جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

باور کنید دشمن دشمنی می کند

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵ ق.ظ

شبکه ضد اجتماعی_صهیونیستی توئیتر که از اتاق عملیات سایبری سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی خط می گیرد و سابقه ی مشخصی از فعالیت های ضد نظام مقدس اسلامی در پرونده خود به ثبت رسانده است، در عملی موذیانه ضمن تعلیق صفحات اشخاص و رسانه هایی که خبر سلامتی سردار شجاع سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی(حفظه الله) را مخابره نمودند، از انتشار نامه جدید ولی امر مسلمین و مستضعفین جهان حضرت امام خامنه ای(روحی فداه) به جوانان غرب نیز جلوگیری کرده و عمق دشمنی خویش را با جبهه ی حق به نمایش گذاشت.

این موضوع مقدمه ای لازم نخواهد داشت، بدیهی است که باید از دشمنان اسلام و مسلمین چنین انتظاری نیز داشت که حقد و غضب خود را "علیه انقلاب و علیه امام و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ی این آرمانها و علیه همه‌‌‌‌‌‌‌ی آن کسانی که به این حرکت دل بسته‌‌‌‌‌‌‌اند را؛" نشان دهند " اینها را انسان دارد می‌‌‌‌‌‌‌بیند، چه بکنم اگر کسی نمی‌‌‌‌‌‌‌بیند؟!" (اشاره به جملات حضرت امام خامنه ای 88/6/14) اما آنچه حائز اهمیت است نوع رفتار برخی از اشخاص و حتی سازمان ها در مقابل رویکرد واضح دشمن در میدان نبرد فضای مجازی است که نه تنها منفعلانه بلکه ذلیلانه و حقارت آمیز است.

برخی از افراد که با شعارهای رنگارنگ و دهان پرکنی مانند استفاده از سلاح دشمن علیه او(!!!)، تاثیرگذاری حداکثری در به اصطلاح شبکه های اجتماعی بر مخاطبین و از این دست توجیهات به غایت مسخره، حضور و فعالیت خویش را که به جز مشروعیت سازی برای دشمنان قسم خورده اسلام و بشریت، به تقویت همه جانبه آنان در حوزه های مختلف مشغولند را تکلیف تلقی نموده اند، امروز باید بدین سوال مهم پاسخ دهند که آیا صهیونیسم جهانی کی و کجا زهر خود را به جان جبهه جهانی مقاومت اسلامی نریخته است که اینان این چنین خود را به مدافع و عامل به اعانه ظالم بدل کرده اند؟! و دیگر باید چه اتفاقی صورت پذیرد، که شما به دشمنی دشمن ایمان بیاورید و از او انتظار خیر و صلاح نداشته باشید؟!

آیا زمان آن نرسیده است که از دشمنانی که به فرموده امام عظیم الشأن خمینی کبیر(سلام الله علیه)، چه بخواهیم چه نخواهیم به دنبال آنند که هویت دینى و شرافت مکتبى ما را لکه دار نمایند اعلام برائت و انزجار عملی و امداد و تقویت گسترده خود در عمل را از دشمنان اسلام و مسلمین که در پس شعار آرمانی ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم متوقف و قطع نمائید؟!

آیا باید مصداق این جمله ی امام بصیر خمینی کبیر(س) قرار گیرید تا به هوش آیید، که فرمودند: آرى، اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامى و انقلابى خود عدول کند و خانه عزت و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین - علیهم السلام - را با دستهاى خود ویران نماید، آن وقت ممکن است جهانخواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بى فرهنگ به رسمیت بشناسند، ولى در همان حدى که آنها آقا باشند ما نوکر، آنها ابرقدرت باشند ما ضعیف، آنها ولى و قیم باشند ما جیره خوار و حافظ منافع آنها، نه یک ایران با هویت ایرانى اسلامى..."؟!(پیام به مناسبت قطعنامه 598)

توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام، وایبر، تلگرام، واتس اپ و... این ابر جاسوسکده های صهیونیستی فضای مجازی، این ابزار نوین استثماری و استعماری دشمنان اسلام و مسلمین در راستای استیلاء، تسلط و سیطره بر مسلمین و مستضعفین، بارها و بارها دشمنی خویش را با ارزش ها و آرمان های دین مبین اسلام، مذهب حقه تشیع و انقلاب مقدس اسلامی آشکار نمودند. اما گویا برخی بی خیالان و إن شاء الله(!!!) خوشبینانه خام اندیشان، یا نمی خواهند این دشمنی را ببینند یا منافع آنان پرده ای ضخیم بر چشمان دل و سر آنان کشیده است... اینکه گویی برخی از به ظاهر مذهبی ها و انقلابی ها علناً و عملاً به این معتقد گشته اند که اساساً دشمن به راه راست هدایت گشته(!!!) و بر این باور مضحکند که دشمنان که میلیون ها دلار جهت ساخت این نجس افزارها و شبکه های ضداجتماعی هزینه نموده اند و صدها هزار دلار در طول روز و هفته نیز خرج نگه داری، مدیریت، کنترل و... می کنند به آنان چنین مجوزی می دهند که بتوانند علیه دشمن، در خاکریز و سنگر دشمن و در پازل از قبل طراحی شده دشمن بر ضد او و منافع او اقداماتی موثر (دقت بفرمائید موثر) صورت دهند و دشمنان نیز که صاحبان و مالکان این جنگ افزارها هستند با سعه صدر(!!!) به نظاره شکست خویش بنشینند و هیچ عکس العملی نشان ندهند!!!

پر واضح است که این نوع تفکر تا چه مقدار احمقانه و ناشی از عدم وجود حتی ذره ای بصیرت در این چنین افرادی است که دشمن را اینگونه می بینند...

اعانه ظالم و تقویت دشمنان اسلام و مسلمین جز آنکه حرمت دارد از گناهان بسیار بزرگ محسوب می شود و در حدیث قدسی خداوند متعال(ج) برای آنان که چنین نمایند  لفظ انتقام را بیان فرموده اند. موضوع چنان مهم است که خداوند عالی اعلی در سوره مبارکه الاسراء آیات شریفه 74و 75 به رسول خویش پیامبر مکرم و معظم اسلام(ص) این چنین میفرماید: ((وَلَوْلاَ أَن ثَبَّتْنَاکَ لَقَدْ کِدتَّ تَرْکَنُ إِلَیْهِمْ شَیْئًا قَلِیلًا)) (و اگر تو را استوار نمى‏داشتیم قطعا نزدیک بود کمى به سوى آنان متمایل شوى)

 ((إِذًا لَّأَذَقْنَاکَ ضِعْفَ الْحَیَاةِ وَضِعْفَ الْمَمَاتِ ثُمَّ لاَ تَجِدُ لَکَ عَلَیْنَا نَصِیرًا)) (در آن صورت حتما تو را دو برابر [در] زندگى و دو برابر [پس از] مرگ [عذاب] مى‏چشانیدیم آنگاه در برابر ما براى خود یاورى نمى‏یافتى)، براستی اگر تمایل اندک به دشمن چنین جزایی آن هم برای عزیزترین خلق و عبد خدا دارد، حال تقویت همه جانبه دشمنان اسلام و مسلمین توسط برخی مدعیان چه عقوبتی به دنبال خواهد داشت؟!

امروز که بر سر جهالت، حماقت، غرض ورزی و همچنین خیانت اشخاصی در داخل دشمنان در عرصه فضای مجازی از مرزهای اعتقادی و حقیقی ما در این عرصه ی مهم گذشته اند و تا بدین جا به ما نزدیک شده اند که حوزه آسیب پذیری ما به شدت افزایش یافته است، آیا حق نیست که در محضر مکتب جهادی قرآن کریم زانو زده و ضمن انابه، توبه و استغفار از عملکرد خویشتن این آیه شریفه را به جان دل و عمل بسپاریم که فرمودند:

 ((یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ))

(اى کسانى که ایمان آورده‏ اید با کافرانى که مجاور شما هستند کارزار کنید و آنان باید در شما خشونت بیابند و بدانید که خدا با تقواپیشگان است)(سوره مبارکه توبه آیه شریفه 123)

اینکه برخی با بازی خوردن در زمین دشمن چنان شادند که گویی به پیروزی بزرگ دست پیدا کرده اند و اعمال خویش را جهادی مقدس می پندارند همه از خطوات شیطان لعین و رجیم است و مع الاسف ((وَزَیَّنَ لَهُمُ الشَّیْطَانُ أَعْمَالَهُمْ))... و این چنین تقویت دشمنان اسلام و مسلمین در نظر آنان جهاد و مقابله با جنگ نرم دشمن دیده می شود.

آری امروز دشمنان باید در عرضه فضای مجازی نیز از ما خشونت بیابند نه آنکه از حضور و فعالیت عناصری خام اندیش که گویا دشمن ذائقه فکری و عملی آنان را تغییر داده است، خرسند و راضی باشند...دشمنی که ((وَلاَ یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّىَ یَرُدُّوکُمْ عَن دِینِکُمْ إِنِ اسْتَطَاعُواْ)) می باشد و اگر از آنان تبعیت نمائیم و دین خویش را که با مجاهدت علیه آنان باید حفظ نمود از دست بدهیم (( وَمَن یَرْتَدِدْ مِنکُمْ عَن دِینِهِ فَیَمُتْ وَهُوَ کَافِرٌ فَأُوْلَئِکَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فِی الدُّنْیَا وَالآخِرَةِ وَأُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ)) نتیجه آن خواهد بود...

امروز اینستاگرام و تلگرام صهیونیستی و امثال آن به مثابه جنگ افزارهای اینترنتی دشمن به دنبال آنند که نسخه ای جعلی و بدلی از جهاد در فضای مجازی را ایجاد و اینگونه امنیت در همه شئون را در جامعه هدف به وسیله ملت خود به اخلال کشانند. برادران و خواهران ارزشی و انقلابی به هوش باشید و هشدار حضرت امام خامنه ای را همواره به یاد آورید که فرمودند:" افراد را جذب کنند، دور هم جمع کنند؛ یک هدف جعلی و دروغین مطرح کنند و افراد مؤثّر را، افرادی که می توانند در جامعه اثرگذار باشند، بکشانند به آن سمت مورد نظر خودشان. آن سمت مورد نظر چیست؟ آن عبارت است از تغییر باورها، تغییر آرمانها، تغییر نگاه‌ها، تغییر سبک زندگی؛ کاری کنند که این شخصی که مورد نفوذ قرار گرفته است، تحت تأثیر نفوذ قرار گرفته، همان چیزی را فکر کند که آن آمریکایی فکر می کند؛ یعنی کاری کنند که شما همان‌جوری نگاه کنی به مسئله که یک آمریکایی نگاه میکند -البتّه یک سیاستمدار آمریکایی، به مردم آمریکا کاری ندارد- همان‌جوری تشخیص بدهی که آن مأمور عالی‌رتبه‌ی سیا تشخیص می دهد؛ در نتیجه همان چیزی را بخواهی که او می خواهد. بنابراین خیال او آسوده است؛ بدون اینکه لازم باشد خودش را به خطر بیندازد و وارد عرصه بشود، شما برای او داری کار میکنی؛ هدف این است، هدف نفوذ این است؛ نفوذ جریانی، نفوذ شبکه‌ای، نفوذ گسترده؛ نه موردی."

باید به هوش آمد و ازین همه دشمنی دشمن پند و عبرت گرفت.آیا هشیار خواهیم شد؟ یا مشمول این روایت امیرالمومنین علی(ص) قرار خواهیم گرفت که فرمودند: " مَا أَکْثَرَ الْعِبَرَ وَ أَقَلَّ الِاعْتِبَار" عبرت ها چه زیادند و عبرت پذیران چه اندک...

والسلام علی من اتبع الهدی

سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی

-----------------------------------------------------------

علینا أن نعرف العدو؛ فأعداء الإسلام والمسلمین لدیهم برامج وأهداف خاصة فی المحیط المجازی الالکترونی. إن الصهیونیة العالمیة تهدف وتسعی إلی السیطرة علی أفکارنا وأعمالنا بعد تغییرها. لذا فإن أفضل سبیل ووسیلة لمواجهة سلاح العدو هذا یکمن فی المواجهة المباشرة العینیة للعدو عبر التأسی بکلام الأئمة المعصومین (ص) وولایة الفقیه (المتمثلة فی الامام الخمینی والامام الخامنائی) الذین تعد سیرتهم تجسیدا عملیا للقرآن الکریم. علینا أن ندرک أنّ العدو یستمد القوة بشکل کبیر جدا من نفس تواجدنا وحضورنا فی وسائل حربه الناعمة التی یشنها علینا من برامج إلکترونیة صهیونیة کان قد أخذ علی عاتقه إنتاجها٬ هذا ناهیک عن الحضور الفعال فیها. لذلک علینا عبر خروجنا من هذا المستنقع فی أسرع وقت ممکن أن نغلق السبیل أمام نفوذ الأعداء وتسلطهم وسیطرتهم فنَسُدّ الطریق علیهم.

 

We have to identify the enemy; the enemies of Islam and Muslims have many projects and plans in the cyberspace. Universal Zionism is aiming to control our thoughts and behaviour after altering them. The best way and  method in opposing such enemy's weapon is the objective genuine confrontation of the enemy by following the sayings of our Holy Imams (A.S.) and the Province ( meaning Imam Khomeini and Imam Khamenai) who construct the practical real menology of the Holy Quran. We have to understand that the enemy greatly benefits from our merely presence in the Zionist softwares produced by him, and indeed much more by our activity in them. Because of this, we must stop and postpone the enemies' influence and infiltration in addition to their control and dominance by cutting the way on them and exiting this slough in much speed as we can.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۲۳
  • ۳۹۲ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی