جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

قطع وابستگی از دولت های نجس صهیونیستی

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ب.ظ

"وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِن دُونِهِمْ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ؛ و شما (ای مؤمنان) در مقام مبارزه با آن کافران خود را مهیا کنید و تا آن حد که بتوانید از آذوقه و تسلیحات و آلات جنگی و اسبان سواری زین کرده برای تهدید و تخویف دشمنان خدا و دشمنان خودتان فراهم سازید و نیز برای قوم دیگری که شما بر ( دشمنی ) آنان مطلع نیستید( مراد منافقانند که ظاهرا مسلم و باطنا کافر محض اند ) و خدا بر آنها آگاه است." ۱ 



آنچه مسلم است اینکه توان سایبری ایران شهید پرورمان در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و حتی برخی از کارشناسان اندیشکده ی"شورای آتلانتیک" بر این مهم تأکید کرده اند "که توان سایبری ایران بعد از حملات "استاکس نت" به طور قابل توجهی افزایش یافته است. "ادوارد اسنودن" با افشای اسنادی نشان داده است که سازمان های جاسوسی دنیا هم چون"NSA " در قالب پروژه های "پریزم، اشلون، ایکس کی اسکور" و با همکاری کشورهای موسوم به "شش چشم" که شامل؛ انگلستان، اسرائیل، آمریکا، استرالیا و نیوزیلند می شود نزدیک به هفتاد سال است تمامی اطلاعات سایبری کاربران جهان را شنود، ذخیره و کنترل می کنند و به این ترتیب یک استبداد اطلاعاتی را بر جهان حاکم ساخته اند و با وضع قوانین ظالمانه، به دنبال تسلط همه جانبه بر فضای مجازی جهانی هستند.

اما آیا عاقلانه و هوشمندانه است، در جهانی که تمامی مستکبران و ابرقدرت ها و جنایتکاران به همه نوع تجهیزات و ادوات و تکنولوژی ها و فناوری های نظامی و فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مجهز هستند و همواره در صدد حمله و ضربه زدن و نابودی کشورهای اسلامی به خصوص جمهوری اسلامی ایران می باشند ، دست روی دست گذاشته و تنها نظاره گر باشیم؟! تا آنان هر چه اراده کرده اند، انجام دهند؟! شرع، عقل و منطق حکم می کند که ما نیز همچون آنان از این حق طبیعی بهره گیریم و برای دفاع از کشور خود، آمادگی و استعداد در تمامی زمینه ها؛ اعم از نظامی، سیاسی و اقتصادی و علی الخصوص در زمینه "فرهنگی" داشته باشیم و بدانیم که کسب رتبه اول در فناوری، با تکیه بر تکنولوژی درون زا میسّر است. زیرا یکی از مهمترین طرق افزایش قدرت و توان سایبری، تسلط بر سخت افزار و نرم افزارهای بومی و ابزارهای مرتبط با آن است. لذا؛ تنها با اهتمام به زوایای روحی و جسمی کاربران در قالب فرهنگ متعالی اسلامی و اشاعه ی سبک زندگی اسلامی و شیعی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی، می توان بر بسیاری از رخنه های ضد فرهنگی فائق آمد.

متأسفانه آنچه امروز دیده می شود نشر تصاویر و مطالب خلاف اخلاق و مستهجن در شبکه‌های ضد اجتماعی صهیونیستی، نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان، آموزش تخریب، آدم‌کشی، خیانت و غیره... مواردی هستند که قطعا مذموم جامعه اسلامی ایران است. نوشتن از موارد بی‌اخلاقی و پرداختن به اخبار دستگیری باندهای خلاف و ضداخلاق در فضای مجازی به تنهایی نمی‌تواند عامل بازدارندگی در برابر این‌گونه اقدامات باشد بنابراین فرهنگ‌سازی مهم‌ترین وسیله برای مهار بداخلاقی‌های سایبری است. باید بتوانیم شرایطی خلق کنیم که متأثر از فرهنگ اسلامی-شیعی باشد و نه الگوبرداری از فرهنگ غربی! و این مهم میسر نمی شود مگر با کم کردن وابستگی به دولت های بیگانه و نجس صهیونیستی!

 

آیا اخبار دولتی از اهمیت ملّی بر خوردار نیست که در نرم افزارهای نجس صهیونیستی (توئیتر، اینستاگرام)، آن هم با هدف سهولتِ دسترسیِ کاربران به عناوین اخبار داخلی بیان می شود؟! چرا نباید عناوین اخبار و گفتگوهای دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در یک نرم افزار ایرانی و بومی عرضه شود؟! همان طور که بنیان گذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) فرمودند:" دفاع از اسلام و کشور اسلامی، امری است که در مواقع خطر تکلیف شرعی، الهی و ملی است و بر تمام قشرها و گروه ها واجب است."۲ آیا تسلط دولت های صهیونیستی و انفعال کشور اسلامی ایران در فضای مجازی، موقعیت اضطرار و اعلام خطر نیست؟! آیا اعضای محترم دولت از اقشار و گروه های این جامعه نیستند؟! چرا هیچ فعالیتی در جهت قدرتمند سازی جمهوری اسلامی در فضای مجازی انجام نمی دهند؟!

 آیا قطع وابستگی از دولت های نجس صهیونیستی با افزایش بی رویه ی پهنای باند اینترنت آمریکایی امکان پذیر است؟! اعضای محترم دولت! با بسط و گسترش جنگ افزارهای اینترنتی جاسوسی دولت های صهیونیستی نمی توان به استقلال و خود کفایی در عرصه فضای مجازی رسید! بی توجهی شما به راه اندازی شبکه ی ملّی اطلاعات و پروژه های اقماری آن، تنها پای عناصر خود فروخته را به کشورمان باز می کند و جولانگاه شیاطینی می شود که با رواج فحشاء و بی بند و باری و تشویش اذهان عمومی می کوشند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی را که با خون جوانان این مرز و بوم آبیاری شده است از ریشه بخشکانند! همان گونه که خداوند متعال در آیه ی ۵۸ سوره نساء می فرماید:"إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلی‏ أَهْلِها، همانا خداوند به شما فرمان می دهد که امانت ها را به صاحبانش رد کنید (واجبات را به خدا و حقوق مردم را به مردم)"؛ انقلاب اسلامی ایران امانتی است که با خون شهدا پا بر جاست، چگونه پاسخ گوی این امانت خواهید بود؟!

 از شما توقع داریم با حمایت از نرم افزارهای بومی و ایرانی، دست عناصر خائن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایمال کنندگان خون شهدا را  قطع کنید! از شما توقع داریم با اهتمام به راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات و پروژه های اقماری آن،  ضمن آوردن اینترنت سریع، امن و ارزان از اشاعه ی فرهنگ مبتذل غربی به ایران اسلامی ممانعت کنید! از شما توقع داریم ضمن توجه بر قوانین تبعیضی و ظالمانه حاکم بر فضای سایبری جهان که مسبب حاکمیت شرایط نا عادلانه فعلی است، ضمن بستن جنگ افزارهای اینترنتی دشمن، قوانین مبتنی بر فرهنگ اسلامی-شیعی را وضع کرده و بر اجرای آن پافشاری کنید! در اینصورت است که می توانیم به عنوان کشوری مقتدر و آماده در جهان مطرح شویم.

 

گردانی نژاد

 

  1. (انفال/۶۰)
  2. صحیفه ی امام، جلد ۱۲،ص۱۶۰
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • ۲۶۸ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی