جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

"اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان اسلامی و انقلابی بماند باید حوزه های علمیه انقلابی باشد؛ زیرا اگر حوزه علمیه انقلابی نماند نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت." (مقام معظم رهبری ۲۵/۱۲/۹۴)

اهمیت این فرمایش رهبری از آن جهت است که قوام اصلی و دست مایه ی اساسی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را حوزه های علمیه تشکیل‌ داده و می دهند. حضور به موقع طلبه انقلابی نقش به سزایی در حفظ نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب دارد، به طوری که انقلاب توسط طلاب حوزه علمیه فراگیر شد. طلبه انقلابی طلبه ایست که اهداف و آرمانهای انقلاب را بشناسد و از تریبون ها و منابر در جهت نشر آرمان های جمهوری اسلامی بهره برده و تبلیغ کند. روحیه استکبار ستیزی طلبه انقلابی باعث می شود که دشمن نتواند به انقلاب آسیب برساند و این عنصر انقلابی با کار و تلاش مضاعف می تواند دیگران را هم به سوی کار انقلابی دعوت کند و عامل تقویت باور به وعده های الهی پیروزی حق بر باطل خواهد بود.

پس یک طلبه باید انقلابی بیندیشد، انقلابی عمل کند و انقلابی بماند. البته در این مسیر باید به معیارهای لازم توجه کرد و یکی از این معیارها درک مقتضیات زمان است. زمان در حال تغییر و تحول است و به همین میزان انسانها با متغییرهای گوناگون روبرو هستند. شناخت وضعیت موجود و توجه به تغییرهای هر عصر و زمان از لوازم حوزه و طلبه انقلابی است و چون در نظام جمهوری اسلامی فصل الخطاب ولی فقیه می باشد تبیین مواضع ایشان در هر زمان ملاک و محور انقلابی گری است و در این بین بسنده کردن به مواضع کلی ایشان کافی نیست بلکه مواضع جزئی را باید تبیین کرد؛ مانند پروژه نفوذ. دشمن از هر طریقی سعی دارد پروژه نفوذ را اجرایی کند. یکی از این راه ها و مصادیق نفوذ، فضای مجازی رها شده و شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی مانند تلگرام و اینستاگرام در جمهوری اسلامی است که زمینه تسلط فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و اطلاعاتی بر کاربران را چند صد برابر کرده است. شبکه های به ظاهر رایگانی که بیشترین مخاطبان آن کاربران ایرانی هستند و بر همگان محرز گردیده که با آمدن این شبکه در فضای مجازی جمهوری اسلامی چقدر امنیت ملی، فردی، اجتماعی و حتی امنیت خانوادگی کاربران ایرانی کم شده است.

‌چرا در فضای مجازی جمهوری اسلامی باید عملا افکار و روش صهیونستی حاکم باشد در صورتی که در آیه ۵۱ سوره مائده میخوانیم "یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا الیهود و النصاری اولیا‌..."1

چرا نرم افزارهای ضد اجتماعی_صهیونیستی بدون پیوست فرهنگی و با تایید دولت به فعالیت مشغولند اما نرم افزارهای داخلی برای فعالیت نیازمند مجوزهای فراوانی هستند؟؟؟ آیا علت این که دولت با فیلتر شدن آنها موافقت نمی کند منفعتی است که از وجود این نرم افزارهای دشمن پسند می برد؟ آیا دولت منافع خاصی در حضور این نجس افزارهای صهیونیستی دنبال می کند که به همین راحتی مسیر استحاله ی فرهنگی و اعتقادی جمهوری اسلامی را برای دشمنان صهیونیستی هموار ساخته است؟

حوزه های علمیه باید گام های مستحکم و بلندی در راستای مبارزه با اینترنت نجس آمریکایی و جنگ افزارهای اینترنتی صهیونیستی بردارند و به دنبال ایجاد انقلابی در فضای مجازی جمهوری اسلامی باشند. و این انقلاب در فضای مجازی ایجاد نخواهد شد مگر آنکه سربازان ولایت وارد میدان جهاد کبیر گردیده و به مطالبه شبکه ملی اطلاعات مشغول گردند. پس حوزه های علمیه اگر بخواهند در طراز حوزه های اسلامی_انقلابی باقی بمانند باید ایادی استعمار و بدخواهان دین را به تنگنا بیفکنند.

حوزه های انقلابی که از کانون های پر ارزش اسلام هستند رسالتی بزرگ به سان رسالت پیامبران دارند، ولی متاسفانه در این چند سال اخیر برخی طلاب موید حضور طاغوت و مسبب مشروعیت بخشیدن به وسایل اغواکننده صهیونیستی در فضای مجازی بوده اند. مگر امام خمینی (ره) نفرمود: "حفظ نظام واجب است." پس چرا حوزه های علمیه در برابر نفوذ آشکار دشمنان صهیونیستی و ولایت طاغوت در فضای مجازی که ضربات مهلکی به نظام اسلامی زده اند، سکوت اختیار کرده اند؟ سکوت علما و فضلا باعث مشروعیت بخشیدن به این نجس افزارها شده و کمک شایانی به حضور حزب اللهی ها و در نهایت مهندسی انتخابات های چهار سال اخیر و شکست جبهه انقلاب کرده است. پس ما طلبه های انقلابی به عنوان سربازان و منبرداران اسلامی با یک حرکت جهادی و انقلابی و به قول امام خامنه ای آتش به اختیار وارد جبهه جنگ نرم می شویم و افسران جنگ نرمی می شویم که با مطالبه گری، جرقه های یک انقلاب بزرگ علیه طاغوت در فضای مجازی و مقدمات ظهور را به حول قوه اللهی فراهم می سازیم. ان شاءالله...

 فاطمه تقی نژاد 

1.        ای کسانی که ایمان آورده اید ، یهود و نصارا را یاوران و دوستان خود مگیرید

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • ۶۵۱ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی