جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

خبرگزاری های انقلابی در خدمت صهیونیست ها

دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ب.ظ

وَیْلٌ لِّکُلِّ أَفَّاکٍ أَثِیمٍ ﴿۷﴾ یَسْمَعُ آیَاتِ اللَّهِ تُتْلَى عَلَیْهِ ثُمَّ یُصِرُّ مُسْتَکْبِرًا کَأَن لَّمْ یَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِیمٍ ﴿۸﴾ وَإِذَا عَلِمَ مِنْ آیَاتِنَا شَیْئًا اتَّخَذَهَا هُزُوًا أُوْلَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ مُّهِینٌ ﴿۹﴾۱

واى بر هر دروغزن گناه‏پیشه. [که] آیات خدا را که بر او خوانده مى‏شود، مى‏شنود و باز به حال تکبر چنانکه گویى آن را نشنیده است‏، سماجت  مى‏ورزد پس او را از عذابى پردرد خبر ده. و چون از نشانه‏ هاى ما چیزى بداند آن را به ریشخند مى‏گیرد آنان عذابى خفت‏آور خواهند داشت. 

اهمیت پایگاه های اطلاع رسانی و تأثیر بسزایی که بر سیاستگذاری دولت ها دارند، موجب شده که به عنوان یک چالش جدید، آن هم در عصر حاضر که "عصر ارتباطات" نامیده می شود، مطرح شوند. بی گمان بزرگترین رسالت اطلاع رسانی در مورد تمامی مسائل جهان، بر دوش رسانه های جمعی است. این رسانه ها در ارتقاء فرهنگ و سطح آگاهی جامعه بیشترین نقش را ایفا می کنند. در این میان خبرگزاری ها، این رسانه های نوپدید، موج تازه ای در عرصه ی اطلاع رسانی به وجود آورده اند.

 


در کشور اسلامی ایران نیز اهمیت خبرگزاری ها تا جایی است که نمی توان نقش آنان را در ایجاد فراز و فرود های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... نادیده گرفت. تا جایی که می توان آنان را به عنوان مبلغان انقلاب اسلامی ایران در جهان معرفی کرد. مبلغانی که باید با اعمال و کردارشان،  مردم را به حق و پرهیز از گناه دعوت کنند. در این مقال، روی سخن به طور خاص با سایت ها و خبرگزاری های دولتی و حزب اللهی است. آیا مسئولین محترم این خبرگزاری ها نمی دانند که به طور مثال تلگرام و یا اینستاگرام، متعلق به سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی است؟! آیا نمی دانند که صهیونیست ها با ایجاد و راه اندازی شبکه های ضد تعاملی و جاسوسی خود، با رصد و ذخیره ی کلیه اطلاعات کاربران سود کلان اقتصادی به دست می آورند؟! آیا نمی دانند که ارزش سهام این نجس افزارها به تعداد کاربرانشان است؟! آیا نمی دانند که سیاست شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی از قبیل اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ، فیس بوک، توئیتر و یوتیوب، جمع آوری و استفاده از اطلاعات کاربران است تا بدین وسیله سلطه خود را بر جهان بگسترانند؟!

 

از شما می پرسم؛ چگونه عالم به حقیقت هستید، ولی به آن عمل نمی کنید؟! آیا صرف ادعای ولایی بودن صرف ادعای مسلمان بودن صرف ادعای شیعه بودن کفایت میکند؟! خبرگزاری های داخلی و بالاخص آنها که به نام و نشان رسانه ی انقلابی مطرح گردیده اند اگر همانند دیگر رسانه ها وسیله رسیدن به هدف را توجیه نمایند دیگر نام انقلابی برای آنان چه معنی خواهد داشت؟!

 

مسئولین محترم سازمان هایی که بهترین جوانان را در خدمت دارد. همان ها که در آسمان خدا، شناخته شده ترینند؛ همان ها که اغلب دل بر کف دارند و به گاه ضرورت سر بر کف می گیرند. همان ها که در نگاه و دست و زبانشان جز درستی نیست، همان ها که هر کدامشان پاسداری بصیر و صاحب نظری هوشیارند. چگونه شما مبلغ شبکه های ضد اجتماعی رژیم نجس صهیونیستی شده اید؟! آیا نشنیده اید که امام صادق (علیه السلام) فرمودند: "أَیْ مُفَضَّلُ قُلْ لِشِیعَتِنَا کُونُوا دُعَاةً إِلَیْنَا بِالْکَفِّ عَنْ مَحَارِمِ اللَّهِ". "ای مفضل! به شیعیان ما بگو مردم را به سوی ما بخوانند، به وسیله پرهیز از محرمات الهی۲". آیا شما با انتشار مطالب ارزشمند دینی در شیطان افزارهای صهیونیستی مانند تلگرام و اینستاگرام و...، مردم را به پرهیز از محرمات دعوت می کنید؟!

مسئولین محترم شبکه های خبری! شما که خود منتشر کننده خبر آن کودک سوری... که قلب کوچکش را خفاش صفتان دریده بودند، تنها به جرم شیعه بودن...، هستید! شما که شاهد مستقیم این ظلم بی پایان بودید، چگونه با انتشار اخبارتان در نجس افزارهای صهیونیستی، چنین سود کلانی به دشمنان اسلام و مسلمین می رسانید؟!

مسئولین محترم شبکه های خبری که خود را به عنوان رسانه ی گویای سیاست های جمهوری اسلامی ایران که ام القرای اسلام و محور اصلی استکبار ستیزی در عالم است، می دانید! چگونه حضور خود را در جنگ افزارها اینترنتی و شبکه های ضداجتماعی و ضدتعاملی صهیونیستی توجیه می نمایید؟!! بدانید زمانی که مرگ فرا می رسد و پرده ها کنار می رود، آدمیان هماند برق، گذشته نیک یا بد خود را مرور می کنند؛ عالم بی عمل مثل پیکری بی روح، تازه چشم می گشاید و پشیمان می شود... نکند در زمره ی پشیمانان قرار بگیرید؟!

مسئولین محترم خبرگزاری صدا و سیما! مگر نه اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، موظفید که مردم را نسبت به مسائل مهم کشور و انقلاب و آنچه بر انقلاب و سیر آن می گذرد و دشمنی هایی که می شود و نفوذ های داخلی آن دشمنی ها آگاه کنید؟۳ آیا روشنگری در باب بد افزارهای دولت های منحوس صهیونیستی از وظایف شما نیست؟!

 

چه زیبا می فرماید خداوند بلند مرتبه: "بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَى الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِقٌ وَلَکُمُ الْوَیْلُ مِمَّا تَصِفُونَ".  "بلکه حق را بر باطل مى‏کوبیم و آن را فرو مى‏شکافد، آنگاه است که آن نابود مى‏گردد، و واى بر شما از توصیفى که مى‏کنید".۴

 گردانی نژاد

 

 

۱- سوره جاثیه آیات ۷، ۸، ۹

۲- مستدرک الوسائل، ج ۱۲، ص

۳- (۲۲/۹/۶۸)

۴- سوره انبیاء آیه ۱۸

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۱۵
  • ۲۷۵ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی