جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

«وَ قالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَیْدیهِمْ وَ لُعِنُوا بِما قالُوا بَلْ یَداهُ مَبْسُوطَتانِ… کُلَّما أَوْقَدُوا ناراً لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَ یَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَساداً وَ اللَّهُ لا یُحِبُّ الْمُفْسِدینَ؛ و یهود گفتند: دست خدا (با زنجیر) بسته است. دستهایشان بسته باد! و به خاطر این سخن، از رحمت (الهى) دور شوند! بلکه هر دو دست (قدرت) او، گشاده است... هر زمان آتش جنگى افروختند، خداوند آن را خاموش ساخت و براى فساد در زمین، تلاش مى‌کنند و خداوند، مفسدان را دوست ندارد.»۱

توئیت! بازی در زمین دشمن!

توئیتر، ساخت کشور آمریکاست و به عنوان دومین شبکه اجتماعی در دنیا بسیار پرطرفدار است. شرکت توییتر واقع در سان فرانسیسکو است که البته سرورها و دفاتر دیگری نیز در نیویورک دارد. توییتر در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی دسترسی به مراتب راحت تر و سریع تری دارد و کاربران توییتر در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند با ارسال توییت، مطالب خود را برای میلیون ها کاربر دیگر در سراسر جهان به اشتراک بگذارند. اما کارگزاران آن چه کسانی هستند و هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی چه بوده است؟



به گزارش پارس تودی؛ سایت افشاگر ویکی‌لیکس، با انتشار ویدوئی دو دقیقه‌ای اعلام کرد، اسرائیل برای رصد فعالیت‌های کاربران در شبکه‌های توئیتر و فیس‌بوک، یک مرکز فرماندهی در تل‌آویو ایجاد کرده است. این مرکز در صورت مشاهده هرگونه نظر مخالفی با رژیم صهیونیستی، شهر و کشور محل اقامت  کاربر، شناسایی و برای برخورد، موضوع به مقامات امنیتی رژیم اسرائیل  گزارش داده می‌شود.

نقش توئیتر در برخی از کشورها برای سازماندهی اعتراضات سیاسی و براندازی نظام ها به قدری مهم و موثر بوده که گاهی این اعتراضات را "انقلاب‌های توییتری" خوانده‌اند. در زمان ناآرامی های پس از انتخابات سال ۸۸ ایران نیز، توییتر یکی از اصلی ترین پل های ارتباطی میان سازمان دهندگان خارجی و داخلی با معترضین بود. در همین زمان، توییتر اعلام کرد طبق زمانبندی فنی این شبکه، سایت توییتر بدلیل انجام تغییرات و تعمیرات برنامه ریزی شده موقتا به مدت یک روز از دسترس خارج خواهد شد. وزارت امور خارجه آمریکا با صدور نامه ای رسمی به مدیران این شبکه، خواستار تعویق این تعمیرات و ادامه سرویس دهی به معترضان داخل ایران شد. توییتر نیز با پذیرش این درخواست، تعمیرات فنی خود را به تعویق انداخت!!! 

  • سرباز گمنام