جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

وبلاگ منتصرین در یادداشتی بیان داشت:


"وقتی که جوانان یک نسل فاسد شدند، دیگر ملتی وجود ندارد و مقاومتی به چشم نمی خورد." امام خامنه ای حفظه الله

"غیرت نوعی پاسبانی است که آفریدگار در وجود بشر نهاده است. غیرت، شرافت و حساسیت انسانی به پاکی و طهارت جامعه است."استاد شهید مطهری

متاسفانه تله ای که در چندسال اخیر دشمنان اسلام و مسلمین برای تخریب شخصیت، اعتقاد، فرهنگ، غیرت و حیای جوانان شیعه تدارک دیده اند، شبکه های جاسوسی-تروریستی تحت سیطره ی دشمنان اسلام و مسلمین بوده اند.

اینترنت و فضای سایبر، فوایدی هم دارند، اما مخاطرات و آسیب های آن آنقدر  زیاد هست که توانسته است فرد و جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

حیا، عفت و غیرت از جمله ارزش هایی هستند که متاثر از فرهنگ اباحه گر غرب کمرنگ گردیده و ارزش انسانی را به زیر کشانده است.


شبکه های فضای مجازی که بر اساس سیاست ها و فرهنگ مختص دولت های صهیونیستی ساخته و پرداخته شده است، با حمله ی ناجوانمردانه به فرهنگ و ارزش های جمهوری اسلامی جوانان این مرز و بوم را به مسلخگاه بی غیرتی و بی عفتی وفحشا کشانده است. پدیده ای که امروزه شاهد بروز و ظهور آن در جامعه ی اسلامی هستیم، فساد و فحشا در فضای مجازی است که تبدیل به فاجعه ی قرن بیست و یکم شده است! تا جایی که پدر خویی دختر جوان خود را به ضرب گلوله به قتل می رساند.مدیران و طراحان صهیونیستی این نجس افزارها، توانسته اند با القاء فرهنگ منحط خود مسیر انحراف فکری و عقیدتی جوانان این مرز و بوم را هموار سازند

آقایان مسئول! در آخرت چه جوابی برای کلام خداوند خواهیدداشت؟؟ إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ .

کسانی که دوست دارند زشتیها در میان مردم با ایمان شیوع یابد عذاب دردناکی برای آنها در دنیا و آخرت است، و خداوند می‏داند و شما نمی‏دانید. (آیه۱۹سوره نور)

  • سرباز گمنام