جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

طوفان رهاسازی

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 13 . آیا نرم‌افزارها هم به‌ مثابه کالا هستند و حکم خرید کالای ایرانی در اینجا هم وجود دارد؟

حکم خرید کالای دشمنان که به نحوی کمک به آنها محسوب می‌شود تحت عنوان «اعانه‌ی ظالم» شامل اینجا نیز می‌شود؛ یعنی ما با خریداری یک نرم‌افزار، خدماتی به آنها برسانیم یا به نحوی از این نرم‌افزارها استفاده کنیم که سودش به جیب آنها برود، مثل برخی برنامه‌ها که اصل ورود به آنها و تعداد استفاده‌کنندگان از آنها برای صاحبش مفید است، همین ورود به برنامه هم حرام می‌شود. بنابراین فرقی نمی‌کند که این کالا سخت‌افزار باشد یا نرم‌افزار و این توصیه‌‌ای که گفته‌اند اگر کالایی مشابه داخلی دارد، از کالای خارجی استفاده نکنید، شامل نرم‌افزارها هم می‌شود و باید از نرم‌افزار داخلی استفاده کنید.1

 

 

مدتی است مد شده افراد انقلابی هر از چند گاهی به بهانه های مختلف جوانان و نوجوانان انقلابی را با جملاتی پرشور و هیجان انگیز (مانند ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش) یا (مبلغ اسلام باشید) (ما ملت امام حسینیم) به توئیتر و اینستاگرام دعوت میکنند!

 

ما فضای مجازی را یکی از فرصت ها و نعمت های خداوند دانسته، قائل به استفاده مثبت از این بستر برای تبلیغ اسلام هستیم؛ اما معتقدیم فضای گسترده مجازی صرفا به چند نرم‎افزار خارجی صهیونیستی محدود نمی شود. البته سوال مهم قابل طرح از مبلغان در شبکه های صهیونیستی این است که این نرم افزارها تا چه حد امکان تبلیغ اسلام را در شبکه هایشان به کاربران می دهند. چرا که تبلیغ، یعنی رساندن پیام دین به دل مخاطب. این کار مقدمات و مؤخرات زیادی لازم دارد که هیچکدام در توئیتر و اینستاگرام انجام نمی شود. (اجازه انجام آن داده نمی شود) در ضمن اولا کسی که می خواهد مبلغ اسلام باشد باید خود یک اسلام‎شناس باشد حال آن که بسیاری از افرادی که ادای تبلیغ در این شبکه های صهیونیستی را درمی آورند، اصلا اسلام‎شناس نیستند. دوما تمام افراد و چهره های مذهبی که ادعای تبلیغ اسلام در توئیتر و اینستاگرام را دارند همه فقط به زبان فارسی در توئیتر مطلب می گذارند. این یعنی مخاطبان اصلی آنان ایرانی ها هستند! خوب برادر من! این چه کاریست! چرا در صفحات داخلی فعالیت نمی‎کنید؟ این آقایان اگه دلشان به حال اسلام می سوزد با همان طوفان هایشان میتوانند به جای استفاده از شبکه های صهیونیستی و تقویت دشمن، به وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی فشار وارد کنند و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را مطالبه کنند تا در بستر آن یک توئیتر و اینستاگرام داخلی راه اندازی شود.

در مورد حساب های منسوب به مؤسسه تنظیم و نشر آثار رهبری نیز باید گفت که این صفحات به صورت مستقیم هیچ ارتباطی به امام خامنه ای ندارد. اصل اولی فتوا و منش ایشان است، که در هر گونه استفاده از کالای خارجی حتی در عرصه پوشاک و پزشکی هم احتیاط می‎کنند. در هر صورت کار دفتر یا موسسه برای ما حجت نیست و مخالف با فتوای معظم له است. 

 

دوستان! فعالیت در صفحاتی مانند تلگرام، توئیتر و اینستاگرام از چند جهت مفسده دارد:

1. اگر فیلتر سازی سایت ها و نرم فزارها پشتوانه قانونی و شرعی دارد، پس فعالیت مسئولین دولتی و حضرات انقلابی در آنجا، مستقیما توهین به قوانین جمهوری اسلامی است و طبق فتوای امام خمینی و مقام معظم رهبری، حرام است.2  

2. فعالیت در این نرم افزارها، بازی در زمین دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین است. این نرم افزارها کاملا تحت کنترل دشمنان ماست. شما با زحمت زیاد یک صفحه را راه اندازی می‎کنید و مخاطبان را جمع آوری می کنید. هر زمان که وقت بهره برداری و انتشار مطالب دینی برسد به محض ارسال پیامی که ارکان صهیونیست ها را بلرزاند یا جبهه مقاومت را تقویت کند، صفحه شما بسته خواهد شد و دوباره روز از نو روزی از نو. آیا این به نوعی خفت دادن شما نیست؟ 

3. طبق فتوای معظم له استفاده از نرم افزارهایی که مشابه دارد از نظر شرعی محل اشکال است. وقتی حضور ما باعث رونق یک نرم افزار می شود، چرا این حضور و رونق برای یک نرم افزار ایرانی نباشد؟! 

4. فعالیت چهره های سرشناسِ مذهبی و ملی باعث ترغیب افراد دیگر به آن نرم افزارها می شود، که خود نوعی امر به منکر است. اینستاگرامی که صفحات پورن و لایو مستهجن دیگر در آن فیلتر نمی شود، مکان امنی برای جوانان و نوجوانان ما محسوب نمی شود و خوف ارتکاب به گناه در آن می رود. آقایانی که به بهانه میلاد امام زمان عجل الله، عید غدیر و... جوانان معصوم و پاک را تشویق به فعالیت در توئیتر و اینستاگرام می کنند، چه تضمینی می دهند که بعد از نیمه شعبان و عید غدیر آنها را در صفحات لایو مسئله دار پیدا نکنند؟!

 

طوفان توئیتری در حقیقت طوفان رها سازی است. رها سازی افراد بی دفاع در هجوم شبهات توئیتری و صفحات پورن اینستاگرامی. سؤال  این است که اگر شما مسجدی بسیار با شکوه و با امکانات زیاد ساختید و شبانه روز درِ آن را باز گذاشتید تا همه افراد از هر قشر و قومیتی بتوانند از آن استفاده کنند؛ آیا اجازه میدهید که افرادی در آنجا به شرابخواری و میگساری و فحشا مشغول شوند؟!! البته که نه! نه تنها آنان را از مسجد بیرون میکنید که به شدت مراقبت میکنید که اینگونه افراد از چند متری مسجد هم عبور نکنند. حتی اگر این مسجد در آمریکا هم ساخته شود اجازه انجام چنین اعمالی در مسجد را به احدی نمی دهید و اگر کسی به شما اعتراض کند که اینجا مال همه مردم است نباید فقط قشر خاصی از آن استفاده کنند، می گویید: مسجد جای اینکارها نیست این مکان برای عبادت پروردگار ساخته شده است. آیا درک این که نرم افزارهای صهیونیستی را دشمنان ما برای اهداف خودشان ساخته اند؛ خیلی سخت است؟!! باور کنید که آنان از سر دشمنی با اسلام و مسلمانان این زمین ها را ساخته اند پس هرگز اجازه نمی دهند در آن تبلیغ دین دشمنانشان انجام شود. باور کنید که آنان ما را دشمنان سرسخت خود می دانند. مگر زمانی که 9 میلیون نفر از ملت ایران را با حربة قحطی و  یک بیماری که داروی آن وجود داشت، کشتند برایشان پیر و جوان ما فرقی داشت؟!! 

 

 

دوستانی که به بهانه تبلیغ دین و نشر فرهنگ اسلامی وارد توئیتر و اینستاگرام یا تلگرام میشوند بدانند! این کارشان مثل این است که نخبگان و سرداران ما وارد پنتاگون شوند و برای ارشاد و تبلیغ دین جلسه برگزار کنند و راههای مبارزه با دشمن را بررسی کنند!!! همانقدر که این موضوع غیر عقلانی و مضحک است؛ فعالیت شما و طوفانهای تبلیغاتی شما در توئیتر و اینستاگرام نیز غیر عقلانی و مضحک است چرا که دشمنان این امکانات را برای هدف دیگری ساخته اند و هرگز خارج از چهارچوب اهداف خود، اجازه کار دیگری به کسی نمی دهند! پس جوانان ما را در باتلاق این جاسوسخانه ها و فحشاخانه ها غرق نکنید که هرگز نمیتوانید جواب خدا و امام زمان علیه السلام را بدهید.

والسلام

عمار

 

  1. https://b2n.ir/417615
  2. قانون گریزی از منظر رهبر انقلاب و امام خمینی (ره)

رهبر معظم انقلاب دربیاناتی در رابطه با افرادی که از قانون سرپیچی می کنند اینچنین فرموده اند که: اگر شما نگاه کردید دیدید یک راه معقول قانونى‌اى وجود دارد و کسى از آن راه معقول قانونى سرمی پیچد و کارى میکند که براى کشور مضر است، ضربه‌ى به منافع ملت است، خوب، با نگاه عادلانه، با نگاه متعارف، با نگاه غیرجانبدارانه، معلوم است که او محکوم است؛ این یک چیز روشنى است، یک قضاوت واضحى است.(بیانات در ۱۳۸۹/۰۸/۰۴)

در حکومت اسلامی که قوانین آن در مجلس شورای اسلامی تصویب و در شورای نگهبان که نمایندگان ولی فقیه در آن حضور دارند تایید می شود، قانون به منزله تنها یک متن نوشته شده برای اجرا نیست که در صورت عدم اجرای آن فرد یا سازمان متخلف مورد جریمه و بازخواست و پیگیری قرار گیرند، بلکه قانون به منزله حکمی است که پس از تایید نمایندگان رهبری، قالبی شرعی به خود می گیرد که سرپیچی از آن می تواند موجب معصیت باشد

همچنین در جایی دیگر درباره با مساله سرپیچی از قانون و حرکت به سمت دیکتاتوری می فرمایند: قانون معنایش این است که {همه} چیزها {را} به حسب قانون اسلامی ، به حسب قانون کشوری که منطبق با قوانین اسلام است، همه را ، ‌وظیفه‌اشان را قانون معین کرده‌. بعد از این که قانون وظیفه را معین کرد ، هر کس بخواهد که برخلاف او عمل بکند، این یک دیکتاتوری است که حالا به صورت مظلومانه پیش آمده است و بعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد و بعد این کشور را به تباهی خواهد کشید و این کشور وقتی به تباهی کشیده شد و این مردم متفرق و مختلف با هم شدند ، این همان وظیفه ای است که برای ابرقدرتها باید انجام بدهد این آدم انجام داده،‌ ولو خودش نمی فهمد، اگر بفهمد که دیگر مصیبت بالاتر است،‌لکن خودشان ملتفت نیستند. (صحیفه امام جلد ۱۴ صفحه ۴۱۵)

 

 

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی