جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

من رأی می دهم

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۴۰ ب.ظ

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم


به نشانه اعتراض، رأی نمی دهیم!!

 روی سخنم با کسانیست که به نشانه اعتراض و یا از روی ناامیدی از بهبود اوضاع، می گویند رای نمی دهیم،
زمانه زمانه غربال است. کوچکترین اهمال و کوتاهی در انتخابِ حق، باعث سقوط می شود. اگر حق را بشناسیم هرگز پشت انقلاب را خالی نمیکنیم.

 


هموطنان عزیزی که میگویند رآی نمی دهیم! آیا واقعا فکر می کنید اگر این حکومت صدمه ای ببیند دشمنان به شما اجازه می دهند که بشینید فکر کنید که چه نوع حکومتی می خواهید؟!!! می دانید حمله داعش به سوریه، درست زمانی شروع شد که دشمنان احساس کردند مردم سوریه با نظام حاکم، همراه نیستند؟ مردم سوریه هزینه های زیادی دادند تا فهمیدند امنیت گاهی با دادن سر حاصل می شود و گاهی با دادن رای. دشمن کافیست احساس کند که ملت ما با این نظام مشکل دارد. از هم اکنون آماده شده اند و پیام داده اند "شما رأی ندهید سرنگونی نظام با ما"!!!! میدانید اگر خدای ناکرده این نظام جمهوری اسلامی صدمه ای ببیند هرگز زمان به عقب برنمیگردد تا حکومت دست نشانده ای مثل پهلوی سرکار بیاید. اینبار دشمن به علت زخم هایی که از ایرانیان غیور خورده قصد نابودی کامل ایران و ایرانی را دارد. سالهاست که با صرف هزینه های هنگفت داعش را فقط برای نابودی ایران تربیت کرده است. حمام خون، قتل عام سراسری، فاجعه انسانی، نسل کشی ایرانیان بسیار بدتر از میانمار، اتفاق خواهد افتاد. شاید بعضی از هموطنان ما نمیدانند که چه گرگهای خونخواری در کمین نشسته اند و کافیست احساس کنند پشتوانه این نظام که پشتیبانی مردم است، کمی ضعیف شده است. آنوقت است که اتفاقاتی به مراتب بدتر هولناکتر و وحشیانه تر از سوریه و لیبی و افغانستان و یمن بر سر ایران خواهد آمد. 
دوستان! با رأی ندادن، احتمال بهبود اوضاع تقریبا صفر یا منفی است. اما با رأی دادن منطقی و عقلانی، احتمال بهبود بسیار بیشتر می شود. 
با رأی ندادن، کشورهای دشمن به نابودی ایران بسیار امیدوار شده و یا به عبارتی هارتر می شوند، فشار تحریم ها را بیشتر می کنند و وضعیت از این که هست بسیار بدتر خواهد شد و‌ اگر کسی با مشارکت کم انتخاب شود، و واقعا هم بخواهد کار کند، نمیتواند! یعنی رسما احتمال اندک بهبود هم از بین میرود. یعنی در حقیقت کسی که تنبیه میشود حکومت نیست، خود ماییم. 
دشمنان و منافقان داخلی از هم اکنون برنامه ریزی کردند تا ناصالح ترین فرد را که خودشان هم به ناکارآمدی او اعتراف میکنند را مجری حکومت کنند. پس هشیار باشید و تحت هر شرایطی به صالح ترین و سالم ترین فرد انقلابی رأی دهید. 
 سعید حجاریان که یکی از دشمنان این نظام و رهبریست در جلسه انتخاباتی سران اصلاحات، گفته: «در سال ۹۲ و ۹۶ ضعیف ترین چهره سیاسی را با تبلیغات پیروز کردیم! درست است که از نظر عقلی، همتی نمی تواند رئیس جمهور شود! به هر کس بگویید رئیس بانک مرکزی دولتِ روحانی می خواهد رئیس جمهور شود، می گوید  جوک است! اما ما به معجزه تبلیغات اعتقاد داریم! اکنون که حریف احساس کرده کار تمام است، باید وارد عمل شویم و تمام چیزهایی که بلد هستیم را در این ۹ روز خرج کنیم. مهرعلیزاده بدترین عملکرد را داشته و زدگی ایجاد کرده و ماندنش به صلاح نیست. همتی هم حرف زدن معمولی را بلد نیست و کارنامه اش اتفاقاً ضد او است! پس چاره ای نیست بازی را به سمت تند شدن ببریم تا همتی با کدهایی که می دهیم فقط حمله کند و فرار. حالا شما با خانم مولاوردی صحبت کنید که سازمان هنرمندان ۹۶ را احیا کند. من شنیدم فردی که گفت امکان ندارد از روحانی حمایت کند وقتی با خانم مولاوردی نشست، همان شب از روحانی حمایت کرد. اگر مشکلات مالی اینها حل شود جا دارد تا از همتی حمایت کنند. باید در تبلیغات انتخاباتی همتی و تجمع ها ، "بُمبِ جنسی" منفجر کنیم! به نظر من، ریاست جمهوری همتی بعید نیست. همتی چیزی برای ارائه ندارد، اما حریف کتک خورِ خوبی دارد! مدل ۹۶ برای زدن حریف عالی بود! تمام تلاش ما برای ۲۷ و ۲۸ خرداد است و باید در این دو روز فیل خود را هوا کنیم. دنبال اثبات نرویم که باختیم ، فقط دنبال نفی باشید.1»


مولا امیرالمؤمنین علیه السلام در یکی از خطبه های خود میفرماید:
ناقه حضرت صالح را فقط یک نفر کشت ولی خداوند همه را مشمول عذاب ساخت، چرا که همه آن‌ها به این امر رضایت دادند2. 
 خطای بزرگ قوم ثمود این بود که گمان می‌کردند مجرم فقط آن است که مستقیم شتر را بکشد. خیال می‌کردند، اگر سکوت کنند، مجرم نیستند ولی؛ خداوند فرمود: «فعقروها»؛3 همه آن‌ها، شتر را کشتند. پس همه آن‌ها عذاب شدند.

هم‌وطن عزیز! سکوت، خودش یک رأی است به نفع دشمن. اگر در خانه بنشینید، یا پای صندوق رأی سفید بیاندازید، یا نامی غیر از اسامی اعلام شده بنویسید، و یا حتی! حتی! اگر نام مبارک امام_زمان ارواحنا فداه را هم بنویسید، همچنان به نفع دشمن رأی داده‌اید؛ مثل آن سربازی که در صحنه نبرد، امامش به او فرمان جهاد می‌دهد، ولی او از شوق نگاه به‌روی امام، کاری نمی‌کند و فقط به امامش می‌نگرد!
مطمئن باشید اگر با رأی ندادن شما ناصالحی رأی بیاورد، شاید نه شورای نگهبانی باقی بماند و نه..... و بدانید شما در تمام خیانت های آنان شریک هستید و در قیامت باید پاسخگو باشید. فهم این کلام چندان سخت نیست اگر بیاندیشید!

 

ادامه دارد

 

 

1-  جلسه انتخاباتی سران اصلاحات، ۱۹ خرداد۱۴۰۰
2-  خطبه ۲۰۱ نهج‌البلاغه
3-  سوره مبارکه شمس آیه 14  (فَکَذَّبُوهُ فَعَقَرُوها فَدَمْدَمَ عَلَیْهِمْ رَبُّهُمْ بِذَنْبِهِمْ فَسَوَّاها؛ اما آنها او را تکذیب کردند و شتر خدا را کشتند، پس پروردگارشان آنها را به کیفر گناهشان به کلی هلاک کرد و همه را با خاک یکسان نمود.)

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی