جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۳۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

داستان



موتور را روی جک می زنم و درحالی که با چشمم خیابان را می کاوم، پیاده می شوم.

هوا نیمه ابری ست و فضای سبز آن طرف خیابان را تازه آب داده اند و بوی خاک و چمن همه جا پیچیده.

زیر لب زمزمه می کنم: "کتابفروشی کاظمی پور" 

 سردر مغازه ها را یکی یکی می خوانم تا پیدایش می کنم. کتابفروشی نسبتا بزرگیست که بیشتر قفسه هایش از پشت شیشه پیداست.

پشت شیشه مغازه، عنوان کتابفروشی کاظمی پور با نور نئون چشمک می زند. با چشمم دنبال پیشخوان می گردم.

سیدحسین پشت میزی چوبی مشغول صحافی ست و حسن درحال کمک به او.

طرفی دیگر هم مردی مسن تر درحال بستن چند کتاب داخل کاغذ کادوهایی با طرح نستعلیق است که به سن و سالش می خورد پدر سیدحسین باشد.

کمی این پا آن پا می کنم؛ نمی دانم چرا تردید افتاده به جانم اما وقتی حسن و سیدحسین را درحال دست تکان دادن می بینم، تمام تردیدهایم فرو می ریزد.

در شیشه ای مغازه را هل می دهم و پا به داخل می گذارم. حسن جلوی پیشخوان ایستاده و دستش را برای دست دادن جلو می آورد: "سلااااامٌ علیکم آسیدمصطفی!"

  • سرباز گمنام

در تفسیر المیزان آمده است که امام صادق (علیه السلام) بخش «ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ کَانُوا یَکْفُرُونَ بِآیَاتِ اللَّـهِ و َیَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ الْحَقِّ ذَلِکَ بِمَا عَصَوا وَّ کَانُوا یَعْتَدُونَ» از آیه ی۶۱ سوره ی بقره را قرائت کردند و سپس فرمودند: به خدا سوگند انبیاء را با دست خود نزدند، و با شمشیر خود نکشتند، و لکن سخنان ایشان را شنیدند و نزد نااهلان، آن را افشا کردند، در نتیجه دشمن ایشان را گرفت و کشت، پس مردم کاری کردند که انبیاء هم کشته شدند، و هم تجاوز شدند، و هم گرفتار مصیبت گشتند.

همچنان که در این روایت مشاهده می کنیم عدم حفظ اسرار می تواند عامل کشته شدن بزرگ مردانی همچون انبیاء شود. اگر به جامعه ی امروز خودمان بنگریم تو گویی که مصداق این روایت در اطراف هر کدام از ما در حال رخ نمایی می باشد.

اما چه طور؟!



با نداشتن زیر ساخت های مناسب داخل کشور و استفاده از شبکه های غیر بومی وابسته به سرویس های جاسوسی_صهیونیستی همه روزه حجم عظیمی از اطلاعات امت اسلام را با شوق فراوان تقدیم دشمنان و دولت های خون خوار بیگانه و اسلام ستیز می کنیم؛ و همین است که دایه های مهربان تر از مادرمان در لباس دانشمندان و کارشناسان روانشناسی و علوم اجتماعی با مهندسی این اطلاعات گسترده و ارزشمند به تولید محتوا، فیلم، بازی، صدور بیانیه های به ظاهر دلسوزانه برای جوانان ایرانی و... می پردازند در این هجمه ی تبلیغاتی و رسانه ای تغییر نگرش ها و جهت دهی ذهنی جوامع، کار سختی نخواهد بود؛ کیست که این فرصت را از دست بدهد؟

راه حل این بحران در دستان دولت و مردم است، با هزینه ای بسیار کمتر از آنچه امروز صرف واردات اینترنت می شود می توان با اینترنت بومی، دست تعدی دراز شده ی سلطه گران خارجی و دلالان داخلی، این گرگانِ در لباس میش را از فضای مجازی کشور کوتاه کرد. همچنان که حجت الاسلام پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرده است: دولت هنوز نتوانسته شبکه ملی اینترنت و اطلاعات را راه اندازی کند و در واقع بی کیفیت ترین، غیر کارآمدترین، کندترین و گران ترین اینترنت به مردم داده می شود.۱

  • سرباز گمنام

داستان


 اونم بعد یه مدت نوشت: حالا خودتون قضاوت کنین؛ فعالیت در این شبکه های به اصطلاح اجتماعی که توسط دشمنان صهیونیست ما درست شده؛ آیا همکاری با ظالمین و جنایتکاران نیست؟!!

آیا همکاری با متجاوزان به جان و ناموس این ملت نیست؟!!

آیا فعالیت در این نرم افزارهای ضداجتماعی باعث نمیشه که اونها تسلط کامل به تمام امور زندگی ما داشته باشند؟!!

یه دو دو تا چهارتای ساده است! چرا کشورهایی مثل چین و کره و... این جنگ افزارها را بستند؟؟ چرا اجازه فعالیت به اونها را در کشورشان ندادند؟؟؟

اونا نه مسلمان هستند و نه اعتقادات قوی ما را دارند اصلا خدا را قبول ندارن فقط خودشون برای خودشون مهم هستن، پس چرا تلگرام رو در چین فیلتر کردند؟؟

خیلی ساده است چون به ضررشونه. منافع کشورشون به خطر میوفتاد.

خیلی واضح و صریح اعلام کردند که - تلگرام -ابزاری - ضد - دولت - برای - مکالمات - رمز - نگاری - شده - بین - فعالین - حقوق - بشره. به همین سادگی!

  • سرباز گمنام

"امروز ما مواجه با همه قدرت ها هستیم و آنها در خارج و داخل دارند طرح ریزی می‌کنند؛ برای اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی را شکست بدهند و نابود کنند. و این یک تکلیف الهی است برای همه که اهمّ تکلیف هایی است که خدا دارد؛ یعنی حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر -ولو امام عصر باشد- اهمیتش بیشتر است؛ برای اینکه امام عصر هم خودش را فدا می‌کند برای اسلام".۱

 وظیفه هر حکومتی به خصوص حکومت اسلامی، تأمین امنیت و حفظ آن است. امنیت به قدری مهم شمرده شده است که ابراهیم خلیل الله (علیه السلام) در دعاهای خود مخصوصا برای امنیت مکه دعا کردند، فرمودند: «رب اجعل هذا بلدا آمنا»۲

 

 

امنیت باید در تمام ابعاد و زمینه های حکومت وجود داشته باشد. اگر در یک بعد به امنیت اخلال وارد شود، ابعاد دیگر نیز با مشکل روبرو خواهند شد. همانطور که شاهد آن هستیم، وضعیت تأسف بار کشور در حال حاضر حاصل عدم استقلال و امنیت در فضای مجازی و توجه نداشتن به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است؛ که نتیجه آن نفوذ استکبار و صهیونیسم جهانی به این عرصه و تولید و عرضه شبکه های به ظاهر اجتماعی برای نفوذ، جاسوسی، تسخیر افکار و هدایت جریان ها و نیرو های ضد انقلاب برای نابودی امنیت و استقلال جمهوری اسلامی ایران است.

 آشوب طلبی ها و اغتشاشات نیروهای منافق و ضد انقلاب بر علیه ایران اسلامی، در این چند روز اخیر که با هدایت کانال های ضد انقلاب تلگرامی و اینستاگرام انجام گرفته از همین قبیل است؛ که به موجب آن، تلگرام و اینستاگرام به طور موقت مسدود شد.

اعضای محترم شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی امنیت ملی کشور!!! آیا به راستی فکر می کنید این فیلترینگ کار آمد است؟! آیا با فیلتر شکن قابل دور زدن نیست؟!! چرا راه حل این مسئله که راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است را نمی بینید(؟!!) که به موجب آن با افزایش سرعت اینترنت و خدمات و کاهش هزینه ها، محیطی امن و سالم را نیز به همراه دارد.

  • سرباز گمنام


چندین سال است که از انتفاضه های مردم فلسطین می گذرد اما نه تنها پیروزی حاصل نمی شود، بلکه سرزمین فلسطین کوچک و کوچک تر می شود! 

و در چند سال اخیر زمین خواری ها شدت بیشتری به خود گرفته است! مسئله اول جهان اسلام، یعنی مسئله ی فلسطین، در دید مسلمین به یک مسئله ی همیشگی و تکراری مبدل شده است.

این موضوع دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد، یکی از آن ها خیانت دیگر مسلمین به فلسطینیان است! با کمک هایی که خواسته و ناخواسته، جهان اسلام به دشمنان فلسطین می کند، امیدی به پایان یافتن این جنگ نابرابر نیست!

تا زمانی که افرادی در راهپیمایی روز قدس و دیگر مناسبات تنها شعار مرگ بر اسرائیل را فریاد می زنند اما هیچ اقدام عملی برای نابودی اسرائیل و نجات مردم مظلوم فلسطین انجام نمی دهند، تغییری حاصل نخواهد شد.

تا زمانی که مردم ایران، مدعیان حمایت از مظلومین جهان، در فضایی غرق هستند که به خیال خود با ساختن و یا لایک چند عکس و فیلم می توانند حقوق از دست رفته ی فلسطینیان را بر گردانند، تغییری حاصل نمی شود.

  • سرباز گمنام

"وَلَا تَرْکَنُوا إِلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ وَمَا لَکُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِیَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ۱"؛ و به کسانى که ستم کرده‏ اند متمایل مشوید، که آتش [دوزخ] به شما مى ‏رسد و در برابر خدا براى شما دوستانى نخواهد بود و سرانجام یارى نخواهید شد.

این روزها تب رفع فیلتر توئیتر از سوی مسئولین دولتی داغ تر از همیشه است، و همین باعث شد تا در این یادداشت به دنبال علت فیلتر شدن توئیتر برآییم.



توئیتر یک شبکه اجتماعی و سرویس ارائه دهنده ی میکروبلاگ است. هسته ی اصلی این شبکه مذکور در سانفرانسیسکو، ایالت کالیفرنیاست. عملکرد‌ تـوئیتر مانند پیامک (SMS) است؛ و به طور کلی در یک وبلاگ خلاصه می شود. هویت کاربران در ارسال و بارگذاری خبر مجهول است و معلوم نیست چه کسانی و از کدام کشور‌ خبر‌ را تهیه و ارسال می کنند. توئیتر این قابلیت را دارد که در کمترین زمان ممکن صدها مطلب به روز رسانی کرده و منتشر نماید. با‌ توجه‌ به مطالعات دانشکده تجـارت هـاروارد‌، تنهـا‌ ۱۰ درصد کاربران توئیتر، ۹۰ درصد محتوای آن را تولید می کنند!

برای مثال، در جـریان فتنه ی ۱۳۸۸ نام‌ ۴۵‌ ایرانی در توئیتر وجود داشت که نه تنها کشور محل سکونت‌ آنها مشخص نبود، که کشور محل بارگذاری خبر نیز مشخص نبود. این افراد تنها در یک دقیقه، ‌۲۵۰۰‌ خبر در کانال انتخابات ایران ارسال‌ نـموده بـودند. پوشش خبری اعتراضات پس از انتخابات از طریق‌ رسانه‌ های‌ جدیدی مثل توئیتر بود که نخستین منبع اطلاعات برای معترضین به شمار می رفت که نه فقط بـرای بـرقراری ارتـباط آنها با دیگران، بلکه‌ برای‌ رسانه‌ های جهان نیز مورد استفاده قرار می گرفت.۲

  • سرباز گمنام
  • سرباز گمنام



با پیشرفت روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)۱ و استفاده از آن موجب شده است تا این فناوری به عنوان ابزاری رقابتی، به بخش اصلی از زیر ساخت یک کشور تبدیل شود. شبکه وسیع اطلاعاتی ابزاری است از تمامی نقاط جهان با کمترین محدودیت در دسترسی به اطلاعات، که نظارت گسترده و اداره آن همواره مورد بحث بوده است و ایجاد امنیت اطلاعات کاربران عضو در آن، دغدغه اصلی کشورهای مختلف محسوب می شود.

  • سرباز گمنام

داستان


مادر بشقاب های روی هم گذاشته شده را دستم می دهد و چشمک می زند: "امشب مصطفی ظرفا رو می شوره!"

هرچه بکشم حقم است! یک هفته است رابطه ام را با دنیا قطع کردم و حالا خانواده مخصوصا والده و همشیره محترمه می خواهند تلافی اش را حسابی سرم دربیاورند!

ظرف ها را می گیرم و داخل سینک می گذارم. اسفنج را کف می زنم و کمی روی ظرف ها آب می ریزم که خیس بخورند.

مریم راست می گوید، آب بازی و ظرف شستن بهترین موقع برای فکر کردن است!

به حرف های سیدحسین فکر می کنم و علامت سؤالی که بزرگ و بزرگتر می شود.

مریم گوشی به دست وارد آشپزخانه می شود و به کابینت های کنار سینک تکیه می دهد.

در حالی که به جان قاشق و چنگال ها افتاده ام می گویم: "برو اونور خیس میشی الان!"

  • سرباز گمنام

داستان


سید می گوید: "الان نماز دیر میشه بذارید برای بعد."

متین با سماجت راه می افتد دنبال سیدحسین.

من هم که مجذوب بحث آنان شده ام ناخودآگاه دنبالشان راه می افتم.

متین با شور و حرارت صحبت می کند: "تلگرام و کلا این شبکه ها امکان دسترسی آسونتری به اطلاعات را به ما داده، تبلیغ موثر و مکرر ارزش‌ها را راحتتر کرده و خیلی امکانات دیگه، و همین مسئله وظیفه حزب الله را در زمینۀ دعوت به حق و امر به معروف و نهی از منکر را بیشتر می کنه.

از طرفی پیام‌های انقلاب و به خصوص پیام های حضرت آقا، منتظر جهانی شدن هستن، که باید به گوش همه برسونیم و از طرف دیگه باید با تکنیک های مختلف، این فضا را به تسخیر خودمون در بیاریم.

در واقع می خوام اینو بپرسم که چطور میشه استفاده از تلگرام را به یه فرصت برای خودمون تبدیل کنیم؟؟"

سیدحسین که متوجه من شده به سمتم برمی گردد، اما نگاهش را از متین نمی گیرد: "متین جان یادم بنداز بعد نماز برای همتون توضیح بدم که چطور با استفاده از این شبکه های صهیونیستی نامه های به اون مهمی را شهید کردند رفت، این دردناک ترین حادثه تاریخ بود. کلی بیت المال مسلمین را هدر دادن که در نهایت چی بشه؟ که بگن ایرانی ها با تقلب و ربات به دنبال نشان دادن محبوبیت این هشتگ بودند؟؟ بعد هم با یک کلیک ربات ها و هشتگ ها همه نابود شدند!!!"

  • سرباز گمنام

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ » و هر آنچه می توانید از نیرو فراهم کنید تا به وسیله آن دشمنان خدا و خودتان را بترسانید.۱

از آنجایی که اسلام، خواهان حفظ عزت و سربلندی جوامع اسلامی در بین سایر جوامع است، خودکفایی و تأمین نیازهای این جوامع را یکی از راه های مقابله با نفوذ و تهدیدات دشمن می داند. چرا که در بسیاری از موارد وابستگی اقتصادی، استقلال سیاسی و فرهنگی کشورهای اسلامی را نیز تحت تاثیر نفوذ استکبار جهانی قرار خواهد داد. شهید نواب صفوی برای حفظ استقلال می فرماید: "اگر کاشتن گندم بر پشت بام خانه ها، رفع احتیاج از بیگانه می کند بهتر است به آن کار اقدام کنی؛ نه اینکه دست گدایی به سوی دشمنان اسلام دراز کنی...!"۲ عدم استقلال در فضای مجازی و بی توجهی به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، باعث شده دشمنان قسم خورده ایران اسلامی اذهان، افکار و فرهنگ ملت ما را مورد هدف قرار دهند و این فضا را کاملا تحت مدیریت و سلطه خود بگیرند!



 امروز وضعیت اسفناک کشور ما در فضای مجازی به مانند برده ای است که بی اراده و اختیار محکوم به خدمت رسانی به خونخوارترین دشمنان بشریت است!! بر همین اساس و طبق اصل ۱۵۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هر گونه قراردادی که موجب سلطه بیگانگان بر منابع طبیعی و اقتصادی، فرهنگ، ارتش و دیگر شئون کشور شود ممنوع اعلام شده است.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولین کشور می فرمایند: "امروز فضای مجازی مخصوص ما که نیست، همه دنیا امروز درگیرند با فضای مجازی؛ کشورهایی که شبکه ملی اطلاعات درست کرده اند و (فضای مجازی را) کنترل کرده اند به نفع خودشان و به نفع ارزش های مورد نظر خودشان، یکی دو تا نیستند. بهترین کشورها، قوی ترین کشورها در این زمینه ها خط قرمز دارند؛ خیلی از بخش های فضای مجازی اعزام شده از سوی آمریکا و دستگاه های پشت سر و پشت صحنه این قضیه را راه نمی دهند، کنترل می کنند. ما هم کنترل کنیم، این کنترل کردن معنایش این نیست که ما ملت را از فضای مجازی محروم کنیم؛ نه، معنایش این نیست."۳

  • سرباز گمنام

"أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَیْکُمْ یَا بَنِی آدَمَ أَنْ لَا تَعْبُدُوا الشَّیْطَانَ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ"؛ اى فرزندان آدم مگر با شما عهد نکرده بودم که شیطان را مپرستید زیرا وى دشمن آشکار شماست؟! ﴿یس ۶۰﴾

این روزها احتمالا در خیابان ها، محافل عمومی و خصوصی، جوان هایی را با فرم و مدل خاصی از لباس و زیور آلاتی تیغ‌دار، اسکلتی و عجیب دیده باشید! اگر از آنان سوال شود معنای این تیپ جدید شما چیست؟!  بسیاری از آنان خواهند گفت: مد روز. اما این جوانان نمی دانند، اینها نشانه‌های ویژه گروه های همسو با شیطان پرستی است؛ که متأسفانه در سایه غفلت مسئولان، در قالب شبکه‌های زیرزمینی به سرعت در حال گسترش هستند. شیطان پرستی ویروسی متعفن و جهش یافته است، که در پی احساس ناامنی سران یهود، از گسترش دامنه تعالیم اسلام ناب محمدی، در آزمایشگاه های مخوف صهیونیسم جهانی ساخته و پرداخته شده است و بسیار کشنده و فراگیر است. این بار یهودیان _این لجوج ترین دشمنان اسلام_ با ابزار هنر پیشه ها، خواننده ها، سیرک بازان و رقاصه‌ها، تعالیم شیطانی خود را آغاز کرده و وقیح ترین اعمال انسانی را در جوامع مختلف به نمایش گذاشته اند و سرانجام پیروان خود را به پوچی، خود باختگی و خودکشی می رسانند.



صهیونیسم جهانی سال هاست که قصد جدی برای از بین بردن "دین" دارد؛ لذا با رواج شیطان پرستی می تواند به آسانی به هدف خود برسد. اما بهترین ابزار برای او استفاده از فضای مجازی و جنگ افزارهای اینترنتی است. در این میان نجس افزارهای اینترنتی-صهیونیستی چون تلگرام و اینستاگرام و سایت های متعدد اینترنتی به خوبی از پس وظایف شیطانی خود برآمده و با فعالیت گسترده و تشویق جوانان به لذت جویی های بی حد و حصر و فراهم آوردن فضایی برای فحشا و فساد، آنان را تشویق به برقراری روابط نامشروع کرده و کم کم به سوی شیطان پرستی سوق می دهند! و در سایه لطف مسئولان به این ابزارهای جنگ نرم، هر روز دامنه فعالیت این گروه های منحرف و مرید شیطان، در جامعه بیشتر و بیشتر می شود.

  • سرباز گمنام
صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی در جلسه جبهه اقدام گفت:

جبهه اقدام یک تشکل مردم نهاد در زمینه فضای مجازی


به گزارش جبهه اقدام؛ بعداز ظهر پنج شنبه دومین روز آذر ماه سال ۱۳۹۶ در سالن شهدای رسانه ی مرکز صدا و سیمای قم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید، آغاز شد.

در ابتدا سید مقداد صادقی فرمانده جبهه اقدام و تحلیل گر ارشد فضای مجازی، با کلامی از مقام معظم رهبری که می فرمایند:" فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد" شروع به سخنرانی کرد و ادامه داد تفاوت جبهه اقدام با دیگر تشکل های فعال در فضای مجازی، مردمی و آتش به اختیار بودن در فضای مجازی است.

پس از آن صادقی از کاظم صائب مدیر قسمت برادران جبهه اقدام، درخواست کرد تا در مورد شکل گیری، اهداف و نحوه همکاری با جبهه اقدام، توضیحات لازم را بیان نماید.

این طلبه ی فعال فضای مجازی با بیان مردمی بودن جبهه آغاز کرد و توضیح داد: "این جبهه از نظر مادی و معنوی به هیچ نهادی وابسته نیست و تنها گروهی از دغدغه مندان فرهنگی ولایت مدار در مورد فضای مجازی هستند که در راستای اجرای فرامین امام خامنه ای فعالیت می کنند".

وی تصریح کرد: "سه سال از تشکیل این جبهه می گذرد و مقالات زیادی درباره ی روشنگری، مطالبه گری و نحوه ی فعالیت شبکه های مجازی صهیونیستی ارائه شده است".

  • سرباز گمنام

افتتاح هیچ

۲۸
خرداد

"وَ لَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَصَ النَّاسِ عَلى‌ حَیاةٍ وَ مِنَ الَّذِینَ أَشْرَکُوا یَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ یُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ وَ ما هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذابِ أَنْ یُعَمَّرَ وَ اللَّهُ بَصِیرٌ بِما یَعْمَلُونَ‌" (اى پیامبر) هر آینه یهود را حریص‌ترین مردم، حتّى (حریص‌تر) از مشرکان، بر زندگى (این دنیا و اندوختن ثروت) خواهى یافت، (تا آنجا که) هر یک از آنها دوست دارد هزار سال عمر کند، در حالى که (اگر) این عمر طولانى به آنان داده شود، آنان را از عذاب خداوند باز نخواهد داشت و خداوند به اعمال آنها بیناست. (سوره توبه، آیه ۹۶)

این قومی که اینقدر حریص به دنیا هستند و هیچ گاه آرزوی مرگ نمی کنند _وَلَن یَتَمَنَّوه ابدا_ و دوست دارند هزاران سال عمر کنند و مؤمنان را رقیبان خود می دانند _لَتَجِدَنَ اَشَدَّ النّاس عداوةً لِلَّذین آمنو الیهودَ والَّذین اشرکوا_ چگونه می شود که در نهایت سخاوتمندی میلیون ها دلار هزینه کنند و نرم افزارهایی بسازند تا مسلمانان با آرامش خاطر در آنها به فعالیت بپردازند و تبلیغ دین اسلام را کرده و برعلیه صهیونیسم جهانی مبارزه کنند؟!!



جالب است بدانید اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک متعلق به مارک زاکربرگ صهیونیستی است؛ شیمون پرز، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، لقب "پسر خوب یهود" را به زاکربرگ داده بود. پاول دروف سازنده ی پیام رسان تلگرام هم فردی ضد خدا و دنباله رو فرقه پاستافاریانیسم می باشد. مالک وایبر هم یک افسر ارشد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی به نام تالمون مارکو است که مسئول بخش اطلاعات موساد را بر عهده دارد. این نرم افزارها همه زمین دشمن است و مقام معظم رهبری بارها و بارها هشدار داده اند: "در زمین تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنید زیرا چه ببرید چه ببازید به نفع اوست". قطعا هدف این نرم افزارها یا به عبارتی بهتر، جنگ افزارهای اینترنتی، با اهداف و تفکرات صهیونیستی پیوندی عمیق و ریشه دار دارد. اما تدبیری که دشمنان به آن تمسک جسته اند تا کاربران را پایبند این نجس افزارها کنند، همان پروژه ی "تطمیع، تحقیر، تهدید و حذف" است.

  • سرباز گمنام

داستان


سیدحسین، صورت نجیبش با اون ریش کوتاه، خیلی با ابهت تر از بقیه است و به نظرم باید از ما بزرگتر باشد.

با خوش رویی خنده ای می کند و می گوید: "احسنت، حق پدرت رو بیامرزه. سواد رسانه ای اگر حقیقتا بتونه دید ما رو باز کنه، پس قطعا اجازه نمیده ما کاری در جهت تقویت دشمنان اسلام انجام بدیم."

صدایش را کمی آرام تر می کند: "اما دوستان! سواد رسانه ای تنها چیزی نیست که باعث باز شدن دید ما میشه. شما اگر سواد رسانه ای را یک رشته درسی دانشگاهی فرض کنید و (دستش را سر شانه جوانی می زند که سمت راستش ایستاده) کامران هم فوق دکترا و دانای کل سواد رسانه ای باشه، آیا بازم بهش این مجوز را میده که حرام الهی را حلال کنه؟!"

یکباره سکوت، آن جمع پر سر و صدا را می گیرد.

 فرصت برای سیدحسین مهیا می شود: "همین که شما در این شبکه های اجتماعی حضور دارید باعث تقویت دشمنان اسلامه، چه برسه به فعالیت در اونها!

البته افرادی که به صرف داشتن سواد رسانه ای جواز فعالیت در زمین دشمن را برای خودشون صادر می کنن، باید جواب بدن که در کجای فقه اسلامی، حکمی بر تقویت دشمنان اسلام وجود داره؟!!"

 صدایش کمی بالا می رود: "بچه ها اینا آیات قرآنه، خداوند می فرماید: مسلمانان نباید اجازه بدهند که کفار بر آنها مسلط بشن. البته آیات در این زمینه خیلی زیاده."

  • سرباز گمنام

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَ النَّصارى أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْض وَ مَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظّالِمینَ»

«اى کسانى که ایمان آورده اید! یهود و نصارى را ولىّ (و دوست و تکیه گاه خود،) انتخاب نکنید! آنها اولیاى یکدیگرند؛ و کسانى که از شما با آنان دوستى کنند، از آنها هستند؛ خداوند، جمعیت ستمکار را هدایت نمى کند!» مائده ۵۱

حضرت امام خمینی (قدس سره) پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان، آن را «انقلاب دوم» نامیدند و فرمودند: « آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و جوان ها مطمئن باشند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.۱»

تسخیر لانه جاسوسی در سیزده آبان ۵۸، برای سفارت تاریک آمریکا آنچنان به کابوسی وحشتناک بدل شد که اقرار کردند: کسی که برنامه‌های ما را با شکست مواجه کرده است، ایران است که با محوریت‌بخشی به مقاومت دائماً زمین زیر پای ما را به لرزه در می‌آورد. آری شیطان بزرگ نمی دانست درخت توطئه و نفاق را سرانجام، توفان های بیداری در هم خواهد شکست و دست خدا از آستین اخلاص جوانان ظهور خواهد کرد و انقلاب دیگری را رقم خواهد زد. پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای صهیونیست ها قابل باور نبود! چرا که در کشور ما اشراف امنیتی کامل داشتند. اما اکنون که امیدی به پیروزی در جنگ نظامی را ندارند، از فضای مجازی به عنوان یک ابزار قوی و آسیب زا استفاده کرده و انواع توطئه ها، فتنه ها و آسیب های غیر قابل جبران را طراحی و برنامه ریزی می کنند. جاسوس خانه هایی چون تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، وایبر، فیسبوک و توئیتر، به مراتب خطرناک تر و مخوف تر از لانه جاسوسی چهل سال پیش هستند!!



حضرت امام خامنه ای در سخنان گهرباری در توصیف آمریکا فرمودند: «دشمن را بشناسید؛ فریب نخورید. البتّه ملّت ما دشمنانی دارد، کوچک و بزرگ، [امّا] آن که من رویش تکیه می کنم که به ‌معنای واقعی کلمه دشمن است و دشمنی می کند و خباثت می کند، آمریکا است.۲» درتمام این سال ها، مهمترین برنامه آمریکایی ها تغییر نظام و سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بود؛ که به آن دست نیافتند. اما اکنون با استفاده از این ابر جاسوس خانه ها، لانه های امنی برای هماهنگی با مخالفان، ضد انقلابیون و اشرار ساخته اند و در دقیقه و ثانیه به شستشوی مغزی جوانان و نوجوانان ما مشغولند.

بنده از مسئولان محترم سؤال می کنم: کدام دین و آئینی و کدام ملت و دولتی در این کره خاکی می پذیرد، که نرم افزارهای جاسوسی متعلق به خونخوارترین دشمنان بشریت، آزادانه در حریم فضای مجازی کشورش جولان دهند و در تمام خانه ها، مدارس، ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی نفوذ کرده و اطلاعات آنان را کد گذاری شده به سرقت ببرند؟!! چرا هیچ ارگان و نهاد و وزارت خانه ای پاسخگوی این ملت نیست؟!! وزارت ارتباطات و اطلاعات به خوبی می دانند که دیتا سنترها و سرورهای این نجس افزارها در همسایگی سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس قرار دارد؛ اما همچنان به سرگرم کردن ملت و بازی های کودکانه خود ادامه می دهند!!!

  • سرباز گمنام

اِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ اَنْ تَشِیعَ الْفاحِشَهُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ اَلِیمٌ فِی الدُّنْیا وَ الآخِرَهِ (سوره نور آیه ۱۹)؛ قطعا کسانی که دوست دارند فحشاء در میان مؤمنان شیوع پیدا کند، عذاب دردناک دنیا و آخرت برای آنان می باشد.

از صدر اسلام تا کنون دشمن همیشه برای نابودی اسلام، طرح و برنامه های متفاوتی اجرا نموده است. اکثر حربه های شیطانی دشمن در گذشته استفاده از جنگ نظامی، تحریم مواد غذایی و تهدید به قتل بوده، اما وقتی همین دشمن نادان این حربه های کثیف را بر ایران اسلامی تحمیل کرد مانند صدر اسلام به شکست سنگین مبتلا شد. اکنون برای نابودی ایران اسلامی به جنگ نرم (بازی با اعتقادات، فکر و اندیشه نسل جوان) پناه برده اند، و از ابزار های پیشرفته ای استفاده می کنند. یکی از این ابزار ها راه اندازی شبکه های به ظاهر اجتماعی و سایت های مستهجن و ضد دین می باشد. متأسفانه سایت ها و نرم افزارهایی از قبیل آپارات، تی وی پلاس، لنزور، ویسگون و... هم که با مجوز وزارت ارشاد فعالیت می کنند، به دلیل نبودن نظارت قوی و قوانین سختگیرانه، فیلم ها و عکس های مستهجن کثیری را منتشر می کنند تا مخاطبین زیادی را با استفاده از جذابیت های بصری جذب کنند. آیا به راستی نمی دانند که با انتشار اینگونه مطالب، جوانان غیور و انقلابی ما را بی غیرت و گمراه می نمایند؟! اگر می دانند! قطعأ مستحق کلمه خیانت هستند. اما تأسف بارتر اینکه چرا در کشور اسلامی مانند ایران، انتشار اینگونه مطالب ضد دین و اخلاق در سایت ها و نرم افزارهای دارای مجوز، بسیار زیاد شده است؟!! چرا وزارتخانه ها و مسئولان هیچگونه نظارتی بر این سایت ها ندارند؟!! 



ترویج و اشاعه ی فحشائی که خداوند سبحان در سوره نور می فرماید: اگر کسانی دوست داشته باشند این عمل صورت بگیرد عذاب دردناک دنیا و آخرت برای آنان است؛ عدم نظارت خائنانه یا جاهلانه وزارت ارشاد، اطلاعات و ارتباطات و دستگاه های ذی ربط مانند پلیس فتا و همچنین کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه اینترنتی بر روی سایت های اشتراک گذاری ویدئو و عکس ناشی از چیست؟!! این قبیل سایت ها ضمن اینکه پهنای باند زیادی مصرف می کنند (این خود یکی از دلایلی است که شبکه دلالی پهنای باند داخلی گسترده در کشور وجود دارد و با مدیریت برخی عناصر خائن داخلی در وزارت ارتباطات اداره می شود) از قبل هم این پهنای باند با ISP زد و بند داشته و همچنین بابت یوزرها پول هنگفتی به جیب دلالان واریز می شود.

  • سرباز گمنام

داستان

بالاخره تا کی باید در لاک خودم بمانم تا جواب بگیرم؟ سر کوچه مسجد که میرسم، گوشی در جیبم می لرزد. دوباره آن را در می آورم. اسم مریم روی صفحه افتاده. تماس را وصل میکنم.

- جانم؟

- علیک سلام داداش قهرو. کجا رفتی یهو؟

- سلام. دارم میرم مسجد. چی شده؟

- از صبح تا حالا دوستات ما رو کشتن بس که زنگ زدن سراغتو گرفتن. "سیدمصطفی کجاست؟ چکار میکنه؟ چرا نمیاد مسجد؟" مامانم دائم باید جواب بده که آقا سیدمون ضربه عاطفی خورده و غرق در تفکر شده! امشب برو مسجد ببین چکارت دارن؟

- ببخشید آبجی جان! قول میدم آدم شم... فقط باید جواب سوالامو بگیرم... از مامانم معذرت بخوا. شرمنده.

- به قول خودت دشمن ولایت شرمنده. کاری نداری؟

- نه. فعلا. یا علی.

  • سرباز گمنام

داستان


دلم می خواهد جایی بروم که هیچکس نباشد. جایی که بتوانم ذهنم را آرام کنم و بفهمم کجای کارمان اشکال داشت، کدام پولمان حرام بود، کجا نیتمان ناخالص بود که اینطور شد؟ همان وقت که نتایج را اعلام کردند و همه پای تلویزیون ستاد، دو دستی زدیم توی سرمان، ذهنم پر از این سوال ها شد. بعد از آن به امید تجدید نظر شورای نگهبان، دائم پای شبکه خبر بودم اما خبری نشد؛ فقط سوال ها بیشتر از قبل آوار شد روی سرم.

الان یک هفته از انتخابات گذشته و من رفته ام در لاک خودم. شک کرده ام شاید؛ به همه چیزی که توی دو ماه اخیر برایش سر و دست شکاندم. نه فقط من، همه خانواده مان. من که دائم گوشی به دست، تلگرام را از پست های روشنگری و بصیرتی می ترکاندم، خواهرم مریم هم مسئول واتس اپ بود. مادرم هم که استاد ماست در این کار و یک تنه ده تا کانال تلگرامی را مدیریت می کرد و پدر که دائم اعلامیه ها و تبلیغات را می آورد خانه و خوراک تبلیغاتی می داد به ما. خلاصه خانه مان را کرده بودیم ستاد و امید داشتیم همانطور که در میدان امام و مصلای تهران و مشهد دیدیم، نامزدمان رای بیاورد و خستگی این چهارسال از تنمان برود؛ اما...

  • سرباز گمنام

تحلیل خبر

مسیریاب ویز که نرم افزاری صهیونیستی است و مقر اصلی آن در خاک فلسطین اشغالی قرار دارد، ماه گذشته، در سایه ی بی توجهی نهادهای نظارتی، رفع فیلتر شد. این نرم افزار تا پیش از این به دلیل مسائل امنیتی، به دستور مقام قضایی در کشور فیلتر بود ولی متاسفانه ماه گذشته خیلی بی سر و صدا رفع فیلتر شد.

ایسنا نوشت "نرم‌افزار ویز توسط یک شرکت اسرائیلی طراحی و اولین نسخه آن سال ۲۰۰۶ منتشر شد. در ژوئن سال ۲۰۱۳ شرکت گوگل "ویز" را به قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار خریداری کرد. دفتر اصلی شرکت "ویز موبایل" در تل‌آویو قرار دارد و بر اساس اطلاعات منتشرشده روی وب‌سایت این شرکت، اطلاعات کاربران نیز روی یک بانک اطلاعاتی (دیتابیس) اسرائیلی ذخیره می‌شود".

  • سرباز گمنام