جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

خداوند در آیات ۷۴ و ۷۵ سوره مبارکه اسرا می‌فرماید: «اگر ما تو را ثابت قدم نمی‌ساختیم (و در پرتو مقام عصمت، مصون از انحراف نبودى)، نزدیک بود به آنان تمایل پیدا کنى. و اگر چنین می‌کردى، ما دو برابر مجازات (مشرکان) در زندگى دنیا، و دو برابر (مجازات) آنها را بعد از مرگ، به تو می‌چشاندیم سپس در برابر ما، یاورى براى خود نمی‌یافتى.»؟!!

 

 

چرا؟!

خداوند متعال چرا در این آیات به پیامبر اکرم (صلوات الله علیه و آله وسلم) هشدار می‌دهد که از وسوسه‌هاى این گروه بر حذر باش؟ مبادا کمترین ضعفى در مبارزه با شرک و بت‌پرستى به خود راه بدهی، که باید با قاطعیت هر چه تمام‌تر دنبال گردد. شاید این توصیه نشان از این واقعیت دارد که حالت بشر اینگونه است که اگر مراقبت نکند وسوسه‌هاى دشمنان در او اثر گذار خواهد بود! وقتی خداوند به پیامبر پاک و معصوم خود اینگونه هشدار میدهد پس تکلیف بقیه انسان ها روشن است که تا چه اندازه باید مراقب سلامت روح و روان آنان بود!

اما این روزها!

چگونه است احوال جوانان و نوجوانان ما، به لطف آزادی شبکه های صهیونیستی در فضای مجازی کشورمان؟!! نوجوان معصومی که از یک طرف در حال دست و پنجه نرم کردن با طوفان‌ها و بحران‌های نوجوانیست _گاه خشمگین است و پرخاشگر، گاه گوشه‌گیر و منزوی، گاه عاشق پیشه است و گاه خبیث و بی تفاوت و غالبا در روابط اجتماعی خود به درستی «راه را از چاه» نمی شناسد_ و از طرفی دیگر فناوری‌ای با خود دارد که در هر زمان از شبانه روز، در اتاقش، در تختخواب، در کلاس و ... می‌تواند با هر کسی در هر موردی به گفتگو بنشیند و هر مطلب و کلیپی را بخواند و ببیند؟!! خصوصأ دختران نوجوان، به علت دلبستگی‌ها و وابستگی‌های عاطفی کاذب دوره نوجوانی؟!! آیا این موضوع، سبب بروز فجایع گسترده ای نمی‌شود؟! بسیاری از کارشناسان غربی استفاده از تکنولوژی خاصه شبکه های اجتماعی را برای افراد زیر ۱۸ سال مضر می‌دانند (بگذریم که جرم و جنایت و فساد و فحشاء در بین جوانانشان، جامعه آنان را سیاه کرده است). در جایی که تأثیر وسوسه‌هاى دشمنان، کودک و نوجوان و بزرگسال نمی‌شناسند و همه در معرض این خطر هستند؛ چرا باید جوانان و نوجوانان ما در دست دشمنان رها باشند؟!!

هجمه شبانه روزی محتوای غیر اخلاقی، ترویج سبک زندگی منحط و مبتذل غربی، شبهات اعتقادی، محتوای خشونت آمیز، بازی‌های آنلاینی که تزریق ترس و اضطراب و وحشت در فکر و روح کودکان و نوجوانان دارند، سایت‌های شرط بندی و قمار و ترغیب و تشویق مردم به قماربازی و سایر جرایم، محتوای پورن، ارتباط با جنس مخالف، بلوغ زود رس، اهانت به دین مبین اسلام و مقدسات آن با محتوای الحادی و مخالف موازین اسلامی، اهانت به مقام معظم رهبری و سایر مراجع مسلم تقلید، انتشار فیلترشکن‌ها و آموزش روش‌های عبور از سامانه‌های فیلترینگ و...، در نهایت از جوان و نوجوان ما چه موجودی می سازد؟ با این اوصاف می توانیم فرزندی که لایق سربازی مولا علیه السلام باشد تربیت کنیم؟!!

می دانید دشمن با استفاده از این شبکه های ضداجتماعی چه کرده؟

بیش از همه جرم و جنایت را تسهیل کرده و رشد داده است! چرا باید جوانی که عاشق همسرش است بتواند به آسانی چاقویی را در قلب او فرو کند و یا پدری که فرزندش به جانش بسته است را، از دم تیغ بگذراند؟! به گفته کارشناسان، استفاده از این شبکه های اجتماعی در خانواده ها باعث افزایش سوءظن و قتل های ناشی از آن و گسست خانواده ها شده است و بر اساس آخرین آمار  پلیس، روزانه بیش از یک نفر قربانی بالاترین سطح خشونت در مهم ترین نهاد جامعه، یعنی خانواده است!!! تا به حال فکر کرده اید که چرا تگلرام با وجود تمام محبوبیتی که در ایران دارد، تنها با داشتن ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، در رده آخرین شبکه اجتماعی محبوب جهان قرار دارد؟! انگار تلگرام را فقط برای ایرانیان ساخته اند!! حال چه دستی با اصرار میخواهد این شبکه جاسوسی و اشاعه فحشا و فساد همچنان در ایران فعال باشد؟!!

  متأسفانه اینستاگرام نیز نقشی بی‌بدیل در افزایش رفتارهای جاهلانه و جرایم ساده و پیچیده دارد. این روزها قاچاقچیان اسلحه به لطف اینستاگرام به سادگی فعالیت های مجرمانه و گسترده ای دارند. قاچاقچیانی که حالا با خیالی راحت و با کمترین زحمت، اقدام به فروش اسلحه همراه با تصاویر دقیق از حالت‌های مختلف سلاح می کنند. زمانی فروش اسلحه بسیار سخت و کاری پراضطراب بود اما اکنون کانال‌های مختلف تلگرام و پیج‌های متعدد در اینستاگرام به محل مناسبی برای تبلیغ و فروش آسان اسلحه، پایین تر از قیمت واقعی آن تبدیل شده است. و در مواردی فروش انواع سلاح‌های سنگینی چون مسلسل، راکت و حتی سیستم ضد هوایی هم از طریق این شبکه‌های ضداجتماعی خرید فروش می‌شود.

جرایمی که زمانی در نهایت احتیاط و با مخفی کاری کامل انجام میشد، این روزها به لطف این جنگ افزارهای اینترنتی، علنی و بسیار آسان انجام میشود!! خرید اسلحه و جنایت و آدم کشی از جمله کارهای پنهانی و سخت بود. اما این روزها به آسانی خرید نان، خرید و فروش اسلحه انجام میشود و با افتخار در روز روشن چراغهای هدایت بشری را خاموش میکنند و با افتخار در پیج های اینستاگرامی خود کشته شدن یک انسان را تبریک میگویند!!! دختر نوجوانی از شهری به شهر دیگر دعوت شده و صرفا برای تلافی و تخلیه عصبانیت چند نوجوان فریب خورده دیگر، تا سرحد مرگ زیر لگد گرفته میشود و سپس با اطمینان و افتخار، این جنایت به اشتراک گذاشته می شود!!! و هزاران هزار جنایت دیگر که به لطف این شبکه های جاسوسی_صهیونیستی تسهیل و آسان شده است.

همه به خوبی میدانیم شرایط برخورد با جرایم در دنیای‌مجازی، با توجه به گستردگی و پیچیدگی جرایم رایانه‌ای و به دلیل تنوع و ابزارهای گوناگونی که در این فضا وجود دارد، با شرایط برخورد با جرایم در فضای حقیقی بسیار متفاوت است. اما امروزه بحث اشاعه جرم و جنایت توسط شبکه های صهیونیستی در فضای مجازی، به یک معضل بزرگ در تمامی کشورها تبدیل شده است؛ تا جایی که این جرایم گاه به بحران‌های بزرگ سیاسی و امنیتی تبدیل می شود که دارای زیر ساخت‌های قدرتمند ارتباطی هستند و مقابله با آنان به سادگی برخورد با جرایم فیزیکی در دنیای حقیقی نیست! لذا بسیاری از کشورها این شبکه ها را یا از فضای مجازی خود حذف کردند یا دستور حذف آن را در برنامه های خود دارند. اما در ایران نیرویی قوی اجازه ی حذف این جنگ افزارها را نمیدهد ضمن اینکه بازار فیلتر شکنها نیز توسط شرکت های پوششی، بسیار گرم شده است!

اما مهمتر از همه، پیچیدگی های جرم و جنایت است که در این جنگ افزارهای اینترنتی_صهیونیستی شکل میگیرد و هیچ اثری از خود به صورت علنی در این فضا بر جای نمی‌گذارد. جنایاتی که بعد از روزها و هفته ها و ماه ها تحقیق، سرانجام به نقطه شروع میرسند! روش‌های پیچیده مجرمان در فریب افراد و تکنیک‌های مهندسی اجتماعی از جمله شگردهایی ست که به آسانی قابل شناسایی نیستند.

با این احوال، این سؤال همچنان باقیست که چرا این شبکه های صهیونیستی که صرفا برای نابودی ایران اسلامی ساخته شده اند، در فضای مجازی کشور عزیزمان آزادانه فعالند؟! چرا شبکه ملی اطلاعاتی که فرمان آن بیش از یک دهه پیش صادر شده، بازیچه دست مسئولان شده و هر از چند گاهی با بازی با کلمات، ملت را وادار میکنند که باور کنند شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شده؟!

آقایان مسئول! شما که مسئولیت و پست و مقام و شهرت خود را مدیون خون شهدا هستید، چرا اینچنین بیشرمانه به خون های پاکی که برای حفظ اسلام ریخته شده، خیانت میکنید؟! آیا نمی دانید که در سایه شوم این شبکه ها و سایت های صهیونیستی و آزادی بی حد و حصر فیلترشکن ها، اسلام عزیزمان هدف قرار گرفته و در حال کمرنگ شدن است؟! نمیبینید چطور فرزندان این آب و خاک که آینده سازان ایران اسلامی هستند در حال نابودیند؟!! بترسید از روزی که فرزندان شما نیز در لیست قربانیان این شبکه ها قرار بگیرند؟!!

شیطان در حال تاخت و تاز است و مسئولان در خوابی تصنعی و خیانت بار!!!

عمار

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی