جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

وبلاگ جهاد مجازی در یادداشتی بیان داشت:


یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا قاتِلُوا الَّذینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَ لْیَجِدُوا فیکُمْ غِلْظَةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقینَ             

ای کسانی که ایمان آورده اید ( ابتدا طبق مصالح و قواعد ) با کسانی از کفار پیکار کنید که به شما نزدیک ترند و حتما باید در شما شدت و صلابت ( در عمل ) بیابند ، و بدانید که خداوند با پرهیزگاران است.  توبه 123

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  خطاب به دانشجویان فرمودند: "امیدوارم این روحیه‌ی احساس تکلیف، مطالبه‌گری و انتقاد تا زمانی‌که به عنوان مسئولان آینده‌ی کشور، مسئولیت‌ها را در دست می‌گیرید، در میان شما باقی بماند، زیرا اگر این‌گونه شود، کشور نجات پیدا خواهد کرد."

دنیای امروز شیوه های نوین دشمنی به خود می بیند و این اطلاعات افراد و هرکشوری هست که جبهه ای را در موقعیتش تثبیت می کند. اینترنت و فضای مجازی یک شمشیر دو لبه است که اگر مراقب نباشیم ممکن است دست خودمان را هم ببرد.

اکنون دشمنان در خانه های ما در حال جولان هستند و  خطر شبکه های اجتماعی همچون وایبر، واتس اپ، لاین و ... از شبکه های ماهواره ای بیشتر است و همین ها هستند که اعتقادات جوانان را خدشه دار و ضعیف می کنند. موسس وایبر، تالمون مارکو، فارغ التحصیل علوم کامپیوتر از تل آویو است و قبل آن در ارتش اسراییل مشغول به کار بوده است. واتس آپ هم از آن مارک زاکر برگ همان مالک فیس بوک می باشد، که آواز ی جاسوسی و تضییع حقوق شهروندی آن بر کسی پوشیده نیست.

 شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی تلاش میکنند تا با تاثیر گذاری بر ایدئولوژی افراد جامعه مورد هدف، به مرور زمان جهان بینی آنان را نیز مورد حمله قرار داده و با جایگزین کردن فرهنگ غربی و ضد دینی، فرهنگ غنی ایشان را در تزلزل و سقوط محض قرار دهند. این نرم افزار ها امکان دستیابی به فرهنگ بومی و روحیات مردم هر منطقه را برای صاحبان این جاسوسکده های همیشه همراه میسر می کند و این مطالعه روحیات و خلقیات یک ملت است که می تواند دشمن را در میدان مبارزه جسور کند و البته عین حماقت است که جاسوسی را منحصر در استخراج نفرات و مهمات دانست.

جنگ روانی که تحفه دنیای امروز ماست زائیده همین اطلاعات به دست آمده از شناخت روحیات و خلقیات است؛ برکسی پوشیده نیست که دشمن در میدانی که طراحی و با آن جهان را مسخر خود کرده است و از آن ها با عنوان شبکه های اجتماعی فضای مجازی یاد می شود، سعی دارد با کمترین هزینه جانی و مالی به اطلاعات شهروندان مسلمان دست یابد.

دولت های صهیونیستی با این جاسوسکده های همیشه همراه توانسته است به خیل اطلاعات شهروندان کشورهای مسلمان بالاخص ایران دسترسی راحت داشته باشد.

بسیاری از کاربران ایرانی، با تصور موثر بودن، به فعالیت در این شبکه ها ادامه می دهند، غافل از آنکه دشمن در زمین بازی که طراحی کرده است، با کاربران موثر به چند شیوه برخورد می کند؛ فاز اول تطمیع کاربران است به طوری که همراه با این تطمیع به شیوه ماهرانه ای حتی ذائقه سازی برای طیف های مختلف کاربران نیز انجام می دهند. در فاز دوم به تحقیر افکار و اعتقادات و بعد آن  به تهدید کاربران موقر می پردازد. نهایتا اگر ضرر حضور کاربر برای دشمن، بیشتر از سود آن شوند، دشمن صهیونیستی به راحتی با یک کلیک، کاربر را دلیت و اخراج خواهد کرد.

این سرویس های جاسوسی_تروریستی دشمن صهیونیستی که کاربران به زعم خودشان به طور رایگان از آن بهره می برند، به گفته نفتالی بنت وزیر اقتصاد اسرائیل پاسخی به جنبش بایکوت اسرائیل بوده و موفقیت میلیون دلاری برای وایبر و رژیم نجس صهیونیسیتی به دنبال داشته است و این به این معناست که حضور کاربران در این فضا توانسته دولت نجس صهیونیستی را از لحاظ اقتصادی ساپورت کند.

هیچ دولت و قانونی در هیچ کشوری نمی پذیرد که سرویس جاسوسی دشمن، اطلاعات مردم و مسئولین را به سرقت ببرد. اما گویا در کشور ما جاسوسی را منحصر به همان مهمات و استخراج نفرات می دانند و چشم خود را بر این جاسوس کده های دولت های صهیونیستی_تروریستی بسته اند، و عجیب تر از آن، اینکه این برنامه های ضد اجتماعی در کشوری آزادانه مشغول فعالیت هستند که اگر نرم افزار مشابه داخلی بخواهد وارد بازار شود، باید مدت ها به دنبال مجوز پله های اداره های مربوطه را بالا و پایین نماید!

آیا این همه دلایل عقلی و مدارک اثبات شده از جاسوسی این فحشاخانه های همیشه همراه، کافی نیست که مسئولان ما را به فکر فرو برد تا قدم هایی عملی در کوتاه کردن دست دشمنان اسلام و مسلمین از اطلاعات خصوصی کاربران ایرانی، بردارند؟ قوه قضاییه چرا به صورت محکم و بدون مسامحه با استفاده از اختیارات قانونی خود با این جاسوسخانه های همیشه همراه برخورد نمی کند و برای حکم های صادره، ضمانت اجرایی قرار نداده است؟ چرا قوه ی مجریه، شبکه ی ملی اطلاعات را آنطور که باید، پیاده نمی کند و از دست درازی این شبکه های جاسوسی تروریستی_صهیونیستی جلوگیری نمی نماید؟

از دولت محترم تقاضا داریم تا همانگونه که قوه ی قضائیه دستور فیلترینگ این شبکه ها را صادر کرده، مانع از سوء استفاده ی جاسوسان صهیونیستی از کاربران شود.

کلام امام خامنه ای فراموش نشود که: "در میدان تنظیم شده ازسوی دشمن بازی نکنید چه ببرید چه ببازید به نفع دشمن است......."

 

 

  • سرباز گمنام

وبلاگ صهبای حق در یادداشتی بیان داشت:


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

 «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الَّذِینَ اتَّخَذُوا دِینَکُمْ هُزُواً وَ لَعِباً مِنَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتابَ مِنْ قَبْلِکُمْ وَ الْکُفَّارَ أَوْلِیاء

اى کسانى که ایمان آورده‌‏اید، افرادى که آئین شما را به باد استهزاء و بازى مى‌‏گیرند، از اهل کتاب و مشرکان، دوست و تکیه‌‏گاه خود انتخاب می کند .

 در دین اسلام ارتباط با مشرکان و کفار در جهت رفع نیازهای اضطراری مانعی ندارد، اما دوستی و تکیه کردن به آنان و نیز گره زدن سرنوشت جامعه دینی در قالب مسائل مهم سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی برای جوامع دینی ممنوع می‌باشد. به عبارت دیگر، سطح روابط نباید در حد ائتلاف‌ها و اتحاد با آنان باشد؛ جرا که این عمل باعث می‌شود تا آنان بر مؤمنان مسلط شده و بر اعتقادات آنان و فرزندانشان تأثیر منفی بگذارند. با عدم ارتباط طبعاً دشمنان نیز چنین تسلطی را از دست خواهند داد

 تغییر تاکتیک های دشمنان از جنگ سرد به جنگ نرم و قبضه کردن باورها و اندیشه های نسل جوان از طریق شبکه های اجتماعی و ماهواره ای از مهمترین تاکتیک های دشمنان است. 

سرویس‌های جاسوسی-تروریستی، فضای مجازی را بستری برای استحاله عقیدتی و فکری آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان مبدل کرده اند و در همین راستا سرمایه های کلانی را صرف ایجاد زیرساخت، راه‌اندازی و نگهداری فضای مجازی وذائقه سازی برای ترغیب حضور شهروندان در آن می‌کنند وانچه مسلم هست این است که نسلی را که تغذیه فکری وعقیدتی ان توسط شبکه های ضد اجتماعی دولت های صهیون به عهده دارد نمی تواند عهده دار اینده این مرزو بوم باشند و به راحتی زمانی که ما داریم خوشبینانه باحضور خود دراین میدان ها مشروعیت به دولت مطرود ونجس صهیون می دهیم ان ها به فکر بر پای حیله اندلس در میدان های مجازی جنگ نرم می باشندکار دشمن دشمنی و گرفتن فرصت از جبهه حریف می باشد و اما انجه که درد اور است تغافل برخی مسیولین دولتی و حتی گروه های حزب الله هست که فراموش کرده اند هدف وسیله را توجیه نمی کند و دست به دامان چنین حربه های حرامی برای اثبات عقیده خود هستند مثال کسانی که برای رساندن کلام نورانی امام خامنه ای متوسل به سرزمین های دشمن قسم خورده اسلام ومسلمین شدند به راستی اگر بیان نورانی امام و نافذ بود کلام ایشان نبود جگونه این کار بی بصیرت قابل تعریف می شد؟؟؟؟؟ و یا انجا که حرکت های نیروهای دلسوز به خاطر عدم وحدت کلمه نتوانست خود رانشان دهند و این امر خود باعث بزرگ جلوه دادن قدرت دشمن دراین فضاها شد.

انجام دادن حرکت های بزرگ و کاربردی در برابر هجمه این فضاهای صهیونیستی تروریستی دولت های منحوس صهیونیستی نیازمند وحدت کلمه تمامی نیروهای انقلابی فضای سایبری می باشد.

سستی در برابر دشمنی که از هر فرصتی برای زدن ضربه کاری و مهلک استفاده می‌کند باعث نابودی دین و مؤمنان خواهد بود. براین اساس است که خداوند متعال جهاد را یکی از واجبات مهم قرار داد و به پیامبرش دستور داد که بر دشمنان سخت گرفته و با آنان جهاد نماید: «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنافِقِینَ وَ اغْلُظْ عَلَیْهِم»؛[49]  اى پیامبر! با کافران و منافقان جهاد کن، و بر آنها سخت‏گیر...ایا وقت ان نرسیده است که مسئولین ما لباس رزم پوشیده وجهاد در عرصه ی جنگ نرم را باور کنند و کلید اف این شبکه های صهیونیستی تروریستی بیست وچهار ساعت ان لاین را بزنند.....


  • سرباز گمنام

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:


به نام خدا                                 

مقام معظم رهبری فرمودند: «امروز مهم ترین ابزار جنگ بین قدرت ها در دنیا، رسانه است و امروز حتی قدرت های بزرگ هم با رسانه دارند کار می کنند. امروز تأثیر رسانه ها و تلویزیون ها و هنرها و این شبکه های عظیم اطلاع رسانی و... از سلاح و از موشک و از بمب اتم بیشتر است. امروز دنیا، یک چنین دنیایی است. روز به روز هم دارند این میدان را گسترش می دهند... امروز آرایش رسانه ای و فرهنگی که در مقابل جمهوری اسلامی قرار  دارد، بسیار آرایش پیچیده، متنوع، متکثر، کارآمد و فنی و پیشرفته است».(بیانات در جمع کارکنان صدا و سیما 28/2/83) دشمنان اسلام و مسلمین یا همان به اصطلاح ابر قدرت های جهانی از دو ابزار هدایت جنبش های دانشجویی و رسانه برای رسیدن به اهداف جاسوسی –تروریستی خود کمک می گیرند به طوری که 80 درصد کلمات اخبار جهان توسط چهار خبر گزاری در دنیا تهیه می شود و آنها هم هزاران روزنامه و صدها شبکه تلویزیونی دارند که به ظاهر کثرت دارند اما در باطن دارای وحدت کامل هستند و مطابق نظر اتاق فکری واحد اخبار را تحلیل می کنند. رسانه ها در حوزه های مختلف کارکردی متفاوت دارند و با استفاده از آنها می توان در جامعه انگیزه و حرکت را ایجاد کرد و یا فرهنگ عمومی را پایه ریزی و گسترش داد و همین طور افکار عمومی را در رابطه با موضوع خاص تبیین نمود. و درست به همین علت است که دولت های صهیونیستی از رسانه ها، به عنوان زمین بازی خود ساخته، برای گسترش نفوذ خود در جامعه جهانی استفاده می کنند؛ نمونه بارز این فرایند اقدامات دشمن صهیونیستی در سرزمین های اشغال شده ی فلسطین است .رژیم منحوس صهیونیستی با استفاده از رسانه های داخلی  و جهانی در تلاش است آن چه در سرزمین های اشغالی رخ می دهد را در راستای منافع به اصطلاح مشروع خود (نامشروع و نجس) تفسیر کند و به افکار عمومی جهان بقبولاند. اهمیت این ابزار و سلاح تبلیغاتی برای دشمن صهیونیستی و سرویس های جاسوسی –تروریستی دشمنان اسلام و مسلمین، در کنترل افکار و شستشوی مغزی مردم جهان چنان مهم است که کنگره صهیونیسم در پروتکل معروف رهبران خود می گوید ؛ ما هنگامی در تشکیل دولت اسرائیل موفق خواهیم شد که بر ابزارهای تبلیغاتی و مطبوعاتی جهان تسلط داشته باشیم !!

و درادامه این روند آیزنهاور رئیس جمهور پیشین دولت صهیونیستی آمریکا می گوید:"بزرگترین جنگی که در پیش داریم ،جنگی است برای تسخیر افکار انسانها..." با توجه به آنچه گفته شد ،استفاده از وسایل ارتباطی نوین اعم از شبکه های جهانی رایانه ای ،ماهواره ای ،بازی های کامپیوتری ،فیلم های کوتاه و مستند و سینمایی،کارتون ها...در راستای دستور کار دولت های صهیونیستی قرار گرفته است.به طور مثال کارتون داستان سبزیجات که با نام داستان استر نیز معرفی گردید در بخشی به نام تماشاخانه ،مدتی پیش از رسانه کشورمان ،برای گروه سنی خردسال پخش شد که تکه ای از تاریخ ایران را به روایت یهود و البته آنطور که دشمن صهیونیسم مایل بود به سخره گرفت!!! و این یعنی نمونه ی کوچک و به ظاهر کم اهمیت از نفوذ جاسوسی صهیونیسم و ضعف در رسانه ملی...  وقتی می دانیم که دولت های صهیونیسم برای اجرای سیاست های خود روش هایی را در جهت انحصاری نمودن زمین بازی برای رسانه ها به اجرا می گذارند و در این راه از پنهان کاری ،کوچک نمایی،برچسب زدن و شایعه سازی ...استفاده می کنند،آیا دولت و مسئولان جمهوری اسلامی نباید در مقابل این سیل عظیم هجوم رسانه ای و عملیات روانی دشمن صهیونیسم، زمین بازی را خود تعریف کنند؟  آیا زمان آن نرسیده که وزن و جایگاه رسانه های خودی در سبد رسانه ای مردم افزایش پیدا کند؟ آیا زمان آن نرسیده که اتاق فکری با حضور نخبگان تشکیل شود تا رسانه ملی از انفعال دور بماند؟ آیا زمان آن نرسیده تا بدون وابستگی به فضای مجازی در زمین بازی دشمن، با رسانه خودمان و در زمین بازی خودمان در دنیا مطرح باشیم؟ مسئولین محترم از شما می پرسم؛بر نامه ریزی میان مدت و بلند مدتتان در خصوص مقابله با جنگ رسانه ای نظام جاسوسی صهیونیست ،کدامند؟ آیا شما از فناوری برتر رسانه ای و امکانات نوین ارتباطی در جهت مقابله با هجوم رسانه ای دو لت های صهیونیستی استفاده کرده اید ؟

آیا کلام مولا علی (ع) را خوانده اید که می فرمایند:کسی که در برابر دشمنش به خواب رود ،او را حیله ها از خواب بیدار می کند.(غررالحکم،جلد5،ص344) .چقدر بیانات مقام معظم رهبری را به یاد می آورید که فرمودند ؛یک ملت باید دشمن را بشناسد،نقشه دشمن را بداند و خود را در مقابل آن تجهیز کند...؟؟! (بیانات معظم له در اولین روز سال 1386 ،مشهد مقدس)  شما برای مقابله با دشمن چقدر تجهیز شده اید؟ ؟      والسلام

 

  • سرباز گمنام

مطالبه در یادداشتی بیان داشت:

 

ایجاد شبکه های گسترده ی رسانه ای و نفوذ در حوزه بین الملل، این امکان را برای دولت ها فراهم می آورد تا مطالب مورد نظر خود را به مردم بقبولانند. رسانه در جوامع امروزی، می تواند انگیزه و قدرت حرکت در مردم ایجاد کند؛ قدرت های بزرگی که نیاز به مشروعیت مردمی دارند، با استفاده از ابزار رسانه، فکر و ذهن و دست و زبان ملت ها را با خود همسو می سازند.

"امروز دنیا، دنیای رسانه‌ها و تبلیغ و تبیین است. (...)صهیونیستها از آغاز شروع کار خود، به سمت رسانه‌های خبری و تبلیغی رفتند. یکی از سیاستهای آنها این بود که رسانه‌های تبلیغی دنیا را قبضه کنند." (بیانات مقام معظم رهبری 11/11/1380) توانمندی رسانه به قدری زیاد است که رژیم نامشروع صهیونیستی، از همان ابتدای اعلام موجودیت، به دو وسیله ی جنگ نظامی و رسانه، سعی کرد وجهه ای آبرومند برای خود در افکار عمومی بسازد؛ همچنین با سیاست رسانه ای، جنایات خود را در پوشش دفاع، پنهان کند و مردم مظلوم فلسطین را تروریست و جنگ طلب معرفی نماید. در ادامه ی این سیاست ها، صهیونیسم جهانی، حوزه ی رسانه ای خود را در فضای مجازی گسترش داد و با ایجاد زمین بازی جذاب و قدرتمند، ابتکار عمل را به دست گرفت و بسته به ذائقه ی مخاطب، زمین بازی خود را به روز و پیشرفته تر کرد. چت روم ها و شبکه های به اصطلاح اجتماعی، یکی از مهمترین خدعه های دشمنان اسلام و مسلمین برای سوءاستفاده اقتصادی، اطلاعاتی، سیاسی و فرهنگی از ملت ها و ضایع مردن حقوق شهروندی آن ها بوده است. محیط اینگونه زمین های بازی طراحی شده توسط دشمن، به گونه ایست که به کاربران اجازه ی تولید محتوا می دهد و کاربر تصور می کند که بر محیط پیرامون خود تاثیرگذار است؛ غافل از آنکه حتی همین تصور یا بهتر بگوییم توهم تاثیر گذاری، از نقشه ها و قواعد از پیش طراحی شده ی دشمنان صهیونیسم برای جذب مخاطب و سوءاستفاده ی حداکثری از مخاطبان است. دشمنان اسلام و مسلمین به کمک رسانه های 24 ساعته آنلاین خود، القائاتی به جبهه ی حق می کنند که دچار اشتباه محاسباتی شود و به جای آنکه به دشمن حمله ور شود، در سنگر دشمن بماند و ماشه ی اسلحه ای را بچکاند که در دستان دشمن صهیونیستی ست! واضح است که نتیجه ی این حمله، آسیب رساندن به جبهه ی خودی است. شاهد این صحبت، کمپین های مختلفی ست که در شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی شکل گرفته و هیچ کدام به سر انجام نرسیده است؛ مانند کمپین امام هادی (علیه السلام) یا کمپین حمایت از شیخ نمر.

جالب تر، حضور برخی از چهره ها و شخصیت های سیاسی و مذهبی در این شبکه های ضد اجتماعی است، که سبب مشروعیت بخشی به این جاسوسخانه ها شده است؛ عجیب نیست که رجل سیاسی و مذهبی در کشور ما، متوجه نقش دشمن در این شبکه های ضد اجتماعی نمی شوند و به بهانه ی دیپلماسی عمومی به زبان فارسی، شان خود را تا حد کاربر و شهروند آمریکایی بودن، تنزل می دهند؟ 

به راستی ملت های مسلمان و آزاده چگونه می توانند بر دشمنان صهیونیستی غلبه کنند؟ آیا دلیل موفقیت دشمنان صهیونیسم در فضای مجازی و بالا رفتن ضریب نفوذ رسانه ای دشمن، آن نیست که دولت ها و ملت های مسلمان، علاوه بر آن که رسانه ی واحدی ندارند تا صدای خود را به گوش جهانیان برسانند، بسیار منفعلانه عمل می کنند؟ متاسفانه دشمن در باطل خود بسیار محکم و متحد است و مسلمین در جبهه ی حق، پراکنده و متزلزل هستند. ملت و دولت جمهوری اسلامی، به عنوان سردمدار آزادگان جهان، می بایست اعتماد خود به رسانه ها و زمین بازی دشمن را قطع کند و با باور کردن ظرفیت های انسانی، مادی و معنوی نیروهای داخلی، توپخانه ی رسانه ای واحدی بسازد تا با صدایی قوی و رسا، قدرت ایمان و عمل را به جهانیان نشان دهد. آیا وقت آن نرسیده که دولت ها و ملت های مسلمان و آزاده، از یوغ دشمنان صهیونیسم رهایی یابند و خود، مبتکر طراحی و ساخت زمین بازی باشند؟ و بدین ترتیب، اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) را بدون واسطه به دل های حق جو در سراسر جهان بشناسانند؟ 

"سیستم رسانه‌ای اسلام و سیستم رسانه‌ای عرب باید طوری رفتار کند که معنایش این نباشد که از معرکه دور است. شما وسط میدانید؛ چه بخواهید و چه نخواهید. امروز، روزی است که هر اقدام ما، در آینده تاریخ اثر میگذارد و ثبت خواهد شد. ما امیدواریم که همه دنیای اسلام این قضیه را با همه‌ی ابعادش به‌روشنی درک کند و بر طبق آنچه وظیفه اوست، عمل کند." (بیانات مقام معظم رهبری 11/11/1380)

دولتمردان و مسئولان جمهوری اسلامی، می بایست فرامین و رهنموهای مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی را با جدیت و بدون لحظه ای درنگ، عملی کنند، تا هرچه زودتر رسانه ای واحد در جبهه ی حق داشته باشیم که خود دارای ابتکار عمل باشد و بتواند زمین بازی طراحی کند. شورای عالی فضای مجازی موظف است دستورات و پیگیری های لازم برای ساخت شبکه ملی اطلاعات را انجام دهد تا قدمی بزرگ در جهت حفظ و صدور اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) بردارد و دشمنان اسلام و مسلمین را دچار انفعال کند.

والسلام

 خوئی

  • سرباز گمنام