جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

41 سالگی انقلاب، بدون حاج قاسم سلیمانی!

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید.  فجر انقلاب، دمیدن خورشید استقلال و آزادی است. امام خمینی(ره)

 

در 41 سالگی انقلاب، 22 بهمن را بدون سردار #حاج_قاسم_سلیمانی جشن میگیریم!!!

اکنون 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط حکومت های طاغوتی میگذرد. امروز نه تنها ابرقدرت‌ها در حال احتضار هستند که به فرموده مولا و مقتدای ما، امروز اسرائیل نیز در حال سقوط است. دشمنان انقلاب اسلامی از شروع انقلاب تا کنون با کینه توزی و ایجاد توطئه ها و فتنه های بیشمار همیشه درپی ضربه زدن به انقلاب اسلامی ما بودند و سعی کردند از صدور آن به دنیا جلوگیری کنند. اما آزادی خواهان جهان این انقلاب را با جان و دل پذیرفته و از آن الهام گرفته اند و اکنون این انقلاب در حال جهانی شدن است.

  انقلاب اسلامی ما با خون شهیدان به‌ ویژه شهید سلیمانی و ابومهدی در کنار هم، شهیدان قدس و مقاومت، جان تازه‌ای گرفت. «رزمندگان بدون مرز. رزمندگانی که هرجا نیاز باشد، آنها در آنجا حضور پیدا میکنند؛ کرامت مستضعفان را حفظ میکنند، خود را بلاگردان مقدّسات و حریم های مقدّس میکنند.»1 به همین دلیل امسال بیست و دوم بهمن دیدنی‌تر است.

خون پاکی که وجدان ها و اعتماد به‌نفس را در ملت‌ها بیدار کرد و به آنان نشان داد که تنها راه نجات، استقامت و نترسیدن از دشمن است.

«وَ لا یَطَؤُنَ مَوْطِئاً یَغیظُ الْکُفَّارَ»2

این آیه شریفه نیز، بر این نکته  تاکید دارد که مسلمانان باید دسته جمعی به مسیری گام نهند که دشمن را به خشم می آورد. و او را خوار و عصبانی میکند. این اقدام جزو عمل صالح بشمار می رود.

در عصر کنونی، حضور در صحنه های انقلاب اسلامی، از جمله راهپیمایی ها، مصداق این آیه است.
چون حضور و حمایتِ جمعی مردم؛ قدرت نرم حکومت اسلامی و عامل امنیت است.

در41 سالگی انقلاب، همه می آییم؛ و با حضور گسترده خود پیام شهید #سپهبد_ حاج_قاسم_سلیمانی را به جهان منعکس میکنیم.

امام خامنه ای (دامت برکاته) در خطبه های نماز جمعه3 فرمودند حضور بی نظیر و منسجم مردم ایران در تشییع سردار سلیمانی و این فریاد انتقام که در سراسر ایران به‌گوش می‌رسد، در واقع سوخت حقیقی موشک‌هایی بود که پایگاه آمریکا را زیر و رو کرد. مصادف شدن یوم الله ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی، حال و هوای دیگری به فجر امسال داده است.

در طلیعه روزهای درخشان فجر از همه چیز شایسته تر تکریم شهیدان و خضوع در برابر روح فداکار آنهاست. شهادت حاج قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب در کشور ما را به رخ همه دنیا خواهد کشید. پرچم عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدایی، چون حاج قاسم ها، همیشه برافراشته خواهد بود.

بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.4

اتابکی


1- امام خامنه ای ۱۳۹۸/۱۰/۲۷

2- سوره توبه آیه 120

3- 27 دیماه 1398

4- بیانات در تاریخ ۱۳۶۸/۱۱/۰۴

 

گرافیست:

Boshraaa6@

در سروش، ایتا، هورسا، بله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی