جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

افکار قجری مسئولین، مانع ایجاد شبکه ملی اطلاعات...

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ

وبلاگ عمار فضای مجازی در یادداشتی بیان داشت:


 

باید در این نکته مهم تامل کرد که شبکه ملی اطلاعات مرز بین چه اهداف مبارک و نا مبارکی است که رهبر جامعه برای راه اندازی آن، خود عملا وارد میدان می شود و دستورات لازم را صادر می نمایند و باز مسئولین در اجرای آن مسامحه می کنند تا این که افشاگری کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا ادوارد اسنودن  ذلت پذیری ما را و سلطه دولت های صهیونیستی بر فضایی که رهبر انقلاب اسلامی اهمیت ان را به اندازه انقلاب اسلامی می داند بر همگان اشکار می کند.بعد از انتشار اسناد اسنودن اوامر مقام معظم رهبری در راستای شبکه ملی اطلاعات دیگر تنها یک سند بالادستی که برخی آنرا تعمدا مغفول قرار میدادند محسوب نمی شود، بلکه امری بود که اگر خللی برای ایجاد آن صورت می گرفت، عالمانه و عامدانه صورت گرفته است چرا که همه ی عالمان و عقلاء دست های کثیف و نجس دولت های صهیونیستی را در پشت ماجرای عدم توفیق ساخت شبکه ملی اطلاعات می بینند. ولی آنچه که جای سوال دارد این است که در کشور ما که اسنودن با صراحت اعلام میدارد نقطه کور اطلاعاتی ندارد و به راحتی دشمن نمایندگان جاسوسی خود را در پستو های خانه های کاه گلی روستاهایمان هم فرستاده و در حال سرقت فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و هویتی ما می باشد. چرا دولتمردان ما خود علاوه بر اجرا نکردن این طرح حیاتی، به طرق مختلف عملی و گفتاری مانع از اجرای آن می شوند؟! متخصصین به خوبی می دانند اجرای چنین طرحی علاوه بر حفظ مرزهای اقتصادی و فرهنگی و امنیتی زمینه شغلی بسیاری از جوانان علی الخصوص دانشگاهیان را فراهم می نماید و اما چه چیز گنگ و مبهمی در این میان وجود دارد جز آنکه هیچ قدمی در این جهت بر نداشته اند و حتی خلاف منویات مقام معظم رهبری نیز عمل نموده اند حال به عنوان مجری اجرای طرح های دولت آمریکا نیز خود را موظف دیده و با تمام وجود کشور را در عرصه فضای مجازی به دست دشمن تسلیم می دارند. در این بین آنچه حائز اهمیت است این است که مدیران دولتی خود را در سطح مشوق و مبلغ برای حضور در سایت ها و  نرم افزارهای جاسوسی- صهیونیستی تنزل داده اند و لب به تعریف و تمجید از این ابرجاسوسان عرصه سایبر باز نموده اند ...حال اگر به فرض محال مشکلاتی موجه برای عدم راه اندازی شبکه ملی ارتباطات وجود داشته باشد که ندارد دیگر خوش رقصی برخی مسئولین دولت فعلی در قبال شبکه های جاسوسی صهیونیستی چه معنایی می تواند داشته باشد؟؟؟!!!

 بزرگ‌ترین تهاجم فرهنگی، حمله به شعار «ما می‌توانیم» است. نمونه‌هایی از اقدامات چند ساله کشورمان در عرصه علم و دانش و فناوری از قبیل دانش هسته‌ای، فضایی، نانو، پزشکی، دفاعی و... نشان داده که می‌توانیم خود را در عرصه برترین‌های این حوزه در جهان مطرح سازیم و به اذعان مجامع جهانی که برخی این آمار را بیشتر از آمارهای داخلی قبول دارند، رشد دانش در جمهوری اسلامی  در رتبه اول جهان قرار دارد. با این شرایط آیا نباید مرزی برای منافع ملی با منافع دشمنان اسلام، مسلمین و مستضعفین وجود داشته باشد؟! و یا هنوز تفکر قجری و غربزدگی بر افکار برخی دولتمردان حاکم است و معتقدند  که ایرانی را چه به صنعت...!!!! عده ای اعتقاد دارند که ما باید مصرف کننده محض باشیم و نگاه شان این است که ما به هیچ جا نخواهیم رسید، گویا امام راحل هم روزهای بی تدبیری را در کشور ما به وضوح می دیدند و فرمودند: «ما را در غفلت و در خواب نگه داشتند که ما هیچ یک از امور صنعتی را قادر بر تحققش نیستیم. ملت ما فقط لولهنگ می‌تواند بسازد. کار دیگر از او نمی‌آید. باور کرده بود این ملت بیچاره روی تبلیغاتی که قدرت‌های پیشرفته و بزرگی کرده بودند. تبلیغات داخلی که وابستگان به آن‌ قدرت‌ها کرده بودند به اینکه ما باید همه چیزمان از خارج باشد؛ و ما باورمان آمده بود یا بسیاری از ما، که غرب یک نژاد برتر است... اعتقادمان این بود که اصلاً از ما کاری ساخته نیست. ارتش ما اگر بخواهد ارتش بشود مستشار لازم دارد. از آمریکا یا از اروپا باید مستشارانی بیایند تا ارتش ما را بتوانند سر و سامان بدهند. ما راجع به صنایع اصلاً نباید صحبتش را بکنیم. ما یک ملت لولهنگ‌ساز هستیم. این صنایع دربست به عهده اروپایی‌ها و آمریکایی‌هاست.» (صحیفه امام، ج 13، ص 533)
عناصری مشکوک در وزارت ارتباطات و سازمان های تابعه مانند "زیر ساخت" و سازمان انفورماتیک و شورای مرتبط با عرصه فضای مجازی در این وزارت خانه نیز با اعمال سیاستهای خطرناک خود در حوزه فضای مجازی باعث شدند ضمن آنکه شبکه دلالی خود را قدرتمندتر نمودند کشور را در زمینه ی محصولات و خروجی تکنولوژی های کشورهای غربی و شرقی، هر چه بیشتر بدان ها وابسته تر نمایند و استقلال کشور را از بین ببرند. دولت و دستگاه های مرتبط با آن، خصوصا وزارت ارتباطات علاوه بر اینکه به صراحت بی اعتنایی خود را نسبت به 40 دستور مقام معظم رهبری به شورای عالی فضای مجازی آشکار ساخته اند، اعمال متضاد با این فرامین هم انجام می دهند!!!

یکی از این موضوعات راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است که استقلال در داشتن اینترنت سالم، سریع، امن و ارزان می باشد که دولت  با فعالیت های خود طوری وانمود کرده است که راه اندازی این شبکه امری سخت و محال است. همچنین دولت با ایجاد بخش هایی در درون خود ضمن موازی کاری با کار شورای عالی فضای مجازی به تقویت این بخش ها پرداخته و اقدامات فراقانونی در حوزه قانون گذاری انجام می دهد. مسائلی چون پیامک های تبلیغاتی را هم ردیف این مهم قرار داده و دغدغه ی  خود را رفع فیلترینگ و افزایش پهنای باند می‌دانند و  اگر آقایان به جای تلاش برای رفع فیلترینگ، به حمایت از نخبگان سایبری کشور پرداخته بودند و به جای حمایت از اینترنت داخلی با بیگانگان و دولت های نجس صهیونیستی، هم صدا نمی شدند و برای جاسوس کده های همیشه همراه آنها تبلیغ و تعریف نمی کردند، تاکنون مشکل مرتفع شده بود و شبکه اجتماعی داخلی و بومی در دسترس عموم افراد جامعه قرار گرفته بود.و زمینه اشتغال بسیاری از جوانان فراهم و کشور متحمل این همه هزینه های گزاف اخلاقی و اقتصادی نمی شد!!!

وزارت ارتباطات با حمایت وزارت ارشاد و رییس دولت علاوه بر اینکه مقابل احکام قضایی متعدد در رابطه با نرم افزارهای جاسوسی  که ساخته ی دست سرویس های جاسوسی 0 تررویستی دولت های صهیونیستی است ایستاده اند، با تبلیغات خود از این شبکه ها و نرم افزارها به تعریف و تمجید پرداخته اند. حال سوال اینجاست وزارت ارتباطات و ارشاد و دیگر نهادهای مرتبط با آنها چه سودی از این شبکه های ضد اجتماعی- صهیونیستی می برند و یا چه ارتباطی با این جاسوس کده های همیشه همراه دارند که به این صورت مقابل احکام قضایی ایستاده اند!!!؟؟؟

ماجرای گرفتن کارت زرد وزیر ارتباطات این وضعیت را بیشتر آشکار می کند که چگونه وزارت ارتباطات  بدون راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، اقدام به توسعه شبکه و پهنای باند اینترنت و همچنین بحث نسل سوم و چهارم اینترنت تلفن همراه را کرده است، آن هم بدون هیچ پیوست فرهنگی و قانونی؟؟؟؟ چرا دولت و وزارت ارتباطات، انحصار آی ایکس پی را که نقاط تبادل اطلاعات ترافیک اینترنت است را به دست گرفته است و اجازه ورود بخش خصوصی را به این قسمت نمی دهد با اینکه مصوبه قانونی شورای عالی فضای مجازی است که باید به شرکت های خصوصی واگذار کند؟؟؟ و این بی قانونی باعث شده است که شرکت های خصوصی استقلال خودشان را از دست بدهند. تسامح دولتمردان برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی قابل اغماض نیست و 40 دستور ایشان در این زمینه و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را همچنان بر زمین نهاده است!!! مسئولین از تغافلی که دچار شده اند بیدار شوند که تاوان ثانیه های غفلت ایشان را جوانان و نوجوانان و کودکان این مرز بوم باید پس بدهند... تغافل شما موسیقی مست کننده ی دولتهای صهیونیستی است.

امام علی علیه السلام می فرمایند:

«هر کس که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنش بیدار می شود». غررالحکم، ص422

 

 


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۲۹
  • ۴۹۶ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی