جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

 هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ إِنَّمَا یَتَذَکَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ؛ بگو: آیا کسانی که (وظیفه‌ خود را در قبال خدا) می‌دانند، با کسانی که (چنین چیزی را) نمی‌دانند، برابر و یکسانند؟! (هرگز). تنها خردمندان (فرق اینان را با آنان تشخیص می دهند، و از آن) پند و اندرز می‌گیرند. (سوره زمر/ آیه 9)

به حق، نقش طلاب، علما و حوزه های علمیه را، در پیروزی انقلاب اسلامی نمی توان نادیده گرفت. به طوری که امام خامنه ای در اسفند ماه 94 فرمودند: "ما قدردان مبارزات دانشجویان هستیم اما اگر این مبارزات بدون حضور مبارزات روحانیت بود قطعا به همان محیط دانشگاه محدود می شد و به اتمام می رسید." ایشان همچنین در ادامه افزودند: "آن نیرویی که مردم را به انقلاب آورد و آن راهپیمایی های بزرگ و میلیونی را شکل داد تأثیر گذاری طلاب بود." با توجه به سخنان ارزشمند ایشان، اهمیت حضور طلاب در خط مقدم انقلاب و استمرار آن مشخص می شود؛ البته در بحث آسیب شناسی هم حضرت آیت الله خامنه ای فرموده اند: "اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان انقلابی و اسلامی بماند باید حوزه علمیه، انقلابی بماند زیرا اگر حوزه علمیه، انقلابی نماند، نظام در خطر انحراف از انقلاب، قرار خواهد گرفت."


زمان شناسی و آگاهی به زمان عامل بسیار مهمی در شناخت تکالیف و انجام آن است و دغدغه مندی در هر زمینه ای هر چند مهم، اگر با زمان شناسی پیوند نخورد از اعتبار می افتد و بعید نیست جای فرع با اصل تعویض گردد و تاثیر گذاری خود را از دست دهد. حال سوأل اینجاست؛ نقش طلاب در دهة چهارم انقلاب اسلامی چیست؟ آیا اگر طلاب با وظایف خود آشنا شوند همچون طلاب دهة اول انقلاب، نقش آفرین خواهند بود و طلاب انقلابی نام خواهند گرفت؟! و البته تأثیر بی بدیل خود را در حفظ نظام و استمرار آن خواهند داشت؟!

همانند همیشه باید این وظیفه را در سخنان امام خامنه ای جست وجو کرد تا اتمام حجت باشد. در دنیای امروز سایة سنگین فضای مجازی بر دنیای واقعی به گونه ای حس می شود که نقش آفرینی آن را نمی توان انکار کرد شاید برای همین است که رهبر حکیم انقلاب فرمودند: "اهمیت فضای مجازی به اندازة اهمیت انقلاب اسلامی است". با توجه به اهمیت بالای فضای مجازی در کلام رهبری، اگر از فضای مجازی به عنوان یک فرصت و ابزار در راستای اهداف انقلاب اسلامی و نتایج آن استفاده نکنیم به عنوان یک تهدید برای از بین بردن نظام اسلامی می تواند نقش آفرینی کند. و این طلاب انقلابی هستند که باید به عنوان سربازان خط مقدم با پیشگامی خود، این تهدید را به فرصت تبدیل کنند و با مطالبة جدی از مراکز تصمیم گیری از جمله قوای سه گانه "مقننه، مجریه، قضائیه" و شورای عالی فضای مجازی و همچنین وزارت اطلاعات، می توان زمان شناسی را به اوج رسانده، و مبارزه در این جنگ نرم را به نفع انقلاب و اسلام تغییر دهند. 

کشور ما همچون کشورهای دیگر نیاز به ملی کردن شبکه اینترنت خود دارد؛ اما چه کسانی باید در خط مقدم مطالبه گری شبکه ملی اطلاعات قرار گیرند؟ و از چه کسانی باید مطالبه کرد؟ اینترنت امروزی که ترافیک آن با صرف هزینه ای گزاف خریداری می گردد، از طریق واسطه هایی توسط شرکت ارتباطات زیر ساخت خریداری می شود. اما این شرکت های واسطه چه چیز را می فروشند؟! آنها در واقع امتیاز استفاده از بستر اینترنت که آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) آن را ارائه می دهد را می فروشند. به عبارت دیگر ما سالانه هزینه گزافی را تقدیم آژانس امنیت ملی آمریکا می کنیم. از آنجا که تمام اطلاعات فضای مجازی از فیلتر این آژانس می گذرند، در واقع علاوه بر هزینه گزافی که به ما تحمیل می شود، ما به دست خود اطلاعات کشور و کاربران داخلی را در اختیار دشمنان صهیونیستی قرار می دهیم. شبکة  ملی اطلاعات نفی طاغوت می کند و جایگزین عالی برای آن می باشد. در این طرح حاکمیت و مدیریت کلان فضای مجازی در اختیار خود ما قرار می گیرد و دیگر تمام اطلاعات ریز و درشت ما به آمریکا نمی رود. و از کجا معلوم که نتوانیم آن اینترنت پاک را به کشورهای دیگر نیز در طول زمان صادر کنیم؟ ضمن بالا بودن امنیت و سرعت در این طرح، هزینه ها نیز بسیار کاهش می یابد.

سازندگان شبکه های ضد اجتماعی و صهیونیستی و یا به عبارتی سرویس های اینترنتی_جاسوسی_تروریستی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، فیس بوک، توئیتر و... از دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین هستند. سستی و عدم همت طلاب در زمینه روشنگری مردم و مطالبه از مسئولان باعث می شود حتی با وجود آشکار شدن ماهیت اصلی این نجس افزار های صهیونیستی_تروریستی، باز عده زیادی از جمله قشر مذهبی و انقلابی جامعة ا همان حزب اللهی ها، غافل از دسیسه های دشمن در زمین دشمن چون عروسک های خیمه شب بازی، با کارگردانی دشمنان قسم خوردة دین و انقلاب اسلامی ما، مشغول بازی هستند. و این در حالیست که بسیاری از کشورهای دنیا، مبارزه با این جنگ افزارهای اینترنتی را بخش مهمی از برنامة کاری خود قرار داده اند. ولی در جمهوری اسلامی، مسئولین ما هیچ محدودیت و کنترلی بر روی سایت ها و شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی اعمال نمی کنند.

طلاب عزیز و نور دیده های امام زمان (عج) آیا وقت آن نرسیده است که مطالبه از مسئولان را تا سر حد رسیدن به نتیجه جدی بگیریم؟؟؟!!!

 افلا تذکرون؟!

 زمانی


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۲۰
  • ۵۵۶ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی