جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

طوفان رهاسازی

۲۱
شهریور

بسم الله الرحمن الرحیم

 13 . آیا نرم‌افزارها هم به‌ مثابه کالا هستند و حکم خرید کالای ایرانی در اینجا هم وجود دارد؟

حکم خرید کالای دشمنان که به نحوی کمک به آنها محسوب می‌شود تحت عنوان «اعانه‌ی ظالم» شامل اینجا نیز می‌شود؛ یعنی ما با خریداری یک نرم‌افزار، خدماتی به آنها برسانیم یا به نحوی از این نرم‌افزارها استفاده کنیم که سودش به جیب آنها برود، مثل برخی برنامه‌ها که اصل ورود به آنها و تعداد استفاده‌کنندگان از آنها برای صاحبش مفید است، همین ورود به برنامه هم حرام می‌شود. بنابراین فرقی نمی‌کند که این کالا سخت‌افزار باشد یا نرم‌افزار و این توصیه‌‌ای که گفته‌اند اگر کالایی مشابه داخلی دارد، از کالای خارجی استفاده نکنید، شامل نرم‌افزارها هم می‌شود و باید از نرم‌افزار داخلی استفاده کنید.1

 

 

مدتی است مد شده افراد انقلابی هر از چند گاهی به بهانه های مختلف جوانان و نوجوانان انقلابی را با جملاتی پرشور و هیجان انگیز (مانند ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش) یا (مبلغ اسلام باشید) (ما ملت امام حسینیم) به توئیتر و اینستاگرام دعوت میکنند!

 

ما فضای مجازی را یکی از فرصت ها و نعمت های خداوند دانسته، قائل به استفاده مثبت از این بستر برای تبلیغ اسلام هستیم؛ اما معتقدیم فضای گسترده مجازی صرفا به چند نرم‎افزار خارجی صهیونیستی محدود نمی شود.

  • سرباز گمنام

نعمتِ بلاها!!!

۰۱
شهریور

بسم الله الرحمن الرحیم

 

کسی که دچار بلا نشود مورد رحمت خدا نیست، مورد غضب خداست!!

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا استَعینوا بِالصَّبرِ وَ الصَّلاةِ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصّابِرین. ای مومنان! به استقامت و ذکرخدا کمک بگیرید؛ چرا که خداوند همراه مقاومت کنندگان است.

از امام صادق (علیه السلام) سوال شد: آیا مؤمن به جذام، برص و  بیماری‌هایی از این دست دچار می‌شود؟
امام فرمودند: آیا آزمایش‌های خدا جز برای افراد مؤمن رخ خواهد داد؟!1 ودر جای دیگر فرمودند: اگر شخص مؤمن بداند که پایداری در برابر مصائب و سختی ها چه اندازه اجر و ثواب دارد آروز می کند که بدن او با قیچی قطعه قطعه شود.

 

 

خداوند زنگ بیدار باش را برای انسان در قالب بلا و سختی به صدا در می آورد و انسان را از عواقب خطرناک ضلالت و گمراهی باخبر می سازد. خداوند متعال می فرماید: «وَلَقَدْ أَخَذْنَآءَالَ فِرْعَوْنَ بِالسِّنِینَ وَنَقْص مِّنَ الثَّمَرَاتِ لَعَلَّهُمْ یَذَّکَّرُونَ»  و ما نزدیکان و قوم فرعون را به خشکسالی و کمبود میوه ها گرفتار کردیم شاید متذکّر گردند.3 اینچنین فلسفه نزول بلا را برای مؤمنین و اولیاء الهی آشکار می کند و میفرماید: «وَلَوْلَا أَنْ یَکُونَ النَّاسُ أُمَّةً وَاحِدَةً لَجَعَلْنَا لِمَنْ یَکْفُرُ بِالرَّحْمَٰنِ لِبُیُوتِهِمْ سُقُفًا مِنْ فِضَّةٍ وَمَعَارِجَ عَلَیْهَا یَظْهَرُونَ؛ و اگر نبود که مردم یکسره و یک دست (کافر) مى‌شدند، براى خانه‌هاى کسانى که به خداى رحمن کفر مى‌ورزند، سقف‌هایى از نقره قرار مى‌دادیم و نیز نردبان‌هایى که بر آنها بالا روند.4» و در سوره بقره میفرماید «وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ؛ و قطعا شما را به چیزى از [قبیل] ترس و گرسنگى و کاهشى در اموال و جانها و محصولات مى ‏آزماییم و مژده ده شکیبایان را.5

  • سرباز گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِیمٌ؛1 خداوند بر دلها و بر گوشهایشان مهر نهاده است، و بر دیدگانشان پرده‏اى است و عذابى بزرگ [در پیش‏] دارند.

صهیونیست ها معتقدند برای سلطه به دنیا باید دو شریان مهم را به دست بگیرند. اقتصاد و رسانه  دو ابزار اصلی صهیونیست ها برای نفوذ در جوامع مختلف و دستیابی به اهدافشان است. اول، کنترل ذهن مردم با استفاده از رسانه و دوم، استراتژی اغوا، به این معنا که مردم یک کشور آرزوی یک کشور دیگر را داشته باشند. و سوم ترویج بی بند و باری. اینکه بیش از 90 درصد رسانه ی جهانی تحت سلطه ی صهیونیست هاست و روزانه بیش از 40 میلیون کلمه خبر توسط آن ها تولید می شود؛ یعنی صهیونسیم جهانی اذهان عمومی را به هر طرف که بخواهد سوق می دهد.

 

 

اما استراتژی اقتصادی صهیونیست ها برای رسیدن به اهدافشان چیست؟ این خفاشان خونخوار، مقاصد شومشان را در قالب پروتکل های بین المللی طراحی می کنند و با استفاده از مهره های خائنِ نفوذی، نخبگان اقتصادی کشورها را در اختیار گرفته  و با ایجاد بحران های اقتصادی و نابودی صنعت غیر صهیونیستی، صنعت و سرمایه کشورها را به انحصار خود در می آورند.

  • سرباز گمنام