جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

فیلترینگ سرقت اطلاعات!!!

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴ ب.ظ

وبلاگ ارتجال در یادداشتی بیان داشت:


«یا أیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الکُفَّارَ وَ المُنافِقینَ وَ اغلُظ عَلَیهِم.1» ای پیامبر! با کافران و منافقان جهاد کن، و بر آنها سخت گیر.

«باید با استفاده از توانایی ها و استعدادهای جوان کشور و با سیاست گذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون از دست دادن زمان به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه مجازی، و حضور فعال و تاثیر گذار و تولید محتوای اسلامی و متقن و جذاب حرکت کنیم. لازمه حضور فعال و تاثیر گذار در فضای مجازی، تمرکز در تصمیم گیری، هدایت در اجرا بدون از دست دادن زمان، هماهنگی میان دستگاه ها و پرهیز از موازی کاری و تعارض است.2»

تاثیر فضای مجازی در زمان کنونی به نحوی است که نه تنها زندگی فردی، بلکه زندگی اجتماعی انسان ها را تحت الشعاع قرار داده است. فضای مجازی بستری مناسب برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر و در نهایت قدرت اطلاعاتی بالاتر و تصمیم گیری عملیاتی بهتر است، که در نهایت باعث می شود تا تأثیرات نامطلوب این فضا کمی قابل کنترل و مدیریت شود.

مقام معظم رهبری می فرمایند: «با گسترش فضای مجازی جنگ نرم، بسیار خطرناک تر از جنگ سخت است. در جنگ سخت جسم ها به خاک و خون کشیده می شوند و روح ها پرواز کرده و به بهشت می روند اما در جنگ نرم اگر دشمن غالب شد، جسم ها پروار می شوند ولی روح ها به قعر جهنم می روند.3» با توجه به سخنان معظم له، سستی و انفعال در این زمینه موجب ایجاد فرصتی برای دشمنان اسلام و مسلیمن جهت ضربه زدن و تسلط فرهنگ بیگانه بر این فضا شده و تغییر سبک زندگی، ارزش ها و فرهنگ ها و باورهای دینی مردم به ویژه جوانان را به دنبال دارد. کشور های استعمارگر برای رسیدن به چنین اهدافی، شبکه های پیام رسان و ضد اجتماعی همچون وایبر، واتس اپ، اینستاگرام، تلگرام و... را طراحی کردند، تا به وسیله این جنگ افزارهای اینترنتی_صهیونیستی، بی اخلاقی، بی بندباری و بی فرهنگی را به اوج خود رسانده و در نهایت به هدف اصلی خود یعنی براندازی نظام اسلامی دست یابند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه می فرمایند: «انقلابی گری یعنی انتخاب سبک زندگی ایرانی اسلامی و پرهیز جدی از تقلید از غرب و بیگانگان.» ایشان در ادامه فرمودند: «این ابزارها البته می توانند مفید باشند اما باید سلطه ی دشمن را از آنها سلب، و به گونه ای عمل کرد که فضای مجازی وسیله ای برای نفوذ و سلطه ی فرهنگی دشمن تبدیل نشود.4» حال بودن در چنین فضای رها شده ای نیازمند اقدامات موثری است و برنامه ریزی جامعی می طلبد؛ که سهل اندیشی و انفعال در این زمینه زندگی همه مردم را در معرض تهدید و آسیب قرار می دهد.

در حال حاضر، تنها راه برای جلوگیری از نفوذ و سلطه فرهنگی دشمن، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است. اما چرا مسئولین در شورای عالی فضای مجازی، شبکه ملی اطلاعات را که نیاز حیاتی و اساسی کشور است و چند سالی است که در قانون برنامه پنجم به عنوان یک وظیفه از جانب مقام معظم رهبری ابلاغ شده است را، راه اندازی نمی کنند؟؟؟!!! چرا دولت بیش از 5 ماه جلسات شورا را تشکیل نداده است و دستور کار جلسات را به دیگر اعضا واگذار می کند؟ چرا مسئولین قوه مقننه و قضائیه در برابر این بی توجهی دولت یازدهم سکوت کرده اند و به وظیفه خود عمل نمی کنند؟ چرا وزارت ارتباطات به جای تلاش برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، فقط به فکر افزایش پهنای باند است؟ آیا وقت آن نرسیده که وزارت ارتباطات و سازمان هایی که تحت نظارت آن است موازی کاری و تعارض را کنار بگذارند و امنیت ملی را بر ثروت اندزوی و دلالی اقتصادی رجحان دهند و طبق قانون عمل کنند؟ چرا اعضای حقیقی و حقوقی در برابر زیاده خواهی ها و اجرا نکردن قانون توسط اعضای دولتی منفعل هستند و هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند؟ تا جایی که دولت  به خود اجازه می دهد دستورات قضایی در مورد فیلتر کردن این سرویس های جاسوسی-تروریستی را رد کرده و حتی استفاده از این نرم افزارها را تبلیغ کند!؟

جناب وزیر ارتباطات! شما از طرفی می گویید: «ما باید شبکه اجتماعی بومی خود را داشته باشیم، این کار منطقی نیست و از نظر امنیتی هم درست نیست که اطلاعات 20 میلیون کاربر در خارج از خاک ایران ذخیره شود و آن ها روی این اطلاعات دخل و تصرف داشته باشند.5» اما در جای دیگر بیان می کنید: «آنچه ما از ابتدای دولت یازدهم وعده انجام آن را داده بودیم، دسترسی آزاد مردم به اطلاعات و سرویس های اینترنتی بوده چرا که معتقدیم سرویس هایی که باعث افزایش آگاهی مردم می شوند نمی توانند مشکلی برای جامعه به همراه داشته باشند و در حال حاضر هم مردم بدون مشکل در حال استفاده از شبکه های اجتماعی هستند و سیاسی کردن این موضوع درست نیست!!!6» شما که به خوبی متوجه سرقت اطلاعات خود و دیگر کاربران در این جنگ افزارهای اینترنتی هستید، آیا منطقی است که مانع فیلترینگ این جاسوس کده های همیشه همراه می شوید؟! (و یا در صورت فیلتر شدن آن را دور زده و استفاده از فیلترشکن را رسمی و قانونی کنید؟؟؟!!!)

جناب وزیر! آیا شما از آمارهایی که پلیس فتا هر روز، از قربانیان این فضا می دهد، اطلاعی ندارید؟! یا اینکه نمی خواهید بدانید، که می گویید: "در حال حاضر هم مردم بدون مشکل در حال استفاده از شبکه های اجتماعی هستند و سیاسی کردن این موضوع درست نیست!" آیا این همه عکس ها و فیلم های مستهجن، به ویژه پورنوگرافی ها یا هرزه نگاری هایی که خطرناک ترین نوع اعتیادها در این فضا را شامل می شوند، در پیام رسان ضد اجتماعی تلگرام و شبکه صهیونیستی اینستاگرام که آزادانه و بدون هیج مانعی منتشر می شوند را نمی بینید؟! چطور ادعا می کنید که مردم بدون مشکل در حال استفاده کردن از این شبکه های اجتماعی هستند؟! این اقدام شما سهل اندیشی و مایه شرمساری دولت است.

...و اما از شما مسئولان صدا و سیما، که از مبلغین سینه چاک این جاسوسکده های صهیونیستی به ویژه تلگرام و اینستاگرام شده اید سوال می کنم چرا بخش های خبری و دیگر برنامه های صدا و سیما، به جای استفاده از پیام رسان های صهیونیستی، برای ارائه اطلاعات و شبکه سازی از پیام رسان های داخلی استفاده نمی کنند؟! چرا به جای اینکه مردم را از خطرات در این نجس افزارها آگاه کنید، خود مشوق اصلی مردم برای حضور در این شبکه های ضد اجتماعی شده اید؟ آیا افزایش آمار بازدید از سایت های مربوط به برنامه های تلویزیونی، آنقدر ارزش دارد که جوانان این مرز و بوم را به قتلگاه می فرستید؟! مگر نه اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید: «آنان که به اشاعه فحشا می پردازند عذاب دردناکی در دنیا دارند. و اما عذاب دردناک آخرت دوری از رحمت خدا و خشم و غضب الهی و آتش دوزخ می باشد. و می فرماید: خداوند از عواقب شوم و آثار مرگبار اشاعه فحشاء در دنیا و آخرت به خوبی آگاه است، ولی شما از ابعاد مختلف این مساله آگاه نیستید.7»

چرا مسئولان وزارت ارشاد، وزارت اطلاعات، قوه قضائیه، قوه مقننه، پلیس فتا و دیگر دستگاه های مربوطه جلوی این فحشاخانه های همیشه همراه را نمی گیرند؟ اینکه شما مسئولین پس از گذشت چندین سال هنوز به ندای رهبری لبیک نگفته اید و دستور العمل های راهبردی ایشان در زمینه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را اجرا نکرده اید، خود گویای سرپیچی از قانون و خود محوری است؛ گویا شما مسئولین مصداق این کلام مولا امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام هستید که فرمودند: «آیا دینی نیست که شما را گرد هم آورد. آیا غیرتی نیست که شما را به خشم وا دارد و برای هجوم دشمن به حرکت در آورد؟ میان شما فریاد زنان می ایستم اما صدایم را نمی شنوید و اطاعت نمی کنید تا آنگاه که حوادث، عواقب وخیم خود را نشان می دهد.8»

حسینی

.............................................................................................

1.       سوره توبه، آیه 73

2.       بیانات 14/03/95

3.       بیانات 03/09/95

4.       بیانات 14/03/95

5.       02/06/95

6.       17/08/95

7.       سوره نور، آیه 19

8.       نهج البلاغه، خطبه 39

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۱۴
  • ۶۷۸ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی