جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

وبلاگ آرمان ولایت در یادداشتی بیان داشت:


"وَ لَیْسَتِ التَّوْبَةُ لِلَّذینَ یَعْمَلُونَ السَّیِّئاتِ حَتّى إِذا حَضَرَ أَحَدَهُمُ الْمَوْتُ قالَ إِنِّی تُبْتُ الْآْنَ وَ لاَ الَّذینَ یَمُوتُونَ وَ هُمْ کُفّارٌ أُولئِکَ  أَعْتَدْنا لَهُمْ عَذاباً أَلیماً: براى کسانى که کارهاى بد را انجام مى دهند، و هنگامى که مرگ یکى از آنها فرا مى رسد مى گوید: الآن توبه کردم؛ و نه براى کسانى که در حال کفر از دنیا مى روند؛ اینها کسانى هستند که عذاب دردناکى برایشان فراهم کرده ایم."1

دشمن شناسی یکی از ویژگی های بارز و صریح اسلام است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن برای جبران شکست های پی در پی خود و برای بدست آوردن منافع از بین رفته اش، نابودی انقلاب اسلامی را در اولویت کار خود قرار داد. اما انقلابیون بیدار، با توجه به تجربه های فراوانی که از دسیسه های دشمن، در پیش از انقلاب به دست آوردند، به خوبی می دانند که غفلت از کید دشمن باعث می شود تا انقلاب به راحتی زمین خورده و به خاک سپرده شود. نمونه بارز و قابل توجه این غفلت را می توان در مسیر انقلاب مردم مصر مشاهده کرد؛ که چگونه بر اثر بی توجهی انقلابیون، آمریکا موفق شد مجددا مهره های خود را در این کشور حاکم کند و  انقلابیون را به گوشه زندان بفرستد.


 رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خامنه ای، در همین زمینه، در دیداری که با اعضای شورای امنیت ملی کشورمان داشتند، فرمودند: "این چیزی است که من، هم به مردم عزیزمان عرض می کنم، هم به مسئولین محترم عرض می کنم همه سیاست های ما، همه رفتارهای ما باید با توجه به وجود یک جبهه دشمن وسیع باشد؛ باید همه توجه ما به این باشد." هیچ انسانی را هیچ مجموعه ای از مردم ستایش نمی کنند وقتی که از وجود دشمن غفلت کند. "تعریف نمی کنند که دل اینها با همه خوش است. خب بله، او لبخند می زند، شما هم لبخند می زنی، اما مواظب باش که پشت این لبخند چیست!؟ دشمنی ها را نباید فراموش کرد، دشمن ها را نبایستی از یاد برد.یک جبهه دشمن در مقابل ما وجود دارد." 2

حال باید از مسئولان محترم سوال کنیم! چگونه است که برخی از حضرات مسئول، آنچنان فریب لبخندهای دشمنان را خورده اند که هر روز و هر لحظه، جوانان ایرانی را با رها کردن در این نجس افزارهای جاسوسی_صهیونیستی (تلگرام،اینستاگرام و...) به گرداب مرگ و نابودی می کشانند؟!

چرا سکوت اختیار کرده اید؟! چرا هیچ عکس العملی در برابر دسیسه های پنهانی و آشکار دشمنان انجام نمی دهید؟! چرا هیچ گونه توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری نمی کنید؟! آیا این بی توجهی به معنی همکاری شما با استکبار جهانی نیست؟؟؟!!! آیا مسئولین در جریان هستند که با سهل انگاری و به خواب زدن خود، روز به روز آرمان های انقلابی و اسلامی را به نابودی نزدیک تر می کنند؟! چگونه است که جاسوس کده های دشمن بدون هیچ گونه اقدامی از سوی مسئولین مربوطه مبنی بر فیلتر نمودن، همچنان در حال جاسوسی و تخلیه اطلاعات کاربران هستند؟! آیا دستگاه های امنیتی که به حق همیشه حافظ این  آب و خاک بوده اند، در برابر چنین سرقت اطلاعاتی از شهروندان ایرانی نباید هیچ واکنشی نشان دهند؟!

سوال اینجاست با این که می دانیم هدف اصلی جنگ افزارهای اینترنتی جاسوسی _تروریستی اجرای پرژه نفوذ و نهایتا براندازی نظام اسلامی است، چرا هنوز این شبکه های صهیونیستی و شبکه اینترنت آمریکایی در ایران فعال است؟!

ما از دولت مردان مطالبه داریم، که هر چه سریعتر موانع بر سر راه تولیدات داخلی را برداشته و شبکه ملی اطلاعات را _آنگونه که در اسناد بالادستی آمده و نه به صورت فورمالیته_ راه اندازی کنند تا سایه شوم صهیونیسم از فضای مجازی کشور ما دور شود. بایسته است که این کالاهای شیطان پسند و اجناس ابلیس پرور را از دست و دل خود دور کرده، که این گونه دل ها ملعبه شیطان شود.

مبادا در میان مسئولان ما، کسانی باشند که در لحظه مرگ به یاد توبه و جبران بیفتند... که قطعا دیر است!...

حدادی


1-      18 سوره نساء

2-      14/11/94

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۱۴
  • ۵۴۲ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۲)

سلام، با تشکر از شما  

"آقایان مسئول! تا دیرتر نشده، راه نفوذ دشمن را ببندید!" 

با آدرس: http://harfeto.ir/News/24667.html

در سایت حرف تو انتشار یافت.

هدیه سایت حرف تو: امام علی علیه السّلام فرمود: خداوند روزه را واجب کرد تا به وسیله آن اخلاص خلق را بیازماید.

منتظر مطالب ارزنده شما هستیم.


یا علی

  • محمدعلی حسینی
  • سلام ... سازش هزینه دارد یا کلاس ؟؟؟؟ 

    با مطلبی در همین رابطه پذیرای شما هستیم ... پذیرای انتقادات شما نیز هستیم ... 

    ممنون 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی