جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

بنواز شیپورچی

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۲ ب.ظ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بنام خدای مدافعان حریم انسانیت و اسلام و امنیت 

بسم الله النور 

 

 هنگامی که شیپور جنگ نواخته می شود شناختن مرد از نامرد آسان می شود ـ شهید چمران ـ

دلنوشته ام را با یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم آغاز می کنم باشد که پر کاهی باشد به آستان قدس الهی ...

در هشت سال دفاع مقدس ما فرماندهان بزرگ و والایی را از دست دادیم هشت سال دفاع، هشت سال جنگ نابرابر، مرد را از نامرد برای ملت بزرگ ایران و جهانیان شناساند.. در این هشت سال مردان مرد روزگار جوانان و نوجوانان بی ادعا و پر تلاش ـکه بعدها هر کدام فرمانده ای  نام آور در عین حال گمنام شدند و تنها بعد از شهادتشان شناخته شدند ـ  خانه نشینی را برای خود ننگ دانسته و از خواب و استراحت و تحصیل شان گذشتند و با ایمانی مستحکم و والا به خدای متعال شجاعانه پا در میدان نبرد گذاشتند و دشمن نامرد و بی دین را، به عقب راندند.

 فرماندهان بزرگ ما همچون شهید محمد ابراهیم همت، مهدی زین الدین، مهدی باکری؛ حسن باقری؛ سید حسین علم الهدی، شهید ابراهیم هادی، حاج حسین خرازی و... همگی با همت و ایمان والای خود و با کمترین سلاح، در مقابل دشمنی که تمام دولتهای مستکبر دنیا پشتیبانی اش می کردند ایستادند و نگذاشتند حتی ذره ای از خاک ایران، تاکید می کنم یک ذره از خاک مقدس ایران، اشغال شود جنگ تنها در جبهه خوزستان و کردستان بود و بس. دشمن بی دین هرچه سعی کرد نتوانست جلوتر بیاید یک قدم هم نتوانست از خوزستان و کردستان پا فراتر بگذارد. و این شکست ننگین شان به این دلیل بود که فرماندهان جوان و بی ادعای ما پشت میز نشینی را بر خود ننگ  می دانستند و همراه با نیروهایشان با توکل و توسل شجاعانه به دل خطر می زدند.

فرقی نمی کرد شب یا روز، هر زمان که نیاز بود فرماندهان بی ادعا را با همان لباس خاکی بسیجی که حتی نمی شد فرمانده بودنشان را تشخیص داد؛ را در خط مقدم در حال مبارزه یا خدمت می دیدی و اصلا برایشان مهم نبود چه مسئولیتی و چه درجه ای  دارند -از شستن جوراب رزمندگان و واکس زدن پوتینها گرفته  تا تمیز کردن سرویس های بهداشتی و..- تا راهی باشند برای آیندگان و چراغی که یاد آوری کنند فرمانده باید همرزم و همراه با نیروهایش به دل خطر بزند نه اینکه فقط پشت میز بنشیند و دستور بدهد این کار را بکنید یا نکنید!

بنده جوانی ٢٨ ساله ام که دوران دفاع مقدس را درک نکرده و در آن زمان حتی چشم به جهان نگشوده بودم تا این مردان بزرگ و رشادتهایشان را ببینم. اما امثال من اگر آن روزها شاهد رشادت ها و جان فشانی جوانان در دفاع مقدس نبودیم؛ امروز شاهد جان فشانی دلیر مردانی از جوانان نسل خود هستیم که خالصانه و بی نام و نشان و بی ادعا و بی مرز برای دفاع از حریم ولایت و انسانیت و اسلام و سلامت برخاسته اند. اگر آن زمان مرفهان بی درد می گفتند رزمندگان اسلام برای پول به جبهه می روند امروز هم نسل این مرفهان بی درد همان جمله را تکرار می کنند که مدافعان حرم به خاطر پول به جبهه های نبرد با دشمن داعشی میروند!!! آیا شهدای بزرگی مثل شهید محرم ترک، محمودرضا بیضایی، شهید صدرزاده، شهید نیری، مجید قربانخانی، حسین همدانی، حسین محمدخانی، حسن عبدالله‌زاده، سعید مجیدی و... و سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی و یاران عزیز و باوفایش؛ صرفا برای پول به دل خطر زدند و اربأ اربا شدند یا برای حفظ امنیت و آسایش ملت بزرگ ایران؟!!

امروز هم شاهد یک مبارزه تمام عیار جهانی بین دولتهای استکباری و ملتها با اسلحه ای به نام ویروس کرونا و واکسن های معلوم الحالی که ساخته اند، هستیم. مبارزه ای که به فرموده ی امام خامنه ای، امتحانی عمومی برای دولتها و ملت هاست. 

امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرماندهانی از جنس قاسم سلیمانی ها هستیم تا این جنگ تمام عیار را مدیریت کنند.
گرچه پزشکان و جوانان عزیز ما با تمام وجود از جان مایه می گذارند تا امنیت و سلامتی ما را تامین کنند؛ اما کاش فرماندهان مقابله با کرونا هم کمی از جان مایه می گذاشتند و همراه با نیروهایشان در دل جبهه با گرفتن تصمیمات درست با دشمن مبارزه می کردند. مایه شرمساری است که مثلا فرماندهان! مقابله با کرونا تنها به پشت میز نشینی اکتفا کرده و صرفا "دستورات لازم" را می دهند؛ ایجاد محدودیت در شهرهای قرمز و نارنجی، ممنوعیت مسافرت، بستن اماکن مقدسه !بستن مرزها و خطوط هوایی و در نهایت واردات واکسن هایی که خود دشمنان به مضر بودن و کشنده بودن آن معترفند!!!

آقای دکتر نمکی شما عرض ارادت های زیادی در صحبتهایتان به مقام معظم رهبری داشته اید و قول دادید که دستورات ایشان را حتما اجرا کنید. مقام معظم رهبری صریحا با خرید واکسن خارجی نامطمئن و انگلیسی و آمریکایی مخالفت کردند اما عجیب اینکه شما در مدت زمان کوتاهی و بدون هیچ منعی از طرف آمریکا! واکسن های انگلیسی و آمریکایی را وارد کشور کردید! مگر ما تحریم نیستیم؟؟! مردم میخواهند بدانند چرا با اینکه میدانید و اقرار میکنید آمریکا برای خرید واکسن و دارو مرتب سنگ اندازی و تحریم میکند؛ میلیون ها دلار به کوواکس پرداخت کردید درحالیکه حتی یک دارو یا واکسن به شما تحویل داده نشد؟ مگر نگفتید بودجه کم است؟؟ پول پرداختی به کوواکس از کجا آمد؟

چطور توانستید ملت خود را موش آزمایشگاهی داروهای آزمایشی سازمان مرگ جهانی قرار دهید و باعث کشته شدن هزاران نفر شوید، سپس با کمال وقاحت اعلام کنید این داروها در درمان کرونا بی تأثیر است؟!! چرا با طب اسلامی و سنتی که برترین درمان بود مخالفت کردید؟!!

 آقای دکتر نمکی چرا با وجود موفق بودن واکسن های ایرانی این همه برای توزیع آن سنگ اندازی میکنید؟ با اینکه خودتان اذعان کرده به زودی بزرگترین تولید کننده واکسن می شویم، باز هم بر خرید واکسن های انگلیسی آمریکایی اصرار دارید؟!

 

خدا را شکر که بساط ظلمتان جمع شد. خدایا کمک کن تا باقیمانده آنان را هم به زباله دان تاریخ بریزیم... ان شاءالله

 

نباشیم روزی که جمهوری اسلامی نباشد.

عبادی
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی