جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

 

 

بسمـ الله الرحمن الرحیمـ

امروز بیست و نهم خرداد است سالروز تاریخی ترین نماز جمعه ی ایران!

اگر نامم را فراموش کنم عاملان اشک های رهبرم را فراموش نخواهم کرد. میدانستم رهبرم فدایی در زبان نمی خواهد؛ فدایی در عمل می خواهد. میدانستم دفاع از ولایت تنها به شعار دادن نیست، بلکه خود را در دل خطر انداختن است. رهبرم عماریاسر می خواهد ابوذر و میثم تمار می خواهد. باید مثل بانوی دو عالم در کوچه ها دنبال ولایت رفت، باید سیلی خورد. اشک ریخت. زخم زبان شنید. باید برای دفاع از ولایت از خواب و آسایش گذشت .

ماندن پای علی کار آسانی نیست. ماندن پای علی جگر شیر می خواهد و مرد میدان! این را قرنها پیش بانویی پهلو شکسته و سیلی خورده و دردمند، در کوچه پس کوچه های مدینه به ما آموخت. برای دفاع از ولایت رنج ها به جان خرید، پهلویش را شکستند، سیلی خورد از حقش محروم شد و جنین شش ماهه اش را فدا کرد اما خم به ابرو نیاورد و از راه ولایت پا پس نکشید.

  • سرباز گمنام

 

 

اگر جوانان مؤمن و پاک، این پرچم را [پرچم مطالبه‌گری] زمین بگذارند، ممکن است کسانی آن را سر دست بگیرند که هدفشان ضربه زدن به نظام است نه حل مشکلات مردم.
۱۳۹۹/۲/۲۸

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

 

آپارات محل جولان داعش!!!

فاین تذهبون؟!

 داعش! نامی که با جنایت  و خشونت و آدم کشی های فجیع عجین شده است. این گروه مخوف که بی‌رحمانه قربانیان خود را به کام مرگ می فرستد، توانسته بسیاری از دختران و پسران جوان را از نقاط مختلف جهان جذب کند!

 اما چگونه؟

این گروه تروریستی با تهیه کلیپ ها و عکس هایی که می تواند بالقوه تاثیر عمیقی بر جوانان بگذارد و باعث ایجاد ترس در دل دشمنان شود توانسته است گروه های افراطی را جذب خود کند؛ به طوری که دایره جنایاتشان تا اروپا نیز گسترش پیدا کرده است.

 

جوانان آسیب پذیری که نگرانی های خود را در امور شخصی، سیاسی و بی عدالتی های اجتماعی، ساده و شفاف مینویسند و در شبکه هایی چون تلگرام و اینستاگرام و یا توئیتر به نمایش می گذارند، طعمه بسیار خوبی برای این گرگان در لباس میش هستند.

 هیچ گروه تروریستی به اندازه داعش از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای انتشار پیام‌های خود استفاده نکرده است.

  • سرباز گمنام

دختران و محبت

۲۵
خرداد

بسم الله الرحمن ارحیم


امام صادق علیه السلام:

اَلْبَنَاتُ حَسَنَاتٌ وَ اَلْبَنُونَ نِعَمٌ فَالْحَسَنَاتُ تُثَابُ عَلَیْهِنَّ وَ اَلنِّعْمَةُ تُسْأَلُ عَنْهَا. دختران حسنه اند و پسران نعمت اند. برای حسنات پاداش آید و از نعمت ها بازخواست شود.1

 این روزها از خبرهای بدی که زیاد در فضای مجازی منتشر میشود و فکر مرا به خود مشغول کرده است، در مورد ظلمیست که به دختران میرود! فرار دختران از خانه ی امن پدری، خودکشی دختران کم سن و سال، بد اخلاقی ها و بدخلقی ها و رابطه های پنهانی با جنس مخالف و آبروریزی های غیر قابل تحمل برای خانواده ها و...

فکر می کنم و فکر می کنم... این دختران چه می جویند؟

 

در دل دوستی های خیابانی در فضای مجازی، به دنبال چه می گردند؟ بیشتر و بیشتر می اندیشم تا به یک قطعه پازل گم شده می رسم ... محبت

آری دختران ما محبت گم شده در خانه ی امن پدری را در فضای نا امن مجازی جستجو می کنند!

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتل اصلی رومینا را باید در فحشاخانه های صهیونیستی جستجو کرد نه در چهار دیواری خانه پدری !!!

 

این روزها قتل رومینا (دختر 13 ساله تالشی)، به دست پدرش خبر داغ بسیاری از رسانه‌ها است. اظهار نظرهای داغ تر از داغ نیز تمامی ندارند. اما همه ی اتهامات متوجه پدریست که عزت و آبرویش نقش بر آب شده بود، چون جوان تهدید کرده بود: "هیچ کاری نمی‌توانی بکنی، بازهم دخترت را فراری می‌دهم و عکس و فیلم‌اش را در فضای مجازی پخش می‌کنم!"

 

رومینا به بهانه استفاده از سامانه شاد از تلفن همراه اولیاء خود استفاده می‌کرده و از آنجا که اینترنت مصرفی آزاد بوده و اینترنت مخصوص شاد وجود ندارد، ارتباط این دختر با فرد غریبه ای در اینستاگرام شکل می‌گیرد و در نهایت او را به کام مرگ می‌کشد.

لذا باید قاتل رومینا را در اینترنت بی در و پیکر و نجس افزارهای صهیونیستی افسار گسیخته و بدون نظارت جستجو کرد نه در خانه پدرش!

  • سرباز گمنام

 

 

سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تسلیت باد 

ما به تمام جهان تجربه‌هایمان را صادر می‌کنیم و نتیجه مبارزه و دفاع با ستمگران را بدون کوچکترین چشم‌داشتی، به مبارزان راه حق انتقال می‌دهیم و مسلماً محصول صدور این تجربه‌ها، جز شکوفه‌های پیروزی، استقلال و پیاده شدن احکام اسلام برای ملتهای دربند نیست.

 

  • سرباز گمنام

بسمه تعالی

 

روزی که نفوذی های داخلیِ دشمن، اینستاگرام را به عنوان پلتفرم اصلی ۸۵ میلیون ایرانی به ملت تحمیل کردند می‌دانستند حذفی‌ترین و سرکوبگرانه‌ترین سیاست‌ها را نسبت به ملت ایران و نیروهای نظامی ملی ایران و همزمان ملایم ترین و پیشبرنده ترین سیاست‌ها را نسبت به عمال حقوق‌بگیر جنگ رسانه‌ای غرب اعمال کرده اند. و البته هتک حرمت به مقدسات و تشویق به تروریسم خیابانی و اغتشاشات و کشته سازی های مصنوعی را نه فقط حذف نمی‌کنند بلکه به صورت رسمی آنها را تبلیغ می‌کنند! حتما شنیده اید که وزیر مسائل راهبردی و دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به جک دورسی، مدیرعامل توییتر، از وی درخواست کرده تا حساب‌های کاربری رهبر انقلاب در این شبکه اجتماعی را مسدود کند! در این نامه تصریح شده‌است، رژیم صهیونیستی آماده هرگونه همکاری با توئیتر است تا حساب‌های [دفتر تنظیم و نشر آثار] آیت‌الله خامنه‌ای در این شبکه اجتماعی مسدود شود!

 


سیاست تمدن غربی، اینگونه است که اگر ظاهرا آزادی بیان هست، اما ابزار بیان کاملا تحت کنترل است. شما تا زمانی اجازه استفاده از این ابزارها را دارید که از جانب بیان شما خطری متوجه استبداد غربی نشود. اتفاقات این روزهای آمریکا بیانگر همین واقعیت است که استبداد غربی تا آنجایی (حتی ملت خود را) تحمل می‌کند که بتواند با مکانیسم‌های غیرمستقیم، اجازه ظهور و بروز (هرگونه اعتراض و اعلام نارضایتی) به آنها ندهد. اگر این مکانیسم‌ها جواب نداد، به وحشیانه ترین شکل ممکن دست به حذف مستقیم می‌زند.

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مسئولان فضای مجازی ایران! خون سردار سلیمانی ها و مدافعان امنیت حریم این سرزمین، بر گردن شما تا ابد سنگینی خواهد کرد! چرا که سردار سلیمانی ها مظلومانه تکه تکه شدند تا آمریکا و صهیونیسم جهانی را از منطقه بیرون کنند، اما شما همه آنان را یکجا وارد حریم مجازی ایران کرده اید. آقای روحانی و جهرمی! و جناب فیروزآبادی و جهانگرد! و دیگر مسئولان فضای مجازی، بدانید! هر ایرانی که در این شبکه های جاسوسی و فتنه گر، فعال است گناهش اول بر گردن شماست.

 

نقش توئیتر و تلگرام و اینستاگرام در فتنه های سالهای 88 و 96 و 98، و در تمامی اغتشاشات بسیار واضح و عیان بوده است. اما من از بیگانگان هرگز ننالم... روی سخنم با شما دوستان انقلابی و فعالان مذهبی و بخصوص صفحه ی منسوب به رهبری در این شبکه هاست!

اینکه بارها وزیر امور خارجه آمریکا علنا به خاطر مبادله ی اطلاعات بین اغتشاشگران از توئیتر تشکر کرده، برای شما چه معنایی دارد؟ و اینکه مشاور سابق امنیت‌ ملی بوش، در مـقاله ای‌ در‌ روزنـامه ی "کریستین ساینس مانیتور"، به دلیل نقش توئیتر در رخدادهای پس از انتخابات سال 88 در ایران، خواستار تعلق جایزه ی صلح نوبل به مالکان توئیتر شد، به چه معناست؟1 خدماتی که این شبکه ها از تلگرام و اینستاگرام تا توئیتر و فیس بوک و گوگل و یوتیوپ، طی سال های اخیر به دشمن کرده اند، بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه؛ آتش فتنه هایی که این شبکه ها در کشور عزیز اسلامی ما و دیگر کشورها به پا کرده اند بر همگان آشکار شده و واضح است که این شبکه ها نه تنها برای تعامل ملتها با هم ساخته نشده، که برای جاسوسی و به بردگی درآوردن آنها طراحی شده است. تاکید حضرت آقا بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و تقویت شبکه های بومی، از 10 سال پیش و حتی قبل تر از آن، خود تاییدی بر این سخنان است.

  • سرباز گمنام