جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

تبلیغات داعش در آپارات!

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

آپارات محل جولان داعش!!!

فاین تذهبون؟!

 داعش! نامی که با جنایت  و خشونت و آدم کشی های فجیع عجین شده است. این گروه مخوف که بی‌رحمانه قربانیان خود را به کام مرگ می فرستد، توانسته بسیاری از دختران و پسران جوان را از نقاط مختلف جهان جذب کند!

 اما چگونه؟

این گروه تروریستی با تهیه کلیپ ها و عکس هایی که می تواند بالقوه تاثیر عمیقی بر جوانان بگذارد و باعث ایجاد ترس در دل دشمنان شود توانسته است گروه های افراطی را جذب خود کند؛ به طوری که دایره جنایاتشان تا اروپا نیز گسترش پیدا کرده است.

 

جوانان آسیب پذیری که نگرانی های خود را در امور شخصی، سیاسی و بی عدالتی های اجتماعی، ساده و شفاف مینویسند و در شبکه هایی چون تلگرام و اینستاگرام و یا توئیتر به نمایش می گذارند، طعمه بسیار خوبی برای این گرگان در لباس میش هستند.

 هیچ گروه تروریستی به اندازه داعش از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای انتشار پیام‌های خود استفاده نکرده است. آنها از طرفی با بیان ایدئولوژی دینی خود به صورت نرم، و از طرف دیگر با نشان دادن تصاویری قدرتمند و خشن از خود همزمان، با آنکه تاثیری منفی از داعش در ذهن عموم مردم می گذارد اما بسیاری از افراد تندرو را هم برای پیوستن به داعش قانع می کند.

 در این میان، آنچه قابل تأمل و حیرت انگیز است، انتشار تبلیغات این گروه تروریستی و قاتل و جانی، در یک سایت ایرانی به نام آپارات است. گرچه محتواهای نامناسب فرهنگی بسیاری توسط کاربران بر روی این سایت قرار داده می شود که هر از گاهی برای مدتی مورد اعتراض افراد دغدغه مند قرار میگیرد اما با بی تفاوتی مدیر این سایت دوباره به فراموشی سپرده میشود. اما آنچه که قابل بخشش نیست و نمیتوان به آسانی از آن گذشت تبلیغات یک گروه تروریستی است که کاری جز کشتن و سربریدن نمیداند؟!! آیا مدیر سایت آپارات، صرفا برای جذب مخاطب بیشتر، اجازه چنین فعالیت هایی را به گروهی که عزیزترین و پاکترین فرزندان این آب و خاک را به خون کشیده است، میدهد؟!! آیا برای پلیس فتا، دستگیری کاربرانی که چنین تبلیغات قوی و فریبکارانه ای را آزادانه بر روی این سایت قرار میدهند، کار دشواریست؟!! آیا هیچ گروه نظارتی بر محتواهای این سایت وجود ندارد؟!! این را به حساب ناکارآمدی وزارت ارشاد در نظارت بر این حوزه بگذاریم، یا ناکارآمدی وزارت ارتباطات، یا شورای عالی فضای مجازی، یا ساده انگاری های سایر نهاد های مسئول در این حوزه؟!!

 گرچه در جایی که وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران خود مبلغ بزرگترین سایت های شرط بندی و قمار است (ماراتن بت)، نمی توان توقعی برای نظارت و مراقبت از فضای مجازی کشور داشت!!

فاین تذهبون؟!

اتابکی

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی