جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

وبلاگ از دیار سلمان در یادداشتی بیان داشت:


از آن روزی که امام مهربانی ها سنگ بنای ایستادگی در برابر ظالم را نهاد،  تمامی کفر در برابر او ایستاد تا نگذارد کلام آن مجاهد فی سبیل الله به عمق جان مردم آگاه نشیند. اما به لطف خداوند این شیطان بزرگ چونان گذشته پوزه اش به خاک مالیده شد و در اوج ظلمت، امام با اندیشه ی استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر بیداد پا به عرصه جهاد گذاشت. اعتقاد امام این بود که برای رسیدن به حقیقت باید مطالبه گری کرد. ایشان می فرمودند: «مطالبه گر اگر بداند و یا احتمال دهد که امر و نهی او با تکرار مؤثر واقع می شود واجب است تکرار کند.» در این برهه ی زمانی که ابلیس کده های بسیاری در جامعه ی ما مشغول فعالیت هستند چرا باید این کلام امام به فراموشی سپرده شود؟!!

با پیشرفت علم و فناوری در جهان، یکی از مبارزات مهم برای کشف حقیقت مطالبه گری است. مقام عظمای ولایت امام خامنه ای در این خصوص می فرمایند: «جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمر بخش است و تشویق بشود بر این مطالبه و باید احساس کند که مسؤلیت او فقط طرح سوال و پرتاب کردن یک شعار نیست، که بگوید خوب ما کار خودمان را کردیم، نه پیگیری کردن، مطالعه کردن، درباره ی مسأله اندیشیدن، آن را پخته کردن، راه کار اجرایی را برای آن جستجو کردن، برای طرحش با مراکز دست اندر کار و مجری تلاش کردن، فعالیت کردن و بالأخره خود وارد میدان شدن است. این ها جزء وظایف و تکالیف جوان ماست که این را هم باید جوان ما درک کند که مطالبه گری همان امر به معروف و نهی از منکر نسبت به مسئولان است.»1

جوان امروز ما برای کسب علم و دانش، کار و حتی تفریح خود را به فضای مجازی آورده است. فضایی که جولانگاه جاسوس های رژیم کودک کش و نجس صهیونیستی است. فضایی که تیغه ای دو لبه دارد و اگر بصیرت کافی وجود نداشته باشد چه بسا لبه ی تیز آن روح و جان جوان را خراش داده و آن را تسخیر خود کند. در این میان نجس افزارهایی چون وایبر، تلگرام، واتس اپ و...چند صباحی است که تمامی وقت و انرژی این قشر فعال جامعه را مشغول خود کرده است؛ تا آنجا که فردی ساعت ها بدون هدف در این نجس افزار ها مشغول فعالیت می شود و علاوه بر این که عمر و وقت گران بهایش را تباه می سازد دانسته یا ندانسته خود را در معرض ترور از جانب دشمن دون مایه قرار می دهد.!!!

مارک الیوت زاکر برگ یا به تعبیر رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل،  «پسر خوب یهود» همان مالک شبکه واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام است. این جاسوس کده ی خبیث در طول چند سال اخیر با شکایت ها و انتقادات مختلفی در جهان رو به رو بوده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند این شبکه منحوس با تعداد کاربران نامحدود خود به عنوان سومین کشور پر جمعیت جهان شناخته می شود و البته آن را یکی از ابزار های جاسوسی سازمان اطلاعات و امنیت امریکا (سیا) می دانند.


یکی از معترضین این جاسوس کده های همیشه همراه، «جولین آسانژ» مؤسس ویکی لیکس است. وی می گوید : «وقتی کاربران (فیس بوک، واتس اپ) اسامی، آدرس، مشخصات، محل سکونت و... خود را به این نرم افزار اضافه می کنند در واقع به صورت رایگان برای سازمان های جاسوسی امریکا فعالیت می کنند و برای آن ها دست به ساخت پایگاه داده های حاوی اطلاعات شخصی خود می زنند.»!!! این سرویس های جاسوسی _ تروریستی تا به جایی موجب شعف دشمنان شده است که کریستوفر استارتینسکی معاون رییس سازمان سیا در مورد این سرویس ها گفته است : «برای سیا این کاملا رویایی بود که به حقیقت پیوست.» 

با این همه ادله و برهان آشکار که حتی خود دشمنان به آن اذعان دارند هنوز جای این سوال باقی می ماند که چرا مسئولین جامعه به دفاع از این سرویس جاسوسی برخواسته اند؟؟؟ مگر جز این است که این نرم افزار ها با زیر پا نهادن حقوق بشر و حقوق شهروندی امنیت مردم جامعه را به خطر می اندازد؟ که اگر چنین نبود کشور کمونیستی مثل چین اقدام به حذف این جاسوس همراه نمی کرد؟ در طول شبانه روز هزاران بار اطلاعات کاربران از این نرم افزار ها هک شده و چه هتک حرمت هایی که صورت نگرفته !!! این جاسوس های جیبی امنیت روانی دختر و پسر جوان جامعه را دزدیده اند و چون موریانه ای به روح و جان جوانان ما افتاده اند. آیا اگر بی آبرویی به جان فلان مسئول افتاد آنوقت باید به فکر چاره بود و یا زمانی که  از اطلاعات کشور چیزی بر دشمن نهان نباشد از خواب غفلت بر می خیزند.

چه خوب است مسئولان مملکتی این سخن گران بهای امیرالمؤمنین علی علیه السلام را نصب العین خود سازند که فرمود : «هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد، زیر لگد دشمنش بیدار می شود.»2 و هیهات از آن لحظه ای که ما با لگد دشمن از بستر غفلت برخیزیم.

و من الله توفیق...

 

منابع:

1 : بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان نخبه 17/07/1386

2 : غررالحکم ص 422

 

 

 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۵
  • ۵۹۸ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی