جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

لَهُ مُعَقِّباتٌ مِن بَینِ یَدَیهِ وَمِن خَلفِهِ یَحفَظونَهُ مِن أَمرِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم  وَإِذا أَرادَ اللَّهُ بِقَومٍ سوءًا فَلا مَرَدَّ لَهُ  وَما لَهُم مِن دونِهِ مِن والٍ﴿۱۱﴾ برای انسان، مأمورانی است که پی در پی، از پیش رو، و از پشت سرش او را از فرمان خدا [حوادث غیر حتمی‌] حفظ می‌کنند؛ (امّا) خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! و هنگامی که خدا اراده سوئی به قومی (بخاطر اعمالشان) کند، هیچ چیز مانع آن نخواهد شد؛ و جز خدا، سرپرستی نخواهند داشت!۱
در چند سال اخیر با هجوم شبکه ها و نرم افزارهای خارجی و صهیونیستی تب و تابی بین اقشار مختلف جامعه برای حضور و استفاده از این پدیده ی نوظهور و بدون پیوست فرهنگی در کشور ما به وجود آمد.



غفلت و جهل از شیوه های تاکتیکی دشمنان در جنگ نرم، زمینه تسلط و سیطره ی آن ها را بر قشرحزب اللهی جامعه و مهندسی افکار و عقاید آن ها را مهیا نموده است. در این هیاهوی بی بندباری و ضد قانونی حاکم بر فضای مجازی، حضور فعال افراد مذهبی و حزب اللهی در شبکه های صهیونیستی توانست پایه های سست این شبکه ها را در جامعه محکم کند. اما غافل از این که فعالیت کردن در این شبکه ها مانند دویدن بر روی تردمیل است. انرژی، وقت و عمر را میگیرد اما هیچ حرکت به جلویی در کار نیست! چرا که اساسا کنترل، اشراف، تسلط و مدیریت این فضا در دست دشمن است، دشمن اجازه موفقیت در زمین خود بر مبنای قواعد از پیش تعیین شده خود را به کسی نخواهد داد و هر جا به این نتیجه برسد که فرد یا گروهی بر اساس استاندارد های او، حرکت نکرده دست به اقدام زده و حذف می شود. این شگرد همیشگی دشمنان نجس صهیونیستی است که چند فاز را در زدن دشمنان خود دنبال می کنند؛ اول تطمیع، سپس تحقیر یا بی حیثیت کردن و در نهایت تهدید و حذف. دشمن این چند نوع برخورد را در قبال همه افراد مؤثر جبهه ی مقابل و دشمنان خود دنبال می کند؛ چه در دنیای حقیقی و چه فضای مجازی، پس اساسا نمی توان ادعای تاثیرگذاری داشت و این ادعا بیشتر به یک توهم شبیه است چرا که در عالم واقع تمام کاربران این شبکه ها به مثابه مهره های بازی مدیران آنها هستند. واقعیت اینست که مهم نیست ما چقدر خود را موثر بدانیم. بلکه مهم آن است که دشمن ما را عنصر موثر می داند یا خیر؟ که اگر مؤثر بداند قطعا با سرعت حذف خواهد کرد. به راستی این تفکر که  دشمن اجازه مبارزه آزاد را در محیطی که خود مدیر و عروسک گردان آن است را به دشمنان خود می دهد، از کجا فراگیر شد؟!!

در جایی که خانم کلینتون (وزیر خارجه وقت آمریکا در سال ۸۸) صراحتا نقش توئیتر در فتنه ۸۸ را نقشی کلیدی می داند و می گوید: که ما در فتنه ۸۸ به جاسوسان خود اعلام کردیم به استراحت بپردازید زیرا که مردم ایران وظایف شما را به خوبی انجام می دهند؛ عجیب نیست که مسئولان ما، توئیتر را فضایی عالی برای نخبه گان عنوان کنند و در عین فیلتر بودن این شبکه صهیونیستی آن را تنها راه تعامل با دنیا معرفی کرده و حضور خود در این شبکه فتنه ساز را، موثر بدانند؟!!

اما شما بزرگواران حزب اللهی! چگونه بستری را که در کسری از ثانیه میتواند هزاران نیروی حزب اللهی را حذف کند بستر امنی برای رساندن سخن حق خود به گوش دنیا میدانید؟!! اینستاگرام تمام نیروهای منتصب به سپاه را حذف کرده ولی صفحات داعش و منافقین کاملا باز گذاشته تا آزادانه فعالیت کنند؟!! سخنگوی اینستاگرام نیز در واکنش به این عملیات گسترده ی، تروریست اعلام کردن بخشی از نیروی نظامی حکومتی ما، -که به نظر می‌رسد با برنامه ریزی و به صورت حساب شده در حال پیاده سازی است- می گوید: «ما تحت محدودیت‌های قوانین تحریم‌های ایالات متحده عمل می‌کنیم. با مقامات دولتی مرتبط همکاری می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تعهدات قانونی‌مان، از جمله مربوط به تعیین سپاه [به عنوان سازمان تروریستی خارجی] را رعایت می‌کنیم.»؟!! چگونه شبکه ای که مستقیم تحت نظارت قوانین ایالات متحده عمل می کند می تواند بستری مناسب برای فعالیت های خداپسندانه امت حزب الله باشد؟!! آیا میتوانید از حذف شدن خود جلوگیری کنید؟ چه تسلطی بر این شبکه ها دارید؟ آیا میتوانید کسانی را که حذف شده اند را دوباره برگردانید؟ شما حتی قدرت برگرداندن کامنت های حذف شده را هم ندارید! بهتر نیست این فعالیت های صادقانه خود را در بسترهای داخلی با توان و قدرت بالا انجام دهید؟ فعالیت در این پادگان های بسته نظامی مؤثرتر است یا در نرم افزارهای ایرانی؟!! بهتر نیست تمام توان خود را روی فشار بر دولت و شورای عالی فضای مجازی بگذارید تا با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، راه را بر ظرفیت‌های بی‌شمار داخلی باز کنند و آن‌ها را جایگزین شبکه های صهیونیستی نمایند؟!!

مشکل اصلی کجاست؟! که ملت ایران با اینکه می دانند این شبکه ها جاسوسی و صهیونیستی هستند و فعالیت در آنها سود سرشاری را برای دشمنان دارد، همچنان مجدانه و حتی به قیمت استفاده از فیلترشکن های خطرناک، در آنها فعالیت می کنند؟ شاید مشکل در باورها و اعتقادات غلط مردم بخصوص قشر خاص حزب اللهی است! تا وقتی باورهای غلط، اصلاح نشود و تا وقتی خواص حزب اللهی ما به این یقین نرسیده اند؛ که قرآن می فرماید: "وَلَن تَرضى عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم. هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی.۲" این مسیر همچنان نادرست طی می شود. چرا باید جبهه همفکر با حزب الله، اشتراکاتی با جبهه باطل داشته باشد؟!! اما مشکل اصلی در مسئولان ماست. بزرگترین خیانت انها رها کردن این ملت در میحطی است که آلوده به انواع بیماری های عفونی و بسیار خطرناک و غیرقابل کنترل است که میتواند به راحتی جامعه را در عفونت خود فرو ببرد. 

نگاه صهیونسیم جهانی به ایران

بیایید از نگاه آمریکا و اسرائیل به این فضا نگاه کنیم. یهود نزدیک به هزار سال است که تلاش می کند تا بر نبض اقتصاد دنیا مسلط شود. در تمام دولت ها و اتحادیه ها نفوذ و سلطه قوی دارد. همه دنیا به نوعی در برابر آمریکا و صهیونیسم جهانی کرنش می کنند. اما در دنیا تنها کسی که قدرتمندانه بدون هیچ ترسی فریاد زد: "آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند" رهبر جمهوری اسلامی ایران بود. تنها کسی که آمریکا را شیطان بزرگ نامید رهبر قدرتمند ایران بود. تنها کسی که گفت اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود رهبر بزرگ ایران بود. تنها کسی که گفت اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید رهبر عزیز ایران است. تنها کسی که گفت آمریکا رو به افول است رهبر مقتدر ایران است. و ...

البته ملت ایران نیز کاملا پشت رهبر خود ایستاده و ۴۰ سال است که در هر شرایطی ضمن دست پنجه نرم کردن با مشکلات، تحریم ها و فتنه ها همچنان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر زبان دارند. با این حساب ما مغبوض ترین دشمن آنان هستیم. آنها در این ۴۰ سال با تمام توان خود هرگونه فتنه و فساد و آشوبی را برای نابودی این دشمن خود انجام داده اند. برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و نابودی ملت ایران کاری نیست که انجام نداده باشند، اما موفق نشده اند. پس به شدت عصبانی هستند و ایران را بزرگترین دشمن سرسخت خود می داند. لذا میلیاردها دلار هزینه کرده اند تا بتواند ملت ایران را از درون فاسد و دشمن نظام کرده تا در نهایت به اهداف خود دست پیدا کند. آنها در این دو دهه اخیر شبکه ها و نرم افزارهایی را طراحی کرده اند تا بتواند با استفاده از جنگ نرم، وارد پستوهای خانواده های ایرانیان شده و از تمام امورات آنان با خبر شوند. از اعتقادات و عقاید آنان، از مشکلات پزشکی، از روابط اجتماعی و اخلاقی، اسرار دولتی و نظامی و از تمام نقطه ضعف ها و نقطه های قوت آنان باخبر شوند و طرح براندازی بدون عیب و نقصی را طراحی کنند. 

حال از شما سروران گرامی سوال میکنم: در چنین شرایطی، آیا آمریکا و صهیونیسم جهانی این اجازه را به ما که بزرگترین دشمن آنها هستیم میدهند تا در بستری که با صرف میلیاردها دلار برای اهداف خاص خود فراهم کرده اند به تبلیغ دین اسلام پرداخته و اسباب روشنگری دیگر ملت ها را فراهم کنیم؟!! آیا این بستر جذاب با امکانات عالی و به ظاهر رایگان، برای رفاه حال ملتهاست؟!! اگر جوابتان بله باشد، که واویلااااا؛ و اگر جوابتان خیر است باید گفت: پس چرا اینطور جدی و با قیافه حق به جانب، خود و دیگران را تشویق به فعالیت در زمین دشمن کرده و قصد تصاحب آن را دارید؟!! تا به حال فکر نکرده اید اگر بعضی از شما عزیزان که سرور ما هستید، را حذف نکرده اند قطعا سودتان بیشتر از ضررتان است؟ میدانید هر جوان پاکی که به عشق خواندن مطالب خوب شما وارد این شبکه ها شود و سپس در جریان تند و قوی فساد و فحشای رایج در این شبکه ها گرفتار و غرق شود، شما در پیشگاه الهی مسئول هستید؟ شاید به همین خاطر است که همچنان اجازه فعالیت دارید! چون با جذب افراد پاک و غیرقابل دسترس برای دشمن، کمک بزرگی به او کرده اید!!!

در حالی که اگر با همین جدیت که در این شبکه های صهیونیستی فعالیت میکنید؛ از دولت مطالبه شبکه ملی اطلاعات و تقویت شبکه های اجتماعی داخلی، را کرده و دولت و وزارت ارتباطات را وادار به اجرای فرمان فرمانده کل قوا کرده بودید، امروز شبکه های داخلی پاک و فعالی داشتیم. شبکه هایی با جذابیت ها و ظرفیت های بالا و با نظارتی دقیق و شبانه روزی همراه با حذف افراد و گروه ها و کانال های اشاعه فحشا، فساد، فتنه و... .

تنها در این صورت است که امکان فعالیتی سالم، قوی و امن برای همه ملت ایران و دیگر ملت های مظلوم و مسلمان فراهم می شود. فعالیتی فراگیر و مؤثر در بیداری ملتها و شناساندن اسلام ناب محمدی به ملتهای محروم در سراسردنیا. که نه تنها به این سخن امام خامنه ای که فرمودند: "اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است" جامه عمل پوشانده اید که زمینه ساز ظهور نیز خواهید شد...

ان شاءالله

اتابکی

 

  1. سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱
  2. سوره مبارکه البقرة آیه ۱۲۰

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۱۱
  • ۳۷۳ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۱)

  • سرباز سایبری 313
  • سلام

    مطالبتون عالیه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی