جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

باتقوا، انقلابی و ولایتمدار!

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۲۳ ب.ظ


«إِذَا أَقْبَلَتْ شَبَّهَتْ وَ إِذَا أَدْبَرَتْ نَبَّهَتْ؛ 
هنگامی که فتنه ها روی آورند، خود را به لباس حق در می آورند و هنگامی که پشت کنند، (مردم را از ماهیّت خود) آگاه می سازند»
 (خطبه ۹۳ نهج البلاغه)

 

سلبریتی های نادان!
زمانی که جمهوری اسلامی آماده انتخابات 2 اسفند ماه می شود، دشمن برای بهبود روند پیشرفت خود در نابودی جمهوری اسلامی و تشکیل مجلس غیرانقلابی، سعی در ایجاد فتنه ها میکند.
 پروژه نفوذ و جو سازی علیه نظام اسلامی توسط سلبریتی ها و افراد مطرح در جامعه، کم هزینه ترین راه برای سوار شدن بر مرکب فتنه هاست. 
نفوذ و سلبریتی های موج سوار، دو مهره مهم دشمن است که وقتی با فضای مجازی آمریکایی و نرم افزارهای غربی-صهیونیستی همراه شوند، نقشه راه دشمنان قسم خورده برای تشکیل مجلسی غیر انقلابی و غیر ارزشی، کامل می شود. 

 


واقعیت غیر قابل انکار اینست که فضای مجازی رها شده ما تبدیل به رسانه ای تمام عیار و جولانگاهی برای سلبریتی های نادان گشته، تا با نظرسازی و فراخوانی مردم به آشوب بر علیه جمهوری اسلامی، اقدام کنند.
تنها راه مقابله با این پروژه عظیم دشمن که چند سالیست به مدد برخی خائنین و خواب آلود های غفلت زده داخلی خوب توانسته اند کنترل افکار عمومی و مهندسی اجتماعی داشته باشند؛ دو راه هست؛

 1- ایجاد هر چه زودتر شبکه ی ملی اطلاعات.

2- فیلتر کردن رسانه ها و شبکه های اجتماعی معاند. 
 در حقیقت با کنترل و مدیریت فضای مجازی، بوسیله شبکه ملی اطلاعات، دشمنان در این امر ناکام مانده و نقشه ی راهشان به خودی خود به دلیل مسدود شدن این پل ارتباطی قوی مختل خواهد شد.
اما برای مهار فتنه، راه چاره رجوع به قرآن کریم است. آن جا که خداوند تعالی می فرماید:"سرنوشت هیچ قومی عوض نمی شود مگر با تصمیم خودشان!"


 آیه ۱۱ سوره رعد "إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ"
 از این آیه میتوان برداشت نمود که اگر مردم در عرصه انتخابات مجلس حاضر شوند، با انتخاب صحیح نمایندگان انقلابی، خود سرنوشت و آینده جمهوری اسلامی را رقم خواهند زد. اما چگونه میتوان از مردمی که به طور شبانه روز در معرض بمباران اطلاعاتی دشمن از طریقه فضای مجازی آمریکایی و شبکه های تروریستی-صهیونیستی هستند انتظار داشت که با انتخاب ملاک ها و معیارهای انقلابی وارد عرصه انتخابات شوند؟


معیار در انتخاب صحیح، انقلابی بودن و با تقوا بودن و ولایتمداری است، اما تجربه های سالهای گذشته و صندوق های رای و نتایج آن نشان میدهد که با مهندسی اجتماعی و هدایت افکار از طریق شبکه های غربی و صهیونیستی امتحان خوبی در انتخاب نمایندگان نداشتیم و شرایط حاد و سخت امروز هم نتیجه همان انتخاب هاست.

اما اینبار به حول و قوه اللهی و با انتخاب صحیح، مجلسی را رقم خواهیم زد تا دشمنان را مأیوس سازد و در پیشرفت و راهبرد اهداف جمهوری اسلامی موثر واقع شود.
اما این انتخاب صحیح مستلزم این است که در محیطی سالم و در خور اعتقادات و فرهنگ اسلامی ایرانی مردم پای صندوق های رای حاضر شوند؛ و اینجا
از قوه ی قضاییه و مدیریت انقلابی و مؤمنانه آن، در خواست می کنیم که فکری برای منجلاب فضای مجازی و شبکه های غربی_صهیونیستی کنند.

 علاجی قبل از وقوع حادثه؛ 
هیچ گاه جامعه ی حزب اللهی کشور، تلخی شکست های وارده در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری و ریاست جمهوری را بر پیکره نظام جمهوری اسلامی فراموش نخواهد کرد؛ انتخاباتی که از طریق کانال های تلگرامی و اینستاگرامی، و توتیتر و فیسبوکی بر جان انقلاب تحمیل شد؛ بدون آنکه مردم بدانند مهندسی افکار شدند و به سمتی هدایت شدند که خلاف میل حقیقی و به کام دشمنان اسلام و ایران بود.

 

برادر بزرگوار جناب آقای رئیسی اینک این جوانان هستند که دست یاری به سوی شما دراز کردند برای نجات کشور از دست لیبرال های غرب زده و اعوان و انصارشان که همان رسانه های مجازی غربی-صهیونیستی است.
امید داریم در این عرصه نیز انقلابی، به مدد قوه قضاییه که از بازوان نظام و ولایت است رخ دهد... ان شاءالله


علیرضا کچوئی

 

 

گرافیست:

Boshraaa6@

در سروش، ایتا، هورسا، بله

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی