جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

نفوذ رسانه ای جبهه باطل...

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۰۲ ب.ظ

مطالبه در یادداشتی بیان داشت:

 

ایجاد شبکه های گسترده ی رسانه ای و نفوذ در حوزه بین الملل، این امکان را برای دولت ها فراهم می آورد تا مطالب مورد نظر خود را به مردم بقبولانند. رسانه در جوامع امروزی، می تواند انگیزه و قدرت حرکت در مردم ایجاد کند؛ قدرت های بزرگی که نیاز به مشروعیت مردمی دارند، با استفاده از ابزار رسانه، فکر و ذهن و دست و زبان ملت ها را با خود همسو می سازند.

"امروز دنیا، دنیای رسانه‌ها و تبلیغ و تبیین است. (...)صهیونیستها از آغاز شروع کار خود، به سمت رسانه‌های خبری و تبلیغی رفتند. یکی از سیاستهای آنها این بود که رسانه‌های تبلیغی دنیا را قبضه کنند." (بیانات مقام معظم رهبری 11/11/1380) توانمندی رسانه به قدری زیاد است که رژیم نامشروع صهیونیستی، از همان ابتدای اعلام موجودیت، به دو وسیله ی جنگ نظامی و رسانه، سعی کرد وجهه ای آبرومند برای خود در افکار عمومی بسازد؛ همچنین با سیاست رسانه ای، جنایات خود را در پوشش دفاع، پنهان کند و مردم مظلوم فلسطین را تروریست و جنگ طلب معرفی نماید. در ادامه ی این سیاست ها، صهیونیسم جهانی، حوزه ی رسانه ای خود را در فضای مجازی گسترش داد و با ایجاد زمین بازی جذاب و قدرتمند، ابتکار عمل را به دست گرفت و بسته به ذائقه ی مخاطب، زمین بازی خود را به روز و پیشرفته تر کرد. چت روم ها و شبکه های به اصطلاح اجتماعی، یکی از مهمترین خدعه های دشمنان اسلام و مسلمین برای سوءاستفاده اقتصادی، اطلاعاتی، سیاسی و فرهنگی از ملت ها و ضایع مردن حقوق شهروندی آن ها بوده است. محیط اینگونه زمین های بازی طراحی شده توسط دشمن، به گونه ایست که به کاربران اجازه ی تولید محتوا می دهد و کاربر تصور می کند که بر محیط پیرامون خود تاثیرگذار است؛ غافل از آنکه حتی همین تصور یا بهتر بگوییم توهم تاثیر گذاری، از نقشه ها و قواعد از پیش طراحی شده ی دشمنان صهیونیسم برای جذب مخاطب و سوءاستفاده ی حداکثری از مخاطبان است. دشمنان اسلام و مسلمین به کمک رسانه های 24 ساعته آنلاین خود، القائاتی به جبهه ی حق می کنند که دچار اشتباه محاسباتی شود و به جای آنکه به دشمن حمله ور شود، در سنگر دشمن بماند و ماشه ی اسلحه ای را بچکاند که در دستان دشمن صهیونیستی ست! واضح است که نتیجه ی این حمله، آسیب رساندن به جبهه ی خودی است. شاهد این صحبت، کمپین های مختلفی ست که در شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی شکل گرفته و هیچ کدام به سر انجام نرسیده است؛ مانند کمپین امام هادی (علیه السلام) یا کمپین حمایت از شیخ نمر.

جالب تر، حضور برخی از چهره ها و شخصیت های سیاسی و مذهبی در این شبکه های ضد اجتماعی است، که سبب مشروعیت بخشی به این جاسوسخانه ها شده است؛ عجیب نیست که رجل سیاسی و مذهبی در کشور ما، متوجه نقش دشمن در این شبکه های ضد اجتماعی نمی شوند و به بهانه ی دیپلماسی عمومی به زبان فارسی، شان خود را تا حد کاربر و شهروند آمریکایی بودن، تنزل می دهند؟ 

به راستی ملت های مسلمان و آزاده چگونه می توانند بر دشمنان صهیونیستی غلبه کنند؟ آیا دلیل موفقیت دشمنان صهیونیسم در فضای مجازی و بالا رفتن ضریب نفوذ رسانه ای دشمن، آن نیست که دولت ها و ملت های مسلمان، علاوه بر آن که رسانه ی واحدی ندارند تا صدای خود را به گوش جهانیان برسانند، بسیار منفعلانه عمل می کنند؟ متاسفانه دشمن در باطل خود بسیار محکم و متحد است و مسلمین در جبهه ی حق، پراکنده و متزلزل هستند. ملت و دولت جمهوری اسلامی، به عنوان سردمدار آزادگان جهان، می بایست اعتماد خود به رسانه ها و زمین بازی دشمن را قطع کند و با باور کردن ظرفیت های انسانی، مادی و معنوی نیروهای داخلی، توپخانه ی رسانه ای واحدی بسازد تا با صدایی قوی و رسا، قدرت ایمان و عمل را به جهانیان نشان دهد. آیا وقت آن نرسیده که دولت ها و ملت های مسلمان و آزاده، از یوغ دشمنان صهیونیسم رهایی یابند و خود، مبتکر طراحی و ساخت زمین بازی باشند؟ و بدین ترتیب، اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) را بدون واسطه به دل های حق جو در سراسر جهان بشناسانند؟ 

"سیستم رسانه‌ای اسلام و سیستم رسانه‌ای عرب باید طوری رفتار کند که معنایش این نباشد که از معرکه دور است. شما وسط میدانید؛ چه بخواهید و چه نخواهید. امروز، روزی است که هر اقدام ما، در آینده تاریخ اثر میگذارد و ثبت خواهد شد. ما امیدواریم که همه دنیای اسلام این قضیه را با همه‌ی ابعادش به‌روشنی درک کند و بر طبق آنچه وظیفه اوست، عمل کند." (بیانات مقام معظم رهبری 11/11/1380)

دولتمردان و مسئولان جمهوری اسلامی، می بایست فرامین و رهنموهای مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی را با جدیت و بدون لحظه ای درنگ، عملی کنند، تا هرچه زودتر رسانه ای واحد در جبهه ی حق داشته باشیم که خود دارای ابتکار عمل باشد و بتواند زمین بازی طراحی کند. شورای عالی فضای مجازی موظف است دستورات و پیگیری های لازم برای ساخت شبکه ملی اطلاعات را انجام دهد تا قدمی بزرگ در جهت حفظ و صدور اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) بردارد و دشمنان اسلام و مسلمین را دچار انفعال کند.

والسلام

 خوئی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۱/۲۳
  • ۷۲۰ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی