جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

مطالبه جهادی؛ وظیفه طلبه انقلابی

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

امام خامنه ای مدظله العالی در سالگرد فرزند بزرگوار امام رحمت الله در قم یک سخنرانی ایراد فرموده و این آیه ی شریفه را قرائت نمودند: "وَ أَوحی رَبَّکَ إلَی النَحل أَنِ أَتَّخَذی مَن الجَبالِ بُیُوتاً وَ مِنَ الشَجَرِ وَ مَما یَعرشون*ثُّمَ کُلی مَن کُلِ الثَمَرات فَاسلُکی سُبُلَ رَبِّک1؛ و خطاب به امام بزرگوار فرمودند: این زنبورهای عسل، همان طلبه ها بودند که نشستند این شهد را -حرف شما را- مکیدند، بعد منتشرکردند در جاهای مختلف و این شهد را به کام مردم ریختند؛ آنجایی هم که لازم بود نیش زنند؛ نیش هم زدند! انقلاب توسط طلاب حوزه علمیه فراگیر شد، اگر حوزه نبود این انقلاب و حرکت امام همه گیر نمی شد. حوزه علمیه باید یک حوزه انقلابی و مهد انقلاب باقی بماند و در رسیدن به این هدف نیازمند اندیشه، تدبیر و برنامه ریزی دقیق است، اگر حوزه انقلابی باقی نماند، نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت.2"



"یک طلبه انقلابی باید آرمان ها و اهداف انقلاب را بشناسند و در درجه بعد در تریبون و منابر آن را تبلیغ کند؛ زیرا لازمه ی حفظ انقلاب و حرکت صحیح  و سریع انقلاب این است، که مردم آرمان ها و اهداف آن را به خوبی بشناسند. یک طلبه و حوزه علمیه انقلابی باید روحیه ی استکبار ستیزی داشته باشند و بدانند که استکبار با اصل انقلاب دشمن است و چیزی که حوزه علمیه را تهدید می کند همان است که برخی بزرگان حوزه، فکر استکبار ستیزی را از ذهن خود بیرون کرده و به پیمان های پوشالی دشمن اعتماد نموده، امید دوستی و صمیمیت از دشمن داشته باشند. و این طبیعی است که با این روحیه و ترویج آن در منابر، آرمان اصلی انقلاب که استقلال کشور است زیر سوال برود.3"

امروزه درگیری جهانی بین حرکت استکباری و حرکت ارزشی، استقلال ملی و هویتی است، که مظهرش انقلاب اسلامی یا جمهوری اسلامی است4. ما را هدف گرفتند و دشمن با تمام قوا به میدان آمده تا به مقصود برسد. ما درجنگ نرمیم، جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی و... فکرها و اراده ها با هم در حال جنگ هستند، دشمنان تغییر باورها و آرمان ها و سبک زندگی را هدف گرفتند5 و از ابزارهای گوناگون همچون پول، جاذبه های جنسی و فضاهای ولنگاری مجازی و اینترنت همراه با نرم افزارها و امکانات صهیونیستی همانند تلگرام و اینستاگرام که حاکمان طاغوت یعنی آمریکا و اسرائیل بر آن حکومت می کنند را برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده می کنند، به گونه ای که حتی فرهنگ و نظام اسلامی را با مخاطره ی جدی رو به رو ساخته است. نرم افزارهای ضد اجتماعی_صهیونیستی همچون تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و... که از امکانات پیشرفته و جاسوسی دشمنان صهیونیستی هستند، در داخل کشور به راحتی و بدون مجوز رسمی و نظارت دولت به فعالیت و تخریب اعتقادات و سرقت اطلاعات جوانان و نوجوانان ما مشغولند؛ درحالی که نرم افزارهای مشابه اگر بخواهند در داخل کشور راه اندازی شوند با مشکلات و محدودیت های جدی مواجه خواهند شد.

ما برای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نیازمند حضور جهادی و انقلابی و ولایتی در عرصه ی جنگ نرم هستیم. در این زمان که ولی امر مسلمین امام خامنه ای مدظله العالی فرمان آتش به اختیار داده اند و یا اینکه خود به میدان آمده اند، دیگر جای هیچ تأملی برای طلاب عزیز که به عنوان سربازان و منبرداران شناخته شده اند، باقی نمی ماند و تکلیف روشن است که با یک حرکت جهادی و انقلابی علاوه بر نجات فضای مجازی از چنگال کثیف طاغوتیان و مطالبه شبکه ملی اطلاعات و شناساندن ماهیت این نرم افزارهای صهیونیستی به مردم و خطرات امنیتی که مردم، کشور و نظام را با آن تهدید می کنند، می توانند جرقه های یک انقلاب بزرگ علیه استکبار جهانی و طاغوت بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار را در فضای مجازی کشور به وجود آورند. یکی از با ارزش ترین عمل ها می تواند این باشد که یک طلبه انقلابی با پشتوانه حوزه های علمیه انقلابی با ایجاد گفتمان مطالبه گری و گفتمان عدالت طلبی که مد نظر امام خامنه ای است این امکان را به وجود آورد تا ارکان نظام جمهوری اسلامی را درمقابل جنگ نرم دشمنان صهیونیستی استوار سازد و مقدمات دولت ظهور را فراهم آورد. همچنین حوزه های علمیه باید پرچم دار مبارزه با کفر و طاغوت و طاغوتیان باشند و می توانند مانند همه زمان ها که بهترین و مؤثرترین گام ها را در مبارزه با دشمنان صهیونیستی بر داشته اند، در فضای مجازی نیز بردارند.

 یعقوب زاده


1) سوره ی نحل، آیه 68 و بخشی از آیه 69: «و پروردگار تو به زنبور عسل وحی کرد که از پاره ای کوه ها و از برخی درختان و از آنچه داربست می کنند، خانه هایی برای خود درست کن، سپس از همه ی میوه ها بخور، و برای راه های پروردگارت را فرمانبردارانه بپوی...»

2)  سخنرانی امام خامنه ای مدظله العالی 25/12/94

3) سخنرانی امام خامنه ای مدظله العالی 7/11/95

4) سخنرانی امام خامنه ای مدظله العالی 4/9/94

5) سخنرانی امام خامنه ای مدظله العالی 31/3/95

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۲۰
  • ۵۸۰ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی