جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

حیاط خلوت شیطان

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:


به نام خدا

وَلا تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ    و از گامهاى شیطان پیروى نکنید چرا که او دشمن آشکار شماست‏. بقره/168  

چه بسیار امت هایی که در طول تاریخ در اثر غفلت از دشمنان و فقدان آگاهی و بصیرت سیاسی و اجتماعی در شناخت توطئه های بیگانگان و عدم اتخاذ مواضع به موقع و صحیح توسط نخبگان و خواص آن جامعه به سرنوشتی هلاکت بار دچار گردیده اند. امیر مومنان علی (ع) در این باره می فرمایند: مَنْ نَامَ عَنْ عَدُوِّهِ أَنْبَهَتْهُ الْمَکَایِدُ. هر کس در برابر دشمنش به خواب رود (از او غافل بماند) حیله های (غافلگیرانه دشمن) او را از خواب بیدار می کند(غرر الحکم،جلد 5 ص244). در همین رابطه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می فرمایند: ما باید در کارهایی که دشمن های ما می‏کنند دقت کنیم و تحلیل کنیم، ببینیم که آنها به چه چیز زیاد اهمیت می‏دهند و انگشت روی چه حیثیتی از حیثیت های مسلمین می‏گذارند و بفهمیم که آنچه که آنها بر آن اصرار دارند همانی است که برای مسلمین و برای بشر بد است. ما از گفتار و کردار آنها باید کشف کنیم که آنها چه می‏خواهند و ما باید چه بکنیم. هر راهی را که آنها انتخاب کرده‏اند، ما باید راه مقابلش را انتخاب کنیم(صحیفه نور، جلد 12 ص 277).                      

شبکه های ضد اجتماعی بستری را فراهم می آورند برای تهدیدات پیچیده و فرهنگ محور دشمن؛ و از آنجایی که این شبکه ها با سرعت بسیاری در حال رشد و توسعه اند تا تمام شئونات زندگی کاربران را تسخیر کنند، غفلت از این موضوع می تواند تاثیرات بسیاری بر امنیت اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و در نهایت امنیت عمومی جامعه داشته باشد. و چه تاسف بار است که بخشی از کاربران این شبکه های ضداجتماعی، مسئولین ارشد کشور باشند که با بازی در پازل استکبار و موجه جلوه دادن این فضا، بستر فساد و انهدام بنیان خانواده، جاسوسی آسان از کاربران و فراخوان اغتشاش و ... را فراهم کرده اند تا فرزندان ایران اسلامی با حمایت مسئولین دولتی و الگو برداری از آنها، مشغول دِروی محصولات نجس صهیونیستی در این شبکه ها باشند!

مسئولین محترم دستگاه های امنیتی! مستحضر هستید که صهیونیست ها "زاکربرگ" را که صاحب فیس بوک است، از "نتانیاهو" نیز صهیونیست تر می دانند؛ زیرا با شناسایی و دزدی اطلاعات کاربران سعی در تزریق سبک زندگی صهیونیستی به ملت های جهان و از جمله مردم ایران دارد و طبق آرشیو گزارش های گاردین، کمپانی فیس بوک ابر پسوردی ایجاد کرده و آن را در اختیار سرویس های جاسوسی- تروریستی قرار داده است تا آن ها بتوانند به صورت مخفیانه به اکانت تمامی کاربران این شبکه ها وارد شوند... و این یعنی نقض حقوق کاربری؛ و شما نه تنها امکان جلوگیری از این سرقت اطلاعاتی را ندارید، بلکه خود مروج استفاده از این جاسوس خانه ها شده اید!

مسئولین محترم وزارت ارشاد! آیا می دانید که در جمهوری اسلامی، صدها فساد خانه و مشروب خانه ی اینترنتی به راه افتاده است که در برابر آن حتی یک مسجد اینترنتی هم وجود ندارد! بسیار تاسف بار است که سیاست دولت الکترونیک ما در دستان اوباما  قرار دارد و ده دستور او در مورد فضای مجازی با جدیت و نکته به نکته اجرا می گردد و چهل دستور مقام معظم رهبری هم چنان بر زمین مانده است!

مسئولین محترم وزارت ارتباطات! حتما مطلع هستید مطالبه خانواده ها این است که فرزندانشان را از این شبکه های ضد اجتماعی نجات بدهند؛ شبکه های ضد اجتماعی که علاوه بر وقت گیر بودن، مروج فساد، بی حیایی، بی غیرتی، بی دینی و... هستند. آیا می دانید حداقل هشت گزارش بین المللی از دانشگاه های چین، روسیه، کره شمالی و ژاپن گرفته تا دانشگاه های فرانسه، آلمان، انگلیس، کانادا و آمریکا در رابطه با تاثیر شبکه های اجتماعی بر کاربران وجود دارد که حاکی از آن است که افرادی که وارد این شبکه ها می شوند دچار آسیب های جدی روانی و احساسی می شوند؟! با این اوصاف، شما چگونه مروج عضویت در این شبکه های ضد اجتماعی شده اید؟!

چه زیبا امام صادق (ع) فرمودند: یُغْفَرُ لِلْجَاهِلِ‌ سَبْعُونَ‌ ذَنْباً قَبْلَ أَنْ یُغْفَرَ لِلْعَالِمِ ذَنْبٌ وَاحِدٌ (اصول کافی،جلد اول ص 37). هفتاد گناه جاهل بخشوده می شود پیش از آنکه یک گناه از عالم بخشوده شود. آری! انسان عالم اگر گناه کند گناهش مضاعف است...

مسئولین محترم قوه قضاییه! حتما آگاه هستید که حتی انگلستان هم هفتاد درصد محتوای اینترنت خود را فیلتر کرده است و این یعنی آنها هم در مورد منافع ملی شان با کسی تعارف ندارند، منافع ملی ایران شهید پرور را به چه چیز می فروشید؟! وقتی می دانید واتس اپ و اینستاگرام وابسته به دولت صهیونیستی آمریکاست اما فقط ده درصد افرادی که در این نجس افزارها فعالیت می کنند، آمریکایی اند و تلگرام در انحصار رئیس کنگره صهیونیست های روسیه و آلمان است و وایبر اسرائیلی است، چگونه با عضویت در این ضد شبکه ها باعث کسب رتبه ی اول جهانی حضور کاربران ایرانی در این جنگ افزارها می شوید؟!

چه دلنشین است سخن مولا علی (ع) که فرمودند: حَسْبُکَ مِنَ الْجَهْلِ أَنْ تُعْجَبَ بِعِلْمِک (مجموعة ورام، ج‌2، ص78). و از نادانى همین بس که به دانش خود ببالى ... آری! هیچ انسان عاقلی اطلاعات اجتماع خود را به غریبه ها نمی سپرد. اکنون از شما می پرسم، در حیاط خلوت شیطان چه می کنید؟! شما که باید الگوی افراد جامعه باشید، بیشتر از آنها به قوانین احترام بگذارید... چگونه است که برخی از شما مسئولین ارشد نظام، هنجارشکنی کرده و در شبکه های صهیونیستی و فیلتر شده عضو می شوید؟!

مسئولین محترم دولت! وقتی می دانید با عضویت هر کاربر در این فحشاخانه های همیشه همراه، 145 دلار به ارزش سهام آنها افزوده می گردد، وقتی پس از افشاگری های ادوارد اسنون درباره جاسوسی های آژانس امنیت ملی آمریکا، می دانید که دستگاه اطلاعاتی این کشور تنها در عرض یک ماه 14 میلیارد بسته اطلاعاتی شامل تمام مکالمات، پسوردها و اطلاعات کاربران را از ایرانیان جاسوسی کرده، چگونه به عنوان الگوی دولتی و مملکتی، باز هم به این جاسوس کده های صهیونیستی اعتماد کرده و عضویت در آنها را می پذیرید؟! چگونه دروغی به نام حریم خصوصی و جریان آزاد اطلاعات را در این ضد شبکه ها باور کرده اید؟! آیا می دانید با عضویت در این شبکه های ضد اجتماعی و تبلیغ آنها چگونه باعث خروج ارز از کشور می شوید؟! چگونه با این همه اشتیاق دست شیطان را می فشارید؟! آیا تا کنون به ارایه رایگان خدمات این ضد شبکه‌ها ی صهیونیستی توجه کرده اید؟! شبکه‌هایی که هم تماس صوتی و تصویری اینترنتی رایگان و هم پیامک مجانی را در اختیار عموم بدون هیچ چشمداشتی قرار می‌دهند. شاید نمی دانید ،این اقدام طعمه‌ای برای جلب مخاطب و ایجاد بستری برای قرار دادن آن‌ها در فضایی عمومی به منظور انتقال اطلاعات است؛ تا صاحبان  صهیونیست این شبکه‌ها نیز با دسته بندی اطلاعات رد و بدل شده، محتوای سازمان یافته گفت‌و‌گو‌ها را برای سیاستگذاری سرویس‌های اطلاعاتی طبقه بندی کرده و به فروش برسانند و  با تکیه بر آن، از ریز‌ترین خاستگاه‌های جمعی آگاه شوند و به شناسایی و سرمایه‌گذاری بر روی افراد و اشخاص مورد هدف بپردازند...چگونه شما مسئولین ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ،این چنین کودکانه طعمه ی ضد شبکه های صهیونیسم جهانی شده اید؟!

چه زیبا فرمودند مقام معظم رهبری: " مراقب دشمن باشید؛ دشمن را خوب بشناسید؛ مبادا از شناسایی دشمن غفلت کنید. غریبه‌هایی را که در لباس خودی خودشان را در همه جا داخل می‌کنند بشناسید؛ دستهای پنهان را ببینید. هیچ کس به ‌خاطر غفلت ستایش نمی‌شود. هیچ‌کس به‌ خاطر چشمها را بر هم گذاشتن، مدح نمی‌شود (بیانات در دیدار دانشجویان و مردم 1/4/78).

مسئولین محترم و ارشد کابینه یازدهم! انتظارمان از شما این است که نه به بیراهه بروید و نه مبلغ آن باشید. چقدر زیبنده شما بود اگر این فرمایش مقام معظم رهبری را به گوش جان می شنیدید: "در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید.این را مراقب باشید. چون چه ببرید، چه ببازید، به نفع اوست" (۱۳/۸/87).

و چه دلنشین است فرازی از وصیتنامه شهید احمد ابوالقاسم زاده: "هیچ گاه از یاد نبرید که همه ما در محضر خداوند تبارک و تعالی هستیم و همه حسابرسی خواهیم شد. از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنید، زیرا همه ی شما مسئولید و با رفتن ما مسئولیت شما سنگین تر خواهد شد..."

مسئولین محترم! آیا حاضرید بر روی خون شهیدان پا گذاشته و به بیراهه بروید؟!

والسلام

 



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۳۱
  • ۶۴۵ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی