جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

تلگرام بلای جان اقتصاد ایران

پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۴۷ ب.ظ

 فارین‌پالیسی: تلگرام بلای جان اقتصاد ایران

آن‌روزی که دولت برای پیروزی در انتخابات۹۶ و ۹۴ با تلگرام رای جمع می‌کرد، نمی‌دانست که یک روز این پیامرسان بلای جان دولتش و مردم ‌می شود...

 

این هم نشانه ای دیگر برای آنانکه می گفتند و می گویند(!) که باید در زمین دشمن صهیونیستی ماند و فعالیت کرد!!!

یعنی اگر تمام دنیا هم بفهمند و بگویند که کنترل تلگرام صهیونیستی در دستان دشمنان اسلام و مسلمین است و هدفی جز نابودی نظام اسلامی ندارد؛ باز هم مسئولین ما با افتخار(!) تعداد کانال های مستهجنی که پاول دروف حذف کرده را، به عنوان دستاورد خود در تلگرام اعلام می کنند!

تازه بگذریم از اینکه باز هم تمام دنیا فهمیدند که روحانی برای جمع آوری رای و مهندسی آرای کاربران، مخالف فیلتر تلگرام بود، اما بعضی خود عمار پندارها، هنگامی که ما جبهه اقدامی ها از دولت و قوه قضائیه مطالبه فیلتر تلگرام را می کردیم، بهمان تهمت روحانی چی، منافق و حتی داعشی بودن می زدند.

بدتر آنکه مشکل فقط تلگرام صهیونیستی نیست، شبکه های ضد اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام صهیونیستی و توییتر صهیونیستی هم متاسفانه هنوز طرفداران زیادی دارند. طرفدارانی که بعضا، خود عمار پندار هم می باشند!

 

(لحظاتی بعد و پس از انتشار این پیام)،  وزیر تلگرام طی یک پیام توئیتری، از اختصاص پهنای باند بیشتر به جاسوس افزار تلگرام خبر می دهد!!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • ۴۰۳ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی