جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

اینترنت در خدمت ابلبس

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۳۹ ب.ظ

 امام خامنه ای (مدظلّه العالی) :"پی گیری کردن، مطالعه کردن، درباره ی مسأله اندیشیدن، آن را پخته کردن، راه کار اجرایی را برای آن جستجو کردن، برای طرحش با مراکز دست اندرکار و مجری تلاش کردن و فعالیت کردن و بالاخره خود وارد میدان کارشدن و در کنار آن، مطالبه و طلب کاری و مدعا داشتن؛ این ها جزء وظایف و تکالیف جوان است که این را بایستی جوان ما درک کند.[۱]"



بیش از یک قرن است که استعمارگران از طریق برنامه ها و سیاست های فرهنگی، روش نفوذ در کشورها را تغییر داده اند و تلاش می کنند از راه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به اهداف شوم خود برسند. دشمنان می خواهند فرهنگ و ارزش های مورد پسند خود را، به عنوان الگوی مترقی در جامعه هدف جلوه داده و از این طریق به راحتی معیارهای بومی و ملی کشورها را مورد هجوم و شبیخون قرار دهند. بنابراین برای پیروزی در این تهاجم و نبرد نیاز به مهم ترین، دقیق ترین و راحت ترین ابزار جنگ روانی دارند و آن، شناخت و مطالعه روحیّات و خُلقیّات کشور مورد تهاجم می باشد تا بتوانند با محاسبه دقیق تری به جنگ علیه آن کشور بپردازند و بی شک حمایت درونی برخی از سیاستمداران داخلی است که میتواند میدان را برای عرض اندام این دولت های نجس صهیونیستی باز کند! و متأسفانه مسئولین همچون کبک سر در برف کرده اند و در توهم آن به سر می برند که کسی متوجه خیانت آشکارشان نمی شود!

در عصر کنونی، هیچ ابزاری مانند فضای مجازی و شبکه های به اصطلاح اجتماعی حاصل از آن، به این قدرت و سرعت نمی تواند به تحقق این جنگ روانی کمک کند؛ به گونه ای که به راحتی در این جاسوس کده های همیشه همراه، نقض حریم خصوصی و حقوق شهروندی و همچنین جاسوسی اتفاق می افتد؛ و این در حالی است که هیچ دولت و هیچ قانونی، در هیچ کشوری نمی پذیرد که یک سرویس جاسوسی_تروریستی، اطلاعات مردم و مسئولین و سازمان هایشان را تخلیه کند و منجرِّ به خطر انداختن امنیّت ملّی آن کشور شود. 

مدیران صهیونیستی این شبکه های ضد اجتماعی به دنبال رسیدن به مهم ترین هدف خود یعنی " گسترش صلح به سبک صهیونیستی" می باشند که در پشت پرده و حقیقت این شعار سیاست مدارانه و وحشیانه، نه تنها خبری از صلح نیست بلکه جنگ و کشتار خونین میلیون ها انسان است از مسلمانِ فلسطینی، لبنانی، افغانی، یمنی، سوری، نیجریه ای گرفته تا هزاران هزار مسلمان دیگر در نقاط مختلف دنیا، تجاوز به سرزمین و خاک آنان و بیرون کردن از سرزمین هایشان است که همگی در راستای هدف تبدیل اسرائیل منفور، نامشروع و کوچک، به اسرائیل بزرگ می باشد! این دشمنان خبیث، ایران اسلامی را بزرگ ترین خطر بر سرِ راه رسیدن به اهداف شوم و شیطانی خود می دانند؛ بنابراین با سعی به نفوذ در ایران و ایجاد زمینه برای استحاله فرهنگی و با استفاده از ابزارهای جنگ روانی در صدد برطرف کردن این مانع می باشند. سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی با بکارگیری تمامی جذابیت های ممکن همانند شبکه های ضد اجتماعی و ماهواره ای آمریکایی_صهیونیستی، نهایت خدمت رسانی را به دشمنان اسلام و مسلمین در راستای رسیدن به اهداف شوم و شیطانی شان انجام می دهند.

اینجاست که با پی بردن به دشمنیِ دشمنان و بعضی از ابزار آنان، سؤالاتی برایمان بوجود می آید که:

آیا واقعا قوانین سخت گیرانه ای در مورد این شبکه های اجتماعی_صهیونیستی که با امنیّت ملّی مرتبط است، وجود ندارد؟!! و یا اگر قانونی داریم چرا قوه ی مقننه به عنوان حافظ قانون و نماینده مردم، کمیسیون امنیت ملی، کمیسیون فرهنگی و کمیسیون اقتصادی به وظایف ذاتی خودشان عمل نمی کنند؟!! و اینکه چرا قوه قضائیه، وقتی دستوری مبنی بر مسدود سازی این شبکه ها صادر میشود و مورد بی توجهیِ مسئولان مربوطه قرار می گیرد، خائنین به حقوقِ نظام و ملت و قانون اساسی را تحت فشار قرار نمی دهند و یا آنها را برکنار و مجازات نمی کنند؟!!

 آیا مسئولین محترم نمی دانند که این نرم افزارهای صهیونیستی چه ضربه ای به تولیدات و نرم افزار های مشابه داخلی در بحث حمایت از تولیدات ملی بنابر امر رهبر معظم انقلاب اسلامی _امام خامنه ای (مدظلّه العالی)_ وارد می کنند؟! آیا سکوت مسئولین در برابر نقض حقوق شهروندی مردم ایران جایز است؟! آیا عضویت و فعالیت در این جاسوسکده های همیشه همراه صهیونیستی باعث تقویت دشمنان اسلام و مسلمین و یا همان اعانه به ظالم[۲] نمی شود؟ و آیا نرم افزارها ی صهیونیستی هم به مثابه کالای خارجی نیستند[۳]؟!

از صداوسیما نیز به عنوان یک نهاد فرهنگی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی در جایگاه یک دانشگاه عمومی و بسیار تأثیرگذار؛ مسئولیت پذیری، دلسوزی و بصیرت دهی بیشتری انتظار می رود. چرا که دسته این چاقوی دولبه ی نجات فرهنگ و ارزش ها یا قتل فرهنگ و ارزش ها در دستان این نهاد تاثیرگذار است. البته جای تشکر و تقدیر است که روشنگری در خصوص فضای سایبری شروع شده است، اما متأسفانه بسیار کم و در زمان هایی که کمترین افراد، مخاطب تلویزیون هستند، پخش می شود.

و اما از دستگاه قضایی انتظار داریم، با جدیت و قاطعیت با این شبکه های صهیونیستی و ضد اجتماعی برخورد کند و وزارت ارتباطات نیز دست از فریب افکار عمومی بردارد و با راه اندازی حقیقی شبکه ملی اطلاعات، نمونه های داخلی را تقویت نماید و به جوان های نخبه ایرانی (بر اساس باورهای اسلامی خودمان) اعتماد کند. چرا وقتی برخی از کشورها مبتنی برخواست مردم و فرهنگ و قوانین خودشان، شبکه های اجتماعی خاص خودشان را بر محور شبکه ملی اطلاعات، تولید میکنند؛ ما نتوانیم؟!!

آری! متأسفانه چراغ سبزهای دولتمردان ما به دشمن صهیونیستی زیاد شده و همچنان ادامه دارد! از عضویت غیرقانونی مسئولان در جاسوسخانه ی فیلتر شدۀ گرفته(!) تا دور زدن غیرقانونی فلیترینگ و عدم فیلتر نرم‌افزارهای صهیونیستی دیگر(!)

 آیا بهتر نیست دولت محترم در اجرای وظایف قانونی خود و با هدف صیانت از حقوق شهروندی به سرعت اقدام به مسدود سازی شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی کند و همت خود را بر ایمن سازی اینترنت با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات طبق فرمان حضرت آقا قرار دهد؟!!

ملت غیور ایران! اینترنت، هم اکنون بیش از آنکه در خدمت انسان ها باشد، در خدمت شیطان است و دیری نخواهد پایید که با کم کاری مسئولان و عدم نظارت دقیق آن ها، جامعه ما به تسخیر این شیطان عظیم صهیونیستی در آید!

 نوکاریزی

 

[۱] - بیانات در دیدار دانشجویان نخبه و نفرات برتر کنکور و فعالان تشکل‌های سیاسی فرهنگی دانشگاه‌ها‌  ۱۳۸۶/۰۷/۱۷

[۲] و [۳] - اعانه ظالم و یا همان تقویت دشمنان اسلام و مسلمین ؛یعنی اینکه ما با خریداری یک نرم افزار، خدماتی به دشمن برسانیم ویا به نحوی از این نرم افزارها استفاده کنیم که سودش به جیب دشمنان اسلام و مسلمین برود؛ مثل برخی برنامه ها که اصل ورود به آن ها وتعداداستفاده کنندگان از آنها برای صاحبش مفید است همین ورود به برنامه ها ازنظر فقهی حرام می باشد چراکه نرم افزار ها هم به مثابه کالا هستند. فرقی نمی کند که این کالا سخت افزار باشد یا نرم افزار و این توصیه ای که گفته اند:" اگر کالایی مشابه داخلی دارد،از کالاهای خارجی استفاده نکنید"،شامل نرم افزار ها هم می شود وباید از نرم افزار داخلی استفاده کرد. www.khamenei.ir 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۳/۱۸
  • ۳۵۴ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی