جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

آبنبات مسموم

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۴۲ ب.ظ

 "یَا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ فَلَا تَغُرَّنَّکُمُ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا وَلَا یَغُرَّنَّکُم بِاللَّهِ الْغَرُورُ

اى مردم بى‏ گمان وعده الهى حق است، پس زندگانى دنیا شما را مفریبد، و [شیطان‏] فریبکار شما را نسبت به خداوند فریفته نگرداند."(فاطر/۵)



 طی سال های اخیر، اساس آنچه "جنگ نرم" قدرت های پوشالی غرب علیه مردم ایران خوانده می شود، تغییر شیوه زندگی مردم ایران بوده است. این موضوع اولین بار توسط "فرانسیس فوکویاما"، فیلسوف آمریکایی تبار مطرح شد! او برای ویران ساختن نظام انقلاب اسلامی ایران و تحمیل سلطه غرب بر مردم کشورمان نظریه ی شومی ارائه داد؛ طبق این نظریه، برای شکست دادن مردم یک کشور باید سلایق و تمایلات آنان را تغییر داد. و بر این اساس، غرب صهیونیستی برای غلبه بر ایران شیعی باید تمایلاتی چون "مصرف گرایی و اباحی گری و رفاه طلبی را جایگزین شهادت طلبی، ازخودگذشتگی، جوانمردی، پیروی از ولایت فقیه" و... کند! می توان گفت به همین دلیل هم محور اصلی برنامه های شبکه های ماهواره ای، تغییر دادن سبک زندگی مردم ایران است. آنها می خواهند شیوه ای از زندگی را به مردم ایران تحمیل کنند تا ضامن منافع و سیاست های دولت های خود در ایران باشد. اگر دشمن بتواند اعتقاد به هویت دینی را از ذهن مردم بزداید، مـقـاومـت‌ها، ایـثـارهـا و فداکاری‌ها هم به دنبال آن از بین خواهند رفت و راه نفوذ و سلطه ی بیگانگان هموار خواهد شد. امام خامنه ای در این باره می‌فرمایند: " آنها حاضر نیستند ببینند درمقابل چشم شان پرچم دین و دمکراسی روی یک علم برافراشته شود. سعی آنها این است که بین مردم سالاری و دین فاصله ایجاد کنند۱"، " و بر این اساس «تلاش دشمن این است که مردم را از نظام اسلامی دلسرد و پایه‌های ایمان و عقیده وعمل دینی را درمردم سست کند۲."

 

پروژه ی نفوذ برای دشمنان قسم خورده کشورمان به قدری حائز اهمیت است که می کوشند با رسانه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای خود، باورها و اعتقادات مردم ایران را تخریب و تضعیف کنند. با نگاهی علمی به سریال‌های استثمارگر غرب درمی‌یابیم که جریان هدفمند و زیرپوستی، هویت، تاریخ و فرهنگ ملت مان را تحت تاثیر قرار داده است که اگر مسئولین محترم کشور نسبت به این روند هم چنان بی تفاوت باشند، فاجعه ای جبران ناشدنی رخ خواهد داد! مقام معظم رهبری می فرمایند: "دشمن را با علاماتش در هر لباس باید شناخت و از کید او که در مواردی در پس ظاهر دوستی و کمک پنهان می شود، باید ملت و انقلاب را مصون ساخت.۳" آنچه متأسفانه در طی سال های اخیر در کشورمان رواج یافته است، وابستگی افراد به شبکه های ضد فرهنگی ماهواره ای است. شبکه هایی که با اهداف پنهان ترویج و عادی سازی فساد و فحشاء، اباحی گری،لاقیدی، بی بند و باری، خشونت، خیانت و از همه مهم تر تبلیغ خود پرستی، یعنی "خدایی جز خود انسان وجود ندارد و هر انسانی خود یک خداست"، ارتباط روشنی با "صهیونیسم" و "شیطانیسم" را در ذهن بیدار و بصیر هر انسانی تداعی می کنند!

 

در این میان بعضی ازشبکه های ماهواره ای وضعیت اسفباری را فریاد می زنند(!) که شاید کمتر کسی آن را شنیده باشد. یکی از این شبکه های خائن ماهواره ای "جم تی وی" است. مدیر این شبکه ی صهیونیستی که از عناصر خود فروخته ی سازمان تروریستی "مجاهدین خلق" است، در دبی، لندن وحتی ایران دفتر دارد و دلال شبکه های فروش دختران ایرانی است! و آنچه به مدیریت و صلاحدید اربابان مستکبر وی در این شبکه به نمایش گذاشته می شود، غیرقابل پذیرش در تمام نقاط دنیا است۴. خیانت، بی بند وباری، فرزند نامشروع و... فقط گوشه ای از خیانت صاحبان این شبکه است که با سهل اندیشی و غفلت مسئولین محترم هر روز پر رنگ تر و مسموم تر می شود! قطعا سهل اندیشی و غفلت یکی از دام های سهمگین شیطان است. مولا علی (ع) در این باره فرمودند: " وَ هَوَّنَ مُوبِقَاتِ الْعَظَائِم" شیطان مهلکه های بزرگ را (برای انسان) ساده و کوچک جلوه می دهد۵."

 

هم چنین شبکه های "ام بی سی و سی بی اس و سی دبلیو آمریکا "با اهداف پنهان و سناریویی ظاهرا خیر خواهانه و با شعار "هدف وسیله را توجیح می کند!" چنان مروج کفر و شیطان پرستی شده اند که نمود خوی درنده حیوانی را باعث افتخار، قدرت و نشانه ی تمدن جامعه ی انسانی نشان می دهند!  صحنه های مستهجن و منزجر کننده چاشنی اکثر قریب به اتفاق برنامه های آنان است! امّا در کمال ناباوری، سایت های بسیاری هم به سرعت محتوای ضد فرهنگی و نامناسب این شبکه ها را برای دانلود در اختیار عموم مردم قرار می دهند! تأسف آور است که مسئولین محترم دولت با علم بر فعالیت نامشروع این سایت ها، همچنان سکوت کرده اند! ماجرای شوم این شبکه ها و سایت ها در این نقطه تمام نمی شود؛ زیرا که دستهای خائن پشت پرده، بسیاری از جوانان و نوجوانان ناآگاهی را که جذب داستان دروغین و موسیقی های کفر آمیز شبکه های ماهواره ای و سایت های به ظاهر دانلود فیلم شده اند را در دام گروه های تروریستی، مستهجن و شیطان صفت صهیونیسم اسیر می کنند. و متأسفانه راه بازگشتی برای این دسته افراد باقی نمی ماند. مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه می فرمایند: "دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط، فرهنگ فساد و فحشا، سعى مى‏ کند جوان هاى ما را از ما بگیرد. کارى که دشمن از لحاظ فرهنگى مى‏کند، یک “تهاجم ‏فرهنگى” بلکه باید گفت یک «شبیخون فرهنگى» یک «غارت فرهنگى» و یک «قتل عام فرهنگى» است. امروز دشمن این کار را با ما می ‏کند۶!

آری! این گونه است که بی فرهنگی، نماد شادی و فرهنگ می شود! تا جایی که هنرپیشه‌های سریال های مبتذل و فاسد این شبکه ها الگوی زنان، مردان و جوانان کشورمان می شوند! توجه  نامتعارف به پوشیدن انواع لباس های گران قیمت، بی توجهی به ارزش های انسانی، ارتباط پنهانی و مخفیانه با نامحرم، تأکید و توجه به بعد حیوانی وجود انسان، تبلیغ بی حیایی و حرام خواری، ترویج زندگی بدون هدف و انگیزه، پوچ گرایی و... که در نهایت ادامه ی چنین روندی، سرانجامی جز سقوط در ورطه ی فساد و نابودی نخواهد داشت!

 

وهمینطور  مدیران خود فروخته و خفاش صفت این سایت ها به همراه عناصر لامذهب غربی در تلاشند تا چهره‌ای تروریست مآب از ایران به تصویر بکشد! و ‌چنان به ساخت فیلم‌های ضدایرانی ادامه می‌دهند تا بیش از پیش ایران‌ هراسی را در دنیا اشاعه دهند! آنچه در مضمون سریال ها و فیلم های این شبکه ها و سایت ها به چشم می خورد، دروغ های مشترکی است شامل: جنگ‌طلبی ایرانی‌ها، نقش شوم رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران در مذاکرات هسته‌ای، سرکوب خبرنگاران و فعالان حقوق بشری، و معرفی ایران به عنوان کشوری مخروبه و عقب‌مانده! آنان با بی شرمی، نه تنها ایران را هدف اتهامات بی‌شمار و بی‌اساس قرار می‌دهند بلکه خود را به آب و آتش می‌زنند تا ایران را کشوری به اصطلاح "یاغی" معرفی کنند!

مسئولین دولتی! وقتی می دانید تلاش دشمن برای نفوذ، از جمله تهدیدات بزرگ است که با هدف محو تفکر انقلابی از ملت ایران انجام می شود و دشمن صهیونیسم در صورت غفلت شما می تواند تا نفوذ در ادراک سیاسی، نفوذ در متولیان امور و نفوذ در شبکه تصمیم‌گیری سیاسی کشورپیش رود، چگونه بساط نفوذ شیطان بزرگ را بر هم نمی زنید؟! چگونه اجازه می دهید فضای مجازی کشورمان آلوده به سمّ مهلک کفر و فساد شود؟!

مسئولین محترم صدا و سیما! اگر قشر جوان و نوجوان کشور مان جذب شبکه های ماهواره ای و سایت های مبتذل دانلود فیلم می شوند، این شمائید که باید در محضر خدا و ملت شهید پرور ایران پاسخگوی بی توجهی به نیاز های آنان باشید! از شما می پرسم؛ چند برنامه ی مناسب رده ی سنی جوانان و نوجوانان تهیه کرده اید؟!

مسئولین محترم دستگاه های امنیتی! فضای مجازی کشورمان مملو از فیلم ها و سریال هایی است که با هدف نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ساخته شده اند! چگونه در برابر هجمه ی توهین و دروغ به کشورمان سکوت کرده اید؟!

مسئولین محترم آموزش و پرورش! متأسفانه بخش اعظمی از دانش آموزان نوجوان جذب سریال های مستهجن و کفرآمیز شده اند که در قالب سایت های دانلود فیلم فعالیت می کنند و به راحتی قابلیت دسترسی دارند. چند برنامه ی مستند جهت روشنگری این گروه سنی تهیه و بخش کرده اید؟!

مسئولین محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی! امیر مؤمنان علی(ع) در کلام خود فرمودند: "من نام عن عدوه انبهته المکاید، کسی که در برابر دشمنش به خواب رود (از او غافل بماند) حیله های (غافلگیرانه دشمن) او را از خواب بیدار می کند۷." در همین رابطه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: "نباید غافل باشیم، ما باید بیدار باشیم و توطئه های آنها را قبل از اینکه با هم جمع بشوند، خنثی کنیم.۸" مسئولین محترم! مبادا در برابر دشمن به خواب رفته باشید!

سخن خداوند متعال را به یاد داشته باشید که می فرماید:" لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً"، و هرگز خدا برای کافران راه تسلّطی ( در حجت و برهان ) بر مؤمنان قرار نخواهد داد.(نساء/۱۴۱)

از  شما انتظار داریم دست این خفاش صفتان غافل را از فضای مجازی کشورمان کوتاه کنید! همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: "دشمن به دنبال دگرگون کردن باور های جامعه و نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی است که در صورت تحقق این توطئه، جهت گیری ها، تصمیمات و حرکت عمومی کشور، بر اساس خواست  اراده بیگانگان، تنطیم و اجرایی خواهد شد.۹"

 گردانی نژاد 

---------------------------------------------------------

۱- بیانات در دیدار اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان۱۴/۳/۱۳۸۲

۲-همان ۲۰/۳/۱۳۸۰

۳-بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان مسلمان که کشورشان با پدیده ی بیداری اسلامی مواجه شده بود.۲۶/۶/۱۳۹۰

۴- http://www.mashreghnews.ir ۱۹/۱/۱۳۹۲

۵- نهج البلاغه، خطبه ۸۳

۶- بیانات رهبر معظم انقلاب ۲۲ تیرماه ۱۳۷۱

۷- غررالحکم ج۵ ص۳۴۴          ۸-صحیفه نور ج۷ ص۴۸

۸- http://www.mashreghnews.ir/ ۱۹/۱/۱۳۹۲

۹-بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه ۲۵/۶/۱۳۹۴

 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۲۱
  • ۲۶۶ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی