جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

امنیت! اولین قربانی در فضای مجازی

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴ ب.ظ

امنیت که جنبه زیربنایی و اساسی در جامعه دارد و انتظار نخست انسان ها از حکومت هاست، گاهی از نظرها دور می ماند. اهمیت و جایگاه امنیت بدان حد است که فقدان امنیت، بهره مندی از دیگر مواهب الهی را ناممکن می سازد. آیا تا به حال شنیده اید که هیچ دولت و یا قانونی، به سرویس های جاسوسی اجازه دهد تا اطلاعات مردم و مسئولین آن کشور را تخلیه نمایند؟!! امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) فرمودند: «بدترین جا برای سکونت جایی است که ساکنین درآن امنیت نداشته باشند».۱



امروزه امنیت در فضای مجازی مقدمه امنیت در فضای واقعی است و جاسوسی در جرائم رایانه ای، یکی از جرائم خطرناک در سطح ملی و بین المللی محسوب می شود که هدف آن تخلیه اطلاعاتی کاربران فضای مجازی، اعم از کاربران عمومی و سازمان های دولتی است. جاسوسی نوعی خیانت است که به هیچ عنوان در هیچ کجا مورد قبول نبوده و در تمامی کشورها با آن برخورد قاطع می شود. در ایران اسلامی نیز بر اساس قانون مجازات اسلامی، مسئولان موظفند با هرگونه اقدام علیه امنیت ملی برخورد قاطعانه نمایند.

امروزه شبکه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی صهیونیستی از مهم ترین و پیچیده ترین ابزارهای جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی در فضای مجازی به حساب می آیند که توسط آمریکای مستکبر و دشمنان صهیونیستی ایران اسلامی طراحی و هدایت می شوند. متاسفانه در سایه غفلت مسئولین، دشمنان اسلام و مسلمین از طریق این جنگ افزارهای اینترنتی، به راحتی در حال تعرض به حقوق شهروندی و منافع مادی و معنوی کاربران ایرانی می باشند.

 در گذشته برخی افراد، با سفر به کشورهای اروپایی و آمریکایی، خوی غربی گرفته و به اصطلاح غرب زده می شدند؛ اما به لطف(!!!) این شبکه های صهیونیستی، جوانان و نوجوانان ما تحت تاثیر روابط نامتعارف و غیر مشروع قرار گرفته، و بعضا از دین فاصله می گیرند. این ها تنها بخشی از اهداف پلید دشمنان صهیونیستی به شمار می رود.

سوالی که زیاد پرسیده می شود اینکه، به راستی کجاست قانون مجازات اسلامی؟ و چه کسانی موظف به اجرای آن در برابر هجمه گسترده دشمنان اسلام و مسلمین و نقض آشکار حقوق شهروندی می باشند؟ آیا مسئولین به این نکته توجه دارند که با این مصلحت اندیشی های کاذب، چگونه اعتقادات بر باد رفته جوانان و آرامش و امنیت خانواده های از هم پاشیده باز خواهد گشت؟ 

نجس افزار واتس اپ، توسط شرکت سهامی واتس اپ ساخته شده که مؤسس آن، جن کوم است. اما در سال ۲۰۱۳، مارک زاکربرگ، که فردی آتئیست (ضد خدا) است، این کمپانی را خریداری نمود. زاکربرگ، مالک فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ، لقب تاثیرگذارترین صهیونیست را از آن خود کرده است؛ به علاوه نخست وزیر رژیم نجس صهیونیستی به وی لقب "پسر خوب یهود" را داده است.

تلگرام صهیونیستی نیز توسط برادران روسی تبار "دروف" تاسیس شده و بر اساس مستندات F.A.Q مدیریت مالی تلگرام را شرکت "قلعه دیجیتال" بر عهده دارد که در ایالات متحده مستقر است. سرمایه گذار اصلی قلعه دیجیتال نیز صهیونیست روس تبار دیگری به نام مایکل میری لاشویلی است که فرمانده عالیرتبه نظامی_امنیتی یگان سایرت متکل رژیم صهیونیستی و عضو هیئت رئیسه کنگره جهانی یهود می باشد. 

توئیتر نیز ساخت کشور آمریکاست و جک دروسی، بنیانگذار و مدیر عامل این شبکه اجتماعی است و شرکت آن واقع در سان فرانسیسکوست که البته سرورها و دفاتر دیگری نیز در نیویورک دارد.

به راستی چرا نجس افزارهای صهیونیستی همچون واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر ... که اهداف پلید صاحبان آن ها بر کسی پوشیده نیست -بعضا علیرغم فیلتر بودن- با تائیدات دولت و حضور و فعالیت مسئولان مملکتی، در حال فعالیت در فضای مجازی کشور هستند؛ حال آنکه نرم افزارهای مشابه داخلی، با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند؟!!

آیا از امنیت ملی و حریم خصوصی کاربران ایرانی در فضای مجازی هیچ محافظتی صورت می گیرد یا فقط شعار آن سر داده می شود؟!! چرا کمیسیون های امنیت ملی، فرهنگی و اقتصادی مجلس، به وظایف ذاتی خود در بحث مطالبه از مسئولین دولتی جهت جلوگیری از نفوذ دشمن از طریق فضای مجازی، عمل نمی کنند و خائنین به حقوق نظام و ملت و قانون را تحت فشار نمی گذارند؟ چرا قوه قضائیه با این جاسوس خانه های همیشه همراه به صورت محکم و قاطعانه، برخورد نکرده است؟!! چرا وقتی حکم مسدودسازی آنها صادر می شود به طور کامل و درست اجرا نمی شود؟!! چگونه می شود که افرادی مقابل اجرای احکام می ایستند و دست دشمنان اسلام و مسلمین و سرویس های جاسوسی- تروریستی را باز می گذارند، به جرم خیانت، برخوردی با آنها صورت نمی پذیرد؟!! چرا قوه مجریه به شبکه ملی اطلاعات آن طور که باید، رسیدگی نمی کند؟ از همه بدتر، چرا در زمینه فضای مجازی، خلاف دستورات و منویات مقام معظم رهبری عمل می کنند؟!! لازم به ذکر است که هرکدام از قوا در برابر هجمه دشمنان صهیونیستی به فضای مجازی کشورمان مسئول هستند.

 صدا و سیما که بازوی قوی فرهنگی در کشور به شمار می رود می تواند نقش بسزایی در این میان ایفا نماید. آگاه سازی عموم جامعه و شناساندن ماهیت اصلی این شیطان افزارها و اقدام به ساخت و تولید برنامه هایی مدون و جذاب از وظائف اصلی این سازمان است.

انتظار می رود مسئولان دولتی با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که ثمره ی آن، بهره مندی همه افراد از اینترنتی سالم، سریع، امن، ارزان و همیشه در دسترس است، به دستورات مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی جامه عمل بپوشانند...

ان شاءالله

 طاهر

 

 

  1. (فرهنگ معارف و معاریف، ج ۲، ص ۵۲۳)
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • ۲۹۹ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی