جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

بهار زیبا خوش آمدی

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا شکرت، بهار از راه رسید.

وَ اللَّهُ الَّذِی أَرْسَلَ الرِّیاحَ فَتُثِیرُ سَحاباً فَسُقْناهُ إِلى‌ بَلَدٍ مَیِّتٍ فَأَحْیَیْنا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها کَذلِکَ النُّشُورُ «فاطر 9» «و خداوند کسی است که بادها را می‌فرستد که ابرها را برانگیزد. آن‌گاه آن را به سوی سرزمین مرده می‌رانیم و بدان زمین را بعد از مرگش زنده می‌داریم، رستاخیز نیز همین‌گونه است.»

 

ک

 چه آرامشی میریزد در جان آدمی بعضی واژه ها؛

بهار! زیباترین واژه ای که سرشار از امید و زندگیست، بهار یعنی جوانه زدن و شکوفا شدن، نم نم باران و صدای نغمه بلبل.

بهار! زندگی و زیبایی را به زمین هدیه می دهد. بهار! به عنوان یکی از نشانه های خدا، سرشار از درس و عبرت است. درس تحول و نو شدن.

 بهار! زیباترین تابلویی ست که نشان می دهد، زمین عرصه کوچ است. به تعبیر رسول اکرم صلی الله علیه و آله: «آن کس که با تغییر دنیا از وضعی به وضع دیگر آگاه نشود، از غافل ترین مردمان است». خدایا شکرت که دوباره سالی جدید با بهاری زیبا از راه رسیده است. بهاری که زمین های مُرده را زنده می کند و برکه ها و رودخانه ها را به جوش و خروش وا می دارد. بهار، زیباترین و انقلابی ترین فصل است و یادآور قیامت.

  ملت ایران قدرتمندتر از همیشه، با افتخار و سربلندی وارد سال جدید می شود. سالی پر از مهربانی، انسانیت و خوبی های ناب، همراه با قلب هایی که سرشار از عشق به خدا و اهل بیت علیهم السلام است؛ مولای غائب خود را صدا می زنند. خدایا ممنونیم از این تابلوی زیبا و حیات بخش. در این روزهای سخت و پراندوه، بهار، زیباترین هدیه ایست که می توان دریافت کرد.

اما یا ارحم الراحمین! می دانم تابلوهایی بسیار زیباتر از بهار داری. تابلوهای حیات بخشی که جوامع انسانی را زنده می کند. تابلوهایی که قرنهاست نورشان عالم را روشن کرده و به جانهای مرده، زندگی و شور و نشاط هدیه داده است.

 تابلوهایی که چراغ راه است برای همه نسل ها و همه بشریت تا قیامت. در میان این تابلوها بعضی بسیار ویژه و شگفت انگیزند؛ مانند تابلوی عاشورا.

 زیباترین تابلوی عالم هستی تابلوی عاشوراست. عاشورا برجسته ترین تابلویی است که برای خوشبختی و هدایت انسان ها ترسیم شده و کشتی نجاتی است که مِثل و مانند ندارد و چراغ راهی است که هرگز خاموش نمی شود و مقدمه ی بوجود آمدن تمام تابلوهای زیبای انسانی است.

 خداوندا! تو در هر برهه ای مطابق با همان عصر و زمان تابلوهایی داری که گرچه همه نشأت گرفته از تابلوی عاشوراست اما میتواند به تنهایی نیز زیباترین الگو برای جوامع انسانی باشد. تابلوهایی چون سردار سلیمانی، چون ابراهیم هادی، چون مهدی باکری، ابراهیم همت، حسن باقری، محسن حججی و... اما خدایا گاهی اراده تو بر این قرار می گیرد که ملتی را بر پیشانی دنیا تابلو کنی تا الگویی برای تمام جوامع انسانی باشد! اینبار قرعه لطف و عنایت تو به نام ملت ایران افتاده است.

 خداوند مهربان، بیش از چهل سال است که ایران را تابلوی مقاومت و ایثار، شجاعت و بزرگواری، غیرت و مردانگی، ولایتمدار و باوفا، و... بر تارک دنیا قرار داده است تا به دنیا و تمام ملتها بگوید:

 یا ایها الناس!!

آی مردم دنیا بدانید! می توانید با حفظ غیرت و ناموس، همزمان هم با دشمنان خارجی بجنگید و اجازه دست درازی به کشور و ناموستان را ندهید و هم با دشمنان خبیث و منافقان داخلی که چون بردگانی، بی چون و چرا اوامر دشمنان خارجی را اجرا میکنند؛ بجنگید.

 و هم در برابر بلایای طبیعی و غیر طبیعی دست در دست هم، به کمک یکدیگر رفته و مرهمی شوید بر غم و غصه هموطنانتان.

وه که چه زیباست! وقتی میبینیم پیام این تابلوی عظیم به گوش جهانیان رسیده و هر روز تعداد بیشتری در این مسیر قدم برمی دارند و عرصه را بر دشمن تنگتر می کنند. آری این برای ملت ایران افتخاری بزرگ است.

خدایا بقیه سال های غیبت مولایمان را به آقا رسول الله و فرزندان پاک و مطهرش ائمه معصومین علیهم السلام و خون پاک شهیدانمان ببخش و امسال را سال ظهور مولا قرار بده.. آمین

سلام بر مولا و صاحب غریبمان!

مولاجان! بهار بهانه است!

       خبر از آمدنت که باشد، درختان چاره ای جز شکوفه زدن ندارند!

سلام بر بهار!

سلام بر ملت بزرگ ایران!

بهار زیبا خوش آمدی!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی