جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

 

 

نقل است که در دوران مبارزات مشروطه، زمانی که تبریز در محاصره بود، ستارخان به چشم دید که خانمی به دلیل نبود نان و آذوقه، مقداری خاک را به فرزندش خوراند تا گرسنه نماند.

زن تبریزی برای اینکه ستارخان، فرمانده نیروهای مبارز احساس شرمندگی نکند، خطاب به سردار گفت: خاک می‌خوریم، اما خاک نمی‌دهیم.

 

با تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان، آمریکا اعلام قطع رابطه با ایران و محاصره ی اقتصادی کرد. پیش‌فرضش این بود که جمهوری اسلامی فلج خواهد شد.

آمریکا ایران را تحریم کرد و منتظر اظهار ندامت از سوی ایران بود. اما امام خمینی فرمود: روزه می‌گیریم، ولی ابراز عجز نمی‌کنیم.

یقیناً این جمله را از شهید رجایی شنیده‌اید که در واکنش به تحریم‌های آمریکا گفت: اگر آمریکا و هم‌فکرانش به ما بگویند سازش کنید تا گندم به شما بدهیم، ما یک نان را ۳۶ میلیون نفری خواهیم خورد، اما زیر بار این ذلت نخواهیم رفت.

 

 

اکنون سه روز است که از شهادت حاج قاسم به دست تروریست‌های آمریکایی می‌گذرد. ایران سراسر پر شده است از بغض و کینه نسبت به شیطان بزرگ آمریکا و خواسته مردم فقط یک چیز است:

#انتقام_سخت.

 

مردم به دنبال خون‌خواهی سردار هستند تا دنیا فکر نکند آمریکا بدون پرداخت هزینه‌اش، می‌تواند نماد غرور یک ملت را ترور کند. مردم، فارغ از هر تفکر و سلیقه‌ای، به دنبال دفاع از شرافت و حیثیت کشورشان هستند.

و اما غرب‌زده های بدون شرافت و غیرت که، بجای همصدایی با ملت زخم‌ خورده، منفعلانه نسخه کوتاه آمدن در برابر آمریکا را تجویز می‌کنند. و با صدور بیانیه «نه به خونخواهی»، از آمریکا به‌خاطر قدرت نظامی‌اش می‌ترسند و می گویند ایران باید با آمریکا کنار بیاید و مذاکره کند. چرا که در جنگ احتمالی ایران بازنده خواهد بود؛ بدانند!

 تفکر حاج قاسم همچنان در سپاه قدس و انقلاب اسلامی وجود دارد و لرزه بر اندام مستکبرین عالم خواهد انداخت. انتقام خون این شهید سرافراز را نه یک‌بار، که انتقام قطره‌قطره خون او را بارها خواهیم گرفت و چنان سیلی محکمی به آمریکا و صهیونیست جهانی و بزدلان کدخداپرست داخلی خواهیم زد که کل جهان صدای آن را بشنوند و تمام معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای دشمن را برهم زند. در این انتقام آمریکا این سخن رهبر معظم انقلاب را یک‌بار دیگر درک خواهد کرد که «اگر یکی بزند، ده تا خواهد خورد.»  نبرد دیگری توسط حاج قاسم شروع شده که پایانش پایان نظام سلطه در منطقه و در نهایت در جهان خواهد بود. 

 

ما دیگر با آمریکا پدرکشتگی داریم!!

از ۱۳ دی ۱۳۹۸ به بعد، ما با آمریکا نه دشمنی، که پدر کشتگی داریم. تا انتقام سخت حاج قاسم را از آمریکا نگیریم، آرام نخواهیم نشست. فرزندانمان را برای انتقام سخت از آمریکا تربیت خواهیم کرد. مادران در گوش نوزادان خود، پدرکشتگیِ با آمریکا را نجوا خواهند کرد.

حتی اگر مجبور باشیم به‌خاطر این پدرکشتگی، طبق فرموده امام، کل روزها، ماه‌ها و حتی سال‌های منتهی به انتقام را، روزه بگیریم.

هر روزمان را با فکر #انتقام_سخت از آمریکایی‌ها و صهیونیسم جهانی به شب خواهیم رساند و صبح را با فکر انتقام و قصاص قاتلان سردارمان آغاز خواهیم کرد؛ حتی اگر مجبور شویم به‌خاطر فکر انتقام، یک نان را ۸۵ میلیون نفری بخوریم.

 


از ۱۳ دی ۱۳۹۸ به بعد، نه با آمریکا که با بزدل‌هایی که حاضرند خون حاج قاسم را به پای بی وجودی‌شان پایمال کنند، پدر کشتگی خواهیم داشت.

 

از ۱۳ دی ۱۳۹۸ به بعد، ما با همه آن‌هایی که دم از مذاکره با قاتلین حاج قاسم بزنند، پدرکشتگی خواهیم داشت.

#انتقام_سخت


اللهم احفظ سیدنا قائدنا الامام الخامنه ای

اَللّٰهُمَ عَجْل لوَلِیِّکَ اَلفَرَج

 

 

گرافیست:

Boshraaa6@

در سروش، ایتا، هورسا، بله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی