جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

آماده کردن جهان برای حکومت صهیونیست!

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ


حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: "اینجا جمهوری اسلامی ایران است و در این کشور مبنا اسلام و قرآن است. اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوب و ویرانگر و فاسد غربی بتواند اعمال نفوذ کند. در نظام جمهوری اسلامی پذیرش چنین سندی، معنا ندارد....به چه مناسبت یک مجموعه به اصطلاح بین المللی که تحت نفوذ قدرتهای بزرگ نیز قرار دارد، به خود حق می دهد که برای ملتهایی با تاریخ و فرهنگ و تمدن گوناگون، تکلیف معین کند."1



طبق فرمایش ایشان باید بررسی کرد که منظور از سند چیست؟

با کمی تحقیق متوجه می شویم که وزرای دولت یازدهم در آذر ماه ۱۳۹۵ سند ملی آموزش ۲۰۳۰ را برای اعمال هدف‌های آموزشی طی یک مراسم رونمایی کردند. گفته شد که این سند توسط کمیسیون علمی، فرهنگی و تربیتی سازمان ملل (یونسکو) در ایران در چارچوب عمل جهانی آموزش ۲۰۳۰ به عنوان سند ملی و آموزش ملی ۲۰۳۰ ایران تصویب شده است. 

اما سند ۲۰۳۰ یونسکو یا اهداف توسعه پایا با نماد اختصاری SDGs مجموعه‌ای از اهداف هستند که به آینده مربوط می شود! اما کدوم مسائل آینده؟!!

با کمی مطالعه در اهداف این سند متوجه مواردی خواهیم شد که باید به حال وزرای دولت یازدهم تاسف خورد از جمله اینکه همه می دانیم یونسکو یک مجموعه بین المللی تحت قدرت کامل آمریکا و اسرائیل است در نتیجه چرا باید اجازه داد چنین مجموعه ای برای فرهنگ ملت های متفاوت تعیین تکلیف  کند؟!!

 در برنامه 2030 تاکید فقط بر آموزش است در حالی که آموزش به تنهایی، برای تغییر و بهبود زندگی کافی نیست!

 انسان امروز بیش از گذشته در کنار آموزش، نیازمند معنویات، اخلاق و ارزش‌ها و بطورکلی «تربیت» است، که این موضوع عنصر گمشده در برنامه آموزش 2030 است.

 از موضوعات و تکالیف مهم اجرایی برنامه آموزش2030، که سبب نگرانی می‌شود، گردآوری اطلاعات و آمار معتبر از کشورها، توسط یونسکو است و تمام کشورها متعهد هستند که با مرکز آمار و اطلاعات یونسکو(Uis) همکاری کنند تا یونسکو و مجامع بین‌المللی به آمار و اطلاعات آموزشی و تربیتی کشورها به صورت منظم و دوره‌ای دست پیدا کند و به تدریج سیر تربیت انسان ها را بر اساس خواسته ها و مکتب های اومانیسم تغییر دهند. تصویب این سند از سوی مسئولان کشور بدون سر و صدا نشان از نفوذ دشمن در دستگاه های فرهنگی و اجرایی دارد.

 رهبر انقلاب اسلامی با گلایه از شواری عالی انقلاب فرهنگی می گویند: "این شورا باید مراقبت می کرد و نباید اجازه می داد که کار تا جایی پیش برود که اکنون ما مجبور به جلوگیری از آن شویم."

همچنین تعدادی از مراجع تقلید به اجرای این سند ننگین واکنش نشان داده اند. از جمله آیت الله مکارم شیرازی که اظهار داشتند: "این سند همان‌طور که از بندهای آن پیداست در واقع یک عهدنامه است براى برنامه‌هاى آموزشى و اقتصادى و اجتماعى و غیر آن، در عرض پانزده سال در جهان." 

یعنى عده‌اى نشسته‌اند براى مردم دنیا تصمیم گرفته‌اند که فرهنگ سکولار غرب را در همه جا پیاده کنند و به گفته خودشان، هدفشان دگرگون ساختن جهان ماست.

سؤال این است آیا ما باید بنشینیم تا دیگران درباره 15 سال، تمام شئون زندگى ما (توجه داشته باشید سند مخصوص آموزش نیست به همه مسائل حتى محیط زیست و مسائل اقتصادى و غیر آن نظر دارد) تصمیم بگیرند و ما هم با اینکه مى‌توانیم آن را نپذیریم _چون صورت تخییر دارد_ آن را بپذیریم و قبول کنیم! با اینکه براى تحوّل برنامه های آموزشى و سایر امور کشور، فرهنگ بسیار قوی و نخبگان تربیتی و اقتصادی بی نظیری داریم.

 آیا این پیروى، پذیرش نظام سلطه و قیومیت صهیونیسم جهانی نیست؟!!

آیت الله نوری همدانی: حوزه علمیه نمی تواند در برابر چنین جریانی ساکت باشد نباید تنها درس بخوانیم باید به امور دنیا آشنا باشیم و بدانیم چه می‌گذرد غربی‌ها با فرهنگ و اسلام مخالف هستند زیرا تکیه‌گاه اسلام جهاد است باید در برابر این امور بیدار و هوشیار باشیم.

حال باید از دولتمردان سوال کرد چرا همیشه برخلاف خواسته و فرمایشات رهبری عمل می کنند؟!!

 آیا خواسته های دشمنان را برای نابودی فرهنگ اسلامی به جای فرمایشات گرانبهای معظم له قرار داده اید؟!!

 چرا باید کار به جایی برسد که رهبری امضای این سند ننگین را افشاء کند؟!! 

"این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود، و امضای این سند و اجرای بی سر و صدای آن قطعاً مجاز نیست و به دستگاه های مسئول نیز اعلام شده است."2

انتظار می رود تمامی مسئولان فرهنگی کمر همت برای اجرای دستورات رهبری بسته تا علاوه بر اجرای فرمایش های سعادت بخش ایشان باعث کوتاه کردن دست نفوذی های بیگانه در تمامی دستگاه های دولتی شوید...

 ان شاءالله

مریم حدادی



1_ 17 اردیبهشت 96

2_ همان


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۲۷
  • ۳۰۹ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی