جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

ظهوری پر سر و صدا در سایه ضعف‌های امنیتی!

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۴۲ ب.ظ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ظهوری پر سر و صدا در سایه ضعف‌های امنیتی!

دل مردم باید بیدار باشد و حواسشان جمع، و بدانند  که دشمن تا نابودی کامل ایران اسلامی، لحظه ای استراحت و مرخصی به خود نخواهد داد. فهم این کلام، چندان دشوار نیست اگرهشیار باشیم. العاقل یکفی بالاشارة!

کلاب هاوس؛ اسلحه ی پنهان دشمن برای پیروزی بر حزب الله در انتخابات 1400 است.

این روزها همه جا صحبت در مورد شبکه ای جدید به نام کلاب هاوس است. کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی چتِ صوتی زنده  ی یکطرفه است که فقط باید با دعوت نامه دوستان عضو در این شبکه اجتماعی به آن وارد شد. بعد از دریافت دعوت‌نامه می توانید در "اتاق‌ها" (Rooms)  عضو شوید و یا روم جدیدی را با میزبانی خودتان ایجاد کنید. مانند سایر شبکه‌های اجتماعی نیز در بخش "خوراک" (Feed) مواردی به شما نمایش داده می‌شوند که آن‌ها را "دنبال" (Follow)  کنید و با ورود به آن اتاق‌ها نظرات و دیدگاه‌های افراد مختلف را بشنوید؛ اما فقط با اجازه میزبان میتوانید اظهار نظر کرده و صحبت کنید.

Clubhouse؛ این شبکه آمریکایی در حال حاضر فقط برای سیستم عامل iOS موجود است. بنابراین فقط کاربران آیفون می‌توانند این برنامه را دانلود کنند و به مکالمات و نحوه‌ی شرکت در آن گوش دهند. اما برخی کاربران اندروید نیز با استفاده از نسخه غیر اصل، امکان استفاده از کلاب هاوس را دارند. البته این کاربران نمی دانند در کنار خطراتی که درباره دسترسی به اطلاعات وارد شده و رد و بدل شده در نسخه‌های غیر رسمی کلاب هاوس وجود دارد ممکن است با نصب این برنامه‌ها، گوشی خود را نیز در برابر بدافزارهای مخرب و خطرناک آسیب‌پذیر کنند!!

  همه جا در مورد اینکه مالک کلاب هاوس کیست و چه کسانی روی این پلت‌فرم سرمایه گذاری کرده‌اند، گفته می شود: روهان سث و پاول دیویسن دو بنیان گذار کلاب هاوس هستند. این ۲ از کارآفرینان بی‌اریا (Bay Area) سانفرانسیسکو و فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد هستند. البته مالک اپ کلاب هاوس را باید کمپانی مادر آن یعنی کمپانی آلفا اکسپلوریشن (Alpha Exploration Co) بدانیم؛ اما هیچ کجا گفته نشده که پشت صحنه کلاب هاوس و حامیان اصلی این اپ آمریکایی، افرادی یهودی اسراییلی و معاندان سرسخت ایران و اسلام هستند.

 البته متأسفانه برای دولت مردان ما چندان هم مهم نیست! مگر تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک و واتس اپ، شبکه های جاسوسی_صهیونیستی نیستند؟ همه ملت ایران و حتی دیگر ملتها هم به خوبی به این موضوع واقفند؛ اما همچنان این زمین های دشمن در فضای مجازی ایران باز است و مذهبی و غیر مذهبی، مسئول و غیر مسئول، دولتی و غیر دولتی، انقلابی و ضدانقلاب همه با توجیهات مخصوص خود، مشغول فعالیت در زمین دشمن و کامل کردن اطلاعات او هستند!!!

 جالب اینجاست که این شبکه ی جدید از همان ابتدا به شدت مورد استقبال ضدانقلاب خارج نشین، سلبریتی های معاند، اصلاح طلبان و به خصوص دولتی ها قرار گرفته و به سرعت مسئولان دولتی در آنجا فعال شده اند. مثلا در هفتمین روز فروردین ماه امسال (۱۴۰۰) وزیر امور خارجه کشورمان همراه با وزیر ارتباطات و تیمی از وزارت خارجه به جای صحبت کردن با مردم در رسانه های ملی، در یکی از اتاق های گفتگوی «کلاب هاس» حاضر شدند و راجع به سند همکاری ایران و چین و برخی موضوعات دیگر، ۳ ساعت پاسخگوی پرسش‌ها بودند‌؟ و ظریف در این شبکه یک طرفه گفته: مردم حق دارند درباره محتوای توافق ۲۵ ساله با چین نگران باشند. برخی از این بی‌اعتمادی‌ها را گاندوسازها ایجاد می‌کنند. گاندو از اول تا آخر دروغ است و.... بسیاری صحبتهای نادرست دیگر!!؟؟ و البته کسی هم نمیتواند مخالفت کند یا با گذاشتن کامنت یا صوت و تصویر ثابت کند که دروغ می گوید؛ مگر کسی که میزبان اتاق به او اجازه صحبت دهد که صد البته به چنین کسانی اجازه صحبت داده نمی شود!

 کلاب هاوس صرفا یک منبر یکطرفه است، تهدیدی خاموش علیه صدای من و شما و سلطه بلامنازع دشمنان، برای آزادی در تحریف واقعیتها. اینست راز تشویق دورهمی‌های شبانه کلاب هاوس!

 نکته قبل توجه اینکه، رئیس ستاد انتخابات از ممنوعیت برگزاری هر نوع تجمع و میتینگ انتخاباتی در 1400 سخن گفته و یکی از تخلفات انتخاباتی این دوره را رعایت نکردنِ پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرده است و از طرفی ضعف صدا و سیما در برگزاری برنامه های گفتگو محور که نمونه اخیر آن را در اخراج مجری برنامه زاویه شاهد بودیم. حبیب رحیم‌پور ازغدی سردبیر و مجری برنامه «زاویه»، چون مهمان برنامه چند کلمه بر علیه روحانی واقعیاتی را به زبان آورد، به شدت مورد موأخذه قرار گرفت و اخراج شد. لذا احتمال می‌رود میتینگ‌های خیابانی و استادیومی در انتخابات ریاست جمهوری به کلاب هاوس منتقل شود و کاندیداها سخنرانی‌های عمومی خود برای هوادارانشان را در بستر فضای مجازی دنبال کنند.

تلگرام و اینستاگرام که با حمایت همه جانبه دولت و به صورت ویژه آذری جهرمی وزارت اطلاعاتی رشد کرد چه بلایی بر سر ملت آورد؟! حال باید دید که با حمایت رسانه های ارزشی و صدا و سیما از کلاب هاوس چه فاجعه ای را باید منتظر باشیم؟

این سخن که پلتفرم‌های داخلی، چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ جذب مخاطب، توانایی رقابت با پلتفرم‌های خارجی را ندارند، اشتباه بزرگی است که از سوی بزرگ‌ترهای فضای مجازی، به خورد نیروهای تازه‌کار انقلابی داده شده‌ است. و دردناکتر اینکه استقبال جریان مذهبی باعث شد تا پلتفرم های خارجی معاند امثال تلگرام و اینستاگرام و توئیتر یا همین کلاب هاوس، رشد کرده و بر فضای مجازی ایران حاکم شوند!! متأسفانه ورود سخنرانان و شخصیتهای مذهبی و به طبع هواداران آنها به این شبکه های صهیونیستی، به بهانه در دست گرفتن زمین دشمن یا خنثی کردن توطئه های دشمن، باعث رونق این شبکه ها شده است! و این همان توهمی است که قشر مذهبی فعال، سال‌ها بر پایه آن، جوانان و نوجوانان این سرزمین را به مسلخ و قتلگاه این شبکه ها کشاندند. ای کاش این بزرگواران پیش از آنکه به سراغ شبکه آمریکایی یا صهیونیستی جدیدی بروند، گزارشی از عملکرد خود در شبکه‌های قبلی، و نتایج آن ارائه می‌دادند. به اعتقاد ما این مسئله می‌تواند به عنوان یک مطالبه از این فعالان فرهنگی مطرح شود؛ که شما طی این سالهایی که در تلگرام فعالیت کردید چند توطئه دشمن را شناسایی و خنثی کردید؟!! جلوی کدام فتنه را گرفتید؟ فتنه 96 یا 98، چند در صد با حضور شما در این شبکه ها خنثی شد؟!! اینستاگرام را حضور همین فعالان فرهنگی پررنگ کرد و کم کم به فاجعه عظیم تبدیل شد. واقعا شگفت آور است اینهمه استقبال و استقامت برخی از این بزرگواران، در بالا بردن تعداد مخاطبان این شبکه‌های تازه‌کار و کم‌اقبال!!! قشر فعال مذهبی در رونق این شبکه ها بخصوص کلاب هاوس که این روزها مطرح است، به همان اندازه سهیم هستند که آذری جهرمی و ظریف و آشنا و تتلو و دیگر سلیبریتی ها و معاندان اسلام و انقلاب سهیمند.

اگر یک دهم این اهتمام، برای ترویج شبکه‌های داخلی صرف می‌شد، چه اتفاق بزرگی رقم می‌خورد! نه فقط از جهت حمایت از کالای ایرانی، بلکه از جهت اقتصادی و فرهنگی و سیاسی. آیا وقت آن نرسیده که از تجربیات تلخ کشاندن مردم به شبکه‌های معاند در یک دهه اخیر درس بگیریم؟

کلاب هاوس، منبر یکطرفه جدید لیبرالهاست. چرا حتی یک درصد هم احتمال نمی دهید که در آستانه انتخابات 1400 رو آمدن یکباره کلاب هاوس، یک زنگ خطر باشد؟!! و شاید هم این حجم از توجه و تبلیغ یکپارچه داخلی و خارجی و شبکه های ماهواره ای معاند و دولت برای این پیام رسان ممکن است فریب و ایجاد حاشیه امن برای سایر پیام رسان های بیگانه از جمله اینستاگرام و تلگرام و وی پی ان ها باشد که برنامه ریزی های اصلی روی آن انجام گرفته است.

 

اما فعالان عزیز فرهنگی بدانند! حصار رسانه‌ای در فضای مجازی تنها تقصیر دولت و آذری جهرمی و... نیست. بلکه تمام شما عزیزانی که حزب‌الله را به اسارت پیام‌رسانهای خارجی کشیده‌اید و به هشتک‌سازی و به پا کردن طوفان های توهمی دل‌خوششان کرده‌ و آنان را گروگان جریان نفاق کرده‌اید، نقش موثری در کمک به تضعیف اسلام و انقلاب و پررنگ شدن جریان نفاق و عدم ساماندهی و استقلال فضای مجازی داشته‌اید.

جواب خدا، امام زمان علیه السلام و شهدایی که جان پاکشان را برای حفظ این نظام مقدس فدا کرده اند، را چه میدهید؟!!

 

ادامه دارد...

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی