جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:

  به نام خدا                        

 

 

ن والقلم و ما یسطرون/ نون سوگند به قلم و آنچه می نویسد...

 

 

مقام معظم رهبری، امام خامنه ای : نفس روحیه مطالبه گری و نشاط همان چیزی است که جوان امروز ما به آن احتیاج دارد.(بیانات در دیدار جمعی از دانشجویان 19/5/93) یک جامعه و یک کشور و یک ملت بیدار از مسئولینش این چیزها را مطالبه کند: مطالبه ی عدالت،مطالبه ی انصاف،مطالبه ی خدمت،مطالبه ی ارتباط صمیمی با مردم،مطالبه ی دین،مطالبه ی پایبندی به ارزش های دینی،پایبندی به شرع. این چیزها را مردم می خواهند و دوست می دارند. (بیانات در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت 8/6/89). وقتی مردم و امام خمینی (ره) نهال انقلاب اسلامی را کاشتند ،مستکبران عالم آن را تهدیدی برای منافع خود دانستند. در این میان پیدایش فناوریهای ارتباطا تی و اطلاعاتی،فرصت ها و تهدید های انقلاب را چنان برجسته کرده که استمرار و تکامل انقلاب اسلامی منوط به توجه خاص و جدی و سرمایه گذاری نظام در این زمینه است.این یکی از جهاتی ست که حوزه فضای مجازی را در نظر رهبری معظم به اندازه ی خود انقلاب اسلامی پر اهمیت کرده است تا جایی که ایشان فرمودند: " من اگر امروز رهبر انقلاب نبودم ،حتما رئیس فضای مجازی می شدم."

 

 

تا به حال از خودتان پرسیده اید که آیا هیچ کشور و یا قانونی اجازه می دهد که سرویس های جاسوسی ،اطلاعات مردم و مسئولین آن کشور را تخلیه کنند؟! می دانید که در میان جرائم رایانه ای ،جاسوسی یکی از جرائم خطرناک در سطح ملی و بین المللی محسوب می شود؟؟ خطری که امنیت ملی و اقتدار و حاکمیت دولتها را به خطر می اندازدو بهترین هدف این سرویس های جاسوسی کسب اطلاعات و اسرار سازمان ها به ویژه سازمان های دولتی است.مسئله ی جاسوسی در هر شکلی و در هر جامعه ای مورد قبول نیست و فطرت انسان این کار را خیانت می داند و بر اساس این ،همه کشورها با آن برخورد می کنند که در کشور عزیزمان نیز بر اساس قانون مجازات های اسلامی با هر گونه اقدام علیه امنیت ملی کشور باید برخورد شود. آمریکا و دشمنان صهیونیستی که همواره قصد تعرض به حقوق و منافع مادی و معنوی شهروندی ایران و دستیابی به منافع آن را داشته اند ،برای این منظور از روش های پیچیده و ظریف جاسوسی استفاده می کنند که مهمترین روش های جاسوسی،شبکه های اجتماعی(شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی) است.در ادامه توجه تان را به یکی از این سرویس های جاسوسی صهیونیستی با نام معروف وایبر جلب می کنم...

 

 

وایبر را تالمون مارکو کار آفرین اسرائیلی-آمریکایی ،دانش آموخته ی علوم کامپیوتر دانشگاه تل آویو و عضو سابق نیروهای دفاعی اسرائیل تاسیس کرده است.حال این سوال مطرح است که وایبر با چه هدفی به صورت کاملا رایگان و با کیفیت مطلوب در تمامی نقاط جهان عرضه شده است؟!! نگاهی گذرا نشان می دهد که کشورهایی مانند عربستان ، لبنان ،و مراکش خبر از تایید فیلترینگ این نرم افزار جاسوسی صهیونیستی می دهند و دلایل امنیتی و جلوگیری از نفوذ سرویس های جاسوسی و عملیات تروریستی را هدف اصلی خود بیان می کنند.با توجه به آنچه گفته شد و احتمال قوی وجود سرویس جاسوسی صهیونیستی توسط این برنامه و برنامه های مشابه من جمله تلگرام ،واتس آپ و...انتظار می رود که فعالیت بدون مجوز این جاسوس کده ها و نظارت همراه با تایید دولت متوقف شود و در عوض مجوز لازم برای فعالیت نرم افزار مشابه داخلی صادر شود. آیا این انتظار زیادی است که دولت محترم همان طور که قوه قضاییه هم حکم داده در ضمن قانون مداری جلوی این جاسوس خانه های صهیونیستی همیشه همراه را بگیرد؟؟  و آیا این انتظار زیادی است که مسئولین محترم سه قوه و صدا و سیما طبق مقررات و شرح وظایفشان به این مهم توجه کنند؟؟

 

 

و اما بعد ...مسئولین محترم قوه مقننه ، با توجه به اصل 90 قانون اساسی ،رسیدگی به شکایات از طرز کار قوا به عهده مجلس است و طبق وظایفی که به کمیسیون اصل 90،محول کرده اید،در زمینه تضعیع حقوق شهروندی مردم،از شما می پرسم ،چرا وارد عمل نمی شوید؟؟!  مسئولین محترم قوه قضاییه ، با توجه به موضوع حفظ اسناد و اطلاعات داخلی و لزوم توجه به بحث جرائم رایانه ای، و با توجه به استراتژی اصلی سرویس های بیگانه و دشمن صهیونیستی در جاسوسی اطلاعات، از  شما می پرسم ،چرا با عوامل و موانع داخلی که باعث سوء استفاده جاسوس کده صهیونیست شده اند ، بر خورد انقلابی نمی کنید؟؟! وقتی قوه مجریه با توجه به حکم دادستانی ،راجع به فیلتر نرم افزارهای صهیونیستی اقدامی نمی کند،چرا با مسئولین مربوطه برخورد نمی کنید؟ ؟ مسئولین محترم قوه مجریه،از شما می پرسم ، آیا دستورات مقام معظم رهبری در زمینه ی فضای مجازی را در نظر می گیرید؟ آیا به فرمایشات رهبری در مورد تولیدات داخلی عمل می کنید؟ چرا به جای صرف هزینه های گزاف برای فیلترینگ شبکه های صهیونیستی از نرم افزار داخلی حمایت نمی کنید؟ از شما شنیدم که پیگیری خواسته های مردم،زمانی که به شما عرضه می کنند از مهمترین وظایف شماست،آیا فقط برای دلالی پهنای باند اینتر نت آمریکایی و دولت های صهیونیستی ،امنیت ملی و اقتصاد و فرهنگ داخلی ایران شهید پرورمان را به فنا می برید؟؟

 

 

مسئولین محترم وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی،حدیث حماسه ها و دلاورمردی های شما زبانزد خاص و عام است،شما که حافظ امنیت ملی  و اطلاعاتی هستید ، با توجه به اسناد موجود چرا خود را درگیر موضوع نمی کنید؟

 

 

مسئولین محترم صدا و سیما ،شما که عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضلی مجازی هستید حتما کلام مولا علی (ع) را خوانده اید که فرمودند: فرصت ها چون ابرهای در گذرند...انتظار دارم زمان را از دست ندهید که هیچ کس بیشتر از شما نمی تواند دست دشمنان تشنه به دین و خون ملت را رو کند.مگر نه اینکه طبق اصل 175 قانون اساسی ،وظیفه هدایت فرهنگ و افکار عمومی، طبق موازین اسلامی و مصلحت کشور به جهت مقابله با جنگ نرم بر عهده شماست؟از شما می پرسم ،تا کنون چند برنامه جذاب در این باب ساخته اید؟آیا آنچه تولید شده در حد برنامه آموزشی بوده و در زمان پر بیننده پخش شده است؟

 

 

مسئولین دلسوز و محترم؛ کلامم باید کوتاه باشد ، ساده باشد ، بی هیچ حرفی از ایماء و اشاره...

 

 

از نو برایتان می نویسم ؛ "جاسوسکده های صهیونیستی را متوقف کنید ...             

 

 

  والسلام

 

 

 

 

 

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۲۹
  • ۴۹۵ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی