جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

ناک اوت امنیت ملی!

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ب.ظ

وبلاگ ارتجال در یادداشتی بیان داشت:


لا یُقاتِلُونَکُمْ جَمِیعاً إِلَّا فِی قُرىً مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَراءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَیْنَهُمْ شَدِیدٌ تَحْسَبُهُمْ جَمِیعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّى ذلِکَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا یَعْقِلُونَتحکا.

(آنان به صورت) دسته جمعی جز در قریه هایی که دارای استحکاماتند یا از پشت دیوارها با شما نخواهند جنگید؛ جنگشان میان خودشان سخت است. آنان را متحد می پنداری ولی دلهایشان پراکنده است، زیرا آنان مردمانی اند که نمی اندیشند.(حشر/14)

امام علی علیه السلام:  فَوَاللَّهِ مَا غُزِیَ قَوْمٌ قَطُّ فِی عُقْرِ دَارِهِمْ إِلَّا ذَلُّوا فَتَوَاکَلْتُمْ وَ تَخَاذَلْتُمْ حَتَّى شُنَّتْ عَلَیْکُمُ الْغَارَاتُ وَ مُلِکَتْ عَلَیْکُمُ الْأَوْطَانُ. (نهج الباغه/ خطبه27ترجمه دشتی) به خدا قسم هیچ ملّتى در خانه اش مورد حمله قرار نگرفت مگر اینکه خوار شد. اما شما مسئولیت جهاد را به یکدیگر حواله کردید و به یارى یکدیگر برنخاستید تا دشمن از هر سو بر شما تاخت، وشهرها را از دست شما گرفت.

 

 


میل به زندگی جمعی و حضور در اجتماع انسانی از گرایشات فطری افراد است؛ خانواده، اقوام، مدرسه، روستا، شهر و... هر یک به نحوی به این نیاز فطری بشریت، پاسخ می دهند. اگرچه تا سال 2006 کسی گمان نمی کرد که اینترنت، توسط شبکه های به اصطلاح اجتماعی مجازی بتواند اجتماعات سنتی را تحت تأثیر خود قرار دهد، اما به تدریج این میهمان ناخوانده، وارد "فضای مجازی" خانه ها شد! پس از تحول در اینترنت و ارتقای فناوری، فتح خانه ها شتاب بیشتری گرفت و با ورود جنگ افزارهای اینترنتی صهونیستی مثل تلگرام، واتس اپ، وایبر، اینستاگرام و... تمام اجتماعات سنتی در معرض نوعی سونامی قرار گرفتند و در برخی موارد مغلوب حجمه آن شدند. اهمیت این موضوع تا بدان جاست که مقام معظم رهبری فرمودند: "امروز جاده رسانه ای و ارتباطات یک جاده دو جانبه و چند جانبه نیست، یک جاده یک طرفه است، یعنی باید گفت آنچه را صاحبان قدرت  های رسانه ای و امپراطوری رسانه ای می پسندد با استفاده از علم و فن آوری پیشرفته به زوایای دنیا منتشر و منعکس می کنند.[1]" بنابراین امروز دشمن از جبهه های مختلفی جنگ نرم را آغاز کرده و با وجود تحریم هایی که نشانی از دشمنی آشکار استکبار جهانی است، شبکه های ضد اجتماعی پر مخاطبی هم چون فیسبوک، تلگرام، واتس اپ و... را به صورت ظاهرا(!) رایگان در اختیار ما گذاشته و درب نفوذ را به روی ما نمی بندد! و اکنون ما مانده ایم و رگبارهای بی امان موشک به ظاهر سفید دروغین دشمن! و موشک ها و خمپاره هایی مجازی که همگی هدفمند پرتاپ می شوند و موج انفجاری که امروز نقاط بی شماری  از ارزش های میهن اسلامی و اعتقادات جوانانمان را تحت شعاع قرار می دهد!

 

این در حالیست که بارها مقام معظم رهبری در مورد لزوم هم زمانی سیاست های دفاعی_فرهنگی و ایجابی به مردم و مسئولان ذی ربط تذکر، دستور و حتی هشدار داده اند، ولی متاسفانه برخی کوته بینی ها و کج سلیقگی های مسئولان و برخی انحرافات فکری، سیاسی و فرهنگی سبب بی توجهی به این تذکرات شده است! حقیقت آنست که در همه جای دنیا بنا بر ارزش ها و منافع، فیلتر وجود دارد. یکی از راهکارهای دستوریِ مهمی که مقام معظم رهبری برای منظم شدن فضای مجازی کشور، به شورای عالی فضای مجازی و همچنین دولت محترم و وزارات ارتباطات ابلاغ کرده اند، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات یا همان اینترنت ملی است. اینکه ما بدون داشتن اینترنت ملی، بدون امنیت کافی اطلاعات، بدون توجه به منافع و آسیب های فرهنگی و اعتقادی جوانان کشور، دروازه پر منجلاب ماهواره و اینترنت و شبکه های اجتماعی از جمله نجس افزار صهونیستی تلگرام را بر روی ذهن و قلب و فطرت جوانان و نوجوانان کشور باز کنیم نه با عقل سازگار است و نه با شرع.و قطعاً مردم آگاه ایران اسلامی، چنین اجازه ای به کارگزاران دولتی نخواهند داد. 

از آنجا که پالایه (فیلتر) از مرسوم ترین روش های حفظ استقلال در محتوا محسوب می شود، هر کشوری بنا بر مقتضیات و نیازمندیهای خود اقدام به پالایه محتوای اینترنت می کند. در دنیا کشوری وجود ندارد که محتوای رسانه ها را پالایه نکند. به طور مثال در کشور آلمان، برخی صفحات شبکه ضد اجتماعی اینستاگرام بسته شد و درکشور چین، جاسوس افزار تلگرام به سرعت مشمول قانون فیلتر گردید! اما سامانه پالایه کشورمان در واقع بسیار ناکارآمد است به گونه ای که با یک نرم افزار فیلتر شکن (یا گذر از پالایه) رایگان، می توان به راحتی و با سرعت قابل قبول، کل این سامانه را دور زد! راحتی چنین کاری به اندازه ای است که حتی یک کودک 7ساله نیز می تواند دست به چنین کاری بزند، کافی است اراده کند! این در حالیست که متخصصان داخلی قادرند این نرم افزارها را به شیوه ای مسدود نمایند که قابل دور زدن نباشند؛ ولی متاسفانه هیچ یک از مسئولین محترم کشور تا به حال از این طرح حمایت نکرده اند!

 

کشور کمونیستی چین، تلگرام صهیونیستی را به علت استفاده از مخابرات رمز که کاربردی نظامی دارد، فیلتر نموده است؛ اما متاسفانه علیرقم وجود نهادهای نظارتی و مسئول در ایران، جاسوسخانه همیشه همراهِ تلگرام، کماکان در کشور ما به سرقت اطلاعات ادامه می دهد! از مسئولان محترم قوه قضائیه انتظار داریم که با فیلتر نمودن جنگ افزارهای اینترنتی صهیونیستی تلگرام و اینستاگرام، به وظیفه ذاتی خود عمل نموده و دشمن را از دستیابی به اطلاعات کاربران ایرانی ناامید گردانند.

 

به راستی چرا مسئولان به کدخدایی اعتماد کرده اند که طبل رسوائیش گوش فلک را کر کرده است؟! مسئولانی که بارها عدم تمکین خود به قانون را با بی اعتنایی به احکام قضائی صادره مبنی بر فیلترینگ نرم افزارهای صهیونیستی تانگو، واتس اپ و وایبر نشان داده اند! وعلیرغم آن که ادعای قانون گرایی آنها بارها پوچ و توخالی بوده است، باز هم گستاخانه ابراز می دارند که هیچ برنامه ای جهت مسدود ساختن جاسوسکده های صهیونیستی ندارند! لازم است دولتمردان به این سوال پاسخ دهند که حمایت از این جاسوسکده های همیشه همراه، با کدام اصل قانون اساسی همخوانی دارد؟! ننگ باد بر مسئولینی که هم صدا با رسانه های ضد انقلاب، دغدغه فیلتر نشدن این جنگ افزار متعلق به سرویس های جاسوسی- تروریستی دولت های صهیونیستی را دارند! به راستی چه شرم آور است که عده ای با بی غیرتی تمام به همکاری با دشمنان اسلام و مسلمین در این سرقت بزرگ اطلاعاتی مشغولند و از حضور ذلیلانه و مطیعانه کاربران ایرانی در تلگرام صهیونیستی که تحت سیطره تک کلیک مدیران این جاسوس افزار است، حمایت می کنند! از مسئولان محترم دولتی تقاضا داریم تا ضمن اعلام برائت از نقشه های دشمنان صهیونیستی در فضای مجازی، با فیلتر هرچه سریعتر  شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی، نقشه های دشمنان خارجی و خائنین داخلی را نقش بر آب نمایند.

 حسینی


[1] بیانات 26/02/1385

 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۳
  • ۵۲۳ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی