جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

بعد از پخش یک ویدئو غیر اخلاقی در اینستاگرام و انتشار آن در شبکه های اجتماعی جناب وزیر جوان فرمودند: افرادی که فیلم ها را پخش می کنند طوری سیاه نمایی نکنند که ضدانقلاب تصور کند تمام نوجوان های تربیت شده درجمهوری اسلامی مشکل دارند.

وی گفت: اگر یکی از نوجوانان ما وضعیت این چنین دارد باید به مشکل رسیدگی کرد، این رفتار نتیجه مشکلات دیگر در جامعه است. کشور ما شهید حججی دارد، نوجوانان دیندار دارد. به گونه‌ای سیاه‌نمایی نکنیم که بگویند نوجوانان‌های تربیت شده در جمهوری اسلامی همگی این چنین هستند.

 

 

جناب جهرمی از شما سوال میکنیم: آیا این نوجوان تنها دنبال کننده این زن فاسد است؟! آیا در اینستاگرام تنها همین زن فاسد چنین فعالیتی دارد؟! آیا محسن حججی با اینستاگرام به آن مقام والا رسید؟! آیا نوجوانان و جوانان شما اجازه دارند وارد چنین فضاهایی شوند؟! آیا این نوجوان زمینه شهید حججی شدن را نداشت؟!!

آقای جهرمی! حججی اگر حججی شد. چون پاسدار شد، مبارزشد، و مجاهد شد. شهیدحججی در اینستاگرام رشد نکرده بود و  تربیت شده ی تفکر سکولار و لیبرال نبود، از بطن تفکر ولایت بر اهل دوران، حجت شد.

  • سرباز گمنام

 

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر قلب زینب صبور

 

مدتی است خناسان و شایعه پراکنانی که گوش به دهان استکبار جهانی دارند، ماجرای بیماری همه گیر آبله  در زمان امیر کبیر و امتناع مردم از آبله کوبی به دلیل جهل و نادانی و شایعه پراکنی خناسان و بیمار دلان مبنی بر اینکه آبله کوبی موجب ورود جن به بدن بیمار می شود؛ استفاده کرده و مقایسه می کنند با اوضاع امروز کشور که چرا برخی مخالف واکسن کرونا و آنفلوانزا هستند؟!! و اینکه چرا با شایعه پراکنی سدی در برابر وزارت بهداشت شده اید و مانع خرید واکسن کرونا می شوید!


بله درست است آن زمان جهل و نادانی زیاد بود مردم به کتاب و کتابخانه دسترسی چندانی نداشتند و از طرفی بیمار دلان همه جا می چرخیدند و شایعه پراکنی می کردند. اما امروزه با پیشرفت علم و دانش و سرعت اطلاع رسانی، اطلاعات و آگاهی مردم از مسائل مختلف بسیار بیشتر شده، گرچه در کنارش بیمار دلان و نوکران استکبار جهانی هم افزون تر شده اند! 


باید گفت آقایان! برادران! خواهران! ملت بزرگ ایران! 
به درأیت و شجاعت و وطن دوستی  امیر کبیر هیچ شکی نیست. 
امیرکبیر در طول سه سال وزارت خود دست بیگانگان را از کشور ایران کوتاه کرد. سه سال شبانه روز بدون وقفه و برای رضای خدا برای رفاه ملت تلاش کرد و مانع نفوذ و دست درازی بیگانگان به ذخایر ملی شد. شهید امیر کبیر فقط سه سال اداره کشور را در دست داشت اما در همین مدت کم خدمات بزرگ و پرباری انجام داد و سرانجام به خاطر همین تلاش ها و خدمات ارزشمندش که پایانی جز قطع کامل دست دشمن از ایران را نداشت، کشته شد.

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیتنامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی


بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت می‌دهم به اصول دین

اشهد أن  لا اله الا الله و اشهد أنّ محمداً  رسول‌الله و اشهد أنّ امیرالمومنین علی‌بن ابی‌طالب و اولاده المعصومین اثنی عشر ائمتنا و معصومیننا حجج الله.

شهادت می‌دهم که قیامت حق است. قرآن حق است. بهشت و جهنّم حق است. سؤال و جواب حق است. معاد، عدل، امامت، نبوت حق است.
خدایا! تو را سپاس می‌گویم بخاطر نعمتهایت

خداوندا! تو را سپاس که مرا صلب به صلب، قرن به قرن، از صلبی به صلبی منتقل کردی و در زمانی اجازه ظهور و وجود دادی که امکان درک یکی از برجسته‌ترین اولیائت را که قرین و قریب معصومین است، عبد صالحت خمینی کبیر را درک کنم و سرباز رکاب او شوم. اگر توفیق صحابه رسول اعظمت محمد مصطفی را نداشتم و اگر بی‌بهره بودم از دوره مظلومیت علی بن ابیطالب و فرزندان معصوم و مظلومش، مرا در همان راهی قرار دادی که آنها در همان مسیر، جان خود را که جان جهان و خلقت بود، تقدیم کردند.

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه شهید صدرزاده

 فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون

     شهید مدافع حرم حضرت زینب علیه السلام                                                          

شهید «سید مصطفی صدرزاده» که نام جهادی‏ اش سید ابراهیم بود در روز تاسوعا با جهاد و خلق حماسه با جان نثاری در راه اسلام و هدیه کردن خون پاکش در این مسیر به دیدار مولایش شتافت.

بسم رب الشهدای و الصدیقین

خدایا بر محمد و آل محمد درود فرست ، سپاس خدایی را که بر سر ما منت نهاد و از میان این همه مخلوق ما را انسان خلق کرد.

شکر خدایی را که از میان این همه انسان ما را خاکی مقدس به نام ایران قرار داد.

و شکر خدایی را که به بنده پدر و مادر و همسر صالح عطا کرد. و شکر بی پایان خدایی را که محبت شهدا و امام شهدا را در دم انداخت و به بنده توفیق داد تا در بسیج خادم باشم. خدایا از تو ممنونم بی اندازه که در دل ما محبت سید علی خامنه ای را انداختی تا بیاموزد درس ایستادگی را درس اینکه یزید های دوران را بشناسیم و جلوی آنها سر خم نکنیم. از تمام دوستان و آشنایان در ابتدای وصیت نامه خویش تقاضا دارم به فرامین مقام معظم رهبری گوش دهند تا گمراه نشوند. زیرا ایشان بهترین دوست شناس و دشمن شناس است. از پدر و خانواده عزیزم تقاضا دارم برای بنده بی تابی و ناراحتی بیش از حد نکنند و اشک ها و گریه های خود را نثار اباعبدالله و فرزندان آن بزرگوار کنند.

  • سرباز گمنام

یسم الله الرحمن الرحیم

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

اگر چه خود را بیشتر از هر کس محتاج وصیت و پند و اندرز می‌دانم، قبل از آغاز سخن از خداوند منان تمنّا می‌کنم قدرتی به بیان من عطا فرماید که بتوانم از زبان یک شهید‌، دست به قلم ببرم چرا که جملات من اگر لیاقی پیدا شد و مورد عفو رحمت الهی قرار گرفتم و توفیق و سعادت شهادت را پیدا کردم، به عنوان پرافتخارآفرین وصیای شهید خوانده می‌شود.
خدایا تو را گواه می‌گیرم که در طول این مدت از شروع انقلاب تاکنون هر چه کردم برای رضای تو بوده و سعی داشتم همیشه خود را مورد آزمایش و آموزش در مقابل آزمایش‌ها قرار دهم. امیدوارم این جان ناقابل را در راه اسلام عزیز و پیروزی مستضعفین بر متکبرین بپذیری.

  • سرباز گمنام

 

 

 

 

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی: ... ما بتوانیم جلوى ظلم را بگیریم، باید بگیریم؛ تکلیفمان است. ضرورت اسلام و قرآن، تکلیف ما کرده است که باید برویم همه کار را بکنیم... اما ما باید فراهم کنیم کار را. فراهم کردن اسباب این است که کار را نزدیک بکنیم، کار را همچو بکنیم که مهیا بشود عالم براى آمدن حضرت سلام الله علیه.1 انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است و ما باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا بکند و مقدمات ظهور ـ ان‌شاءالله ـ تهیه بشود.2 نمونه های فراوانی از اینگونه سخنان نشان میدهد، تأثیر رفتار مردم در زمینه‌سازی ظهور بسیار زیاد است.

اما آیا کسانی که فرآیند خودسازی را در وجود خود طی نکرده اند می توانند زمینه را برای ظهور منجی آخرالزمان فراهم کنند؟!!

هرگز!!

کسانی که می خواهند جزو یاران و یاوران حضرت حجت باشند باید به درجه ای از کمال و به مرتبه ای از تهذیب و خودسازی رسیده باشند که بتوانند ادعا کنند در رکاب حضرت به یاری دین خدا خواهند پرداخت. مسلما حضرت با افراد خودساخته می تواند به رفع ظلم و اصلاح جوامع بپردازد. چرا که، کسانیکه آمادگی روحی و روانی بالایی نداشته نباشند، یار خوبی برای حضرت نخواهند بود  و زیر کمترین فشار خم خواهند شد.

در یک نگاه کلی باید گفت: برای زمینه سازی ظهور باید آمادگی، طرح، برنامه و رهبری داشته باشیم (که بحمدالله داریم). زیرا امام عصر(علیه السلام) یار مطیع، شجاع، صبور، مؤمن و متحد می خواهد که چه قبل از ظهور و چه بعد از ظهور، وظایف خود را به درستی انجام دهد.

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خبر آمد خبری در راه است. سرخوش آن دل که از آن آگاه است. شاید این جمعه بیاید، شاید. پرده از چهره گشاید، شاید.


ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهم ائمة ونجعلهم الوارثین.1 وما اراده کرده ایم که بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان زمین قرار دهیم.

در این آیه خداوند به مستضعفان عالم بشارت میدهد، که نه تنها نعمتهای خود را بر آنان نازل کرده که آنان را پیشوایان و حاکمان زمین قرار خواهیم داد. و این بشارت برای همه ی انسانهای آزاده و خواهان حکومت عدل و داد است و نشان از برچیده شدن کامل بساط ظلم و جور است.

  • سرباز گمنام