جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۱۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

وبلاگ صهبای حق در یادداشتی بیان داشت:


بسم الله الرحمن الرحیم

النعمتان مجهولتان الصحه و الامنیه

یکی از بزرگترین نعمت های الهی که انسان کمتر به آن توجه دارد نعمت امنیت است. در یک جامعه، دستگاههای زیادی عهده دار تامین امنیت فردی و اجتماعی هستند. یکی از این دستگاهها، قوه قضائیه است که می تواند با صدور احکامی قاطعانه نقش مهمی در ایجاد امنیت ایفا کند. بحمدالله قوه قضائیه کشور عزیزمان، در شناسایی ماهیت پلید نجس افزارهای صهیونیستی به خوبی انجام وظیفه نمود و به خاطر سرقت اطلاعات کاربران و جاسوسی از مردم و ضربه زدن به امنیت کشور و انگیزه های  بیشمار دیگر، در خرداد و شهریور 93 دستور فیلترینگ شبکه های ضداجتماعیِ پلید صهیونیستی از جمله واتس اپ، وایبر، اینستاگرام و ... را صادر نمود.

اما آنچه قابل تأمل و تذکر است این است که مطابق با اصل 156 قانون اساسی یکی از مهمترین وظایف قوه قضائیه، نظارت بر حسن اجرای قوانین است. اساساً مهمترین فرق گزاره های حقوقی با گزاره های اخلاقی، مساله ضمانت اجرای بیرونی است. اگر ضمانت اجرای قوی به دنبال صدور قوانین نباشد، می توان گفت صدور قانون امری لغو و بیهوده است؛ زیرا نتیجه مد نظر و غایت قانون، بدون ضمانت اجرایی مناسب حاصل نمی آید. اکنون جای بسی تامل است که بعد از صدور 5 دستور قضایی مبنی بر فیلترینگ این نجس افزارهای صهیونیستی، چرا تاکنون این قانون اجرایی نشده است و چرا ضمانت اجرایی مناسبی برای این قانون وجود ندارد؟ مگر عده­ای از فیلتر نشدن این محصولات شوم صهیونیستی سود می برند که اراده ای برای مقابله با این اغواافزارها دیده نمی شود؟ مگر این افراد که هستند و دارای چه قدرت و نفوذی هستند که تاکنون توانسته اند از اجرای حکم قوه قضائیه جلوگیری کنند؟

سوال دیگر این است که چرا با وجود اسناد و مدارک موجود درباره صهیونیستی بودن نجس افزار تلگرام، تاکنون دستوری مبنی بر فیلترینگ آن صادر نشده است؟ مدارک موجود آنچنان گویا هستند که حتی کشور چین، منادی کمونیسم در جهان نیز تلگرام را برای کاربرانش فیلتر کرد.

آنچه بیشتر موجب تعجب است سخن جناب آقای مصطفی پورمحمدی، وزیر  محترم دادگستری است که به نقل از افتانا در روز دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ گفته اند: "دولت تلاش دارد تا آن‌جا که می‌تواند با کنترل فنی و فیلترینگ‌های هوشمند از ادامه فعالیت این شبکه‌ها ممانعت نکند؛ اما این اقدام تا زمانی صورت می‌گیرد که این شبکه‌های اجتماعی از لحاظ اخلاقی به تهدید تبدیل نشوند". پورمحمدی تأکید کرده است: "اگر نتوانیم به‌طور هوشمند از گسترش بخش‌های ناسالم این شبکه‌ها جلوگیری کنیم، در نهایت ناچار می‌شویم که اصل شبکه‌ها را با محدودیت مواجه کنیم". حال سوال ما از جناب وزیر محترم این است که به فرض بتوانیم با فیلترینگ هوشمند جلوی فساد این محصولات شوم را بگیریم، آیا مساله جاسوسی، سرقت اطلاعات مردم و تهدید امنیتی این نجس افزارها نیز با فیلترینگ هوشمند قابل حل است؟ آیا سود هنگفتِ حاصل از استفاده از این شیطان افزارها که باعث تقویت رژیم نامشروع و کودک کشِ اسرائیل می گردد نیز با فیلترینگ هوشمند قابل کنترل است؟

از کنار این مسائل که بگذریم به هیچ وجه نمی توان توجیه کرد که چرا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گاه و بیگاه، خواسته یا ناخواسته به صراحت اینستاگرام را تبلیغ می کند و در برنامه های مختلف مردم را تشویق به حضور در پیج های خاص کرده و از آنها لایک می طلبد. انتظار می رود که این دانشگاه عمومی در راستای آگاهی بخشیِ بیشتر به عامه مردم، مناظرات میان متخصصین فضای مجازی را در شبکه های سراسری بیشتر پخش کرده و فقط به چند برنامه رادیویی اکتفا نکند.

آنچه بیش از همه این مسائل، قلب انسان را رنجور می کند، حضور سایت خامنه­ای دات آی آر در فیس بوک و اینستاگرام است. هر چند در تحقیقات حضوری و استفتاء از دفتر مقام معظم رهبری، روشن شده است که این سایت تحت نظر دفتر مقام معظم رهبری نیست، ولی در این باره دو نکته را قابل ذکر می دانیم:

نکته اول خطاب به سایت خامنه­ای دات آی آر است. وقتی به شخصیت امام خامنه­ای حفظه الله می نگریم ایشان را پرچمدار مبارزه با صهیونیسم می بینیم. امام بصیرمان همیشه بر طبل رسوایی اسرائیل منحوس کوبیده اند و حتی استفاده از نرم افزارهای صهیونیستی را در صورتی که موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، حرام می دانند. ایشان حتی استفاده از فیلترشکن را  نیز جایز نمی دانند. حال آیا رواست که سایت خامنه­ای دات آی آر که عامه مردم آن را سایت رهبری می دانند، با استفاده از فیلترشکن وارد شبکه ضداجتماعی صهیونیستی فیس بوک شود و در اینستاگرام پیج داشته باشد؟ آیا این اقدامات به وجهه رهبر عزیزمان لطمه وارد نمی­کند؟ در ضمن مگر هدف وسیله را توجیه می کند که برای انتشار بیانات معظم له، به سراغ این محصولات شوم رژیم نامشروع صهیونیستی رفته اند؟ روح ایمانی بلند و شخصیت کاریزماتیک رهبر عزیزمان برای تبلیغ، محتاج این نجس افزارها نیست.

نکته دوم خطاب به دفتر مقام معظم رهبری است. از این دفتر انتظار داریم که در برابر حضور سایت خامنه­ای دات آی آر در این فضاهای پلید، صراحتاً موضع گرفته و به عموم مردم اطلاع رسانی کند تا چهره مقام معظم رهبری حفظه الله بیش از این در این باره مظلوم واقع نگردد.

در پایان از سازمان اطلاعات سپاه انتظار داریم تا قاطعانه از ورود این جنگ افزارهای اینترنتی صهیونیستی جلوگیری کرده و تهدیدات امنیتی، سیاسی و فرهنگی را که از طریق این نجس افزارها متوجه ایران اسلامی گشته است، خنثی نماید.


  • سرباز گمنام
وبلاگ جهاد مجازی در یادداشتی بیان داشت:


ما مسئولان خیلی باید مراقب حرف زدن و تصمیم‌گیری خود باشیم. مسئولیت به همین علت محترم است و به همین جهت است که مردم برای مسئول احترام قائلند؛ چون پشت سر کار و تصمیم‌گیری او دنیایی از مسئولیت وجود دارد که او قبول می‌کند. اگر این شخص خود را مسئول دانست، واقعا شایسته‌ی این تکریم و احترام هم هست؛ اما اگر مسئول ندانست، همه چیز مشکل می‌شود. (مقام معظم رهبری، 26/01/1383)

از هنگامی که انسان چشم می گشاید و می تواند خوب و بد را تشخیص دهد، برای یادگیری از رفتارهای دیگران الگوبرداری می کند؛ در کودکی از پدر، مادر و اطرافیان، در مدرسه از همکلاسی ها و در جامعه از همسالان خود. و هر چه انسان به مراحل بالاتر می رود این الگوبرداری ادامه می یابد.

در دوران قبل از انقلاب، مردم از رفتار علما الگوبرداری می کردند. انسان برای رسیدن به کمال، می بایست در صراط مستقیم قرار گیرد و الگوهایی مناسب این راه برگزیند و به همین منظور، خداوند پیامبران و بعد از پیامبر خاتم صلوات الله علیه، اهل بیت علیهم السلام را فرستاد و برای بشریت حجت را تمام کرد.

متأسفانه امروزه دشمن توانسته است با اقدامات و فعالیت های خود، ذائقه مردم و مخصوصاً قشر جوان را تغییر دهد. لیکن هنوز هم برخی بزرگان سیاسی کشور، خصوصاً مقاماتی که به نحوی با آرای مردم متصدی امور سیاسی کشور می شوند، به دلیل جایگاهی که در نظام جمهوری اسلامی ایران به آنها تعلق گرفته است، برای نسل جوان که الگوپذیری از ویژگی های آنهاست، به عنوان سرمشق و ملاک تمیز خوب و بد قرار می گیرند. این الگو پذیری در فضای مجازی نیز وجود دارد؛ حضور و فعالیت مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر رجل سیاسی در فضای مجازی، خصوصا برخی شبکه های به اصطلاح اجتماعی، مهر تائیدی برای حضور و نحوه ی فعالیت جوانان در این فضاست.

آنچه که امروز روح دغدغه مند دلسوزان انقلاب را به درد آورده، حضور فعال و گسترده دشمن صهیونیستی، از طریق جنگ افزازهای ضد تعاملی و جاسوسی اینترنتی، در زندگی خصوصی افراد است. مسئولین باید به هوش باشند؛ چرا که جوانان با مشاهده حضور و فعالیت آنها در این شبکه های ضداجتماعی، به گونه ای استفاده از این جاسوسکده ها را بی اشکال و حتی ضروری تلقی می کنند. و این چنین توده ی رو به رشدی از کاربران با اطلاعات گوناگون تشکیل می شود که مسلماً دشمنان اسلام و مسلمین از این اطلاعات جهت دستیابی به اهداف پلید خود بهره می گیرند. این در صورتی است که طبق اقرار صاحبان و مالکان شبکه های ضداجتماعی، این دالان های بی در و پیکر اطلاعاتی تحت وب یا تلفن همراه، کانال‌های مهم تهدیدات امنیتی برای سایر کشورها هستند. شنود، تخلیه اطلاعات، انتقال اطلاعات، طبقه بندی و آنالیز آنها جهت تأثیر بر افکار عمومی از جمله اهداف این نجس افزارها می باشد. گو اینکه تاکنون اسناد جاسوسی و سوء استفاده های اطلاعاتی دشمنان صهیونیستی از مسئولان کشور ما نیز به کرات افشا شده است؛ مانند جاسوسی آنلاین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که علیرقم توصیه ها و تذکرات امنیتی فراوان، هنوز در سایه بی توجهی برخی از نمایندگان، ادامه دارد.

کارشناسان علوم استراتژیک معتقدند اطلاعات، قدرت می آورد و هرقدر میزان اطلاعات و داده ها گسترده تر و عمق آن بیشتر باشد، قدرت حاصل شده برای صاحبان این بانک اطلاعاتی بیشتر خواهد بود. به همین خاطر در طول تاریخ، حاکمان و دولت ها، برای دستیابی به قدرت بیشتر، به دنبال کسب اطلاعات و پردازش آن ها بوده و هستند. در عصر حاضر، جنگ اطلاعاتی بین کشورها، بر سر رسیدن به اطلاعات حداکثری از موضوعات مهم است و این اطلاعات به عنوان ابزاری لازم برای اقدام در حوزه های گوناگون تلقی می شود. اگر در گذشته تخلیه اطلاعاتی باید به وسیله عنصری واقعی، همچون وسایل و دستگاه های جاسوسی و یا فردی جاسوس صورت می پذیرفت، با گسترش تکنولوژی و پیشرفت ابزارهای مرتبط با فضای مجازی، علی الخصوص شبکه‌های ضد اجتماعی بستر وب و تلفن همراه، اکنون سرویس‌های امنیتی دولت های صهیونیستی، کار تخلیه اطلاعاتی را، توسط خود کاربران کشورهای مختلف، به آسانی و بدون هیچ واهمه ای، انجام می دهند. بنابراین دیگر دغدغه ی به خطر افتادن جان عامل اطلاعاتی یا مخبر خود در زمین دشمن مورد نظر را، نداشته و با سهولتی غیر قابل باور به صورت لحظه ای و مستمر، اطلاعات، گفتگوها، عقاید و برنامه های اشخاص و گروه های مختلف را رصد می کنند تا در موقع لزوم به این اطلاعات مراجعه و با یک جمع بندی کلی نقشه راه خود برای برنامه های شوم بعدی را ترسیم نمایند.

هر نظام چه در مرحله ی شکل گیری و چه در مرحله گذار و ثبات، جهت رسیدن به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود نیازمند پاسداری از دستاوردها، آرمان ها، ارزش ها و حقیقت باطنی که عامل تشکیل آن بوده است، می باشد. تاریخ نشان داده هرگاه یک حکومت از هویت خویش تهی یا دور گردد، دیر یا زود به اضمحلال و سقوط می انجامد. لذا حکومت ها با علم به این مهم سعی در حفاظت از مجموعه عوامل دخیل در پایداری و ماندگاری خود می نمایند.

امنیت ملی به عنوان اقدامات حفاظت اطلاعاتی، در حوزه های مختلف امنیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تعریف می‌شود. در زمان جنگ، برای موفقیت در هر عملیات رزمی، تیمی برای شناسایی و کسب اطلاعات، مخفیانه به محل استقرار دشمن می رفته است تا با اشراف بر شرایط و امکانات دشمن بتوانند به درستی طرح نبرد را عملیاتی کنند و از سوی دیگر، از اطلاعات جنگی، نقشه ها و تصمیمات حفاظت می شد تا مبادا با جاسوسی دشمن، عملیات لو رفته یا شکست بخورد.

امروزه با توجه به این که گسترش و فراگیری فضای مجازی شکل جدیدی از رویارویی جبهه حق و باطل را فراهم آورده، دولت های صهیونیستی و در رأس آنها، آمریکای جنایتکار که سازنده و کنترل کننده اینترنت هستند، هدف از طراحی آن را هم‌ راستا با اهداف سلطه جویانه و در یک کلام استعمار و استثمار دولت ها و ملت های دیگر می دانند و با توجه به روش های مختلف در حوزه جنگ نرم، ضمن تحمیل ابزار خود به عموم مردم جهان، پروژه کنترل و هدایت ذهن ها را در برنامه های مدونی که بر پایه حفظ امنیت کارتل های جهانی صهیونیستی بنا شده است، عملیاتی می کنند.

دشمنان اسلام و مسلمین برای افزایش قدرت و سیطره جهانی خود بر پایه مدل تسخیر افکار و تغییر رفتار، نبض سبک زندگی انسان ها را بر طریق دلخواه خود تنظیم کرده و سعی دارند با اشراف اطلاعاتی حداکثری و تسلط همه جانبه خود، شیطان صفتانه برای دستیابی به اهداف خویش، هر گوشه از کره خاکی که بخواهند، دست به جنایت بزنند.

به عنوان مثال یکی از نمونه های بارز استفاده اطلاعاتی از مجموعه ی معلومات بدست آمده و پردازش هدفمند آن را می توان در فتنه آمریکایی- صهیونیستی ۸۸ یافت که دولت جنایتکار آمریکا و ایادی آن با توجه به تحلیل های بدست آمده از فضای مجازی، در طی سالهای مختلف، دست به جذب عناصر خائن و فریب خورده در میان جوانان زده و با تطمیع و تهدید، و از طریق همین شبکه های به اصطلاح اجتماعی صهیونیستی، از آنان استفاده های ابزاری فراوانی نمودند. اسنادی که جولین آسانژ و ادوارد اسنودن و بسیاری از افراد مختلف در سطح جهان از جنایت های مختلف برخی از کشورها به وسیله اینترنت انتشار داده‌اند، جزء کوچکی از فعالیت های سرویس های جاسوسی – تروریستی دولت های صهیونیستی می باشد.

کارکرد این جنگ افزارها، به غیر از اهداف اقتصادی-فرهنگی، دستیابی به هدفی فراتر، یعنی جاسوسی اطلاعاتی می باشد، به طوری که تا کنون توانسته اند از طریق همین جاسوسکده ها، ضربات زیادی بر پیکره اعتقادی و اقتصادی جمهوری اسلامی وارد کنند. نکته مهم وغیر قابل اغماض در مورد شبکه های مجازی همیشه همراه، بُعد جاسوسی آنهاست. جاسوسی و درز اطلاعات، به هیچ شکل مورد قبول نبوده و فطرت انسان‌ آن را نوعی خیانت می‌داند، پس بر این اساس، همه کشورها با آن برخورد می‌کنند. در ایران بر اساس قانون مجازات‌های اسلامی، با هر گونه اقدام علیه امنیت ملی کشور برخورد می شود و فرد خاطی به مجازات محکوم می گردد.

در واقع جاسوسی در ایران، از شاخه‌های محاربه است و این اقدام به هرگونه و شیوه ای از جمله اخلال در امنیت، فاش ساختن اسرار جامعه اسلامی، هموار کردن راه برای نفوذ بیگانگان و یا زمینه‌سازی برای سلطه سیاسی، فرهنگی یا نظامی بر جامعه اسلامی، ممنوع است.

طبق ماده 502 قانون اساسی کشور: «هر کس به نفع یک دولت بیگانه و به ضرر دولت بیگانه دیگر در قلمرو ایران مرتکب یکی از جرایم جاسوسی شود به نحوی که به امنیت ملی صدمه وارد نماید به 1 تا 5 سال حبس محکوم می شود.» پس چگونه است که مسئولان دولتی و غیر دولتی جمهوری اسلامی، با عضویت و فعالیت در این شبکه های ضد اجتماعی، راه را برای جاسوسی دشمنان صهیونیستی هموار می نمایند؟

انتظار می رود، مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، و به طور کلی خواص سیاسی و مذهبی، ضمن آگاه سازی مردم در مورد ماهیت جاسوسی این نجس افزارها، زمینه فیلترینگ این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی را فراهم آورند. به علاوه شایسته است مسئولان مربوطه، با عمل به منویات مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی، هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اقدام و راه ساخت شبکه های اجتماعی بومی برای طراحان و سرمایه گذاران داخلی را هموار نمایند.

 


  • سرباز گمنام

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:


وَیْلٌ لِّکُلِّ أَفَّاکٍ أَثِیمٍ ﴿۷﴾ یَسْمَعُ آیَاتِ اللَّهِ تُتْلَى عَلَیْهِ ثُمَّ یُصِرُّ مُسْتَکْبِرًا کَأَن لَّمْ یَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِیمٍ ﴿۸﴾ وَإِذَا عَلِمَ مِنْ آیَاتِنَا شَیْئًا اتَّخَذَهَا هُزُوًا أُوْلَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ مُّهِینٌ ﴿۹

واى بر هر دروغزن گناه‏پیشه (۷) [که] آیات خدا را که بر او خوانده مى‏شود، مى‏شنود و باز به حال تکبر چنانکه گویى آن را نشنیده است‏، سماجت مى‏ورزد پس او را از عذابى پردرد خبر ده (۸) و چون از نشانه‏هاى ما چیزى بداند آن را به ریشخند مى‏گیرد آنان عذابى خفت‏آور خواهند داشت (۹)/ (سوره جاثیه)

اهمیت پایگاه های اطلاع رسانی و تأثیر بسزایی که بر سیاستگذاری دولت ها دارند، موجب شده که به عنوان یک چالش جدید، آن هم در عصر حاضر که "عصر ارتباطات" نامیده می شود، مطرح شوند. بی گمان بزرگترین رسالت اطلاع رسانی در مورد تمامی مسائل جهان، بر دوش رسانه های جمعی است. این رسانه ها در ارتقاء فرهنگ و سطح آگاهی جامعه بیشترین نقش را ایفا می کنند. در این میان خبرگزاری ها، این رسانه های نوپدید، موج تازه ای در عرصه ی اطلاع رسانی به وجود آورده اند.

در کشور اسلامی ایران نیز اهمیت خبرگزاری ها تا جایی است که نمی توان نقش آنان را در ایجاد فراز و فرود های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... نادیده گرفت. تا جایی که می توان آنان را به عنوان مبلغان انقلاب اسلامی ایران در جهان معرفی کرد. مبلغانی که باید با اعمال و کردارشان، مردم را به حق و پرهیز از گناه دعوت کنند. در این مقال، روی سخن به طور خاص با سایت ها و خبرگزاری های دولتی و حزب اللهی است. آیا مسئولین محترم این خبرگزاری ها نمی دانند که به طور مثال تلگرام، متعلق به سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی است؟! آیا نمی دانند که صهیونیست ها با ایجاد و راه اندازی شبکه های ضد تعاملی و جاسوسی خود، با رصد و ذخیره ی کلیه اطلاعات کاربران سود کلان اقتصادی به دست می آورند؟! آیا نمی دانند که ارزش سهام این نجس افزارها به تعداد کاربرانشان است؟! آیا نمی دانند که نفتالی بنت، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی اعلام کرده وایبر، بهترین پاسخ به کسانی است که اسرائیل را تحریم کرده اند و کالاهای این رژیم غاصب را نمی خرند؟! آیا نمی دانند که وایبر جزء پنج برند برتر اسرائیل است؟! آیا نمی دانند که سیاست شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی از قبیل اینستاگرام، تلگرام، وایبر، واتس اپ، فیس بوک، توئیتر و یوتیوب، جمع آوری و استفاده از اطلاعات کاربران است تا بدین وسیله سلطه خود را بر جهان بگسترانند؟!

از شما می پرسم؛ چگونه عالم به حقیقت هستید، ولی به آن عمل نمی کنید؟!آیا صرف ادعای ولایی بودن، صرف ادعای مسلمان بودن، صرف ادعای شیعه بودن، کفایت میکند؟! خبرگزاری های داخلی و بالاخص آنها که به نام و نشان رسانه ی انقلابی مطرح گردیده اند اگر همانند دیگر رسانه ها وسیله رسیدن به هدف را توجیه نمایند دیگر نام انقلابی برای آنان چه معنی خواهد داشت؟!

مسئولین محترم سازمانی که صاحب خبرگزاری دانشجو هستید ما نامی را که سازمان شما یدک میکشد این گونه می شناسیم که در آسمان خدا شناخته شده ترینند؛ همان ها که اغلب دل بر کف دارند و به گاه ضرورت سر بر کف می گیرند. همان ها که در نگاه و دست و زبانشان جز درستی نیست، همان ها که هر کدامشان پاسداری بصیر و صاحب نظری هوشیارند. مگر نه اینکه امام خمینی(ره) فرمودند: "بسیج لشکر مخلص خداست". چگونه شما مبلغ شبکه های ضد اجتماعی رژیم نجس صهیونیستی شده اید؟! آیا نشنیده اید که امام صادق(ع) فرمودند: "أَیْ مُفَضَّلُ قُلْ لِشِیعَتِنَا کُونُوا دُعَاةً إِلَیْنَا بِالْکَفِّ عَنْ مَحَارِمِ اللَّهِ". "ای مفضل! به شیعیان ما بگو مردم را به سوی ما بخوانند، به وسیله پرهیز از محرمات الهی1". آیا شما با انتشار کلیپ طنز دکتر سلام در شیطان افزارهای صهیونیستی مانند اینستاگرام و...، مردم را به پرهیز از محرمات دعوت می کنید؟!

مسئولین محترم شبکه خبری العالم! امروز خبری منتشر شد، از کودکی سوری... دیدم که قلب کوچکش را خفاش صفتان دریده بودند، تنها به جرم شیعه بودن... شما که شاهد مستقیم این ظلم بی پایان هستید، چگونه با انتشار اخبارتان در نجس افزارهای صهیونیستی، چنین سود کلانی به دشمنان اسلام و مسلمین می رسانید؟!

مسئولین محترم شبکه خبری پرس تی وی! چگونه حضور خود را به عنوان رسانه ی گویای سیاست های جمهوری اسلامی ایران که ام القرای اسلام و محور اصلی استکبار ستیزی در عالم است در جنگ افزارهای اینترنتی و شبکه های ضداجتماعی و ضدتعاملی صهیونیستی توجیه می نمایید؟!

مسئولین محترم خبرگزاری های رجا نیوز، فارس نیوز، تسنیم، مشرق نیوز! بدانید زمانی که مرگ فرا می رسد و پرده ها کنار می رود، آدمیان هماند برق، گذشته نیک یا بد خود را مرور می کنند؛ عالم بی عمل مثل پیکری بی روح، تازه چشم می گشاید و پشیمان می شود... نکند در زمره ی پشیمانان قرار بگیرید؟!

مسئولین محترم خبرگزاری صدا و سیما! مگر نه اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، موظفید که مردم را نسبت به مسائل مهم کشور و انقلاب و آنچه بر انقلاب و سیر آن می گذرد و دشمنی هایی که می شود و نفوذ های داخلی آن دشمنی ها آگاه کنید؟(22/9/68) آیا روشنگری در باب بد افزارهای دولت های منحوس صهیونیستی از وظایف شما نیست؟! چگونه با به رسمیت شناختن شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی، دروغ پردازان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبلیغ می کنید؟! چه زیبا می فرماید خداوند بلند مرتبه: "بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمَّا تَصِفُونَ". "بلکه حق را بر باطل مى‏کوبیم و آن را فرو مى‏شکافد، آنگاه است که آن نابود مى‏گردد، و واى بر شما از توصیفى که مى‏کنید".(انبیاء/18)

 


1-مستدرک الوسائل، ج 12، ص

 

  • سرباز گمنام

یدک کشان خیانت

۱۴
شهریور

وبلاگ مطالبه در یادداشتی بیان داشت:


"از دشمن که نباید غفلت کرد. دشمن‌ دانستنِ دشمن که عیب نیست؛ اینکه ما روى دشمن مدام تکیه می کنیم، معنایش این نیست که از عیوب خودمان و مشکلات درونى خودمان غافلیم؛ نه، اَعدى‌ عَدُوِّکَ نَفسُکَ الَّتى بَینَ جَنبَیک..." (بیانات مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاه ها؛ 11 تیرماه 93)

این روزها شبکه های اجتماعی، تبدیل به محلی برای اظهار نظرهای هنرمندان، مسئولان فرهنگی و شخصیت های سیاسی کشور شده است. به طوری که مجله های خبری صدا و سیما، منبع موثق(!!!) بسیاری از اخبار داغ مذاکرات و دیگر مسائل روز کشور را، همین شبکه های اجتماعی ذکر می کنند.

دور زمانی نبود که حتی نام بردن از این شبکه های به اصطلاح اجتماعی در رسانه ها، قبیح می نمود؛ لیکن در چند ماه اخیر شاهد تابو شکنی صدا و سیما در این زمینه هستیم. به طوری که تنها پل ارتباطی بسیاری از برنامه های پربیننده صدا و سیما، همین شبکه های به اصطلاح اجتماعی صهیونیستی شده است. نمی توان تصور نمود که مسئولان این نهاد حکومتی، از ماهیت صهیونیستی این برنامه ها آگاه نیستند؛ آن هم با توجه به برنامه های روشنگرانه ی گاه و بیگاه صدا و سیما!...

به واقع جای سوال است که چرا صدا و سیما، این دانشگاه عمومی قدمی در جهت روشنگری مردم در زمینه مواجهه با شبکه های ضد اجتماعی که متعلق به سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی هستند، بر نمی دارد... به راستی مسئولان این نهاد را چه شده که علیرغم توصیه های مقام عظمای ولایت مبنی بر دشمن شناسی، هیچ برنامه ی مدونی در این رابطه به نمایش نمی گذارند؟ حضرت امام خامنه ای در ششم تیر ماه سال جاری در جمع خانواده های شهدای هفتم تیر فرمودند: "احتیاج داریم دشمن را بشناسیم. آن کسانی که امروز سعی می کنند از این هیولا - که سیاست های آمریکایی و سیاست های بعضی از دنباله‌روان آمریکا است - یک چهره‌ی موجّهی معرّفی کنند، اینها دارند خیانت می کنند؛ اینها دارند جنایت می کنند. این کسانی که این حقیقت روشن را کتمان می کنند، این دشمنی خباثت‌آلود را در زیر پرده‌های توجیه می پوشانند، اینها دارند خیانت می کنند به این ملّت. کشور ما و ملّت ما احتیاج دارد دشمن را بشناسد، عمق دشمنی را بفهمد. و احتیاج دارد به اینکه خود را آماده کند برای مواجهه. این مواجهه همیشه مواجهه‌ی سخت نیست، مواجهه‌ی در میدان جنگ نظامی نیست؛ دشوارتر از آن، مواجهه‌ی در میدان جنگ نرم است، در میدان فرهنگ است، در میدان سیاست است، در میدان زندگی اجتماعی است."

 با این اوصاف، مدیران و برنامه سازان صدا و سیما، چرا حرکتی درخور و شایسته از خود به نمایش نمی گذارند؟ چرا مانع از تبلیغ شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی مانند اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک و... در رسانه ملی نمی شوند؟ مگر نه این است که کسانی که دشمنی های این جنایت کاران را توجیه می کنند، خیانت کار هستند؟ پس چرا برخی مدیران حکومتی و مسئولان دولتی، دست در دست صهیونیسم خبیث و آمریکای مستکبر، یدک کش خیانت شده اند؟ آیا پوشاندن دشمنی ها و خباثت های سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی در قبال ملت های مسلمان و بالاخص ملت شهید پرور ایران، شراکت در جنایت های آنان نیست؟ اجر مواجهه با این جنگ نرم در فضای مجازی، اگر بیشتر از جهاد در میدان جنگ نباشد، کمتر نیست؛ پس چه بر سر مسئولان دولتی و مدیران حکومتی ما آمده است که در هنگامه ی پر آتش این جنگ نرم، به خواب رفته اند؟ که به فرموده مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام: "هرکس در وقت یاری رهبرش در خواب باشد، زیر لگد دشمن بیدار می شود."

شاید در وهله ی اول، افراد ناآگاه، حضور خود در این شبکه ها را با وجود صفحاتی منسوب به مقام معظم رهبری در این نرم افزارهای ضد اجتماعی، توجیه کنند؛ اما نخبگان جامعه آگاهند که این صفحات زیر نظر رهبر انقلاب اداره نمی شود؛ برنامه سازان فرهنگی و سیاسی مطلعند که حتی دفتر مقام معظم رهبری هم نظارتی بر این صفحات ندارند. مسئولان صدا و سیما به خوبی از تفاوت دفتر رسمی مقام معظم رهبری (لیدر دات آی آر)، با موسسه حفظ و نشر آثار امام خامنه ای (خامنه ای دات آی آر) آگاه هستند؛ مدیران حکومتی، حتی مطلعند که موسسه حفظ و نشر آثار هم، انتساب این صفحات به خود را رد کرده است؛ اگرنه چرا لینک این شبکه های به اصطلاح اجتماعی صهیونیستی، در هیچ کجای سایت رسمی دفتر حفظ و نشر یعنی سایت خامنه ای دات آی آر، وجود ندارد؟ با این حال شنیده ها حاکی از آنست که این سایت، در برخی از شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی، به فعالیت مشغول است؛ سوال اینجاست که چرا مسئولان این سایت، فعالیت هایی برخلاف فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر جایز نبودن سود رسانی به دشمنان اسلام و مسلمین، انجام می دهند؟

شایسته نیست برخی علاقه مندان به رهبر انقلاب، برخلاف استفتاء ایشان مبنی بر جایز نبودن دور زدن قانون و استفاده از فیلتر شکن[1]، صفحاتی منتسب به معظم له در فضای مجازی ایجاد نمایند.

چرا برخی افراد، با بی مبالاتی، خوراک ضد انقلاب و دشمنان اسلام و مسلمین را تهیه می کنند؟ متاسفانه برخی از دوستداران رهبری، بدون اطلاع از استفتائات معظم له، و یا با بی توجهی به آنها، صفحاتی را در شبکه هایی مانند فیس بوک صهیونیستی، اینستاگرام صهیونیستی و تلگرام صهیونیستی ایجاد کرده اند و به زعم خود، در این نجس افزارها افسری جنگ نرم می کنند. اما این کار، وجهه ی رهبری و اعتبار فتاوا و استفتائات ایشان را زیر سوال می برد.


این صفحات به شأن دفتر مقام معظم رهبری هم ضربه وارد می کنند. انتظار می رود که سایت دفتر رسمی مقام معظم رهبری (لیدر دات آی آر)، بار دیگر ضمن رد انتساب این صفحات به دفتر رسمی معظم له، برخورد مقتضی با سازندگان این صفحات داشته باشد، تا دیگر هیچ شخص یا گروهی نتوانند به دروغ به رهبر انقلاب صحبت یا حرکتی را نسبت دهند.

 البته دفتر رسمی مقام معظم رهبری، این ارتباط را رد کرده است؛ لیکن برخوردی محکم، و با پشتوانه ی عملی نیاز است.

به علاوه قوه قضائیه نیز می بایست در مقابل فعالیت این شبکه های صهیونیستی و وجود تعداد بسیار زیاد صفحات تقلبی، برخوردی جدی، سختگیرانه و بدون مماشات داشته باشد؛ چرا که سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی، سودهای اطلاعاتی، اقتصادی و سیاسی زیادی از ورای این شبکه های ضد اجتماعی به دست می آورند. نباید مسئولان قضائی کشور از مواضع خود که در قانون آمده است، کوتاه آمده و راه را برای سوء استفاده ی جاسوسان دولت های مستکبر و صهیونیست باز گذارند. بر قوه محترم قضائیه فرض است که مانع فعالیت دشمنان اسلام و مسلمین در فضای مجازی کشور شوند.

امید است در هنگامه ای که اکثر نهادهای دولتی و حکومتی در مقابل فعالیت سرویس های جاسوسی دولت های صهیونیستی در خاک مجازی کشور، سکوت کرده اند، "سپاه پاسداران" که هماره حافظ انقلاب و دستاوردهای آن بوده است، قاطعانه وارد میدان شده و به دور از وابستگی های حزبی و جناحی، مانع از تاخت و تاز دشمنان خارجی و خائنان داخلی شود. دشمن این بار نه با ظاهری سخت، خونین و جنگ طلب، بلکه در قالب نرم افزارهایی کاربردی، زیبا و سریع، و با نمادهایی صلح جو همچون پرنده و هواپیمای کاغذی، به جنگ با نظام اسلامی و اعتقادات ملت شریف ایران آمده است. نرم افزار هایی مثل تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک، وایبر و واتس اپ، زمین تازه ی جنگ هستند؛ آن هم زمینی طراحی شده توسط دشمن و بر اساس قواعد بازی دشمن! متاسفانه افراد بسیاری اسیر این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی شده اند و غافل از آنند که دشمنان اسلام و مسلمین از حضور آرام و بی منظور آنان در این شبکه ها، بیشترین سوء استفاده سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی را می برند. دشمن سخت مشغول جنگ نرم است؛ جنگی که خونین تر از جنگ های نظامی است، ولی مردم و متاسفانه مسئولان، متوجه تلفات زیاد جبهه ی خودی نشده اند. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "در جنگ نرم و جنگ روانی هدف دشمن این است که محاسبات طرف مقابل را عوض کند."[2]... حاشا که سپاه هم در خواب باشد...

دولت کمونیستی چین، تلگرام را به دلیل مخابرات رمز بودن، که تنها کاربرد نظامی دارد، فیلتر نمود. چگونه است که دولت اسلامی ایران، در مقابل جاسوسی این جنگ افزار اینترنتی (تلگرام) به راحتی چشمان خود را بسته و منتظر تحفه های دشمن است؟! چرا دیگر نهاد های مسئول، در مقابل فعالیت این جاسوس افزارها سکوت کرده اند؟

انتظار است نهادهای حکومتی، با روحیه ای جهادگونه برای مبارزه با جنگ افزارهای اینترنتی دشمن برخیزند؛ صدا و سیما با توجه به نفوذ و تأثیر بسیار زیادی که دارد، می بایست علاوه بر توقف تبلیغات رایگان جنگ افزارهای اینترنتی صهیونیستی مانند اینستاگرام، توئیتر و فیس بوک، برنامه های روشنگرانه ای برای آگاه کردن مردم از ماهیت صهیونیستی این شبکه های ضد اجتماعی، پخش نماید. به علاوه شایسته است قوه محترم قضائیه، هرچه سریعتر این جاسوس افزارهای اینترنتی را مسدود نماید و مانع از حکمرانی مستکبران در فضای مجازی کشور شود. بایسته است ماموران حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران نیز، همچون همیشه، در مقابل نقشه های پنهان و آشکار دشمن قد علم کنند و با حرکتی انقلابی، انجام فرامین مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی را تسریع نمایند. همه ی مسئولان دولتی و مدیران حکومتی بدانند که "در بحبوحه ی این جنگ خونین، سکوت جایز نیست..."

این مطلب را با فرمایشات امام خامنه ای در باب جنگ نرم و لزوم بیداری افسران جوان به پایان می برم: "امروز آن جنگ (نظامی) نیست؛ یک جنگ ظریف‌تری هست و البته خطرناک‌تری. آگاهی از اعماق این جنگ یک توانائی بیشتر و هوشمندی بیشتری را می طلبد. اگر ما دیدیم امروز کسانی وارد این میدان هستند و تلاش می کنند و مبارزه می کنند و با بصیرت در وسط میدان می‌ایستند، پس جا دارد که بگوئیم این از لحاظ انگیزه، از لحاظ عمل، کمتر از او (جوان سپاهی و رزمنده 8 سال دفاع مقدس) نیست."[3]




[1]  استفاده از فیلتر شکن به منظور دیدن سایت های که توسط نظام اسلامی مشاهده آن ها ممنوع اعلام گردیده اشکال دارد. (آیت الله خامنه ای، اجوبة الاستفائات، ص265، سوال1212. ص485،سوال 1987.)

[2]  بیانات در دیدار دانشجویان (16 مرداد 91)

[3]  بیانات در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران (13 تیر 90)

  • سرباز گمنام

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:


وَ قَدْ مَکَرُواْ مَکْرَهُمْ وَ عِندَ اللّهِ مَکْرُهُمْ و َإِن کَانَ مَکْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ

"و به راستى که نیرنگشان را ورزیدند و [کیفر] نیرنگشان با خداست، و گرچه کوهها در اثر نیرنگشان از جاى بروند." (ابراهیم/46)                                                        

امیرالمومنین علی (ع) فرمودند: إصبرْ على مَرارةِ الحقِّ، و إیّاکَ أنْ تَنْخَدِعَ لحَلاوَةِ الباطِلِ. تلخى حقّ را تحمّل کن، و مبادا که فریب شیرین بودن باطل را بخورى. (غرر الحکم : ٢٤٧٢)

فرهنگ، مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران و نقطه ای است که مورد هدف و تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته است. رهبر معظم انقلاب نیز به همین علت در بیش از یک دهه ی گذشته بحث تهاجم فرهنگی، سپس ناتوی فرهنگی و سرانجام شبیخون فرهنگی را مطرح کرده اند؛ به این معنا  که دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی راهی جز تهاجم در عرصه فرهنگ ندارد. به همین علت معظم له آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت بر ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب های ناشی از آن و بهره گیری حداکثری از فرصت ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی بر شمردند. و به همین دلیل انتظار می رفت جلسات آن توسط رئیس جمهور محترم به طور منظم برگزار شود و به کلّیه ی مصوبات قانونی آن ترتیب اثر داده شود. امّا متأسفانه با اینکه شورای عالی فضای مجازی، سیاست گذار اصلی و محوری فضای مجازی کشور است و یکی از مسئولیت های اصلی آن ایجاد بستر های مناسب برای تولید محتوای بومی متناسب با هویت ایرانی-اسلامی است وعلیر غم گذشت حدود 4 سال از تشکیل آن، یک کارنامه ی مبهم به همراه بی تفاوتی و سکوت اعضای حقیقی و حقوقی، دولتی و غیر دولتی را به دوش می کشد و البته سوالات بی پاسخی را به ذهن هر ایرانی متبادر می سازد که به راستی اعضای محترم، از اهمیت و ضرورت تشکیل این شورا مطلعند یا خیر؟! آیا وظیفه ی اعضای غیر دولتی این شورا نیست که دستورات و اسناد بالادستی را به صورت جدی پیگیری نمایند؟! آیا مطالبه شبکه ملی اطلاعات با چهار ویژگی امن، سریع، ارزان و همیشه در دسترس از وظایف ایشان نیست؟! اگر مسئولین محترم دولت با سهل انگاری و گاهی به طور مشکوک، خلاف اوامر رهبر معظم انقلاب عمل می کنند، آیا وظیفه ی اعضای غیر دولتی این شورا نیست که سکوت را بشکنند و در جهت اجرای اوامر معظم له تلاش کنند؟! همان گونه که پروردگار متعال در سوره ی بقره آیه 42 می فرماید: وَ لَ تَلْبِسُواْ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَ تَکْتُمُواْ الْحَقَّ وَ اَنتُمْ تَعْلَمُونَ؛ و حق را به باطل نیامیزید و دیده و دانسته حق را پنهان نکنید! آیا اعضای محترم، حقیقت را نمی دانند؟!

جناب حجت الاسلام حمید شهریاری! حتما شنیده اید، آقای رئیس جمهور همه را به رعایت کامل رهنمود های رهبری سفارش می کنند، اما حدود 4 سال است که 40 دستور معظم له در باب فعالیت شورای عالی فضای مجازی بر زمین مانده و توسط ایشان با جدیت پیگیری نمی شود لذا به منصه ظهور نرسیده است. اکنون جای سوال است، شما، شناخته شده ترین چهره حقیقی این شورا در قبال بی توجهی رئیس محترم دولت به فرامین مقام معظم رهبری، چه کرده اید؟!

جناب آقای رسول جلیلی! شما که برای امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات اهمیت زیادی قائلید، در قبال توسعه ی پهنای باند اینترنت نجس و ناکارآمد دولت های صهیونیستی، که طبق تکالیف بالا دستی بدون راه اندازی شبکه ملی اطلاعات ممنوع است و در برابر بی توجهی مسئولین محترم وزارت ارتباطات به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، چه کرده اید؟! 

جناب آقای محمد سر افراز! شما که تجربه 15 سال مدیریت در رسانه ملی را دارید، چگونه در برابر مبلغین بد افزارهای ضد اجتماعی و ضد تعاملی صهیونیستی، آن هم در رسانه ملی، سکوت کرده اید؟!

جناب آقای مسعود ابوطالبی! آیا به نظر شما زمان آن نرسیده که به مسئولین محترم دستگاه های امنیتی یادآور شوید که طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اهمیت فضای مجازی به اندازه ی اهمیت انقلاب اسلامی است؟ چگونه در برابر خائنین به نظام مقدس جمهوری اسلامی که در قالب شبکه های ضد اجتماعی جاسوسی صهیونیستیِ وایبر، واتس اپ، اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، توئیتر و... فعالیت می کنند، سکوت کرده اید؟!

جناب آقای علیرضا شاه میرزایی! شما که از جوان ترین اعضای شورای عالی فضای مجازی هستید، چگونه در برابر هجمه ی محتوای ضد اسلامی و مستهجن شبکه های ضد اجتماعی دولت های صهیونیستی بی تفاوت بوده اید؟! حتماً فرمایشات مقام معظم رهبری را شنیده اید که فرمودند: این فضا (مجازی) مانند یک رودخانه پر از آب و خروشان است که می آید و دائماً بر آب آن افزوده و خروشان تر می شود، اگر ما برای این رودخانه تدبیر کنیم و برنامه داشته باشیم و زه کشی و هدایت کنیم، در صورتی که سر ریز کند، می شود فرصت و اگر رهایش کنیم و برای آن برنامه ای نداشته باشیم می شود تهدید (19/7/91). شما در مقابل تهدید جاسوس کده های دولت های تروریستی-صهیونیستی چه تدبیری اندیشیده اید؟!

جناب آقای کامیار ثقفی! رئیس محترم دانشگاه شاهد! آیا عملکرد فعلی شما، حافظ و پاسدار خون شهیدان است؟! آن فرصتی که معتقدید در جهت پیشرفت کشور باید فراهم شود، با سکوتتان مهیا خواهد شد؟!         

اعضای محترم حقیقی و غیر دولتی شورای عالی فضای مجازی! آیا برای سکوتتان در برابر تعرض به حریم عقیدتی-سیاسی و بی توجهی به فرامین مقام معظم رهبری و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، در فضای مجازی، رواست حق جلسه دریافت کنید؟!

چه دلنشین است سخن امام کاظم (ع) که فرمودند: حق را بگو اگر چه نابودی تو در آن باشد، زیرا که نجات تو در آن است. (تحف العقول ص 408) آیا آگاهید که امروز امید دشمن در فضای مجازی جدید، ایجاد یک فتنه ی جدید است؟! پس با غیرت و قدرت، اجرای آن 40 دستور بر زمین مانده رهبر معظم انقلاب در باب فضای مجازی را که به اعضای شورای عالی فضای مجازی ابلاغ شده است، به مسئولین متذکر شوید؛ چرا که در روایت آمده است: اذا لم یغر الرجل فهو منکوس القلب؛ اگر انسانی غیرت نداشته باشد، قلب وارونه است! (فروع کافی، جلد5، ص635، باب الغیره، حدیث2)

اعضای محترم حقیقی غیر دولتی شورای عالی فضای مجازی! نباید با اعتماد به دشمنان سرنوشت خود را به دست آنان بدهیم؛ چرا که ملت ایران از نهضت عاشورا و سید الشهداء علیه السلام روح مقاومت سازنده را دریافت کرده و آمادگی پرداخت هزینه برای اعتلا و سربلندی انقلاب اسلامی را دارند. پس از شما انتظار داریم قاطعانه در انجام رسالت و تکلیف خود، شجاع و دور اندیش باشید. چه زیبا می فرماید خداوند بلند مرتبه: أَلَمْ یَأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَن تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللَّهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ  آیا مؤمنان را هنگام آن نرسیده است که دلهایشان به یاد خداوند، و آنچه از حق که نازل شده است، خشوع یابد؟! (حدید/16)

والسلام

 

  • سرباز گمنام

به گزارش اقدام به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  برنامه "گفت‌وگوی فرهنگی" رادیو گفتگو با موضوع تروریسم فرهنگی و راه های مبارزه با آن و با حضور ابوذر منتظرقائم کارشناس فضای مجازی و سید مقداد صادقی کارشناس فضای مجازی روانه آنتن شد.

ابوذر منتظرقائم با بیان اینکه تروریسم را عموما اقدامات ددمنش تلقی می کنند، اظهار داشت: ترور به قصد کشتن است و مرگ به شکل پنهانی خیلی فجیعی رخ می دهد. تروریسم فرهنگ نیز به معنای ترور فرهنگ به شکل پنهان و به روش های غیر قابل قبول صورت می گیرد.

وی افزود : چیزی که در حال حاضر درگیر آن هستیم، شبیخون فرهنگی است که یکی از نمودهای آن ترور می تواند می باشد.

در ادامه صادقی کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه اصولا تروریسم فرهنگی ناشی از اصل غفلت زایی در جامعه است، گفت: یعنی قبل از هجوم، تروریست های فرهنگی از غفلتی که ایجاد کرده اند و همچنین از رخنه های فرهنگی که وجود دارد، استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه دست های پشت پرده در حوزه تروریست فرهنگی خیلی اهمیت دارد، تاکید کرد: باید عواملی که باعث رخنه کردن تروریست های فرهنگی در جامعه می شوند را شناسایی کرد. در این موضوع دو بخش وجود دارد؛ یکسری افراد خائن وجود دارند که به قول حضرت آقا نقش پیاده نظام دشمن را بازی می کنند و یکسری هم افراد جاهل هستند که با جهالت مسیر را هموار می کنند.

این کارشناس فضای مجازی تصریح کرد: مسئله مهم این است که تزریق سم در جامعه توسط تروریست های فرهنگی طوری صورت می گیرد که معمولا دست های پشت پرده تشخیص داده نشود و عوامل میدانی فقط دیده شوند ولی طی چند سال اخیر تروریست های فرهنگی و دست های پشت پرده به صحنه وارد شدند و عوامل میدانی آنها بر اساس نقشه دشمن عمل می کنند.

صادقی با اشاره به ضعف درونی به عنوان یک عامل نفوذ اشاره کرد و بیان داشت: تروریست های فرهنگی به راحتی نمی توانند نفوذ کنند و آن رخنه و ضعیفی که در داخل وجود دارد باعث نفوذ تروریست ها می شود و آن نیز ناشی از جهل یا خیانت افراد داخلی است.

در ادامه منتظرقائم به بیان تفاوت تروریسم فرهنگی و تهاجم فرهنگی در گفت‌وگوی فرهنگی پرداخت و گفت: بعضی از اقداماتی که تروریسم در میدان انجام می دهد که بعضی از صحنه های بزرگ آن در میدان جنگ رخ می دهد. در تهاجم فرهنگی بحث غفلت را داریم. وقتی کسی بخواهد ترور کند باید جامعه مقصدش را بشناسد و شبیه آنها شود و در میان آنها زندگی کند و بتواند هدفش را با ابزاری ترور کند و در همین راستا امروز باید تروریست های فرهنگی که لانه کرده اند را شناسایی کنیم.

وی افزود: یکی از این رخنه های فرهنگی ماهواره است که البته من حیف می دانم کلمه ماه عزیز را با آن همراه کنم؛ دجال واره! یعنی چشم شیطان. امروز خوشبختانه یا متاسفانه بخشی از مردم فهمیده اند که ماهواره چه مشکلاتی ایجاد می کند.

این کارشناس فضای مجازی با اشاره به مکانیزم عملکرد ماهواره گفت: ماهواره ها پیام هایشان را به طور مستقیم انتقال نمی دهد و در قالب برنامه های تفریحی و سریال ها انجام می دهند و گرایش های سیاسی شان خیلی کمرنگ شده است.

وی در معرفی دومین خانه تیمی مهاجمان فرهنگی گفت: دومین خانه آنها اینترنت است. بعضی ها فکر می کنند با تکنولوژی مشکل داریم در حالی که اصلا چنین نیست، زیرا رشته خود بنده فنی است. اینترنت ابزاری است که اگر مدیریت آن دست خودمان نباشد، حتما مخرب است زیرا اینترنت مانند یک چاقو است که می تواند هم میوه پوست کند و هم اینکه سر یک انسان را جدا کرد؛ زیرا نکته مهم این است که دسته چاقو را به دست چه کسی داده ایم.

منتظرقائم ادامه داد: محیط دیگری که در آن نفوذ وجود دارد، محیط کسب و کار است. شاهد هستیم که امروز یکی از پارادایم های مهم انقلاب یعنی احیای ارزش زن و جلوگیری از بدن زن جهت استفاده در کسب وکار، امروز دارد تحت عنوان کار کثیفی به نام مدلینگ و کسب و کار به جامعه برگردد.

این کارشناس فضای مجازی در خصوص راهکار برای حل مشکلات فرهنگی گفت: بهترین راه حل بالا بردن اطلاعات و شناخت مردم است. امام راحل فرمودند همه مردم باید با وزارت اطلاعات همکاری کنند و آنها چشمان وزارت باشند و مردم نیز همکاری خوبی برای مقابله با تروریست ها داشتند و الان نیز باید با آگاهی مردم، ایشان چشم هایی باشند تا خانه های تیمی فساد و تروریسم فرهنگی را کشف و نابود کنند.

در ادامه صادقی با بیان این که یکی از وظایف مهاجمین فرهنگی این است که جامعه را ارزیابی و تست کنند، گفت: به عنوان مثال، آنها بررسی می کنند که جامعه به کلماتی مانند صهیونیسم عکس العمل دارد یا خیر. متاسفانه دستگاه های فرهنگی کشور در حوزه دشمن شناسی کار نکردند. در حقیقت امروز مردم ما هرچه در این زمینه فعالیت می کنند، رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی بیان داشت: هر زمان که اعلام کردیم طرح و برنامه دشمن این است، برخی از داخل صدایشان درآمد. و گویی برخی در داخل با بصیرت افزایی و بصیرت بخشی مشکل دارند.

وی با اشاره به فضای التقاطی کشور در حوزه فرهنگ، درباره علت آن اظهار داشت: این فضا ناشی از این می شود که یک متولی خاصی وجود ندارد که مردم را جهت دهد و دشمن از همین فضای غفلت عمل می کند. صهیونیست ها یک شبکه مالی قدرتمند هستند که علنا با شناسنامه وارد فضای اجتماعی شده است.

صادقی گفت: این افراد مطرح هستند مانند مارک زاکر صاحب فیس بوک و واتس اپ که برای شبکه های جاسوسی به طور علنی فعالیت می کنند و اساسا کارمند آنها هستند ولی با وجود اینکه آنها علنا کار می کنند، دستگاه های ما هیچ عکس العملی نشان نمیدهند.گویا که حساسیت را از مسئولین ما گرفته اند.

صادقی به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: رهبری چند سال قبل فرمودند که من صحنه را می بینم، چه کنم برخی صحنه را نمی بینند؟ آن زمان و این زمان افراد مسئولی که باید صحنه را مشاهده می کردند و وضعیت فعلی فرهنگی ما را جوابگو باشند، کجا هستند؟ دشمن آن زمان علنا ورود نکرد ولی بعد از فتنه 88 سیاستمداران صهیونیستی اعلام کردند، ما علنا در این فتنه فعالیت کردیم و حتی وزیر امور خارجه آمریکا گفت با وجود اینکه قرار بود توییتر تغییراتی داشته باشد، ولی ما اعلام کردیم، باید در این وضعیت به فعالیت خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: اعلام علنی آنها حاصل ضعف های متولیان فرهنگی و امنیتی ما در داخل است؛ اینکه حساسیتی برای مسئولین ایجاد نشده است.

کارشناس فضای مجازی در بیان فعالیت های فرهنگی ضد ایرانی گفت: یکی از مثال های آن می تواند همین مشهد باشد. با وجود اینکه این شهر پایتخت فرهنگی و مذهبی ایران است، ولی در آنجا تفرجگاه ها می سازند و آنجا را به شهر توریستی و گردشگری تبدیل کرده اند. اینکه زائران را 12 کیلومتر از شهر خارج می کنند تا به تفرجگاه ببرند، دست هایی پشت پرده وجود دارد تا مردمی که برای زیارت می آیند را دچار غفلت کند.این چیزی جز معنویت زدایی نیست.

 

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

جبهه اقدام (جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی)، به منظور مطالبه ی فرامین مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی تشکیل شده است. این جبهه با تکیه بر فرمایشات امام خمینی (رحمه الله) و امام خامنه ای (مدظله العالی) در مورد لزوم مطالبه از مسئولان و با

  • سرباز گمنام
وبلاگ هوالحق در یادداشتی بیان داشت:

در نظام تربیتی اسلام انسان بدون الگو تربیت نمی شود. اما امروزه برخی خانواده‌ها خود را از داشتن یک الگوی اسلامی محروم کرده‌اند و رفتار اقشاری از مردم ما هدفمند و الگو دار نیست.

درعصر جدید متاسفانه خانواده به عنوان نهادی بنیادین و مهم در بستر جامعه در از سوی موج های ضد فرهنگی تحمیلی از سوی کشورهای غربی مورد تهدید واقع شده و این خود هشداری است برای آیندگان.دست های پنهان در حوزه جنگ نرم که از آستین موسسات آمریکایی – صهیونیستی بیرون آمده است توانسته اند در راستای تغییر سبک زندگی با روش های مختلفی به‌اهداف عمده خود دست یابند.سایت ها و شبکه های به اصطلاح اجتماعی امروز توانسته اند ابزاری مناسب برای دشمنان اسلام و مسلمین باشند تا صهیونیسم جهانی در راه آندلسیزاسیونی کردن ممالک اسلامی بهره کافی و وافی را از تولیدات خود ببرد.

یکی از معضلات فضای مجازی که کمتر کسی بدان توجه داشته وجود سایت ها و حتی گروه هایی در برخی شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی می باشد که با وجود تعارض شدید با فرهنگ اسلامی ایرانی ما به‌صورت غیر مجاز در حال فعالیت می باشند برای نمونه سایت های فروش حیوانات خانگی بخصوص سگ وگربه است. یکی از مشکلات سالیان اخیر در شهرهای بزرگ، نگهداری از حیواناتی از این قبیل می باشدکه متاسفانه تبدیل به معضلی فرهنگی اجتماعی شده که حاصل تقلید کور کورانه از فرهنگ غرب است.

در اسفند سال ۱۳۸۹ طرحی در مجلس به تصویب رسید که گرداندن حیوانات خطرناک یا حیواناتی از قبیل سگ که برای سلامتی عمومی مضر هستند و یا نجس العین می باشند در اماکن و معابر عمومی و وسایل نقلیه ممنوع است و مرتکب شونده علاوه بر جزای نقدی به ضبط حیوان مذکور نیز محکوم میشود . همچنین نگهداری حیوانات مذکور در آپارتمان ها هم ممنوع است و... .

شاید برخی مطلع نباشند که سگ از نظر فقه اسلام جزء نجاسات شمرده شده و خرید و فروش آن حرام است البته در مورد سگ شکاری ویا سگ گله و مزرعه و.. حکم خرید و فروش آن متفاوت است، اما نجاست آن به قوت خود باقی است.

متاسفانه تقلید کور کورانه از فرهنگ غرب آثار زیانباری دارد که از جمله همین مسئله سگ دوستی است و بسیارند کسانی که در غرب سگشان را از همسر و فرزند بیشتر دوست دارند. اما در شان یک انسان نیست که ساعات زیادی از عمر خود را با سگان بگذراند؛ وصد حیف که آن انسان، مسلمان و محب اهل بیت (علیهم السلام) باشد.

بیماری های بسیاری مشترک بین انسان و حیوان وجود دارد که حیوانات ناقل اصلی آن هستند؛ بیماریهایی که علایم مشخصی ندارند وبه راحتی به انسانها منتقل میشوند. بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت از میان ۱۷۰۹ عامل بیماری زا ۸۳۲ عامل از حیوانات به انسان منتقل می شود و همچنین از میان ۱۵۶ بیماری نوپدید و شناخته شده ۱۱۴ مورد آن از حیوانات به انسان منتقل می شود.

افرادی که به تقلید از سایر فرهنگها و به دلیل مد گرایی، انواع حیوانات را در خانه نگه می‌دارند اغلب از خطرات ناشی از این نگهداری و تماس نزدیک با آنان بی اطلاعند. آنها نمی دانند که در معرض انواع عفونتهای باکتریایی و قارچی و انگلی هستند و نمی دانند که جراحات ناشی از این حیوانات بخصوص در افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و یا کودکان و خانم های باردار و بیمارانی با اندامهای پیوندی، تا چه حد خطرناک ودر مواردی کشنده است.

مایعاتی که از بدن سگها و گربه ها ترشح می شود و نیز پوستهای مرده آنان هنگام پوست ریزی حاوی مواد آلرژی‌زا و چسبناکی است که می تواند به دیوارها و لباسها و سطوح دیگر بچسبد و وقتی به قشاهای روی چشم و بینی می‌رسد باعث تورم و خارش آن غشاها و گرفتگی بینی می شود و وقتی وارد ریه ها شود باعث سرفه و خس خس سینه و تنگی نفس می شود.

وزارت بهداشت باید در این موضوع مهم ورود نماید و از طریق همکاری با سایر رسانه ها خصوصاً صدا و سیما به عنوان دانشگاه عمومی در جهت اطلاع رسانی و روشنگری در مورد خطرات این معضل بزرگ هشدار های لازم را به عموم مردم برساند. در جایی که رژیم خونخوار و نجس صهیونیستی با بیش از ۹۷ درصد، انگلستان ۷۰ درصد، فرانسه ۶۴ درصد وامریکا ۳۶ درصد فیلترینگ جهانی را دارند، چرا ایران اسلامی این سایت های مضر و نرم افزارهای جاسوسی صهیونیستی را که مروج سبک زندگی آمریکایی – غربی می باشند را فیلتر نمی کند؟!

آیا این دولت صهیونیستی انگلیس نبود که با ادعای ایجاد اینترنت خانواده پسند بیش از ۷۰ درصد سایت های اینترنتی را فیلتر نمود؟!آیا وقت آن نرسیده که دولت و قوه محترم قضائیه بدون مماشات با سایت ها و نرم‌افزارهایی که اشاعه دهنده ضدفرهنگ ها در هوای عمومی جامعه می باشند برخورد لازم را صورت دهد؟

لذا با در نظر داشتن این مهم به نظر می آید مسئولین امر باید ضمن شناسایی سرحلقه های تروریسم فرهنگی در فضای مجازی خصوصاً در مورد موضوع مهمی که بدان اشاره کردم، بستر خرید و فروش های غیرقانونی در این باره را که بسیاری از آنها در شبکه های ضد اجتماعی بستر وب و تلفن همراه مثل وایبر، واتس آپ و تلگرام صورت می پذیرد را براساس قانون مشمول قوانین فروشگاه های اینترنتی دانسته و با موارد این چنینی برخورد قاطعی را صورت دهد.


  • سرباز گمنام

وبلاگ مطالبه در یادداشتی بیان داشت:


کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه ی اینترنتی، بر اساس ماده ۲۲ جرائم رایانه ای، با هدف نظارت بر فضای مجازی و پالایش سایت های حاوی مطالب مجرمانه، در سال ۸۸ آغاز به کار کرد. این کارگروه به سرپرستی دادستان کل کشور، مسئولیت نظارت بر محتوای فضای سایبری و فیلترینگ محتوای مجرمانه را برعهده دارد. بهره مندی از اینترنتی سالم و امن، به قدری مهم و خطیر است که کارگروه نظارت بر محتوای آن، از ۱۳ نهاد مهم کشوری تشکیل شده است؛ از وزرات اطلاعات، ارتباطات و ارشاد گرفته تا نمایندگان قوه مقننه، قوه قضاییه، صدا و سیما و نیروی انتظامی. ضمن آنکه مسئولیت اجرای فیلترینگ به عهده ی وزارت ارتباطات است.

ده سال پیش اگر کلمه «فیلترشکن» را در اینترنت جستجو می کردیم، صفحه ی مورد نظر حتما فیلتر بود، یعنی مدیریت فضای وب، به شیوه ای سازماندهی شده بود که حتی جستجوی این کلمه غیر قانونی و خلاف عرف، به نظر می رسید. ولی در سال های اخیر، از یک سو شاهد افزایش تعداد سایت ها و وبلاگ های فیلتر شده و از سوی دیگر شاهد فروش آزادانه ی فیلتر شکن و «وی‌پی‌ان» در فضای وب هستیم. اصولا وجود و استفاده از فیلتر شکن، برابر دور زدن قانون است؛ پس چگونه و با چه منطقی، این سایت ها مجوز فعالیت گرفته اند؟

اگر فعالیت این سایت ها غیر قانونی است، چرا با قاطعیت با آنها برخود نمی‌شود؟ چگونه این سایت‌ها، بدون نگرانی از امکان پیگیری پلیس فتا، شماره حسابی داخلی را معرفی و وجوه غیر قانونی حاصل از فروش «وی‌پی‌ان» ها را دریافت می کنند؟ وجود این دوگانگی در حالیست که مسئولیت اجرای فیلترینگ این سایت‌های فروش «وی‌پی‌ان» هم به عهده ی وزارت ارتباطات است.

نکته ی بسیار مهم دیگر، عادت کردن کاربران به قانون گریزی است. کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و وزارت ارتباطات، به عنوان مجری فیلترینگ، علیرغم فیلتر کردن سایت ها و وبلاگ‌هایی که محتوای غیراخلاقی و خلاف عرف دارند، راه دسترسی به سایت های خرید فیلترشکن را باز می گذارد! وجود این سایت های به ظاهر قانونی خرید فیلترشکن و «وی‌پی‌ان»، حساسیت کاربران نسبت به قانون گریزی را از بین می برد. البته این یک قانون گریزی اینترنتی است؛ ولی مهم، تغییر ذائقه ی کاربران است که دیگر برای قانون گریزی، قباحتی قائل نمی شوند.
نقض امنیت فردی و اجتماعی، افزایش آسیب های روانی ناشی از مصادیق غیر اخلاقی و مجرمانه، سوء استفاده های مالی و غیر اخلاقی از کاربران،کمک به دشمنان اسلام و مسلمین برای اجرای نقشه های شوم فرهنگی و سیاسی بر ضد ملت مسلمان و انقلابی و... از جمله آثار سوء وجود و فعالیت سایت های فروش «وی‌پی‌ان» در فضای سایبری کشورمان است.

بحث امنیت در فضای مجازی، از چنان اهمیتی برخوردارست که مقام معظم رهبری، سال گذشته با ابلاغ سیاست‌های کلی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و ارتباطات، راسا به صحنه ی مدیریت فضای مجازی وارد و وظایف مهم نهاد‌های حاکمیتی و اجرایی را متذکر شدند.

بر طبق این سیاست ها، یکی از مهمترین مفاد ابلاغ شده، قانون مبارزه با جرائم رایانه‌ای و آیین نامه های مربوط است. به علاوه، پایش امنیت و پیشگیری از هرگونه تهدید، آسیب و جرائم فضای تبادل اطلاعات، یکی از اهداف اساسی آن است.

بنابراین از کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه انتظار می رود که اجازه ی فعالیت، به سایت های فروش فیلتر شکن که خلاف قوانین جمهوری اسلامی است، را نداده و نگذارد که امنیت ملی،حقوق شهروندی و اخلاق و عفت عمومی به خطر افتد.

همچنین بایسته است نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات، همانند همیشه، مانع از سود رسانی و خشنود کردن دشمنان اسلام و مسلمین شوند و ضمن اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و حفظ امنیت در فضای مجازی، مانع از فعالیت آزادانه سایت های فروش فیلتر شکن و «وی‌پی‌ان» شوند.



  • سرباز گمنام
وبلاگ هوالحق در یادداشتی بیان داشت:

سوره مبارک کهف آیه 10

زیانکار ترین مردم آنهایی هستند که عمرشان رادر راه حیات دنیای فانی و تباه کردند و به خیال باطل می‌ پنداشتند نیکو کاری میکنند.

جنگ نرم چیست؟وبا علم سایبرنتیک چه ارتباطی دارد؟

و افسران جنگ نرم چه کسانی هستند ؟

علم سایبرنتیک

علم سایبرنتیک علم نوپایی است که موضوع آن بررسی و کنترل ارگانیسم های زنده ،مثل انسان،حیوان و حتی ماشین است.امروزه علم سایبرنتیک در جهان به عنوان یکی از علوم پیشرو که توانایی پاسخگویی به بسیاری از سوالات و ابهامات دنیای علم را دارد،مطرح میباشد،

مغز انسان از نظر اندیشه احتیاج به کنترل دارد و فردی که قدرت کنترل اندیشه اش را پیدا کند،میتواند مشکلات روانی خود را حل نماید.سایکو سایبرنتیک (سایکو =ذهن ، سایبرنتیک=راننده) میگوید مغز انسان دارای مکانیسمی هدف جو است که به فرمان ذهن در جهتی که خود فرد تعیین میکند به کار میافتد مثل خوشبختی و موفقیت یا بدبختی و شکست .

جنگ نرم

جنگ نرم یک جنگ اطلاعاتی،روانی،تبلیغاتی و جنگ سایبری است.جنگ نرم با شروع دوره انقلاب علوم وفناوریها ،خصوصا فناوریهای اطلاعات،ارتباطات، الکترونیک و رایانه ای که در سالهای اخیر طراحی شده ودر حال حاضر سیر تکاملی خود را طی میکند.

جنگ نرم در شکل امروزی خود ،مقابله وتلاشی  از طرف جبهه شیطانی باطل برای به نابودی و مذلت کشاندن و برگرداندن مسلمانان از راه نجات است که شیطان وعده آن را داده است .آنانی  که در جنگ نظامی حریف وحدت و ایمان ما نشدند حال در جنگ نرم سعی و توان خود را معطوف داشته که ضمن تضعیف باورها و اعتقادات وحدت ما را از بین ببرند.

با ذکر آنچه بصورت موجز دربالا بیان شد دشمنان اسلام، مسلمین و مستضعفین علم را مسخر اغراض پست و شیطانی خود کرده اند و این چنین است که در بستر جنگ نرم آنچه مانع رسیدن به اهداف خویش می بینند را دشمن و از هیچ تلاش و کوششی برای از میان برداشتن آن کوتاهی نمی ورزند.

در سالهای اخیر محصولات فن آوری اطلاعات با نرم افزارهای جاسوسی که توسط سرویس های جاسوسی دولت های صهیونیستی در خانه ها و خانواده های ایرانی نفوذ عمیقی پیدا کرده است گواه این مدعاست که دشمن با تمام وجود قصد آن دارد ضربات مهلکی را بر بدنه مهمترین بنیان جامعه و یک یک افراد آن وارد آورد. آنچه امروز برای ما در درون جمع خانواده و دوستان مایه تفریح و گذر وقت و عمر تلقی می شود پازلی از مهمترین طرح و برنامه های اندیشکده های تحت مدیر سازمان های جاسوسی – تروریستی دولت های مستکبر است که خود نیز با انحای مختلف بدان لب به اعتراف گشوده اند.باعث تاسف است که دشمن تا آنجا بر کاربران این قبیل نرم افزارها مسلط شده که اراده، ایمان، تقوا و بصیرت را از آنان به کل ربوده و آنان را اغواگرانه مسخ کرده تا به کسانی تبدیل گردند که اهداف دشمنان بشریت را تمام و کمال عملیاتی می نمایند.

در کنار این نرم افزارها، رسانه ها ،موسیقی های مبتذل، فیلم های مسهجن و بازیهای رایانه ای به طور نامحسوس، روی ضمیر نا خودآگاه فرد تاثیر میگذارند و فرد بدون آنکه برای وی ملموس باشد، نتایج این تاثیر گذاری برنامه ریزی شده را بروز میدهد، در نتیجه آنچه از وی باقی می ماند فردی خودمحور، دین گریز و کسی است که سخن حق در او موثر نمی افتد و این را می توان از احوال کسانی دریافت که در سن حساس نوجوانی و جوانی خروجی چنین شرایطی بوده اند.

این همان جنگ نرم است که با استفاده از علم سایبرنتیک ،کنترل ذهن و افکار و رویاهای افراد را بدست میگیرند و به همان سمتی میبرند که خود میخواهند . در این نوع از استعمار و استثمار، راه نفوذ و سلطه و بهره برداری ، راه فرهنگی و مهمترین ابزار نفوذ در این نوع استعمار ابزار رسانه و آن را تهاجم فرهنگی می نامند.

تهاجم فرهنگی تنها از طریق اشاعه فحشا در بستر اینترنت و فیلم های مستهجن صورت نمی گیرد،شمشیر بران محصولات دنیای تکنولوژی هر روز یک وجه و یک بعد از زندگی انسان را مورد هدف قرار میدهند و با رسوخ به تمام ابعاد زندگی انسان قدرتش را به رخ میکشد،قدرتی که مخاطبان را منفعل کرده و آنها رادر جریانی قرار میدهد که نتیجه ای جز قدرتمند شدن این رسانه های نوین را ندارد و در نهایت تهاجم فرهنگی به فضای کشور هدف و تضعیف و از میان برداشتن اساس و پایه های اعتقادی و فرهنگی ملت ها، که این را می توان بصورت کاملاً مبرهن در بستر فرهنگی کشور خودمان مشاهده نماییم. وامروزه دشمنان فهمیده اند که باید بصیرت را ازمیان ببرند و هدف اصلی جنگ نرم و نوک تیز پیکان آن متوجه بصیرت انسانهاست.

امام خامنه ای(دامت برکاته)در جمع مردم اسفراین فرمودند:در جنگ نرم و جنگ روانی که جنگ روانی یکی از بخشهای جنگ نرم است،هدف دشمن این است که محاسبات طرف مقابل را عوض کند .جنگ نرم مثل جنگ نظامی نیست ،در جنگ نرم هدف آن چیزی است که در دل شماست ،در ذهن شماست ،در مغز شماست،یعنی اراده شما،دشمن میخواهد اراده شمارا عوض کند ،دشمن میخواهد این محاسبه را بر ذهن شما تحمیل کند که صلاح نیست در مقابل آمریکا و استکبار جهانی خیلی هم بایستیم و خیلی هم مقاومت کنیم . 22/7/1391

افسران جنگ نرم

در جنگ نرم هدف نهایی،همان هدف جنگ سخت است یعنی مهار و فرو پاشی یک نظام سیاسی ،که با انهدام تمام ستونهای زیر بنایی و ارزشهای مهم یک کشور انجام میشود.بدون شک مرکز اصلی فرماندهی و هدایت و کنترل برنامه های ضربتی و حملات مختلف دشمن در جنگ نرم خارج از مرزهای جغرافیایی هر کشوریست ،و متاسفانه بازیگران این جنگ ،عده ای فریب خورده و نا آگاه خودی هستند که خواسته یا نا خواسته بازیچه دست دشمن شدند،اما براستی چگونه میتوان مقاومت کرد بازیچه دشمنان خبیث و خونخوار این عرصه نشد؟

افسر جنگ نرم باید در مقابل این تهاجم فرهنگی مقاومت کند، و البته در کنار بعد دفاعی در راه تهاجم به ضدفرهنگ های منحط غربی و شرقی دست به اقدامات عملی زند.در این میان باید در کنار ایمان و بینش توحیدی و الهی و ولایت مداری محض، مبارزه عالمانه،هوشمندانه، مبتکرانه،فعال و موثر طرح اقدام افسران بصیر این عرصه باشد و هرگونه عملی که خارج ازین چارچوب قرار گیرد خلاف عقل و شرع و موجبات تضعیف جبهه باطل است و باید بشدت از آن پرهیز نمود.

امیرالمومنین علیه السلام در خطبه  27  نهج البلاغه می‌فرمایند:( ......به خدا سوگند مردمی که در خانه هایشان نشستند تا دشمن به سراغشان آید قطعا ذلیل و خوار شوند، شما آنقدر امروز و فردا کردید و به این و آن پاس دادید تا سیل غارتگران شما را در نوردید و شهرتان سقوط کرد.)

در حقیقت این جنگ نرم با اسلام و مسلمین پیشینه ای بسیار قدیمی دارد ،شاید آغاز آن در همان صدر اسلام و زمان خود پیامبر اکرم صلوات الله علیه واله باشد ، زمانی که عده ای با ساختن مسجدی در نزدیکی مسجد قبا(مسجد پیامبر)مسجدی ساختند تا برای نقشه چینی و توطئه علیه مسلمین پایگاهی پنهان در مرکز مسلمین داشته باشند و از طریق این پایگاه با ایجاد نفاق میان مسلمانان برنامه های خود را عملی سازند .اما زمانی که از پیامبر دعوت نمودند تا برایشان نماز بخواند ، آیه نازل شد و خداوند متعال به پیامبرش صریحا دستور داد که هرگز در این مسجد قیام به عبادت مکن و نماز مگذار که این مسجد شالوده و اساسش وبه کفر و نفاق و بی دینی و تفرقه بنا شده ، سپس رسول خدا صلوات الله علیه واله عده ای را فرستادند و فرمودند به این مسجد که مردی ظالم آنجا را ساخته بروید،خرابش کنید وان را آتش بزنید .

سوره مبارکه توبه آیات 107 تا 110   

لذا بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تنها با بصیرت است که میتوان دشمن را شناخت: (بصیرت در هدف ،بصیرت در وسیله،بصیرت درشناخت دشمن، بصیرت در شناخت موانع راه و بصیرت در شناخت راههای جلوگیری از این موانع و برداشتن آنها،اگر بصیرت نبود ولو با نیت خیر گاهی  در راه بد قدم میگذارند ،فقط با بصیرت است که میتوان اگاهانه حرکت کرد و همه تیغهای دشمن در مقابل بصیرت کند و نا کارامد است)

اما با وجود سخنان صریح و روشن رهبر عزیزمان باز شاهد رفتارهایی در فضای مجازی که بعد بسیار پراهمیتی در جبهه جهاد در جنگ نرم می باشد شاهد آن هستیم که برخی با خود عمارپنداری و خود بصیردانستن ها وهمی عرصه زمین و سنگر دشمن را ملجایی جهت مبارزه می پندارند و گویا به دشمنان جنایتکار صهیونیستی چنان حسن ظن داشته که فرض کرده اند که می توانن در سنگر و زمین دشمن، با ابزار دشمن و با قواعد وی فعالیت موثری را صورت دهند!!!

باید در این میان به چنین افرادی گوشزد کرد که مقام معظم رهبری فرمودند:در زمین دشمن بازی نکنید که چه ببرید و چه ببازید در هرصورت همه چیز به نفع دشمن است.اما این چنین افرادی باید به این سوال مهم نیز پاسخ دهند که چگونه است که با توجه به آیه شریفه "ولن ترضی عنک الیهود ولانصاری حتی تتبع ملتهم" دشمن از آنان راضی شده و بدان ها چنین اجازه ای را داده است که علیه او و منافع او(به زعم خود این عماران دروغین) قیام نمایند بدون آنکه ذره ای از وجود آنان خرده گیرد؟!


  • سرباز گمنام

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:


در روایات بر اهمیت ازدواج و پی آمدهای مثبت آن تاکید بسیار شده است.دلیل چنین اهمیتی را می توان در دور نگه داشتن مؤمن از فساد و فحشا ،نزدیک تر شدن به کمال الهی و دست یابی به آرامش روحی و...خلاصه کرد.هم چنان که پیامبر (ص) می فرماید:در اسلام هیچ بنایی نزد خدا دوست داشتنی تر از بنای ازدواج نیست.(بحار الانوار،ج103،ص222).با این مقدمه اگر بگوئیم یکی از مهمترین دوران زندگی انسان ها دوران ازدواج و تشکیل خانواده است و در این زمان است که انتخاب درست یا نادرست می تواند آینده افراد را رقم بزند ،سخن به گزافه نگفته ایم.

اما متأسفانه آمارهای رسمی نشان می دهند که در ایران دو درصد از آشنائی های منجر به ازدواج در فضای اینترنت اتفاق می افتد. ازدواج هایی که با همه گیر شدن اینترنت کم کم رواج پیدا کرده اند و به موازات آن سایت های همسریابی و دوستی رسمی و غیر رسمی هم افزایش یافته اند تا به ادعای خودشان گره از مشکل ازدواج جوانان باز کنند و در این حین باز هم متأسفانه هشدارهای مراجع تقلید وکارشناسان و نمایندگان مجلس و ...در باب سوء استفاده هایی که در قالب سایت های همسر یابی انجام می شود،جدی گرفته نشده اند و هیچ نظارت مستقیمی از سوی مراجع رسمی بر این سایت ها وجود ندارد در حالی که نظارت بر محتوای سایت ها بر عهده کار گروه تعیین مصادیق محتوی مجرمانه است که علاوه بر سایر نهادها ،نمایندگانی از قوه محترم قضاییه و وزارت ارشاد نیز در آن عضو هستند!

سایت های فوق الذکر به اسم ازدواج شروع به کار می کنند اما به کام دوست یابی! بسیاری از جرائم را رقم می زنند و شعارشان این است که جامعه ی مجازی به شما کمک می کند تا همسری مطابق معیارهای خود پیدا کنید! و این عبارتی است که بر صفحه ی اول بیشتر این سایت ها دیده می شود. شایان ذکر است که شاید یکی از عواملی که باعث جلب اعتماد کاربران ،به خصوص زنان به این سایت ها می شود ،درج نام وزارت ارشاد باشد در حالی که به گفته ی مدیران ارشد مرکز توسعه و فناوری اطلاعات،ثبت سایت در سامانه ی این مرکز دلیلی بر أخذ مجوز فعالیت نیست چرا که ساز و کارهایی لازم است تا مجوز های لازم از سوی این وزارت خانه به واجدین شرایط اعطا شود.و جالب تر اینکه با وجود شرط عضویت رایگان در این سایت ها ،برای اینکه کاربران بتوانند برای یکدیگر پیام شخصی ارسال کنند حداقل باید هفت هزار تومان به شماره حساب قید شده در این سایت ها و از طریق درگاه الکترونیکی بانک پرداخت کنند!و بلافاصله بعد از عضویت سیل پیامها جاری می شود و در کمال تعجب بسیاری از آنها تقاضای دوستی و یا...آن هم از سوی کاربرانی که هیچ کس نظارتی بر واقعی بودن شخصیت آنها ندارد. شاید از نظر یک حقوقدان سایت های همسریابی به عنوان یک حرفه و شغل و در صورت کسب مجوز از سوی نهاد های مربوطه هیچ منع قانونی نداشته باشد اما موضوع همسر یابی بحث ظریفی است و سوء استفاده از آن باعث طبعات سنگین برای جوانان و خانواده ها می شود.

شاید بتوان گفت ،ازدواج های اینترنتی از ازدواج های خیابانی هم بدترند،زیرا حداقل در ازدواج های خیابانی افراد واقعی هستند و از ابتدا یکدیگر را می بینند، هر چند چنین ازدواج هایی نیز به کلی مطرود و قابل بحث است اما در ازدواج اینترنتی دو طرف از یکدیگر هیچ شناختی ندارند و بعد از ایجاد علاقه ،ملاقات ها یی صورت می گیرد و تازه بعد از اینکه زیر یک سقف رفتند و به اصطلاح ازدواج کردند تازه می فهمند عشق کاذب یعنی چه؟! آن زمان می فهمند که چرا پلیس فتا به کاربران آگاهی می دهد که گردانندگان سایت های همسریابی کلاهبردارانی هستند که از اطلاعات، عکس ها و سایر مواردی که توسط مراجعان به امانت گذاشته می شود،سوءاستفاده می کنند.جالب است بدانید در 8 آبان ماه سال 92 ،انتشار گزارشی از سوی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی زنگ خطر فعالیت های زیر پوستی سایت های همسر یابی غیر مجاز را به صدا در آورد؛که این سایت ها تنها به مکانی برای دوست یابی تبدیل شده که متأسفانه در برخی موارد به ارتباطات خارج از عرف و نامشروع منتهی شده است و هم چنین رقم های بسیار سنگین با تراکنش های زیاد و حتی میلیاردی از درآمدهای این سایت ها گزارش شده است اما در عین ناباوری هنوز قانون مصوبی برای متخلفان در این فضا وجود ندارد.البته به طور حتم جوانانی که نیت تشکیل خانواده سالم بر پایه ی احکام اسلامی دارند هیچ گاه با مراجعه به این قبیل سایت ها وقت خود را هدر نمی دهند و به آینده ای که توسط اشخاص نامعلوم ترسیم می شود چشم امید نمی دوزند .

بله! متأسفانه رشد قارچ گونه ی این سایت ها قصه ی پر غصه ای را روایت می کند از اخاذی ها ،سوء استفاده های اخلاقی ،فریب ،بی اعتمادی به همسر،هویت های جعلی و غیر واقعی ،سرقت اطلاعات شخصی و خصوصی ،انتشار محتوای منافی عفت و اخلاق و آسیب های حیثیتی و این همه نتیجه ی بی توجهی مسئولان امر به سایت های غیر مجاز همسر یابی و دوستی است و شاید پایان تلخ تشویق جوانانبه ازدواج با شیوه ی وبگردی باشد ! به راستی چه کسی باید مقابل آسیب های 300 سایت غیر مجاز همسر یابی یا به بیان دیگر دوست یابی اینترنتی را بگیرد؟! آیا مسئولین مسئول نیستند؟!

 

 

  • سرباز گمنام

وبلگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:

 

إِنَّمَا یُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَن یُوقِعَ بَیْنَکُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاء فِی الْخَمْرِ وَالْمَیْسِرِ وَیَصُدَّکُمْ عَن ذِکْرِ اللّهِ وَعَنِ الصَّلاَةِ فَهَلْ أَنتُم مُّنتَهُونَ (مائده/91) همانا شیطان مى‏خواهد با شراب و قمار میان شما دشمنى و کینه ایجاد کند و شما را از یاد خدا و از نماز باز دارد پس آیا شما دست برمى‏دارید؟

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بساط شرط بندی و قمار خانه ها از کشورمان برچیده شد. اما علی رغم حساسیت ها و تلاش مسئولین محترم ، متأسفانه چندی است که شاهد برگزاری مجالس قمار در خانه های خصوصی و دور از چشم هستیم ، مراکز فسادی که از دید عموم و مسئولین مخفی مانده است ، مجالسی که این روزها با هدف جذب جوانان فعالیت می کنند و بسیاری را به کام نابودی کشانده اند. اگر از یکی از آنها بپرسید که چه می کنید ،خواهد گفت" به علم روز و پدیده ی مورد نیاز جوامع می پردازیم"! در پی همین تفکر ناسالم خانه هایی متعلق به حلقه ایی نامشروع شکل گرفته اند که شاید اکثر افراد جامعه از آن بی اطلاعند. خانه هایی زیرزمینی و بعضاً مجلل که مبالغ میلیونی در آن جابجا می شوند. درهایی که اگر به رویتان گشوده شوند، تنها فحشاء وکلاهبرداری نمایان خواهد شد. واین ماجرای تلخ از سایت هایی آغاز می شود که اخیراً درحال گسترش روز افزون است .


سایت هایی که این روزها حتی کودکان نیز نیاز ندارند تا زحمت زیادی کشیده و وارد آنها شوند.همان قمار خانه های اینترنتی ! تبلیغات و آگهی های این کازینوهای مجازی در سراسر وب پخش شده اند و بر در و دیوار اکثر سایت ها چسیبده اند، مخصوصاً سایت هایی که مورد توجه نوجوانان و حتی کودکان خردسال قرارمی گیرند . این سایت ها در حالت ساده به کاربران آموزش می دهند که چگونه شرط بندی کنند، چگونه با ابزار و ادوات ساده مثل کارتها و مهره ها و ... بازی کنند ، چگونه به قمار که یکی از انواع بازی های مخرب و خانمان سوز است و متأسفانه با عنوان فریبنده ورزش فکری بر مفاسد آن سرپوش گذاشته می شود ، بپردازند. و در حالت پیچیده تر افراد با عضو شدن و پرداخت مبالغی،به ظاهر، قادر به پیش بینی مسابقات ورزشی به خصوص فوتبال می شوند . گردانندگان این سایت ها که عنوان مجرمانه دایر کنندگان قمار خانه های اینترنتی طبق مواد 708 و 710 قانون مجازات اسلامی برآن ها اطلاق می شود با بیان این مطلب که مقداری از وجوه دریافتی از کاربران خرج امور خیریه می شود، قصد توجیه کردن و قانونی جلوه دادن این گونه شرط بندی ها را دارند،که این روند، هرگز باعث از بین رفتن حرمت بخت آزمائی نمی شود .

  • سرباز گمنام

مطالبه گری

۰۸
شهریور
وبلاگ موج حق در یادداشتی بیان داشت:

 

در پی بیانات امام خامنه ای مبنی بر لزوم جهاد فرهنگی، شایسته است نگاهی به عواملی که باعث راه یافتن بدون مجوز نرم افزارهای صهیونیستی به کشور شده و تقویت دشمنان اسلام و مسلمین را در این جنگ فرهنگی و نرم به دنبال دارند،داشته باشیم.

امام خامنه ای همواره تأکید دارند که "جوان دانشجو باید مطالبه گر، پرانگیزه، پرنشاط، حاضردرصحنه وناظربه مسائل کشورباشدکه به فضل خداوند این روحیه امروزدرمیان دانشجویان وجود دارد...البته روحیه مطالبه گری وانتقاد درمیان دانشجویان باید همراه بارعایت اخلاق وانصاف وحدودشرعی وپرهیز ازبیان مطالبی باشدکه به آن علم ویقین وجود ندارد".ایشان در جای دیگری فرمودند: "امیدوارم این روحیه احساس تکلیف، مطالبه گری وانتقاد تازمانیکه به عنوان مسئولان آینده کشور،مسئولیت ها رادر دست میگیرید،درمیان شما باقی بماند زیرا اگراین گونه شود،کشورنجات پیداخواهد کرد".

در حال حاضر شاهد آنیم که بسیاری از مردم بالاخص جوانان، اوقات بسیاری را در شبکه های به اصطلاح اجتماعی می گذرانند.از مهم ترین، پر مخاطب ترین و البته خطرناک ترین این نرم افزارها (بخوانید جنگ افزار) می توان به تلگرام، وایبر، واتس اپ و اینستاگرام اشاره کرد:

مالک واتس اپ،یک صهیونیست به نام زاکربرگ است؛ وی یکی از تاثیرگذارترین صهیونیست های جهان است، مالک فیس بوک و اینستاگرام نیز هست. زاکربرگ رسماً اعلام کرده است منکر وجودخدا است. وی سرورها ونسخه های کامل ی ازاطلاعات مبادله شده بین کاربران خود را دراختیارآژانس امنیت ملی آمریکا ورژیم صهیونیستی قرارمی دهد.

مدیرسایت تلگرام نیز،پاولو نیکولای دروف بوده که مدیرسابق شبکه اجتماعی ویکی(بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا بعد از فیسبوک) هست. پاول که به زاکربرگ روسی ویازاکربرگ دوم معروف است، به کمک خانواده لاش ویلی، شرکت قلعه دیجیتال را راه اندازی نمود. این شرکت مدیریت مالی تلگرام را بر عهده دارد.مدیر اصلی شرکت قلعه دیجیتال، مایکل میری لاشویلی میلیاردر صهیونیست روسی-گرجستانی ورهبرکنگره یهودیان روسیه و تاثیرگذارترین عضوکنگره جهانی یهود می باشد ودرحال حاضرساکن تل آویو است. سرورنرم افزارتلگرام درکشورانگلیس وشهرلندن،آن هم برسروری کاملاًدولتی سوار است.

مرکزاصلی شرکت وایبردرقبرس می باشد،اما خاستگاه اصلی آن سرزمین‌های اشغالی است. موسس این شرکت فردی آمریکایی-اسرائیلی به نام تالمون مارکو بوده و به عنوان افسر ارشد اطلاعات ارتش مرکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی کار کرده است.

این شبکه های ضد اجتماعی، اطلاعات کاربران را در اختیار سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی قرار می دهند؛ این اطلاعات توسط نرم افزارهای تحلیل وکارشناسان ویژه،دسته بندی شده وسطح فکر،مطالبات وتحلیل های سیاسی،فرهنگی واقتصادی نخبگان وبه خصوصافرادعادی جامعه را بررسی می کنند. همین موضوع کافی است تا برنامه ریزان امریکایی ورژیم صهیونیستی متوجه شوندکه ازچه راه هایی برای پیشبرد جنگ نرم استفاده کنند.

چگونه است که نهادهای مسئول مانند دستگاه های قضایی و اجرایی از موضوع ورود جاسوس کده های صهیونیستی به راحتی می گذرند؟ چه کسی پاسخگوی استفاده بیش از اندازه کاربران ناآگاه از این نجس افزارها و کوتاهی مسئولین درایجاد امکانات برای ساخت نرم افزارها و برنامه های داخلی به وسیله کارشناسان توانمند ایرانی خواهد بود؟ کوتاهی صدا و سیما در تبلیغ برنامه ها و نرم افزارهای ایرانی و از طرفی تبلیغ برخی از این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی در برنامه های پر بیننده تلویزیون مزید برعلت شده است که کاربران استفاده از اینگونه نرم افزارها را صحیح بپندارند .سوال اینجاست چرا نهاد های مسئول، از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد به راحتی اجازه می دهند این شیطان افزارهای متعلق به سرویس های جاسوسی- تروریستی (وایبر،واتس اپ، تلگرام و...) به راحتی و بدون مجوز در کشور فعالیت کنند اما یک نرم افزار یا برنامه داخلی که قصد فعالیت داشته باشد، با بروکراسی سختی رو به رو خواهد شد.

نهاد های مسئول چرا امر به جهاد فرهنگی حضرت آقا رالبیک نمی گویند؟ جهاد فرهنگی و توجه به تولیدات داخلی نیازمند توجه تمامی ارگان ها از جمله وزارت ارتباطات، وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت اطلاعات،قوه قضائیه، قوه مقننه و صدا وسیما است. بی توجهی و کوتاهی مسئولان باعث شده است که جوانان خام و ناآگاه از پشت پرده این نجس افزار های صهیونیستی، به راحتی از این جاسوس کده های همیشه همراه استفاده کنند وبا بی خردی کمکی باشند بر تقویت مالی و امنیتی صهیونیست ها. البته در اینجا جا دارد از حضور فعال و بی نشان وزارت اطلاعات در این زمینه تشکر کنیم که همیشه در تمامی شرایط و زمینه ها ناجی کشور عزیزمان بوده است، اما باید بسیار محکمتر ازهمیشه در برابر این هجمه ها ایستادگی کنند.

در پایان از دولت محترم تقاضا داریم که هرچه سریعتر احکام قضایی در رابطه با مسدود سازی این جنگ افزارهای اینترنتی را اجرا کرده و مانع از سوءاستفاده سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی از اطلاعات کاربران و نقض حقوق شهروندی آنان شود.

 


  • سرباز گمنام

وبلاگ نهضت مطالبه در یادداشتی بیان داشت:


حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) می فرمایند: مسئولین تنها با پشتوانه ی شماست که می توانند به تمامی تشنگان حقیقت و صداقت اثبات کنند که بدون آمریکا و شوروی می شود به زندگی مسالمت آمیز توام با صلح و آزادی رسید.

این بیانات را با پنج عنوان کلیدی آن، یعنی تصمیم داشتن و توانایی مسئولین، پشتوانه ی مردمی، تشنگان حقیقت و صداقت، بدون آمریکا و شوروری (قدرت های مستکبرعالم) و زندگی مسالمت آمیز توأم با صلح و آرامش همراه با بررسی مصداقی استفاده از نرم افزازهای نجس صهیونیستی مورد دقت و بازبینی قرار می دهیم.ان شاءالله...

1- تصمیم داشتن و توانایی مسئولین...

انقلاب اسلامی در ابتدای مسیر و در ادامه، داعیه پایبندی به اسلام در تمامی شئون و جهت گیری ها و نقش آفرینی ها را داشته و دارد و بر همین اساس نظام اسلامی را برپا کرده است. اصولا تفاوت این نظام با نظام های حکومتی دیگر در چینش همه جانبه اهداف و مسیرها بر اساس مبانی و موازین اسلامی است. از نظر اجتماعی تحقق این هدف با این روند امکان پذیر است که بعد از انقلاب و برپایی نظام اسلامی باید به دنبال دست یابی حقیقی به دولت اسلامی باشیم. پاسخ به این سوال که در این سی و چند سال به چه میزان به این مهم رسیده ایم، مستلزم آن است که میزان پایبندی تفکر، خواست و عمل مسئولین و کارگزاران نظام به اسلام را در مواجهه با مسائل مختلف بررسی کنیم.

در نخستین قدم با اولین چالش روبرو می شویم... تعاریف مختلف از مبانی اسلامی، که بیشتر شبیه به بهانه می نماید تا چالش. پردازش به این مهم در حد این مقاله نمی گنجد، اما بهترین شاخص برای مسئولین، برای پیگیری نقشه راه اسلامی صحیح، دنبال کردن فرامین و منویات ولی فقیه در نظام اسلامی  است. در مولفه های مختلف و علی الخصوص موضوع این مقاله یعنی حفظ امنیت همه جانبه نظام اسلامی در فضای مجازی، مسئولین ما به چه میزان به فرمایشات امام خویش پایبند بوه اند؟ حضرت امام خامنه ای (ارواحنا له الفداء) می فرمایند: "اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است"... حال مسئولین محترم برای حفظ امنیت چنین فضای خطیری چه اقداماتی انجام داده اند؟! آیا تصمیمی جدی برای پیگیری منویات ایشان داشته اند و صرفا هنوز بالفعل نشده است؟

2- پشتوانه مردمی

طبق فرمایش امام خمینی (رحمة الله علیه) قطعا عامل موثر در حرکت مسئولین برای نیل به اهداف نظام اسلامی  پشتوانه مردمی است؛ پشتوانه ای جهت مبارزه با استکبار برای دست یابی به زندگی مسالمت آمیز توام با صلح و آرامش. قطعا چیزی که خود مانع پیشرفت باشد، مسهل امور در این طریق نیست و اساسا تمام تلاش خود را برای حفظ ماهیت مانع بودن می کند چه از راه مبارزه با ظاهر مبارزه و چه از راه مبارزه با ظاهر همیاری.

الحمدلله مردم ایران اسلامی در این سی و چند سال ثابت کرده اند که تمام قد جهت مبارزه با استکبار ایستاده اند و این هوشیاری مسئولین را می طلبد که با در نظر گرفتن همیشگی ماهیت استکبار فریب ظواهر را نخورند.

3- تشنگان حقیقت و صداقت...

بعضی اوقات ممکن است مسئولین محترم با خیال اینکه اگر بخواهند اقدامی انقلابی، مانند فیلتر کردن نجس افزارهای صهیونیستی را انجام دهند، ممکن است مردم همکاری نکنند، با ترس از عدم داشتن پشتوانه مردمی، که ریشه در ضعف ایمانی و شناختی دارد، از اقدامات صحیح و انقلابی پرهیز کنند. حال آنکه بعضا حتی خود نیز بر موج ناآگاهی مردم افزوده و از این موج به نفع مصالح و مطامع خود استفاده می کنند؛ چه این مصالح، آسودگی خاطر از وضعیت موجود و آسایش از نوع اهمال کاری باشد، چه خدای ناخواسته پای منفعت های شخصی و گروهی خودشان در میان باشد. در هر کدام از این موارد، قطعا بار سنگین خسارت و مسئولیت عدم اقدام یا حتی ضد اقدام ایشان، گریبان گیر وضعیت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اطلاعاتی و اقتصادی مردم خواهد شد. مردم ایران، همیشه تشنگان حقیقت و صداقت بوده و هستند و با یک اقدام درست در یک بستر مناسب، بیشترین کمک را در جهت مصالح ملی و انقلابی می کنند. وقتی مسئولین از اعتراض مردم می ترسند یعنی متاسفانه به حق جو بودن و همراه بودن ملت شریف ایران ایمان ندارند... متاسفانه دولت هر چند وقت یک بار با فشار موج شایعات ایجاد شده از طرف دشمن مبنی بر فیلتر شدن این نرم افزارها، در موضع ضعف قرار گرفته، برخلاف احکام قضایی صادر شده اعلام می کند این نرم افزارها مسدود نخواهند شد. با وجود این رویکرد نمی توانیم انتظار موج سازی های علمی برای خروج مردم از این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی داشته باشیم... مردم جهان نیازمند آن هستند که جمهوری اسلامی به آنها کمک کند و علاوه بر اینکه مردم خویش را از دام این جاسوس خانه ها رهایی می بخشد، وظیفه خویش را در قبال تمامی آزادگان عالم نیز به انجام رساند؛ قطعا ساختن بسترهای مناسب نیل به این اهداف را سهولت می بخشد. حضرت امام خامنه ای (ارواحنا له الفداء) در برشماری سه وِیژگی امام خمینی (رحمة الله علیه) می فرمایند: ایشان به خدا، به مردم و به خود ایمان داشتند... ان شاءالله کارگزاران نظام اسلامی نیز این ایمان را در خود تقویت کنند...

4- بدون آمریکا و شوروی

این موضوع که ما در عرصه ی فضای مجازی باید قدرتمند و مسلح وارد عمل شویم بر همگان محرز و مبرهن است. اما اینکه ما اجازه داریم با استفاده از امکانات برنامه ریزی شده و هدفمند دشمن به اهداف خویش در فضای مجازی برسیم در خوشبینانه ترین حالت، عین بلاهت است. مانند اینکه بخواهیم با یک بمب توپ بازی کنیم! نکته ی قابل تامل در سخن هوشمندانه حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) این است که مردم شریف ایران استعداد های بالقوه زیاد و بسیار ارزشمندی برای ایستادن روی پای خود دارند و فقط کافی است مسئولین محترم با اتخاذ سیاست های هوشمندانه این استعدادهای بالقوه را بالفعل کنند. اینکه آیا اساسا مسئولین به این قدرت و توانایی مردم و کشور ایران ایمان دارند یا خیر خود محل سوال است؛ چرا که برون داد عملی آنها چیزی دیگر از باورهایشان را روشن می سازد. وقتی مسئولی خود از نرم افزارهای نجس صهیونیستی استفاده کرده و دیگران را نیز دعوت به حضور در این شیطان افزارها می کند، اساسا پاسخی دیگر در ذهن نمی گنجد؛ حال آنکه ساخت یک نرم افزار قوی با وجود چنین استعدادهای علمی و عملی در ایران، ساده ترین اقدام است... مسیر اسلامی ما این است... یا مانع را حذف می کنیم یا با فرض ناتوانایی از برچینی مانع در آن زمان، مانع را دور می زنیم؛ نه اینکه برویم روی مانع چادر بزنیم و مستقر شویم و از مانع و اقداماتش لذت ببریم! و از ادامه ی مسیر باز بمانیم و با خیال خام تصور کنیم همچنان در مسیریم! چون مانع همیشه بالقوه مانع می ماند... متاسفانه شاهد این هستیم که حتی برخی از مسئولین نظام نیز خود در زمین طراحی شده ی دشمن بازی کرده و مبارزه با استکبار را در کوچکترین رفتارهای خود نیز به فراموشی سپرده اند

آیا اکنون بر فرض نداشتن قدرت جهاد سایبری وظیفه ی هجرت سایبری را هم نداریم؟ این سوق دادن مردم به سمت هجرت از نرم افزارهای نجس صهیونیستی به عهده مسئولین جامعه نیست؟ کار دشمن همین است... ایجاد اختلال در دستگاه محاسباتی ما... به جای اینکه نرم افزار های نجس صهیونیستی را یک حمله سایبری تصور کنیم، آن را مسهل طی طریق خداییمان بدانیم!

مردم ایران پشتوانه دولت در حفظ امنیت ملی کشور هستند... پشتوانه ای که مطالبه ی برخورد مسئولین را دارند و توقع حداقل هجرت جمعی از این جاسوس خانه های صهیونیستی. آیا آسیب پذیری حق ملت شریفی است که آرمان مبارزه با استکبار برای رسیدن به اهداف والای خود را دارد؟

ما ثابت کرده ایم نه تنها اقدامات مانع را خنثی می کنیم بلکه ان شاءالله روزی مانع را از سر راه خود بر می داریم... و این تصور، ساده انگارانه است که بخواهیم در این مسیر از همان موانع برای برداشتن دشمن نجس صهیونیستی کمک بگیریم.

امروز روز آن است که ما با سلاحی که خودمان ساخته ایم و با زمین بازی ای که خودمان تعریف می کنیم، موانع را درهم بشکنیم.

دولت با در نظر نگرفتن امنیت کشور و اجازه جاسوسی به صهیونیسم جهانی از طریق نجس افزارهای اجتماعی مسبب در خطر قرار گرفتن سیستم پدافند غیر عامل اطلاعاتی کشور در فضای مجازی شده است و این مساله هنگامی بروز و ظهور پیدا می کند که دشمن با رصد امواج سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور نقشه ی راه جنگ سخت و نرم را بر علیه ایران تنظیم و حتی با استفاده از همین شبکه ها اجرایی می کند. آیا اجازه دولت به استفاده از نجس افزارهای صهیونیستی، مصداق وابستگی بسیار مخاطره آمیز به استکبار جهانی نیست؟

5- زندگی مسالمت آمیز با صلح و آزادی

هدف جمهوری اسلامی رهایی تمامی انسان های سراسر عالم از بند ظلم و استکبار است... آیا ظالم و مستکبر هم همین هدف را دنبال می کند تا بخواهد به ما در نیل به این هدف کمک کند؟؟ آیا می شود با زورگوی جنگ طلب به دنبال صلح بود؟ آیا می شود با مستکبر دنبال آزادی انسان ها بود؟ آیا ماهیت آمریکا و صهیونیسم تغییر کرده است و ما بی خبریم؟؟ آیا تصاویر امروز و دیروز فلسطین و غزه از یاد ما می رود؟؟ آیا همین دیروز نوزاد فلسطینی را آتش نزدند؟ 

آیا می شود با نرم افزارهای نجس صهیونیستی دنبال پیگیری زندگی مسالمت آمیز همراه با صلح و آرامش و نوید دهنده ی آزادی بود؟ با نگاه به افق دید امام جامعه، دست یابی به زندگی مسالمت آمیز همراه با صلح، آرامش و آزادی با استفاده از استکبار جهانی قابل تحقق است؟؟

طبق قانون مجازات اسلامی ماده ۵۰۸، هر شخص یا گروهی با دول خارجی متخاصم به هر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتی که محارب شناخته نشود به یک تا ده سال حبس محکوم می‌گردد.

آیا حتی با دادن اطلاعات، به صورت غیر عامدانه از طریق این نرم افزارها به دول خارجی متخاصم، باز هم سپری حفاظتی برای شخص متخلف بوجود می آید؟ در مورد شخصی که هم خود این کار را انجام می دهد و هم به دیگران توصیه می کند باید چه برخوردی کرد؟ مثلا در مورد نجس افزار جاسوسی اینستاگرام نه تنها شاهد برخورد جدی مسئولین برای فیلترینگ آن نیستیم بلکه حتی با تاسف بسیار، شاهد استفاده بعضی از مسئولین از این اغواافزار هستیم... تا جایی که بعضا از آن به عنوان پل ارتباطی رسمی و اطلاع رسانی خویش استفاده می کنند! تا آنجا که باید شاهد اعلام مواضع ایشان در این صفحات باشیم! مسئول ایرانی در زمین بازی صهیونیستی! و از آن بدتر آنکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز به عنوان رسانه رسمی نظام اسلامی برخی از اخبار خود را با استناد به این صفحات ارائه کرده و با این کار، نه تنها به این نجس افزار جاسوسی و مرکز فساد رسمیت می بخشد، بلکه نوعا تبلیغ رایگان انجام می دهد... کاری که برای نرم افزارهای سالم ایرانی، بدون پرداخت هزینه ای گزاف انجام نمی گیرد... مثل اینکه حضور بعضی مسئولین در آنجا خودش تمام هزینه ی حیثیتی انقلابی بودن را بر باد داده است و باعث شده صدا و سیما هم خود را رها کرده از خط قرمزهای خود نیز عبور کند. موج و بهانه اشتباهی که متاسفانه شاهد طنین انداختن آن نیز در جامعه و بین عموم مردم هستیم.

اما مطالبه ی ما از دولت و پشتوانه ی دولت برای نزدیک شدن به دولت اسلامی این است که: 1-نه تنها خود از نجس افزارهای صهیونیستی خارج شوند؛ دو: نه تنها حتی که این جاسوس خانه های صهیونیستی را بر طبق حکم ابلاغی قوه قضائیه فیلتر کنند؛ 3- حتی نه تنها از نرم افزارهای موجود ایرانی برای افزایش کیفیت حمایت و با حضورشان آن ها را تبلیغ و مردم را تشویق به حضور کنند؛ بلکه چهار: انتظار ما این است در کنار همه این اقدامات فکری برای حمله متقابل سایبری در برابر رژیم منحوس صهیونیستی به انجام رسانند و برای شروع کار این نرم افزارهای نجس صهیونیستی را با استفاده از جوانان نخبه ایرانی هک نمایند. یادمان باشد ما در دنیا فقط دنبال نجات خودمان نبوده و نیستیم... جمهوری اسلامی داعیه ی برپایی حکومت عدل جهانی را دارد و اجازه تعرض رژیم منحوس صهیونیستی به هیچ شخصی را نمی دهد.

 

  • سرباز گمنام


نهضت تحریم جنگ افزارهای اینترنتی صهیونیستی


بزرگوارانی که توانایی و تمایل به طراحی تصاویر درباره

#نهضت_تحریم_جنگ_افزارهای_جاسوسی_صهیونیستی (تلگرام، وایبر، واتس اپ، اینستاگرام و...) دارند، آدرس تصاویر طراحی شده ی خود را در این پست (به صورت عمومی یا خصوصی) ارسال نموده و در صورت تمایل، مشخصات خود را نیز وارد کنند.


برای دیدن ادامه ی تصاویر به ادامه مطلب بروید...
  • سرباز گمنام

اندکی تامل....؟

۰۸
شهریور

وبلاگ رشحه قلم در یادداشتی بیان داشت:


اگر با کمی دقت و ذکاوت در هدف وجودی و ماهیت شبکه های ضداجتماعی تامل کنیم، محال است به این نتیجه برسیم که مالکان صهیونیستی آن ها به صرف خدمت رسانی و تسهیل ارتباطات، این شبکه ها را ایجاد و مدیریت می کنند. به گفته کارشناسان، اگر به فلسفه ورود اینترنت به ایران اسلامی نگاهی اجمالی بیندازیم، متوجه می شویم که ورود اینترنت به ایران بی حساب و کتاب نبوده و ترویج این فناوری با نگاه و اغراض سیاسی همراه بوده است. به طور واضح، بدون فضای مجازی، ارتباطات به سهولتی که هم اکنون وجود دارد نبود! امروزه تمام فعالیت های علمی و دانشگاهی کشور و بسیاری از ارتباطات شغلی به شبکه اینترنتی وابسته است؛ کسی نمی تواند امکانات بی بدیل اینترنت را کتمان کند؛ اما سیاست های پشت پرده آن را هم نمی توان انکار کرد! دولتمردان هیچ کشوری نمی توانند و نباید کشور خود را از پیشرفت های دنیا در زمینه تکنولوژی محروم سازند، ولی همین مسئولان بدون انجام تدابیری خاص، یقینا نمی توانند کاربران این فضا را از آسیب ها و سوء استفاده های سیاسی و هژمونی وارده محافظت نمایند. اگر کشوری بدون اتخاذ سیاست های مناسب و با خوش بینی بسیار، خطرات سرویس های جاسوسی- تروریستی بیگانه را پذیرفته و بدون هیچ ملاحظه ای اینترنت کنترل نشده را بدون ارائه پیوست ها و پیش نیازهای فرهنگی، اقتصادی و امنیتی وارد کرده و به طور نامحدود در اختیار کاربران قرار دهد، آیا افکار و اولویت های ذهنی مردم آن جامعه تغییر نمی کند؟! آیا ذائقه و اهداف مردم تغییر نخواهد کرد؟!

 با کمی دقت متوجه می شویم بعد از گذشت سالیان سال از ورود این جاسوس افزارها به فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران، مردم و بالاخص جوانان، اخبار خود را از این شبکه های به اصطلاح اجتماعی بدست می آورند و به منابع خبری معتبر داخلی بی اعتنا شده اند! اگر به کارنامه کشورهای مولد این شبکه ها و نرم افزارها، که در رأس آن ها آمریکا و رژیم صهیونیستی است، نگاهی بیندازیم، درمی یابیم که هر کدام از این کشورها دستان خود را به خون مردم بی دفاع و مظلوم ملتهای مختلف از جمله فلسطین، عراق، افغانستان، یمن، بحرین، اکراین، مصر و... آلوده کرده اند. جالب آن که تمامی این کشورها، به نوعی با نظام فکری و سیاسی دولت های صهیونیستی مخالف بوده و خواهان مقابله با این مستکبران و جنایتکاران می باشند. بله! تمام شواهد و سوابق درخشان(!) این کشورها نشان می دهد که این مستکبران علاقه مند به خدمت رسانی نبوده و هدفی جز سیطره جهانی و غالب کردن هژمونی خود بر مردم دنیا و کنترل و مدیریت افکار آن ها نداشته اند. به گفته کارشناسان فضای مجازی، هدف از ورود این شبکه های ضد اجتماعی، راه اندازی ابزاری برای تسهیل فرآیندهای جاسوسی، اطلاعاتی، امنیتی و افزایش سطح تماس یک طرفه جامعه هدف (در اینجا ایران) با محصولات رسانه ای و فرهنگی بیگانه بوده تا دشمنان اسلام و مسلمین بتوانند تفکرات خود را به مخاطب ایرانی القا کنند. به علاوه این شبکه ها به عنوان یک رسانه نشرِ غیرقابل شناسایی، کنترل ناپذیر و غیر قابل سانسور است. اگر به محتوای پیام هایی که در این شبکه ها به اشتراک گذاشته می شود، دقت کنیم متوجه می شویم که چگونه دشمنان با طرح موضوعاتی برای کاربران ایرانی و مسلمان و ایجاد شبهات و شایعات بی اساس، نشر اکاذیب، تهمت ها و حتی ساخت گزارش های دروغین و نمایش هزاران و حتی میلیون باره ی آنها، افکار مورد نظر خود را به کاربران القا می کنند. مگر در فتنه 88 جز این کردند!؟ افکار و احساسات جمعیتی فریب خورده را به کل جمعیت ایران نسبت داده و نظام را تا مرز براندازی پیش بردند. با ایجاد صحنه های جنجالی و اهانت به مقدسات و حتی کشتن چند نفر از هموطنان بی خبر از جمله ندا آقاسلطان برای دامن زدن به آتش فتنه و تحریک مردم و ساخت گزارش های دروغین و پخش آن در شبکه های ماهواره ای و شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی مانند فیس بوک و توئیتر، نظام را متهم ساخته و با نشر اکاذیب بعضی از مردم را هیجان زده کرده و فریب دادند. از جمله تئوری های رسانه ای غرب این است که: "مهم نیست یک حرف را چند نفر بیان می کنند، مهم این است که چند نفر آن را می بینند و یا می شنوند" . به عبارتی مهم نیست حقیقت چیست، مهم آن است که آن حقیقت دیده و شنیده نشود! حقیقت آن چیزی است که هزاران بار دیده و شنیده می شود. از دیگر نمونه هایی که کارکرد جاسوسی این شبکه های ضداجتماعی را آشکار می کند، اتفاقاتی است که در طی جریان بیداری اسلامی در مصر رخ داد و جبهه اخوان المسلمین توانست بعد از چند دهه حکومت دیکتاتوری حسنی مبارک، او را به زیر کشد و بدین ترتیب مردم مصر، خود برای اداره کشور خود تصمیم گیرند؛ ولی بعد از مدتی تمام سران این جبهه شناسایی و ترور شده و دوباره این انقلاب به همان حکومت نظامی و دیکتاتوری سابق برگردانده شد! و دلیل آن، جاسوسی دقیقی بود که توسط همین شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی که متعلق به دشمنان اسلام و مسلمین است، انجام شد و تمام شخصیت های انقلابی رصد شده و پس از شناسایی، دستگیر و اعدام شدند و بدین ترتیب انقلاب مصر در نطفه خفه شد! به علاوه، دشمنان اسلام و مسلمین از طریق این جاسوسکده های همیشه همراه، به دنبال ایجاد نشاط کاذب سیاسی، وقت کشی و اتلاف موقعیت ها، ایجاد بحث های بی ثمر و کل کل های سیاسی برای مشغول ساختن مردم و بازداشتن آنها از رسیدگی به امور مهم، ایجاد اختلافات قومی و تفرقه اندازی بین اقوام مختلف ایرانی، زیر سوال بردن نظام ولایت فقیه و ترویج جدایی دین از سیاست و ... در قالب های مختلف از جمله طنز می باشند که همه و همه، اثبات این مدعاست که هدف آنان از بین بردن تفکر اسلامی و شیعی و سیطره تفکر غربی و صهیونیستی در ابعاد سیاسی و اعتقادی بر مردم جهان می باشد. بنابراین، آیا در مقابل هجمه های بی امان دشمن که با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود وارد عمل شده است نباید کاری صورت گیرد؟ آیا زمان آن نرسیده است که شبکه ملی اطلاعات راه اندازی و هر چه سریع تر عرضه شود تا مردم از اینترنتی سریع، امن، ارزان و همیشه در دسترس برخوردار گردند؟

امید است مسئولین امر، با ایجاد شبکه های بومی، اطلاعات مردم کشور را از مالکیت سرویس های جاسوسی- تروریستی دولت های صهیونیستی خارج کرده و راه را بر نفوذ سیاسی این جنایتکاران خونخوار ببندند تا بیش از این شاهد منفعل شدن جبهه حق نباشیم.

 

 

  • سرباز گمنام

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:


یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ  (محمد /7) اى کسانى که ایمان آورده‏اید اگر [دین‏] خدا را یارى دهید، شما را یارى مى‏دهد و گامهایتان را استوار مى‏دارد.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با توجه به فعالیت آن در داخل و خارج کشور به یک رسانه تبدیل شده است که علاوه بر اطلاع رسانی و سرگرمی، مأموریت های مهم آموزش و آگاهی بخشی همگانی و نیز مقابله با تهدیدات نرم دشمن به خصوص در سال های اخیر را بر عهده داشته است. این رسانه ملی با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه خود، از نظر امام (ره)، مرکز آموزش و پرورش عمومی تعریف شده است. مقام معظم رهبری نیز به این رسانه توجه ویژه ای داشته و منویات خود را در این خصوص به مناسبت های مختلف بیان فرموده اند؛ "امروز تأثیر رسانه‌ها و تلویزیونها و هنرها و این شبکه‌های عظیم اطلاع‌ رسانىِ اینترنتی و... از سلاح و از موشک و از بمب اتم بیشتر است. شاید بشود گفت اثر گذارترین مجموعه فرهنگی در کشور این رسانه ملی و عمومی است.1" اما متأسفانه چندی است که از طریق بلند گوهای این دانشگاه عمومی، نجس افزارهای دولت های صهیونیستی تبلیغ می شود و بدون در نظر گرفتن مصالح عمومی و حقوق شهروندی و با بی توجهی به کلام مقام معظم رهبری، که فرمودند "صدا و سیما و ارتباطات عمومی و رسانه‌های جمعی و روزنامه‌ها و همه‌ی کسانی که با مردم سر و کار دارند، موظفند مردم را نسبت به مسائل مهم کشور و انقلاب و آنچه که بر انقلاب و مسیر آن می گذرد و دشمنی هایی که می شود و نفوذیهای داخلی آن دشمن ها، آگاه و روشن کنند...2، حتی در برنامه ها و گفتگو های زنده ی این رسانه و با عنوان برقراری ارتباط بیشتر با مخاطب، در کمال ناباوری شبکه های ضد اجتماعی وایبر، اینستاگرام و... را تبلیغ می کنند. این در حالی است که نفتالی بنت وزیر اقتصاد اسرائیل به طور مثال وایبر را، که جزو پنج برند برتر تجاری اسرائیل معرفی شده است، پاسخی به جنبش تحریم کالای اسرائیلی می داند! آیا مسئولین محترم صدا و سیما نمی دانند که وایبر توسط یک تیم اسرائیلی طراحی و تولید شده است؟! آیا نمی دانند که این بد افزار و بد افزارهای نجس صهیونیستی مشابه آن هم چون اینستاگرام، واتس آپ، فیس بوک، تلگرام و... ابزارهای جاسوسی دولت های صهیونیستی هستند؟! آیا بهتر نیست به جای معرفی و تبلیغ این بد افزارهای ضد تعاملی به مخاطبینی که طیف وسیعی از آنها نوجوان و جوان هستند و با توجه به اینکه درصد زیادی از آموزش جامعه به عهده صدا و سیماست، اقدام به برگزاری برنامه های گفتگو محور و چالشی با موضوع بد افزارهای تروریستی- صهیونیستی کنند، تا هم مسئولین محترم صدا و سیما (البته در صورتی که بی اطلاع از ماهیت این بد افزارها هستند) و هم مخاطبین از ماهیت و جریان مخفی این ضد شبکه های جاسوسی مطلع شوند؟! چه زیبا فرمودند مقام معظم رهبری: "در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید. این را مراقب باشید. همه مراقب باشند، مطبوعاتی ها هم مراقب باشند، جوان ها هم مراقب باشند، خود مسئولین هم مراقب باشند. دشمن طراحی می کند. در میدانی که او درست کرده، بازی نکنید چون چه ببرید، چه ببازید، به نفع اوست."3

بله! فعالیت رسانه در حوزه های مختلف، هم چون مایعی است که در هر ظرفی به شکل خاص خود قد علم می کند تا بتواند هویت امر را بدست بگیرد. با پیدایش رسانه های نوین، شیوه اطلاع رسانی متحول شده، به طوری که رسانه در میان "رویداد" و "مردم"، مسیری مجازی ایجاد کرده و در اشکال رسمی، نیمه رسمی یا غیر رسمی فعالیت می کند. در این مطلب، روی سخن با سایت Khamenei.ir است! موسسه ای که با نام مقام معظم رهبری در فضای مجازی فعالیت می کند ولی در مواردی متأسفانه با عضویت در شبکه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی صهیونیستی کاملا بر خلاف حکم معظم له درباره استفاده از شبکه های اجتماعی4 عمل کرده است. به طوری که ماجرای انتساب دروغین صفحه ی فیس بوک و توئیتر به مقام معظم رهبری بلافاصله با عکس العمل رسانه های غالبا دولتی آمریکایی و انگلیسی روبرو شد که مستقیما به سایت مذکور اشاره کرده و آن را صفحه ی شخصی معظم له دانسته اند!!! اما هر فرد آگاهی می داند که هر چند شخص مقام معظم رهبری و هم چنین دفتر و مجموعه بیت ایشان، اشراف کاملی بر همه ی حوزه های خبری و تحلیلی داشته و دارند، اما اینکه معظم له صفحه ای در اینترنت داشته باشند و آن را شخصا اداره نمایند، امری محال و شایعه دشمن ساخته است. مقام معظم رهبری در اشاره به مواردی مشابهِ اقدام سایت فوق الذکر می فرمایند: "کسانی به عنوان نماینده رهبری از زبان رهبری حرف می زنند، خب من خودم هنوز که الحمدلله زبانم از کار نیفتاده، کسانی هم که حرف می زنند، نمایندگان رهبری و منصوبین رهبری و مانند اینها که تعداد زیادی اند، از قول رهبری نمی گویند این را توجه داشته باشید. شما حرف من را از خود من بشنوید."5 اگر چه مدیران سایت مذکور هر گونه ارتباط صفحات موجود در شبکه های ضد اجتماعی با سایت Khamenei.ir  را تکذیب کرده اند اما وجود چنین صفحه ای باعث سوء استفاده ی عده ای شده به طوری که کل فتاوای معظم له در مورد حرام دانستن هر گونه تقویت دشمنان اسلام و مسلمین را نادیده گرفته و با ارائه دلایل عجیب، حضورشان را در شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی موجه جلوه می دهند!

مسئولین محترم دفتر مقام معظم رهبری! از شما انتظار داریم با فرد یا افرادی که با نام مقام معظم رهبری در شبکه های ضد تعاملی جاسوسی صهیونیستی حضور می یابند برخورد مقتضی کنید.

 مسئولین محترم قوه قضائیه! تصمیم گیری در راستای فیلتر کردن این جنگ افزارهای نجس صهیونیستی نیازی به تشکیل کار گروه مصادیق مجرمانه اینترنتی ندارد! از شما انتظار داریم با عواملی که باعث ورود و فعالیت این گونه جنگ افرار های جاسوسی در داخل کشور شده اند برخورد مقتدرانه و بدون ذره ای مصلحت اندیشی انجام دهید... از شما انتظار داریم تا دستان این ابر جاسوسان و اخلال گران امنیت ملی را از فضای اطلاعاتی کشورمان قطع کنید.

مسئولین محترم دستگاه های امنیتی! حتما مطلع هستید که دولت چین در اقدامی عاقلانه، نرم افزار صهیونیستی تلگرام را به علت کاربرد مخابرات رمز که در حوزه ی نظامی و امنیتی به کار می رود، فیلتر کرده است! حداقل از نمایندگان دولتی کمونیستی الگو بگیرید و مانع فعالیت این جاسوس کده های صهیونیستی در خاک مجازی جمهوری اسلامی شوید.

مسئولین محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی! اگر متأسفانه سایر دستگاه های امنیتی دولت یازدهم، سکوت کرده اند، شما که همواره کارآمدترین و دلسوزترین نیروها و حافظ انقلاب و دستاوردهای آن بوده اید و هستید، قاطعانه با عوامل ورود این نجس افزارها به ایران شهید پرور مقابله کنید. مسئولین محترم اطلاعات سپاه پاسداران! از شما انتظار داریم مقتدرانه و قاطع، همانند همیشه با سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی که در قالب شبکه های به اصطلاح اجتماعی وایبر، واتس اپ، توئیتر، فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام وارد فضای مجازی کشورمان شده اند، برخوردی انقلابی کنید.

مسئولین محترم دولت یازدهم! امکان ندارد که یک میوه فاسد، در کنار میوه های دیگر قرار بگیرد، اما آنها را به فساد نکشاند! چطور به مبلغین فساد و فحشا، به سرویس های جاسوسی دولت های صهیونیستی، در فضای مجازی کشورمان اجازه فعالیت می دهید؟! چطور به جای حمایت از نرم افزارهای مشابه ایرانی، دست دشمنان اسلام و مسلمین را به گرمی می فشارید؟! چه حکیمانه فرمود خداوند متعال: وَیُفْسِدُونَ فِی الأَرْضِ أُولَئِکَ هُمُ الْخَاسِرُونَ(بقره/27)؛ و در زمین فساد مى‏کنند، اینان زیانکارند...و اهل تباهی اند!

و چه زیباست فرازی از وصیت نامه ی شهید محمود کاوه: "دشمن باید بداند و این تجربه را کسب کرده باشد که هر توطئه ای را که علیه انقلاب طرح ریزی کند، امت بیدار و آگاه با پیروی از رهبر عزیز آن را خنثی خواهد کرد."           والسلام


1-بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان صدا و سیما28/2/83

2-بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم 22/2/68

3بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در آستانه ی سال روز 13 آبان 8/8/87

4-کد پیگیریd7a9a476364a1075

5-بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از دانشجویان 24 رمضان 1436/20/4/94

 


  • سرباز گمنام