جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

امام سجاد: دست به دعا برداشته ولب به تضرع گشوده وعرض می‌کنند:

«الهی به تو پناه می‌برم از آتشی که به سبب آن، بر هر که تو را معصیت نموده، سخت گرفته ای و هر که را از رضای تو اعراض نموده است، وعدة عذاب داده ای و از آتشی که نورش (بر اثر شدت در جه حرارت) تاریکی است و ملایمش، دردناک و دورش، نزدیک است (که از دور هم می‌سوزاند) و از آتشی که قسمتی از آن قسمت دیگر را می‌خورد و پاره ای از آن بر پارة دیگرش حمله می‌برد و از آتشی که استخوان‌ها را می‌پوساند و ساکنین خود را از آب جوشان، می‌خوراند و از آتشی که بر زاری کنندگانش دلسوزی نمی‌نماید، و بر تخفیف (عذاب) از کسی که برایش خشوع کند و در برابرش تسلیم شود، توانا نمی‌باشد، ساکنین خود را با گرمترین عقاب دردناک و گرفتاری سخت خود دیدار می‌کند و پناه می‌برم به تو از کژدم‌های دهان گشوده،  و مارهای نیش زننده اش، و از آشامیدنی اش که امعاء واحشاء ساکنین خود را پاره پاره میسازد ودل‌هایش را بر می‌کند و از او هدایت می‌طلبم به آنچه که مرا از آن آتش دور سازد. بار الها، بر محمد وآلش رحمت فرست ومرا به فضل و رحمت خود از آن آتش پناه ده.»

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

 

1- غذای دوزخیان از درخت زقوم است که از آتش می‌روید وخوردن آن بر سوزش اندرونشان می‌افزاید:

إِنَّ شَجَرَةَ الزَّقُّومِ طَعامُ الْأَثیمِ کَالْمُهْلِ یَغْلی‏ فِی الْبُطُونِ؛ مسلماً درخت زقوم طعام گناهکاران است همچون مس گداخته در شکم‌ها می‌جوشد.( دخان : 43 تا 45)

تَصْلىَ‏ نَارًا حَامِیَةً تُسْقَى‏ مِنْ عَیْنٍ ءَانِیَةٍ لَّیْسَ لَهُمْ طَعَامٌ إِلَّا مِن ضَرِیعٍ لَّا یُسْمِنُ وَ لَا یُغْنىِ مِن جُوعٍ؛ و در آتش سوزان وارد مى گردند از چشمه‏ اى بسیار داغ به آنان مى ‏نوشانند غذایى جز از ضَریع [خار خشک تلخ و بدبو] ندارند غذایى که نه آن‌ها را فربه مى ‏کند و نه از گرسنگى مى ‏رهاند! (غاشیه، 4 ـ 7)

فَلَیْسَ لَهُ الْیَوْمَ‌هاهُنَا حَمِیمٌ وَ لَا طَعَامٌ إِلَّا مِنْ غِسْلِینٍ لَّا یَأْکلُهُ إِلَّا الْخَاطِئُونَ؛ از این رو امروز هم در این جا یار مهربانى ندارد، و نه طعامى، جز از چرک و خون! غذایى که جز خطاکاران آن را نمى ‏خورند! (حاقّه، 35 ـ 37) [1]

 

 

2- دوزخیان در حالتی بین مرگ و زندگی عذاب می‌کشند (نه می‌میرند که از عذاب آسوده شوند ونه می‌توان گفت زنده‌اند)

وَ یَتَجَنَّبُهَا الْأَشْقَى الَّذِى یَصْلىَ النَّارَ الْکُبْرَى‏ ثُمَّ لَا یَمُوتُ فِیهَا وَ لَا یَحْیى؛ امّا بدبخت‏ترین افراد از آن دورى مى‏ گزیند، همان کسى که در آتش بزرگ وارد مى‏ شود، سپس در آن آتش نه مى‏ میرد و نه نجات پیدا می‌کند! (اعلی، 11 ـ 13)

وَ یَأْتِیهِ الْمَوْتُ مِن کُلِّ مَکاَنٍ وَ مَا هُوَ بِمَیِّتٍ وَ مِن وَرَائهِ عَذَابٌ غَلِیظٍ؛ و مرگ از هر جا به سراغ او مى‏ آید ولى با این همه نمى‏ میرد! و بدنبال آن، عذاب شدیدى است! (ابراهیم، 17)

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

فَیُعَذِّبُهُ اللَّهُ الْعَذَابَ الْأَکْبرَ؛ که خداوند او را به عذاب بزرگ مجازات مى‏ کند! (غاشیه، 24)

وَ آن الْفُجَّارَ لَفی‏ جَحیمٍ؛ و بدکاران در دوزخند. (انفطار، 14)

 

 

صفات جهنّمیان

1- آنان که آیات الهی را از روی جهل و عناد و تعصب به استهزاء می‌گرفتند و این دلیل کفر آن‌ها و سبب سقوط آن‌ها در دوزخ است.(کافران و منافقان):

إِلَّا بَلَاغًا مِّنَ اللَّهِ وَ رِسَالَاتِهِ وَ مَن یَعْصِ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ فَإِنَّ لَهُ نَارَ جَهَنَّمَ خَلِدِینَ فِیهَا أَبَدًا؛ تنها وظیفه من ابلاغ از سوى خدا و رساندن رسالات اوست و هر کس نافرمانى خدا و رسولش کند، آتش دوزخ از آن اوست و جاودانه در آن مى ‏مانند! (جن، 23)

وَ مَن یُشَاقِقِ الرَّسُولَ مِن بَعْدِ مَا تَبَینَ‏ لَهُ الْهُدَى‏ وَ یَتَّبِعْ غَیْرَ سَبِیلِ الْمُؤْمِنِینَ نُوَلِّهِ مَا تَوَلىَ‏ وَ نُصْلِهِ جَهَنَّمَ وَ سَاءَتْ مَصِیرًا؛ کسى که بعد از آشکار شدن حق، با پیامبر صلوات الله علیه و آله مخالفت کند، و از راهى جز راه مؤمنان پیروى نماید، ما او را به همان راه که مى ‏رود مى بریم و به دوزخ داخل مى ‏کنیم و جایگاه بدى دارد. (نساء، 115)

ذَالِکَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا کَفَرُواْ وَ اتَّخَذُواْ ءَایَاتىِ وَ رُسُلىِ هُزُوًا؛ (آرى، ) این گونه است! کیفرشان دوزخ است، بخاطر آنکه کافر شدند، و آیات من و پیامبرانم را به سخریه گرفتند! (کهف، 106)

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم


غفلت بزرگ!


المُؤمِنُ کَیِّسٌ فَطِنٌ حَذِرٌ . پیامبر خدا صلى الله علیه و آله فرمودند: مؤمن زیرک باهوش و محتاط است. 1 
بسیاری از شبکه ها و نرم افزارهایی که با ظاهری موجه و غیرموجه در فضای مجازی فعالند، اسلحه و ابزار بسیار قوی دشمن برای جنگی نابرابر در مقابل مسلمانان است. حضرت امام خامنه‌ای  بارها هشدار داده اند: «آرایش دشمن آرایش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛... در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد.2.» .. ما در مورد فضای مجازی؛ می‌گوییم مواظب شلّیک توپخانه‌ی دشمن باشید در این فضا؛ حواستان باشد. از این فضا، دشمن علیه هویّت شما، موجودیّت شما، نظام شما، انقلاب شما استفاده نکند.3

 


پرواضح است (به روشنی روز) که نرم افزارهایی چون تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک، گوگل و... برای پیاده سازی اهداف خبیثانه دشمن راه اندازی شده است. اهدافی چون جاسوسی، دین زدایی، گمراه کردن انسانها، اختلاف افکنی در جوامع مختلف، تحقیر و تمسخر دین و دینداران، گسترش فحشاء و فساد و سرگرم کردن انسانها به فحشاء، فشارهای سنگین اقتصادی، تحریف دین چه تحریف لفظی که ظاهر مطلبی را عوض و یا عبارتی را حذف و اضافه میکنند و چه تحریف معنوی که مطالب را خلاف مقصد و معنای گوینده معنا می کنند.4، مبارزه با رهبری مسلمین و در نهایت نابودی جبهه حق با استفاده از جنگ نرم است!
حال یک سؤال مهم از خواص مؤمن و انقلابی! آیا چنین نرم افزارهایی که با چنین اهداف سنگینی ساخته شده اند، به من و شما اجازه می دهند که از آنها آزادانه برای پیروزی حق و شناساندن اسلام و اهل بیت علیهم السلام به دنیا، استفاده کنیم؟!!

از شما التماس تفکر دارم!

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا شکرت، بهار از راه رسید.

وَ اللَّهُ الَّذِی أَرْسَلَ الرِّیاحَ فَتُثِیرُ سَحاباً فَسُقْناهُ إِلى‌ بَلَدٍ مَیِّتٍ فَأَحْیَیْنا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها کَذلِکَ النُّشُورُ «فاطر 9» «و خداوند کسی است که بادها را می‌فرستد که ابرها را برانگیزد. آن‌گاه آن را به سوی سرزمین مرده می‌رانیم و بدان زمین را بعد از مرگش زنده می‌داریم، رستاخیز نیز همین‌گونه است.»

 

ک

 چه آرامشی میریزد در جان آدمی بعضی واژه ها؛

بهار! زیباترین واژه ای که سرشار از امید و زندگیست، بهار یعنی جوانه زدن و شکوفا شدن، نم نم باران و صدای نغمه بلبل.

بهار! زندگی و زیبایی را به زمین هدیه می دهد. بهار! به عنوان یکی از نشانه های خدا، سرشار از درس و عبرت است. درس تحول و نو شدن.

 بهار! زیباترین تابلویی ست که نشان می دهد، زمین عرصه کوچ است. به تعبیر رسول اکرم صلی الله علیه و آله: «آن کس که با تغییر دنیا از وضعی به وضع دیگر آگاه نشود، از غافل ترین مردمان است». خدایا شکرت که دوباره سالی جدید با بهاری زیبا از راه رسیده است. بهاری که زمین های مُرده را زنده می کند و برکه ها و رودخانه ها را به جوش و خروش وا می دارد. بهار، زیباترین و انقلابی ترین فصل است و یادآور قیامت.

  • سرباز گمنام