جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

این روزها "العاقل یکفی بالاشاره" روایت تلخ و جانکاهی است از عدم توجه مسئولین در اداره فضای مجازی "رها شده، غیر منضبط و غیر قابل کنترل" کشور شهید پرور ایران! گویا فضای مجازی تنها در چند شبکه ضد اجتماعی صهیونیستی (بخوانید جاسوسکده صهیونیستی) خلاصه شده است. رهبر معظم انقلاب می فرمایند: "دشمن را بشناسید، ادامه صفوف دشمن را در داخل کشور بشناسید، روش های دشمنی را بشناسید، تبدیل شده و ترجمه شده آن روش ها در داخل کشور را هم بشناسید!"2



متأسفانه شواهد و قرائن فریاد می زنند که تقویت دشمنان اسلام و مسلمین، اشاعه فساد و فحشا، نشر اکاذیب و حتی خروج بی رویه ارز و سیر نزولی روند اقتصادی ایران اسلامی به واسطه استفاده روزمره از جنگ افزارهای اینترنتی-صهیونیستی از کمترین درجه اهمیت برخوردار بوده است!

یکی از مصادیق به روز این ادعا، خبری مشکوک و تعجب آور است که چندی پیش منتشر شد؛ "تلگرام انتقال سرور به ایران را پذیرفت."3 که اگر چه بلافاصله با عکس العمل مدیر صهیونیست آن "پاول دروف" تکذیب شد؛ اما نشان از واقعیت هولناک بی توجهی مسئولین امر و وادادگی ایشان در عرصه فضای مجازی ایران اسلامی دارد(!) که غافلانه و یا عامدانه زمینه گستاخی و نفوذ دولت های مستکبر صهیونیستی را بر فضای مجازی کشورمان فراهم می کنند!!

  • سرباز گمنام