جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۱۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

امام خامنه ای:

دشمن به‌طور کامل در مقابل ما فعّال است. ما باید در مقابله‌ی با موانع، این راه را طی کنیم؛ این [کار] شرایطی دارد. گام اوّل برای اینکه بتوانیم این راه را درست طی بکنیم، این است که وجود و حضور دشمن را حس کنیم. آن روشنفکرنمای راحت‌طلب و ریاکار و منافق که اساساً دشمنی آمریکا را انکار میکند و این دشمنی را نمیفهمد و نسخه‌ی تسلیم در مقابل آمریکا را برای ملّت و دولت مینویسد، مرد این میدان نیست؛ اگر عامل دشمن نباشد، حدّاقل مردِ میدانِ مهمّ پیشرفت کشور نیست. بنابراین گام اوّل، احساس حضور دشمن و وجود دشمن است. تا انسان نداند که دشمن در مقابل او است، برای خود حِرز و حفاظ و سنگر به وجود نمی‌آورد و سلاح لازم را در دست نمیگیرد. امام خامنه ای ۹۷/۷/۱۲



متأسفانه امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که کشورهای استعمارگر حق دارند بسیار محترمانه بگویند: روابط با کشوری که منافع ما را تأمین نکند نه تنها درست نیست بلکه آن کشور در دسته دشمنان ما قرار دارد. اما در مورد کشورهای ضعیفتر، دیپلماسی حکم میکند که هرگز از کلمه دشمن استفاده نشود!

سال گذشته جان بولتون "سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل" در دیداری با گروهک مجاهدین خلق (منافقین)، در حالی که از برنامه های موشکی و هسته ای ایران و سیاست های حمایت از گروه های شیعی و کشورهای منطقه ابراز نگرانی میکرد گفت: رفتار و اهداف حکومت ایران به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و به همین خاطر تنها راه حل موجود تغییر خود رژیم است ... امیدواریم در سال ۲۰۱۹ چنین اتفاقی را در تهران جشن بگیریم... انقلاب اسلامی ایران نباید به جشن ۴۰ سالگی‌اش برسد!

متأسفانه در برخورد با چنین دشمن خبیثی، بعضی از دولتمردان ما در کمال ادب و احترام اعلام میکنند "ما در روابط دیپلماسی از لفظ دشمن استفاده نمیکنیم." اینکه عده ای تلاش می کنند تا آمریکا از زمره دشمنان ایران خارج کنند نهایت کوته فکری آنان است و مصداق همان روشنفکرنمای راحت‌طلب و ریاکار و منافقی است که حضرت آقا به آن اشاره فرمودند.
اما اینکه عده ای سازشکارِ غربگرا و مرفه بی‌درد و مروج اشرافیت در عرصه‌های مدیریتی کشور به‌ عنوان عمله غرب، وارد میدان شده اند و ضمن بزرگنمایی مشکلات کشور و خالی کردن دل مردم و دمیدن در شیپور فروپاشی، مردم را به عبور از انقلاب دعوت می کنند و نسخه تسلیم‌شدن در برابر آمریکا را تجویز کرده اند؛ اگر نگوئیم خائن، در خوش بینانه‌ترین حالت تکمیل‌کننده ناآگاهانه پازل دشمن در مسیری که به سمت دره می رود، هستند!!!

  • سرباز گمنام

حکایت این است:
از یک معتاد بافورش را بگیرید داد و بیداد میکند...!!!برخی تلگرام صهیونیستی برایشان اینگونه بود...
راه دزدی دزد را سد کنید عصبانی میشود...!!!برخی تلگرام صهیونیستی برایشان اینگونه بود...
منافذ تخلیه اطلاعاتی را ببندید و خانه های امن و تیمی سرویس ها و گروهک جاسوسی-تروریستی را بزنید جاسوسان برافروخته می شوند...!!!برخی تلگرام صهیونیستی برایشان اینگونه بود...
دکان **** و عیاشی مفسدین و اهل لغو و لهو را پلمپ کنید لجشان میگیرد...!!!برخی تلگرام صهیونیستی برایشان اینگونه بود...
جلوی ماشین کسانی که خیابان گردی و دور دور میکنند را بگیرید حرص میخورند...!!!برخی تلگرام صهیونیستی برایشان اینگونه بود...

خیمه ی قبیله های جهل، کفر، شرک، الحاد، نفاق، التقاط و فساد آتش گرفته است...آه و ناله نکنند و ضجه نزنند چه کنند...؟؟؟
بیش از ۳ سال است که هر روز فریاد می زنیم نگذارید دشمن بر امت اسلامی سیطره و تسلط اطلاعاتی داشته باشد اما به خرج هیچکس نرفت...
ضربه ها خوردیم اما باز هم کسی بیدار نشد...

حالا عده ای که زیر لگد دشمن خود را از خواب و مرگ زدگی اختیاری خارج کرده اند می بینند که جبهه باطل و دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی چطور حتی از خبر احتمال ساقط نمودن پهپاد جاسوسی تلگرام صهیونیستی به خشم آمده اند...
دیر شد اما إن شاء الله درس عبرتی باشد که دیگر به دشمن فضای جولان ندهید...

بگذار نفوذی ها دردشان بیاید...
وَیُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ...

 

  • سرباز گمنام

آیا میدانید؛ اگر ایران اجازه فعالیت تلگرام‌طلایی و هاتگرام را نمی‌داد، تلگرام حدود ۹.۵ میلیارد دلار ضرر می‌کرد!!!
آیا میدانید؛ وقتی دستور فیلتر تلگرام صادر شد بی بی سی نسخه ای از تلگرام با نام تلگرام تی جی ارائه داد!!!

آیا میدانید؛ بعد از فیلتر تلگرام در عرض ۴۸ ساعت ۱۰ نسخه تلگرام از سوی انگلیس اسرائیل و کانادا ارائه شد!!!

چرا؛ بی بی سی یک فیلتر شکن مخصوص فقط برای استفاده از تلگرام ارائه میدهد؟!!
چرا؛ رژیم غاصب صهیونیستی در توییتر (اکانت رسمی وزارت امور خارجه اسرائیل) لینک دانلود تلگرام بدون فیلتر را منتشر میکند؟!!

وقتی فیس بوک یا یوتیوب در ایران فیلتر شد آمریکا واکنش چندانی نداشت ولی بعد از فیلتر تلگرام بلافاصله رئیس جمهور آمریکا در توئیتی که منتشر کرد گفت: من از آزادی بیان در ایران حمایت میکنم!!!
اینهمه حساسیت نسبت به تلگرام چه معنایی دارد؟!!

واقعا ملت ایران برای آنها تا این اندازه مهم هستند که اینطور برای دسترسی مردم ما به تلگرام تلاش می کنند؟!!
چرا؛ همه دنیا دست به دست هم داده اند تا ایرانی ها بدون تلگرام نمانند..؟!!

تا به حال فکر کرده اید چرا امام حسین(علیه السلام) در روز عاشورا خطاب به دشمنان (که همه از مسلمانان بودند) فرمود:
 «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید»؟

  • سرباز گمنام

 ۵ پیام رسان بومی از گردونه حمایت حذف می‌شوند

حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات گفت: با انتخاب مرکز ملی فضای مجازی، پنج پیام رسان بومی از میان هفت پیام رسان فعلی، از گردونه حمایت حذف و حمایت از دو پیام رسان دیگر ادامه می یابد.

 وی افزود: در حال حاضر به دلیل عدم اقناع افکار عمومی، مراجعه مردم به پیام رسان های داخلی کمرنگ است و شتابی که باید داشته باشد وجود ندارد و اقبال عمومی به سمت این شبکه ها کم است...
http://yon.ir/JdWIx

 


جناب فتاحی این اقناع افکار عمومی را چه کسی باید بوجود بیآورد؟؟
آیا این وظیفه بر عهده وزارت ارتباطات و صدا و سیما نبود؟؟
وقتی وزارت ارتباطات سه سال، تمام امکانات ممکن را در اختیار تلگرام قرار می دهد و کوچکترین توجهی به پیامرسان های داخلی ندارد مردم چگونه باید اقناع شوند؟!!
وقتی صدا و سیما به دستور دولت در تمام برنامه ها سال ها فقط تبلیغ تلگرام را کرده است چگونه باید مردم اقناع فکری میشدند؟!!

تلگرام را شما در این کشور جا انداختید؛ شما تمام زندگی مردم را وارد تلگرام کردید!!! 
حال هم به شدت در حال گسترش فاحشه خانه ای به نام اینستاگرام هستید!!!

 

  • سرباز گمنام

اینکه این جشن مبتذل چگونه شکل گرفته و از چه سالی و با چه هدفی و از چه کشورهایی شروع شده و چه تغییراتی کرده بماند!!! اما آنچه که امروزه در حال اجراست اینکه ده‌ها سال است که هالووین، به جشنی برای پرستش شیطان، مضحکه کردن ادیان، بی‌قیدی تام جنسی، مصرف موادمخدر و افراط در مشروبات الکلی و... تبدیل شده و بدتر از همه اینکه بیشترین تمرکز روی کودکان معصوم گذاشته شده!!!



"زیگرید کیکینگردر" (Sigrid Kickingereder) رئیس "مرکز کاتولیک‌های جوان اتریش" (KJS) القای ترس‌های سهمگین هالووینی در کودکان را بسیار آسیب‌زننده می داند! و می گوید: «این مدل سرگرمی که از آمریکا به کشور ما وارد شده، به قیمت آسیب به سلامت جسمی و روحی فرزندان ما تمام می‌شود. در این شب، داستان‌های ترسناک تعریف و فیلم‌های وحشتناک و مشمئزکننده تماشا می‌کنند، در حالی که کودکان و نوجوانان هم در بین بزرگسالان هستند.»

 اسقف اعظم، "ولفگانگ هوبر" (Wolfgang Huber) رئیس شورای ایالتی کلیساهای پروتستان آلمان، ‌آداب و رسوم هالووین را "بسیار پوچ" دانسته و می‌گوید: «هالووین، مثل ویروسی خطرناک از آمریکا آمد و به ما تحمیل شد. بعید می‌دانم که به این زودی‌ها بتوان به این سرگرمی بی‌محتوا پایان داد.»

 کلیسای کاتولیک در لهستان نیز با شیطانی خواندن هالووین، در سایت خود نوشت: «ترویج هالووین، جوانان را به فساد می‌کشاند. ابداع‌کننده شیطان‌پرستی مدرن، "آنتون لاوی" شب هالووین را بزرگترین جشن پرستش شیطان می‌دانست و ما باید نسبت به آداب شیطانی این جشن هوشیار باشیم.»

  • سرباز گمنام


دنیا یعنی چه؟
اصلاً دنیا یعنی چه؟ یعنی پول، یعنی خانه، یعنی شهوت، یعنی مقام، یعنی اسم و شهرت، یعنی پست و مسؤولیت، و یعنی جان. اگر کسانی برای حفظ جانشان، راه خدا را ترک کنند و آن‌جا که باید حق بگویند، نگویند، چون جانشان به خطر می‌افتد، یا برای مقامشان یا برای شغلشان یا برای پولشان یا محبّت به اولاد، خانواده و نزدیکان و دوستانشان، راه خدا را رها کنند، اگر عده‌ی این‌ها زیاد باشد آن وقت دیگر واویلاست. آن وقت حسین‌بن‌علی‌ها به مسلخ کربلا خواهند رفت و به قتلگاه کشیده خواهند شد. آن وقت، یزیدها بر سرِ کار می‌آیند و بنی‌امیّه، هزار ماه بر کشوری که پیغمبر به وجود آورده بود، حکومت خواهند کرد و امامت به سلطنت تبدیل خواهد شد، امامت به سلطنت تبدیل خواهد شد!

 

مقام معظم رهبری در دیداری با جمعی از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در سال ۱۳۷۵ 

  • سرباز گمنام



«شما فرض کنید اگر این شهادت عظیم در تاریخ اتفاق می‌افتاد، یعنی حسین بن علی(علیه السلام) و بقیه شهیدان در کربلا شهید می‌شدند، اما بنی امیه موفق می‌شدند همان‌طور که خود حسین(علیه السلام) و یاران عزیزش را از صفحه روزگار برافکندند و جسم پاکشان را در زیر خاک پنهان کردند، یاد آن‌ها را هم از خاطره نسل بشر در آن روز و روزهای بعد محو کنند، آیا این شهادت فایده ای برای عالم اسلام داشت؟ یا اگر هم برای آن روز اثری می‌گذاشت، آیا این خاطره در تاریخ برای نسل های بعد هم برای گرفتاری‌ها و سیاهی‌ها و تاریکی‌ها و یزیدهای دوران آینده تاریخ هم اثری روشنگر و افشا کننده داشت؟

اگر حسین شهید می‌شد، اما مردم آن روز و مردم نسل های بعد نمی‌فهمیدند شهید شده است، این خاطره چه اثری و چه نقشی می‌توانست در رشد و سازندگی و هدایت و برانگیختگی ملت‌ها و اجتماعات و تاریخ بگذارد؟ می‌داند هیچ اثری نداشت. آری، حسین(علیه السلام) شهید می‌شد، خود او به اعلا علّیین رضوان خدا می‌رسید. شهیدانی که کسی نمی‌فهمید و در غربت، سکوت و خاموشی شهید شدند، به اجر خودشان در آخرت رسیدند... اما چقدر درس و اسوه می‌شدند؟»
 

۲۲ آبان ۱۳۶۳


  • سرباز گمنام

رهبر معظم انقلاب در ابتدای درس خارج فقه مورخ 94/9/9 مطالبی در تجلیل از حرکت عظیم پیاده روی اربعین بیان فرمودند.


...این روزها روزهای نزدیک به اربعین است. پدیده‌ بی‌نظیر و بی‌سابقه‌ای هم در این سال‌های اخیر به‌وجود آمده و آن، پیاده‌روی میان نجف و کربلا یا بعضی از شهرهای دورتر از نجف تا کربلا است؛ بعضی از بصره، بعضی از مرز، بعضی از شهرهای دیگر، پیاده راه می‌اُفتند و حرکت می‌کنند.
 این حرکت حرکت عشق و ایمان است؛ ما هم از دور نگاه می‌کنیم به این حرکت و غبطه می‌خوریم به حال آن کسانی که این توفیق را پیدا کردند و این حرکت را انجام دادند:

گرچه دوریم به یاد تو سخن می‌گوئیم‌ 

بُعد منزل نبوَد در سفر روحانی

  • سرباز گمنام

 


حسینه ای که نماز مغرب را خوندیم خادم مودب و محترمی داشت میگفت لطفا این را به زوار ایرانی بگوئید( تا قدر حرمت و مقام خود را بدانند)

بانی حسینیه در خواب امام حسین علیه السلام را میبیند.

حضرت می فرماید؛ علیک بزوار ایران

این جمله را سه مرتبه تکرار میفرمایند

شما نسبت به زوار ایرانی سفارش میکنم.

خاطره از حسینیه ام البنین، عمود 984

🖋حسینی لیلابی


#حب_الحسین_یجمعنا


  • سرباز گمنام

امام خامنه ای: آنچه ما از مجموع معارف قرآنی استفاده میکنیم و درمی‌یابیم، این است که مطالبه‌ی اسلام از مسلمین، ایجاد نظام اسلامی به‌نحو کامل است؛ مطالبه‌ی اسلام، تحقق کامل دین اسلام است. این آن چیزی است که انسان در مجموع آن را احساس میکنددین حداقلی و اکتفای به حداقل‌ها، از نظر اسلام قابل قبول نیست؛ ما در معارف خودمان چیزی به ‌عنوان دین حداقلی نداریم، بلکه در قرآن کریم در موارد متعددی اکتفای به بعضی از تعالیم دینی دون بعضی، مذمت شده است "اَلَذینَ جَعَلُوا القُرءانَ عِضین" یا آیه‌ی شریفه‌ی "وَ یَقولونَ نُؤمِنُ بِبَعضٍ وَ نَکفُرُ بِبَعض" که مربوط به منافقین است، اشاره‌ی به همین است.۱



تاکید معظم له بر این جمله که ما در معارف خود چیزی به عنوان دین حداقلی نداریم؛ نشان میدهد که دشمنان انقلاب اسلامی برای نابودی نظام اسلامی ایران تصمیم به تضعیف باورهای دینی ملت و متقاعد کردن آنها به پذیرش دین حداقلی هستند. وقتی مردم که بزرگترین پشتوانه‌ی حکومت دینی هستند از باورهای خود کوتاه آمده و یک دین حداقلی را می پذیرند، ناگزیر حکومت دینی هم حداقلی خواهد شد. و کم کم دیگر جز نامی از جمهوری اسلامی باقی نخواهد ماند.

وقتی فردی با لباس رسمی دین در راس امور اجرایی یک کشور قرار می گیرد یعنی در این کشور دستورات دین اجرا می شود و طاغوت در این حکومت جایی ندارد. اما آیا به راستی چنین است؟!! آیا کارگزاران و مسئولان ما همگی نمادهای فردی و اجتماعی دین را مراعات می کنند؟! آیا روح دین که عبارت است از حاکمیت مطلق الله و نفی حاکمیت طاغوت، بر ساختارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی این کشور حاکم است یا صرفا اجرای بعضی از ظواهر و مظاهر دینی است؟!!

امروزه دشمن بعد از امتحان کردن تمام مسیرها به این نتیجه رسیده که بهترین راه برای نابودی باورها و اعتقادات دینی ملت های مسلمان به خصوص ملت شیعی ایران، استفاده از شبکه نفوذ و شبکه های اینترنتی-صهیونیستی است.

  • سرباز گمنام

سال هاست آل سعود شیعیان قطیف و دیگر شهرهای شیعه نشین عربستان را قتل عام میکند ملت مظلوم یمن را به خاک و خون کشیده اند.
 اما آمریکا
هرگز این ظلم و بیعدالتی های آشکار را نقض حقوق بشر ندانسته و نمی داند و درخواست هیچگونه تحقیقات و یا ابراز نگرانی نکرده است!!
 که سلاح های بیشتر و مخرب تری را در اختیار سعودی قرار داده و میدهد...!!!

اما تمام ملت ها این جنایات و نسل کشی متجاوزان سعودی علیه ملت یمن را در راستای خدمت به مقاصد و منافع آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل میدانند..
و این تمرکز افکار ملت های جهان باید از روی یمن برداشته شود و برای رسیدن به این هدف نیاز به یک قربانی است...
دست بر قضا قرعه به نام جمال خاشقجی در میآید... 

مردی که تبعه عربستان سعودی است و اقامت دائمی آمریکا را دارد و از جمله حامیان اصلی اصلاحات در عربستان سعودی به شمار می رود.

این قربانی باید طوری کشته شود که تمام رسانه ها به او جذب شوند...

عجیب نیست که گروهی متشکل از ۲۲ سناتور جمهوری خواه و دموکرات آمریکایی با ارسال نامه ای برای دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور درخواست تحقیقات فدرال درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی را مطرح کرده اند؟!!!
 آنها اعلام کردند:

  • سرباز گمنام

صبح روز (۲۹ مهرماه) کاربران فضای مجازی از تعلیق برخی حساب‌های کاربری انقلابی فعال در توییتر خبر دادند که واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت.
http://yon.ir/EpZaJ

 

این اولین بار نیست که توئیتر دست به چنین اقدامی می‌زند. پیش از این هم در شهریورماه شرکت گوگل که صاحب یوتیوب هم هست اعلام کرد حساب‌ کاربری تعدادی از کاربران ایرانی را بسته و اطلاعات آنها را به مقامات امنیتی آمریکا ارسال کرده است. حذف و تعلیق حساب‌های کاربری در اینستاگرام هم در سال‌های قبل مشاهده شده بود.

این نتیجه فعالیت در زمینی است که تمام و کمال در اختیار دشمن است. هر وقت اراده کند اکانت افرادی را که فعالیتشان به ضرر اوست مسدود و حذف میکند...
اما آنچه بیش از همه دردناک است واکنش ها و پیام های افراد انقلابی و حزب اللهی در این پیام رسان صهیونیستی است!!!

فعالیت افراد انقلابی و حزب اللهی در زمین دشمن مانند این است که بهترین و قویترین مبارزان علیه صهیونیستها و انقلابی ترین افراد در برابر سازمان سیا شعار دهند افشاگری کنند و متحصن شوند!!!
 آیا اینکار عاقلانه است؟؟!!!...

  • سرباز گمنام

ترامپ: آمریکا زرادخانه هسته ای خود را توسعه می دهد

رئیس جمهور آمریکا به مقامات چین و روسیه هشدار داد «تا زمانی که آنها سرعقل نیایند»، واشنگتن قصد دارد زرادخانه هسته ای خود را توسعه دهد.

کاش در خبرها میخواندیم "تا آمریکا و دوستان صهیونیستی اش سر عقل نیایند و دست از سر ملت های مظلوم برندارند "ایران همچنان به موشکباران تلاویو و حیفا ادامه میدهد..."

 

#بصیرت
#انتخاب_درست
#نمایندگان_دلسوز_و_امین
#رئیس_جمهور_خادم_و_مؤمن

  • سرباز گمنام


وزیر ارتباطات:
دسترسی به اینترنت در دنیا رییس ندارد که بگوییم آمریکا رییس اینترنت است و اینترنت ایران را قطع می‌کند.
آمریکا فقط می‌تواند دسترسی به خدمات را محدود کند.
اما در حوزه خدمات و سرویس‌ها، آمریکا با تحریم برخی دسترسی ها به خدمات به کسب و کار جوانان ما لطمه زد و ممکن است این تحریم ها تشدید شود.
جای نگرانی برای قطع شدن اینترنت ایران نیست.
http://yon.ir/JdfrQ


اینترنت یک شبکه ارتباطی به گستردگی دنیا، متشکل از سیستم های کامپیوتری متصل به هم میباشد.
  محل تولد این شبکه در دپارتمان های نظامی آمریکا در راستای بوجود آمدن ارتباط آنلاین بین تمام واحد های نظامی بوده است.
در حقیقت رئیس اینترنت صهیونیسم جهانی است که صاحب بیشترین سهم از این سیستم های مرتبط بهم است یا بیشترین سهم از اینترنت را تحت نفوذ خود دارد!!!
مثلا میتواند براحتی جلوی خریدهای اینترنتی ایران از سایت هایی مثل آمازون و سایت های مشابهی که مقالات علمی ارائه میدهند و... را بگیرد. یا با اعمال نفوذ، افراد خاص را از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، توئیتر، تلگرام، فیس بوک و.. حذف کند.

پس اینترنت چندان هم بدون رئیس نیست...!!!

 علاوه بر آن، بیشترین خدمات ارائه شده بر روی این شبکه (اینترنت) تحت مالکیت و یا نفوذ صهیونیسم جهانی است.

اما مشکل اصلی فضای مجازی مالکیت و یا قطع خدمات نیست بلکه نظارت و کنترل بر روی اطلاعات در حال تبادل بر روی این شبکه است..

  • سرباز گمنام

توافقنامه نافرجام پاریس/به نفع اروپا؛ مغایر اسناد بالادستی کشور

توافقنامه پاریس (NDC) با اسناد بالادستی کشور ازجمله قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام مغایرت دارد.بند ۱ و ۲ ماده ۴ این توافقنامه نیز خلاف بند ۱۳ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.

 ظاهرا این موافقت نامه ابزار کشورهای فاقد منابع نفت و گاز به ویژه اروپا است تا از طریق یک مسیر سیاسی، امکان استفاده از منابع نفت و گاز را برای کشورهای دارنده این منابع از بین ببرند...

 اخیراً کشور امریکا که دارای منابع نفت، گاز و زغال‌سنگ است، این توافق را موجب از بین رفتن فرصت‌های شغلی فراوان ارزیابی کرد و با هدف تأمین منافع ملی و ایجاد اشتغال خود، از آن خارج شد. در این شرایط کشورهای اروپایی حامی این توافق که خود فاقد منابع نفت و گاز هستند قصد دارند تا با ادعای گرم شدن زمین توسط دی‌اکسید کربنِ انسان‌ساخت، استفاده از منابع نفت و گاز را از کشورهای دارنده این منابع بگیرند و هزینه پیشرفت این کشورها را افزایش دهند.
روسیه نیز فعلا قصد پیوستن به این لایحه را ندارد..
بخوانید: mehrnews.com/news/4436578

 

گربه دستش به موش نمی رسید میگفت پیف پیف بو میده..

 

خدایا به مسئولان ما عقل و ایمان، و به ملت ما هشیاری و بصیرت عنایت کن...

  • سرباز گمنام