قرآن کریم، حضور منافقان در میان مؤمنان، نتیجه ای جز شر و فساد ندارد. منافقانی که از هر فرصتی برای ایجاد فتنه و آسیب به امت اسلامی استفاده می کنند، با اعتماد به دشمنان، فقط خواسته ی آنان را اجابت می کنند، از این طریق، راه نفوذ دشمنان را فراهم می آورند و تا نابودی و انحراف جامعه اسلامی به فتنه گری ادامه می دهند.

با انقلاب اسلامی، تحول عظیمی در شیوه ی ارتباط با کشورهای بیگانه رخ داد. مهم ترین هدف انقلاب اسلامی، برپایی حکومتی اسلامی در کشور و حتی در جهان بود. هدفی که با رویکرد استکبارستیزی و حمایت از مستضعفین جهان پا به عرصه گذاشت و با بیداری اسلامی در منطقه، لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخت. دشمنان اسلام برای جبران قدرت از دست رفته ی خود در منطقه، به حملات نظامی و عملیات تروریستی متوسل شدند؛ و وقتی جنگ سخت را در برابر نیروی ایمان قلبی مسلمانان بی ثمر دیدند، به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق جنگ نرم افتادند و برای این هدف، "پروژه ی نفوذ" را طرح ریزی و اجرا کردند. پروژه ای که به دست بازیگران داخلی متمایل به غرب، در سِمَت های سیاسی و مدیریتی و با کنترل از راه دور امریکا اجرا می شود!

  • سرباز گمنام

وبلاگ آرمان ولایت در یادداشتی بیان داشت:


"إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوالَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ: ﺑﻰ ﮔﻤﺎﻥ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺗﺎ ﺯﺷﺘﻜﺎﺭﻯ ﺗﺠﺎﻭﺯﮔﺮ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﻛﺴﺎﻧﻰ ﻛﻪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﻓﺮﺍﮔﻴﺮ ﺷﻮﺩ، ﺑﺮﺍﻳﺸﺎﻥ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ ﻭ ﺁﺧﺮﺕ ﻋﺬﺍﺑﻰ ﭘﺮ ﺩﺭﺩ ﺍﺳﺖ. ﻭ ﺧﺪﺍ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺪ ﻭ ﺷﻤﺎ ﻧﻤﻰ ﺩﺍﻧﻴﺪ."1

 حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی می فرمایند: "امروز هدف جنگ نرم دشمن و جنگ پنهان دشمن، این است که مردم را از عرصه جهاد و مقاومت دور کند، مردم را نسبت به آرمان ها بی تفاوت کند؛ ملت ایران را مایوس کند."2

با توجه به اینکه سرمایه های اعتقادی انسان، عظیم ترین سرمایه جامعه در جهت حرکت های اجتماعی محسوب می شود و در مقابل فحشا و فساد نقش سپر دفاعی را ایفا می کند، لذا اصلی ترین کانون هجمه دشمن برای ترویج فحشا و فساد نیز، نابودی همین مفاهیم عقیدتی و سنت های جامعه اسلامی است. در طول تاریخ تضعیف، تخریب و در نهایت از بین بردن مبانی اعتقادی جامعه همیشه یکی از دسیسه های ثابت شیطان بوده است که بسته به شرایط زمانی و مکانی هر بار شکل و قالبی جدید پیدا می کند.

برای نمونه در زمینه پوشش و حفظ ارزش های اسلامی در باب حجاب، هم عرضه کنندگان محصولات و هم متقاضیان باید، قوانین مربوط به حجاب و عفاف را که تدوین و مصوب شده، رعایت کنند. ولی کافی است سری به فروشگاه های عرضه البسه زنانه در شهر زد تا اوج فاجعه مشخص شود. از طرفی وجود تصاویر نیمه عریان که برای تبلیغات استفاده می شود و از طرفی دیگر، ویترین هایی که حاوی مانتوهایی خلاف ضوابط هستند جلب توجه می کنند، و در نهایت مردانی که به عنوان فروشنده، در این مکان ها مشغول معرفی و فروش البسه زنان هستند. این مشکلات از دنیای حقیقی به دنیای مجازی نیز کشیده شده است.

  • سرباز گمنام

گذشت زمان بر آنها که منتظر می مانند، بسیار کند؛ بر آنها که می هراسند، بسیار تند؛ بر کسانی که زانوی غم در بغل می گیرند، بسیار طولانی و بر آنها که بر سر خوشی می گذرانند، بسیار کوتاه است...

خداوند حکیم در قرآن کریم چنین می فرماید: "و لن ترضی عنک الیهود و لا النصری حتی تتبع ملتهم..." هرکس که بخواهد در مسیر حق و حقیقت حرکت کند، ناگزیر از مقابله و روبرو شدن با جبهه باطل است؛ زیرا دشمن تا فرهنگ ما را، باور جوانان ما را، فکر نخبگان ما را، و سبک زندگی عامه مردم ما را بَرده فرهنگ خود نکند، دست از مکر و حیله و دشمنی با ما برنخواهد داشت...!

اگر چه می دانیم که جبهه دشمنیِ دشمن واحد است، اما دشمنی آنها به دو شکل است: 1-نبرد آشکار 2-نبرد پنهان یا همان جنگ نرم. از دیدگاه امیرالمومنین (علیه السلام) کم خطرترین دشمن، دشمنی است که دشمنی اش را آشکار نموده! لذا حضرت می فرمایند: "اوهن الاعداء کیدا من اظهر عداوته؛ سست ترین دشمنان، دشمنی است که دشمنی اش، آشکارا باشد!" یا در جایی دیگر می فرمایند: "من اظهر عداوته قل کیده؛ کسی که دشمنی اش آشکار شود، توطئه و مکرش کم می شود."

اما خطرناکترین دشمنان، دشمنی است که دشمنی اش را پنهان کند! "شر الاعداء ابعدهم غورا و اخفاهم مکیده؛ شرترین و شرورترین دشمنان، کسانی هستند که دشمنی شان عمیق تر و کیدشان مخفی تر است!" لذا بدترین ضربه ها از ناحیه اینان است.

جنگ در معنای عام خود، تحمیل اراده خود بر حریف است؛ به گونه ای که حریف، رفتار مطلوب کشور حمله کننده را در پیش گیرد. اگرچه که جنگ های سخت، کشتارها و خرابی های فراوان به وجود می آورد، اما در این بین با هر شخصی که کشته می شود، شهید یا قهرمانی ساخته می شود که می تواند علَم افتخاری بر قله های انسانی کشورش شود، که هر قطره خونش، انسانی را به راه و باور او می کشاند...

و این را دشمنان خوب دریافته اند!

  • سرباز گمنام