جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

رسوایی دیگری از وزیر افتضاحات!

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۵۲ ب.ظ

 

 

آذری جهرمی که در مکتب شوآفیسم در مرحله آموزش به سر می برد گویا پس از برملا شدن رانت صدها میلیونی خواهر زنش که از بد حادثه برای وی مرتبط با موضوع ارزش افزوده نیز می باشد در حال اصرار به توهین به شعور مردم، رسوایی دیگری را متحمل شد!

آذری جهرمی در پخش زنده اینستاگرامی!!! که قصد داشت یکی از متضررین شرکت های ارزش افزوده از کرمانشاه را وارد لایو نماید به یکباره و چنان که خدای متعال وعده حق داده، گرفتار مکر الهی گشت!

 فیلم بالا گویای تزویر جوانکی است که خیال باطل و وهم حاصل از رؤیاپردازی برای آینده اش او را به ورطه دروغ پردازی انداخته است. آذری جهرمی یا در کرمانشاه بود که نبود یا شایان در تهران بود که نبود. اما یک چیز بود و هست و آن دروغگویی وقیحانه آذری جهرمی است!

 یک لایو ساده و اینهمه هزینه! آیا همه با چنین هزینه گزافی لایو اینستاگرامی میگذارند؟!!

 

 

 رسوایی دیگر اینکه مدعی میشود گوشی من ایرانیست! گوشی اپل آمریکایی او به یکباره ایرانی میشود!!!

جهرمی در این لایو کیفیت گوشی ایرانی منتسب به خود را زیر سوال برد در حالی که وی گوشی اپل آمریکایی دارد !!! که در بالا تصویر آن وضوح آمده است. اما آنچه در این میان بر تزویر و دروغگویی وی می افزاید آنست که وی در حالی داشتن گوشی ایرانی را تبلیغ و همزمان تخریب میکند که خود از مبلغین سینه چاک و جان نثاران پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی نه تنها خارجی بلکه تحت اداره سرویس های جاسوسی رژیم های صهیونیستی می باشد!!!

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • ۶۷۴ نمایش
  • سرباز گمنام

آذری جهرمی

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۱)

  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    مطلبتان خواندم . 

    در مطلبتان نام استان عزیزم آمده. 

    موفق باشید. 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی